**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

10 pitkää päivää vielä odotettavana :( miten tää aika mateleekin näin hitaasti..

iines83 mulla ainakin parit ensimmäiset menkat synnytyksen jälkeen oli ihan onnettomat.. sen jälkeen onkin palattu normaaliin :D
 
iines83, mulla oli just edellinen kierto vähän samanlainen: Ovulaatio-oireet kp 16, vaaleanpunertavaa vuotoa kerran vessapaperiin kp 29 ja seuraavan kerran menkat kp 56. Eli jos et raskaana ole, niin voihan olla että sun menkat oli siinä.
 
huomenta..

kuinkakohan pitkään nää "oireet" jatkuu viel KM:n jälkeen?? :ashamed: en viiti ostaa r-testiä koska hormooni taso ei oo viel varmaankaan laskenu 0 No joo parast varmaan soittaa tk:hon ja kysyy..

kuis muuten teil on menny??
 
************Maanantai 2.8.**************



MUKANA:

sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 54/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 51/31 *yk 2
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 29/29 *yk 2
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 27/28-30*yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 27/28-32 *yk ?
waaka...................esikoinen 09/08................kp 26/72 *yk 5
Heissu..................poika 09/09.......................kp 25/ 29 * yk 4
Colatin..................poika 02/2005...................kp 23/24-30 *yk 2
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 20/? yk 1
Yaden...................esikoinen 12/09................kp 20/30 * yk1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 17/28-39* yk 9
Diipeli....................poika 10/07......................kp 15/29 *yk?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 14/ 25 * yk 4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 12/42 *yk 10
Minsku82................poika 09/04......................kp 11/29 *yk32
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp 7/29-30 * yk 1
tatskattu................poika 11/08.....................kp 6/29 *yk2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 3/26-28 *yk 3
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)
itkuiita85................poika 04/09.......................kp ?/? *yk?

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
kuukai

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET :



2010
Elokuu
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
[/quote]

 
Huomenta!
Iines83 muistaakseni mulla oli myös esikoisesta ekat menkat aika niukat,sitten muutamat sen jälkeen oli tosi runsaat ja sitten onki olleet tosi niukat niinku aina ennenkin.

Sain aamulla ovisplussa, laitan oikeen kuvan mun testirivistä :D Kyllä mä varmaan vielä päivällä testaan kans ja huomena mutta en malttanu olla jo laittamatta kuvaa. Toivotaan että parin viikon päästä sais plussakuvia lisäillä :saint: Viimeyöllä yen aikoihin olin tuntevinani vihlaisuja oiikealta puolelta ja maha oli ennen sitä kipeä useamman tunnin ajan että oiskohan sillon ovuloinu :whistle: Nyt ei meinaa enää mitään mahakipuja tms vaikka tänäaamuinen viiva onkin aika tumma.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6492654.jpg
 
Huomenta!

Meikäläinenhän se komeilee vallan kärkisijoilla tuolla listassa :D Noh, mitään tuntemuksia tai fiiliksiä ei ole mihinkään suuntaan. Eipä ollut ensimmäisestäkään muuta kuin että odotelin menkkojen alkua, oireet paukkas vasta pari viikkoa plussan jälkeen etten niitä ole nytkään kovin kuullostellut. Testin ajattelin tehdä keskiviikkona jos ei menkat tänään tai huomenna ala. Kaappi varastossa kun ei ole yhtään jäljellä, muuten varmaan olisin jo hätiköinyt :)

Brianna voi että, iso :hug: ja kiva kun olit minua huhuillut! Mulla myös halut katossa oviksen aikaan ja pääkipeä, olenkin nauranut että luonto äiti yrittää vihjailla jotain :LOL:

Tatskattu luteraali vaihe on ovulaation ja menkkojen välinen aika, eli dpo tai pp :)Minusta aika hyvin kerrottuna kuukautisten erivaiheista voi lukea

http://www.kutri.net/aitiys/kuukautiskierto.html

http://www.clearblue.com/fi/kierto-ja-ovulaatio.php

jos kiinnostaa tutustua tarkemmin kuukautiskiertoon. Itselleni ainakin avasi silmät miksi esim PMS-oireet paukkaa päälle ja maha on turvonnut kuin jalkapallo :D Myös moni muu kuin raskaus saattaa väsyttää ja aiheuttaa oireita, jos kauan jatkuu niin kannattaa ottaa yhteyttä terveydenhoitajaan joka voi nopeasti mitata mm. hemoglobiili arvosi.

