**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

niin ja lisäystä että esim nopeaa istuessa tuoliin/siitä noustessa tuntuu semmonen terävä raapaisu jossain samalla suoralla kuin napa sijaitsee mutta TUOLLA jossain syvällä..
nää varmasti ei liity raskauteen,jotain juttuja vaan mitä en oo koskaa aiemmin huomannu jotka on ihan normi nykimisiä.. =)
 
hitto että potuttaa..jo pari viikkoa ollu pientä hammassärkyä niin ei aikoja kuulemma ku vasta marraskuussa kun ei ole akuuttitapaus..
särkylääkkeiden voimin pitäisi edetä..

mietin tuossa että uskaltaako normi panadolia 500mg ottaa? että vaikuttaak se raskaaksi tulemiseen? :D
 
************Tiistai 3.8.**************



MUKANA:

sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 55/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 52/31 *yk 2
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 28/28-30*yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 28/28-32 *yk ?
waaka...................esikoinen 09/08................kp 27/72 *yk 5
Heissu..................poika 09/09.......................kp 26/ 29 * yk 4
Colatin..................poika 02/2005...................kp 24/24-30 *yk 2
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 21/? yk 1
Yaden...................esikoinen 12/09................kp 21/30 * yk1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 18/28-39* yk 9
Diipeli....................poika 10/07......................kp 16/29 *yk?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 15/ 25 * yk 4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 13/42 *yk 10
Minsku82................poika 09/04......................kp 12/29 *yk32
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp 8/29-30 * yk 1
tatskattu................poika 11/08.....................kp 7/29 *yk2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 4/26-28 *yk 3
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 1/29 *yk 3
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)
itkuiita85................poika 04/09.......................kp ?/? *yk?

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
kuukai

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET :



2010
Elokuu
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
[/quote]

[/quote]

 
Alkuperäinen kirjoittaja neito84:
Onko muilla ongelmia löytää aikaa/jaksamista seksille? Meillä 2v esikoinen on varsinainen iltakukkuja ja menee nukkumaan siinä 22 aikoihin, jonka jälkeen sitä aikaa sitten olisi, mutta jaksamista harvemmin. Mies herää töihin klo 5, joten hänpä yleensä ehtii sammahtaa ennen kuin puuhastelua ehtii edes miettiä. :/
Ihan mun näppikseltä. Tosin tyttäreni menee kyllä yöunille ihan "ihmisten aikoihin" mutta tuo mies ei vaan jaksa illalla touhuta yhtään mitään. Nukkumaankin käydään jo noin klo 21. Raivostuttaa. Sitten se tulee puolen päivän jälkeen töistä, eikä mua päivällä huvita. Inhoan kun pitää riisua ja pukea edestakaisin ( :D ) enkä tykkää työhieltä haisevasta miehestäkään. Tähän kun lisätään että mä teen vuorotyötä, niin ihan kamalan vilkasta ei makuukamarin puolella ole, vaikka aihetta olisi!!!

 
Diipelille onnea ovisplussasta! Toivottavasti ootte hyödyntäneet sen hyvin! ;)

Minsku nyt vaan peitot heilumaan ja ovisonnea! Toivotaan, että tärppää ja pysyy matkassa loppuun asti!

koiramamma no voi höh! :( :hug: Mä olin jo niin jännityksessä täällä, että plussa tulee! Nyt vaan hirmuisesti onnea uuteen kiertoon!

waaka sä oot niin raskaana! :D Nyt hopi hopi testaamaan! Eiks se panadol ollu just se ainoo särkylääke mitä suositellaan käytettäväksi raskauden aikana?!

tatskattu hyvä, että oli hyvä! Onnea uuteen kotiin! :)

ON Löysin tällaisen raskaushormonitaulukon (HCG-hormoni): http://metku.net/~pesu/faq.php
Siinähän lukee ihan selkeästi, että raskaushormonia voi olla erittynyt kroppaan 3 viikkoa hedelmöittymisestä vasta 18mIU/ml! Eli, koska mä olen testaillut ainoastaan 25mIU/ml herkillä testeillä, niin raskaus ei välttämättä edes näy. No joo, ehkä tää on nyt jotain mun toiveajattelua... :ashamed:
Jokatapauksessa aijon testata vielä ensiviikon alussa, jolloin oletetusta hedelmöittymisestä olisi kulunut 4 viikkoa. Silloinhan raskauden olisi jo pakko taulukonkin mukaan näkyä(jos raskaana edes olen...)! Ellei siis täti kurvaa paikalle ennen sitä. Jos ei silloinkaan mitään näy niin uskon, että se säälittävyys paperissa oli mun ekat menkat. :(
 
:headwall: nyt puran tuntojani täällä, sori... Järkkäsin miehelle ja mulle eilen sellasen kivan illan, ostin punkkua, meikkasin itteni nätiksi.Odottelin miestä kalareissulta, ajattelin, että juhlitaan vähän sitä uutta kämppää jota on vuosia odotettu... Noh, mies tuli joskus lähempänä klo22 ja siinäpä ei sitten mitään hienoa tai kivaa ollukkaa. Tänään ajattelin josko mies heräis ja mä saisin nukkua niin hän käänsi kylkeä ja sanoi, että hän jatkaa unia piste :kieh: Kysyin, että tässäkö on kiitos asunnosta ja illasta se sano et joo :'( Pikkusen rupee ottaa aivoon :kieh:
 
************Keskiviikko 4.8.**************



MUKANA:

sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 56/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 53/31 *yk 2
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 29/28-30*yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 29/28-32 *yk ?
waaka...................esikoinen 09/08................kp 28/72 *yk 5
Heissu..................poika 09/09.......................kp 27/ 29 * yk 4
Colatin..................poika 02/2005...................kp 25/24-30 *yk 2
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 22/? yk 1
Yaden...................esikoinen 12/09................kp 22/30 * yk1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 19/28-39* yk 9
Diipeli....................poika 10/07......................kp 17/29 *yk?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 16/ 25 * yk 4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 14/42 *yk 10
Minsku82................poika 09/04......................kp 13/29 *yk32
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp 9/29-30 * yk 1
tatskattu................poika 11/08.....................kp 8/29 *yk2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 5/26-28 *yk 3
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 2/29 *yk 3
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)
itkuiita85................poika 04/09.......................kp ?/? *yk?

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
kuukai

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET :



2010
Elokuu
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Huomenta tein äsken tyhmyyksissäni testin pari päivää liian aikasin ja negahan se oli, pitikin taas pahottaa oma mieli :'( Testissä luki et näyttäis raskauden 7-10 päivää hedelmöittymisestä, joten olishan sen pitän näkyy jos jotain ois...Nyt sit taas vaan menkat kehiin ja eteenpäin...Ärsyttää miks mul ei voi olla sellaista kehoo et ku haluu vauvan ni sit pum ja olis raskaana :/ Kaverikin tuli vast raskaaks ja ekasta yrityskerrasta, mikä on kyl ihanaa mut sit ärsyttää ku neuvotaan et älä ressaa etkä mieti niitä päiviä ni sit tärppää..Joo oliskin niin helppoa :headwall: No sori tää avautuminen mut tuli vaan paha mieli...

iines83 tsemppiä toivottavast olisit raskaana =)
Tatskattu onnea uuteen kotiin ja miehet on välil aika sikoja..
 
tatskattu onnea uuteen kotiin! :flower: ja tökeröä käytöstä ukolta mutta semmosia ne välillä on.

Heissu älähän vielä lannistu,niin kauan on toivoa ku menkat ei ala =)

Mulla ois semmosta kysyttävää teiltä jotka ootte tikuttaneet ovista että kuinka nopeasti oviksen jälkeen tikussa oleva viiva on lähteny haalistumaan oviksen jälkeen? Mä tosiaan sain mojovat ovisplussat kp15 aamulla ja illalla, sitten kp16 oli haaleempi mutta tänään kp 17 oli tummempi ku eilen vaikka jären mukaan sen pitäis haaleta! :eek: eihän nuo testit tosiaan sata varmana kerro ovuloinko mutta silti.
 