Diipelille onnea oviksen hyödyntämiseen ++++ :whistle: toivotaan että aktiivinen yritys tuottaa tulosta!

Minskun loma kuullostaa mukavalle, mekin lähdetään ensi viikolla etelä-Suomeen lomailemaan. Vielä mietitään Korkeasaaren ja Sealifen välillä.

Yadenille kovasti tsemppiä odotteluun, odottavan aika kun tuppaa olemaan pitkä.

Mulla on tänään vapaapäivien kuningas :LOL: Poika on hoitajan loman jälkeen ensimmäistä kertaa hoidossa, viimeksi ollut kesäkuussa ja mulla töistä vapaata! Ai että mä olen niin onnellinen :LOL: sain nukkua klo 11 asti ja olen kuin uudesti syntynyt! Viikonlopun työvuorot otti koville kun helle on tehnyt vanhukset "hieman" levottomiksi! Tiesi kyllä tehneensä töitä kun kotiin palasi. Nyt suunnittelen että lähdenkö pyörimään vattu pensaisiin vai makaanko vaan ja nautin :D rankkaa on siis :)

 
heipä hei!!!

käväsin sairaalas gyn.polilla taas kävin lab ja hcg oli 1 eli ei ole kohdun ulkopuolinen ja kohtu on tyhjä.. positiivistä on se että ovuloin 1-4päivän sisällä eli isoja rakkuloita on lähdös liikkeelle vasemmalla puolella ;) ukolle soitin että nyt on sit paree olla skarpis kunnos jos aikoo jotain saada aikaa :eek: :D hihiii..

 
Minskulle tuuria roppakaupalla!
Hitto, mä ihan jo tosissani olin varaamassa sitä lääkäriaikaa itselleni, mutta tässä kierrossa oviksen pitäisi olla suunnilleen tuossa parin viikon päästä, ja juuri siihen aikaan tiedän että käyttövarat tulee olemaan aika niukassa, joten ei viitsisi n. 100? laittaa lääkärikäyntiin, kun ei siitä saa vakuutuksistakaan mitään takaisin (kun ei ole sairauden hoitoa) :( . No, mennään tää elokuu sitten vaan taas maksimaalisella pupuilulla. Ihan samalla tavalla kuin monella muullakin, omat halut on vähintään katossa näillä viikoilla.
Miehelläkin saisi olla, hitto kun joutuu kerjäämään seksiä :kieh: !
 
http://www.aijaa.com/v.php?i=6494848.jpg
Mä nyt innostuin lisäilemään näitä kuvia :D Eli nyt tajuan mitä sillä tarkotetaan ku sanotaan että ovisviivan tunnistaa heti! Tämän tein äskön ja tuo punanen viiva tummeni nopeampaa ku kontrolliviiva joten ilmeisesti vasta nyt on ovis päällä. Häätyypä ehotelle miehelle ku tulee kotiin :p Oivoi ku sitä on ihan seonnu tän homman kans :D

Koiramammalle kovasti plussatuulia,tuuhan heti kertomaan kuulumiset!

Mä lähen tänään kaverin kans pikkusen ulkona käymään ku kko kesänä ei oo ehtiny mihinkään ni ihan sama vaikka on maanantai :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tatskattu:
Mulla ei oo varmaan ikinä ollu näin lyhyet menkat :whistle: outoa ja alamaha on ihan turvonnut edelleen... :/ hmmm, noh, lisää ananasmehua vaan. Ainoa huono puoli sen litkimisessä on se, että oon sille allerginen. Greippimehuakin ostin ja verigreippejä syön sellaisenaan 1-2päivässä, ne on niin nam, jääkaappikylminä.
siis mitä vaikutusta on ananasmehulla?
 