semmosta vielä että onko teillä koskaan tullu seksin aikana veristä limaa? :eek: :x Ku eilen hästäiltiin miehen kanssa niin semmosta tavaraa tuli meikäläisestä mutta ei enää sen jälkeen. Veikkaan että jostu siitä ku osuttiin aika lailla kohdunsuulle mutta ikinä aikasemmin ei oo tuommosta ollu,ihan säikähin että menikö paikat rikki :whistle: tosiaan kipeää ei todellakaan käyny missään vaiheessa :saint:
 
oonko tyhmä jos rupeen tikuttelee jo :ashamed: vast kp8 :whistle:

Hei aikaisintestaajat, älkäähän heittäkö vielä kirvestä kaivoon, vielä voi plussa tulla... minäkin esikon plussasin myöhään, eli petyin negaan eka joka olikin vajaan viikon päästä plussa, vaikka sen ois pitäny sillon jo näkyy ku oli ihan kunnol menkat myöhäs. Joten jäitä hattuun ja plussatuulia :hug:
 
Ohhoh, kylläpä nuo kiertopäivät kiiruhtaa omassa navassa. Oon nyt syönyt kp:stä 15 eteenpäin Teroluteja, enkä oo onneksi huomannut mitään sivuoireita, vaikka pelkäsin että muutun hormonihirviöksi. No, ekan terolutin jälkeisenä päivänä sain raivopuuskan ja siivosin pyörremyrskynä keittiön kaapit, mutta en tiedä lasketaanko tuota epänormaaliksi käytökseksi :LOL:

waaka, mä kans sanoisin että raskaana oot!!

Neito, meillä kans välillä on tekemistä, että jaksaa vääntäytyä petihommiin. Ollaan kuitenkin sovittu, että joka toinen (tai vähintään joka kolmas) päivä peittoja heilutellaan, niin kyllä siitä sitten aina jaksaa innostua kun alkuun pääsee :heart: Poika kyllä nukahtaa yleensä klo 20:30 maissa, joten periaatteessa aikaa olis.

tatskattu, miehes ei tainnut tosiaan tajuta miten olit nähnyt vaivaa uudesta kämpästä juhlimiseen :ashamed: Höh! :hug:
 
joo ei todella tajunnu... :kieh: :'(

*mut käskin sitä tossa muutama päivä sitten huolehtii, et ostaa joka kauppareissulla ananasmehua ja greippimehua ja sitä on riittänyt :LOL: * Mies meillä hoitaa pääasiassa noi kauppahommat.

'tikutin äsken ihan huvikseni... nää davidit on vähän outoi... halpiksii ainaki :D hyvä että testiviivakaan näkyy tyyliin tai kontrolli tai siis se toine... jos nää osottautuu huonoiksi niin ostan digin tai käytän niitä hemmetin kalliita clinic testei, niillä sen oviksen ainaki huomas :whistle: viivan paikka tos näyttäs olevan tms. emmätiiä, aikaset päiväthän tässä on mitää tikutella :LOL:
 
Kamomilla-81:
Ihan mun näppikseltä. Tosin tyttäreni menee kyllä yöunille ihan "ihmisten aikoihin" mutta tuo mies ei vaan jaksa illalla touhuta yhtään mitään. Nukkumaankin käydään jo noin klo 21. Raivostuttaa. Sitten se tulee puolen päivän jälkeen töistä, eikä mua päivällä huvita. Inhoan kun pitää riisua ja pukea edestakaisin ( :D ) enkä tykkää työhieltä haisevasta miehestäkään. Tähän kun lisätään että mä teen vuorotyötä, niin ihan kamalan vilkasta ei makuukamarin puolella ole, vaikka aihetta olisi!!!
Mua kyllä huvittais vaik päivälläki, mutta silloin mies tekee remonttia (ja haisee pahalle :D ) ja/tai poika on hereillä. 2-vuotiaalle ei oikein pysty sanoa, että äiti ei nyt ehdi leikkiä, kun äidin pitää käydä panemassa iskää... :headwall:

MT79:
Neito, meillä kans välillä on tekemistä, että jaksaa vääntäytyä petihommiin. Ollaan kuitenkin sovittu, että joka toinen (tai vähintään joka kolmas) päivä peittoja heilutellaan, niin kyllä siitä sitten aina jaksaa innostua kun alkuun pääsee :heart: Poika kyllä nukahtaa yleensä klo 20:30 maissa, joten periaatteessa aikaa olis.
Meki ollaan periaatteessa sovittu, mutta sopimusta on vaikeeta pitää, kun se ainut hetki olis siinä klo 22 jälkeen, jopa 22.30 jälkeen. Haluaisin olla siihen aikaan jo nukkumassa. Ja sitte kun ollaan kumminki puuhattu ja valvottu johonki 24 asti, niin mies on myöhästellyt töistä väsymyksen takia :snotty:

Esimerkiksi eilen kun siinä 22.30 vääntäydyin sänkyyn, niin tulikin nukkumatti ja aamulla tajusin vasta, että ei taaskaan tapahtunut mitään oleellista... Täytyy toivoa, että ne harvat kerrat, jotka ollaan jaksettu siementää, tuottaisivat tulosta...

*toivoa elätellen, kp 25/28(?)*
 
Alkuperäinen kirjoittaja iines83:
Diipelille onnea ovisplussasta! Toivottavasti ootte hyödyntäneet sen hyvin! ;)

Minsku nyt vaan peitot heilumaan ja ovisonnea! Toivotaan, että tärppää ja pysyy matkassa loppuun asti!

koiramamma no voi höh! :( :hug: Mä olin jo niin jännityksessä täällä, että plussa tulee! Nyt vaan hirmuisesti onnea uuteen kiertoon!

waaka sä oot niin raskaana! :D Nyt hopi hopi testaamaan! Eiks se panadol ollu just se ainoo särkylääke mitä suositellaan käytettäväksi raskauden aikana?!

tatskattu hyvä, että oli hyvä! Onnea uuteen kotiin! :)

ON Löysin tällaisen raskaushormonitaulukon (HCG-hormoni): http://metku.net/~pesu/faq.php
Siinähän lukee ihan selkeästi, että raskaushormonia voi olla erittynyt kroppaan 3 viikkoa hedelmöittymisestä vasta 18mIU/ml! Eli, koska mä olen testaillut ainoastaan 25mIU/ml herkillä testeillä, niin raskaus ei välttämättä edes näy. No joo, ehkä tää on nyt jotain mun toiveajattelua... :ashamed:
Jokatapauksessa aijon testata vielä ensiviikon alussa, jolloin oletetusta hedelmöittymisestä olisi kulunut 4 viikkoa. Silloinhan raskauden olisi jo pakko taulukonkin mukaan näkyä(jos raskaana edes olen...)! Ellei siis täti kurvaa paikalle ennen sitä. Jos ei silloinkaan mitään näy niin uskon, että se säälittävyys paperissa oli mun ekat menkat. :(
no en nyt sentään!! :D höpöjä tuskin. oottelen ihan rauhassa ja testaan ku on sen aika..en uskalla vielä. |O
 
diipeli mulla tuli ennen ku esikoista ootin..oli nii pinkeet paikat.. synnytyksen jälkeen
paikat oli nii venyneet ettei tullu :D onneksi ei kuronu liian tiukille alapäätä ku pojan synnytin, ois saattanu jäähä tiukaksi :LOL:

en tiiä näistä oireista oikein.. tissit on TOSI oudot..ihan ku ne ei ois mun rinnat!!! :eek: semmoset paisuneet arat sillon tällön tietyssä asennossa yms.. ainaku painaa ni sattuu..
mahassa tuntuu koko ajan jotaki niinku raapasuja tai siis yhdistän sen tuntemuksen jotenki kohdunkaulan tai sinne likelle tuonne sisälle jonnekki.. vaikea selittää, semmosta tosi outoa. niinku joku kynsäisis aina sillon tällön pikkasen..ja se outo hailakka vuoto lauantaina sai mietteliääksi,mutta semmosta on kyllä tullu ennenki..eikä oo meinannu mitään..
ja jotenki musta on tullu himo liikkuja!?! pakkomielle käyä aina käveleen jossain pojan kans.en tiiä, jotaki hormoni ryöppyjä liikenteessä..
tilasin eilen testejä netistä siis raskaustestejä, tulevat vissiin huomenna postilaatikkoon JEE.. mutta ne on 25 herkkyyksiä eli ei vissii herkkiä.. eikö se kymmene oo herkkä?!