Heippa.

Kiitokset Diipeli päivityksestä. Ja onnittelut mojovasta ovisplussasta, nyt vaan sessiot käyntiin ja toivotaan et tärppää.

Iines ihmetteli ekoja menkkoja synnytyksen jälkeen. Mulla oli ekat menkat tosi onnettomat, vuotoa tuli päivässä sen verran et pikkuhousun suojaan tuli hieman väriä, mutta sitä kesti pari päivää normaalia pidempään. Nyt nämä menkat ovat olleet normaalia runsaammat. Toivottavasti palaavat entisenlaisiksi.

Tuosta gynen ultra-arviosta on pakko sanoo et mulla tammikuussa ultrattuna näkyi reilu 2cm rakkula jonka piti "puhjeta ihan kohta". Mutta menkkojen alkamiseen meni sitten 4kk. Ovista en bongannut kun en tikutellut. Mutta voihan noi olla minimenkat, mistä sitä tietää? Naisen elimistö on kuitenkin sellainen mysteeri että. :D

Tatskattu ite kävin gynellä kyselemässä kaipaamiani menkkoja ja valittelemassa kaameita vatsakipuja, sekä tarkistuttamassa epparinhaavan joka oli tosi kipeä vielä 6kk synnytyksen jälkeen. En siis mennyt gynelle tarkistuttamaan koska ovuloin, mut kaipa sitäkin voi tehdä jos rahaa on?

Koiramammalle onnea testiin ja toivotaan et täti pysyy poissa!
Ja oikeesti, oon niin vihree tosta et joku öiti ihminen saa nukkua klo.11 asti! Mä en enää ees muista miltä tuntuu nukkua niin pitkään ko nukuttaa....

Minskulle toivotaan kans onnea petipuuhiin, toivotaan et tärppää nyt ja jaksaa mukana. :)

Me lähdetään muksun kanssa reiluks viikoks mammalaan joten oon varmaan nettipimennossa.

Kaikille tasapuolisesti Plussatuulia! :whistle: :whistle:
 
Ananasmehua juon vaan, koska oon niin turvonnut... en siis raskautumiseen sitä juo.

Pakko hihkua tänne, että me saadaan uus kämppä 58neliön kaksio. Mä käyn tänään kattomassa sen ja jos se kelpaa niin kohta saadaan asua leveämmin :D Nimitäin uskokaa tai älkää asutaan 39neliön kaksiossa... ja tää on kaukana luksuksesta. Me kyllä haetaan 3h, mutta siksi aikaa tila ei olis pahitteeks. Mä niiiiiiiin toivon, että se olis hyvä :whistle: Sinne tehdään sitten remonttikin meitä varten =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tatskattu:
Ananasmehua juon vaan, koska oon niin turvonnut... en siis raskautumiseen sitä juo.

Pakko hihkua tänne, että me saadaan uus kämppä 58neliön kaksio. Mä käyn tänään kattomassa sen ja jos se kelpaa niin kohta saadaan asua leveämmin :D Nimitäin uskokaa tai älkää asutaan 39neliön kaksiossa... ja tää on kaukana luksuksesta. Me kyllä haetaan 3h, mutta siksi aikaa tila ei olis pahitteeks. Mä niiiiiiiin toivon, että se olis hyvä :whistle: Sinne tehdään sitten remonttikin meitä varten =)
:hug: :flower:
 
oudot vatsakivut alkaneet..aamu yöllä kukkuminen ja rinnat on pinkeät. Muttei tämä varmasti mitään tarkoita!! Jotain normaali hormoni ryöppyjä luulisin!
:( :whistle:

teinpä tuossa sitten eilen illalla huvikseni yhden ovulaatiotestin, ja mitä helvettiä toinen viiva on lähes yhtä tumma kuin normi viiva? eihän mulla voi olla enää ovulaatio??? :eek:
kuinkahan aikaisin ovulaatiotesti näyttää raskautumisen?
kuinka kauan menee hedelmöittymiseen jos ovis on ollut viime viikon ke tai to. Ja lauantaina tuli pyyhittäessä semmosta vaaleanpunasta höttöä kerran paperiin, ja nyt on näitä kipuja..
en sitten tiiä ihan omituisia juttuja taas.. :LOL:

*muoks ja se kohdun nupukka napukka on kivikova ja joteski oudosti ylhäällepäin mutta suu supusti kii mutta silti tavallaan hieman auki* :D en osaa selittää.. :D
 
tatskattu toivotaan että se kämppä ois hyvä! =) ilmeisesti siellä pääkaupunkiseudulla on vaikeempi saada asuntoa ku mitä täällä Oulun seudulla,ainaski muutama kaveri on sanonu ku sinneppäin lähtivät opiskelemaan.

waaka kuulostaa todella lupaavalle noi sun oireet! Ja siis ovistikkuhan voi näyttää plussan muutamia päiviä aikasemmin kuin r-testi =) tsemppiä ja jos mä oisin sä ni varmaan jo testaisin jollain herkällä r-testillä :D

Heh mulla on niitä 10IU testejä vielä 5 tuolla kaapissa ku piti tilata kerran halvalla sai. Yhden tein ihan testaamisen ilosta ja katoin ettei vaan tuu mitään viivan paikkoja märkänä tai kuivana eikä tullu.
Nyt ollaan kyllä hyödynnetty ovis ja varmaan tänään tulee vähän hyödennettyä lisää että sitten on vain maltettava odottaa se puolitoista viikkoa. En usko ett' maltan odottaa sinne että menkat alkais (jota ne ei toivottavasti tee) koska lähetään sillon vlopuksi mökkeilemään ja juhlistamaan mun synttäreitä miehen kans ihan kahestaan ni ajattelin testailla jo sillon pe ku menkat alkais vasta ma. Voihan se olla ettei näy mitään mutta eipähän ainakaan tuu otettua kuppia jos oon tiinenä :heart:

Plussatuulia!!!!! :heart: :heart:
 
Ollaan nyt 2v.odottettu 3-4h, eikä siis vieläkään oo löytyny... kaupungin asunnossa asutaan, eli kyllähän sitten yksityisiltälöytyis, mutta niihin ei oo varaa :(

Kuinka monelle tulee vauva/9kk/2+ ? Mulle tulee 2+ , pari kk sitten peruin vauvan, koska olinhan päättänyt että lisää lapsia ei tule niin eipä siinä ollut enää mitään mikä minua kiinnostaa. Uusi 2+ kolahti luukusta juuri, joten painelenpa sitä lukemaan ku poika nukkuu. Sitten jos ja kun taas raskaudun niin ostan irtonumerona sen 9kk ja alan taas tilaa vauvaa :D
 
Moikka!

Täältä taustalta huutelen, että musta on niin ihanaa ja huvittavaa, kun porukka pui täällä kohdunnipukka- ovistikku- ym. asioita! :D Ja siis oikeesti mua kiinnostaa vielä nää jutut! (kuten monia muitakin ;) )

Mutta jos nyt kuvittelen itseni "ulkopuoliseksi" tai siis sellaiseksi, jota tällaiset jutut eivät kiinnosta, niin naurattaa tää keskustelu :LOL:

Mutta joo. Siis minäkin kakkosta toivon kovasti. Nyt menossa kp 24/28(?). Yritin tutkia limoja sun muita oviksenbongausmielessä, mutta kun olin havaitsevinani jotain ja sitten ollaan sitä seksiä harrastettu, niin multa menee kyllä limat ja siemennesteet sekasin, enkä ymmärrä enää missä mennään. :|

Aika harvakseltaan ollaan jaksettu petipuuhia touhuta, kun eikös ne suosittele, että joka toinen päivä pitäisi, jos raskaaksi mielii? Meillä jos nyt "laskennalliseen" hedelmälliseen aikaan ehkä joka toinen tai kolmas päivä ja tämän "laskennallisen" ajan (n. kierron puoliväli) jälkeen vielä harvemmin ollaan toisistamme siinä mielessä nautittu.

Onko muilla ongelmia löytää aikaa/jaksamista seksille? Meillä 2v esikoinen on varsinainen iltakukkuja ja menee nukkumaan siinä 22 aikoihin, jonka jälkeen sitä aikaa sitten olisi, mutta jaksamista harvemmin. Mies herää töihin klo 5, joten hänpä yleensä ehtii sammahtaa ennen kuin puuhastelua ehtii edes miettiä. :/

Jos joku tahtoo, mut voi kyllä lisätä tohon "viralliseenkin" listaan, vaikkakin taustalla olokin sopii mulle. Välillä täältä omaa napaa huutelen. Anteeksi, ettei aika ja into riitä välttämättä muiden viesteihin vastaamiseen. Luen kyllä kaikki ja olen hengessä mukana!

Plussahippusia kaikille! :hug:
 
Täälläkään ei kohdunnipukoista ymmärretä hölkäsenpöläystä, on toi oma anatomia vähä hakusessa kait=) =)
Koiramammalla jännät paikat joten tsemppiä sinne :D Ja samoin Waa"allakin kuulostaa hyvältä oireet =)

Tääl omia oloja ei mitään, ei kivistyksiä eikä kolotuksia joten vähän epäilen et mikään olis tarttunu mukaan :/ Loppuviikosta odotetaan menkkoja saapuvaksi, mut toivottavasti ei tule!! kp 26 menossa siis...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Diipeli:
tatskattu toivotaan että se kämppä ois hyvä! =) ilmeisesti siellä pääkaupunkiseudulla on vaikeempi saada asuntoa ku mitä täällä Oulun seudulla,ainaski muutama kaveri on sanonu ku sinneppäin lähtivät opiskelemaan.

waaka kuulostaa todella lupaavalle noi sun oireet! Ja siis ovistikkuhan voi näyttää plussan muutamia päiviä aikasemmin kuin r-testi =) tsemppiä ja jos mä oisin sä ni varmaan jo testaisin jollain herkällä r-testillä :D

Heh mulla on niitä 10IU testejä vielä 5 tuolla kaapissa ku piti tilata kerran halvalla sai. Yhden tein ihan testaamisen ilosta ja katoin ettei vaan tuu mitään viivan paikkoja märkänä tai kuivana eikä tullu.
Nyt ollaan kyllä hyödynnetty ovis ja varmaan tänään tulee vähän hyödennettyä lisää että sitten on vain maltettava odottaa se puolitoista viikkoa. En usko ett' maltan odottaa sinne että menkat alkais (jota ne ei toivottavasti tee) koska lähetään sillon vlopuksi mökkeilemään ja juhlistamaan mun synttäreitä miehen kans ihan kahestaan ni ajattelin testailla jo sillon pe ku menkat alkais vasta ma. Voihan se olla ettei näy mitään mutta eipähän ainakaan tuu otettua kuppia jos oon tiinenä :heart:

Plussatuulia!!!!! :heart: :heart:
voikun jotain todella tapahtuisikin tässä elimistössä!!! :ashamed:
 
millonkohan kandee testailla? ovis ollu viime viikolla n.viikko sitte ni varmaa siittä joku 2-3 viikkoa? :D EN JAKSA OOTTAAA...

hm..mulla ois vielä yks ovistesti kaapissa.. jos sen tekis huomenna aamupisusta, niin mitäköhän se näyttäis? Jaa-a en tiiä. :LOL:
 
Eikös nuo herkimmät näytä jopa 8vrk hedelmöittymisestä? Mä testasin pojasta tosi aikasin,oisko ollu kolme päivää menkkojen alkuun ku anto selvän haamun joka sitten päivä päivältä tummeni :heart: Oi niitä aikoja.
 

Yhteistyössä