ja PREDICTOR VAI MITEN SE KIRJOTETTAAN, ANTAA VÄÄRIÄ TULOKSIA..SILLONKO OOTIN ESIKOISTA JA TEIN RFSU MERKKISIÄ LIUSKA TESTEJÄ MILJOONA ETTÄ USKOIN OLEVANI RASKAANA, tein myös predictorin ja se näytti negaa!! ja tein vielä perään sitte clearbluen ni oli vahva plussa eli prediktoriin en luota ennää koskaan..:D tulipa seki mainostettua :ashamed:

tuksin nuo meinaa mitään nuo mun nippailut nykimiset,rintojen arkuus yms.. en ainakaan usko :D

sehän voi kertoa siitäki ettäku menkat alko 8.6 että ne on alkamassa? nyt lähiaikoina mullaku tuo kierto on heittäny häränpyllye.. mutta eikö kuukautiset tule ovulaatiosta 2 viikon päästä kierrosta riippumatta? ELI JOS MENKKOJA EI NÄY ENSIVIIKOLLA, NIIN testiä kehiin.. :D
 
waaka onniiin paksuna ettei mitää rajaa! :D

koiramamma mä olin ihan varma et sä plussaat, en tiedä miksi mut oli sellanen olo.

tatskatulle onnea uudesta asunnosta! Ja lohdutukseksi, miehet on välillä arsesta. ;)

Monelle muullekin piti jotai laittaa mut ajatus katkes.

ON: kävin tuossa tapaamassa gyneä jolta sain uutta ohjeistusta tuohon foolihappoon. Mun pitäis ehdottomasti syödä kaksi kuukautta ennen suunniteltua raskautta 4mg/pvässä ja oon vaan ottanut 1mg. Joten mut voi siirtää taustalle seuraavaks kahdeks kuukaudeks. En viitti ottaa riskiä vammaisuudesta jos se kerran kahdessa kuukaudessa on mahdollista ehkäistä.
Ja teille muillekkin uutta ohjeistusta oli että 1mg pvä on suositus kaikille raskautta suunnitteleville ja tupakoiville ja riskiryhmälaisille toi 3-4mg pvä.

Kurkkas lääkäri sitten munasarjatkin ja oikealla puolella oli hyvän kokoinen munarakkula kypsymässä....Harmi et nyt pitää pari ovista passata. Ei ollut muuten kallis, reilu 60? ja todella osaava alan erikoislääkäri.

Mutta käyn teitä säännöllisesti kurkkimassa ja palaan kun aika on. Toivottavasti teistä ei ketään oo täällä enää sitten :D Eli plussatuulia!!!!!
 
brianna ja MT79 kun olisinki.. :D tyssää taas toive ajatteluun kaikki tietenkin..
JA mistä niin päättelette?? onhan mulla enneski ollu jos minkämoisia oireita.. snif..

kuvioihin on tullut mukaan yöllä pissalle herääminen, muttei se kai meinaa mitään :D

MULLA ON PAKKO VARAUTUA PAHIMPAAN,koko ajan tsemppaamalla itteä ettei siellä mitään ole,,koska kumminki käy niin että täti tulee ja sitte kolahtaen pudotaan alas ja lujaa..
nää kivutki vaan jatkuu :kieh: tai siis se ihme juiliminen sillon tällön..

tänään tulee ne testit..toivottavasti :whistle: en tiiä hemmetti että polttelee..tiiän jo valmiiksi,nään jo sielun silmin piten siihen piirtyy vain yksi viiva..puhdas nega. joten en ees ala elätteleen toiveita. :ashamed:



muillekkin plussatuulia +++ :whistle:

brianna siis en nyt ihan käsittäny mikä on sulla homman nimi meneillään?
Siis onko sulla joku riskiryhmä juttu että voi tulle vammainen lapsi tai vastaavaa??? :eek:

mimmosissa purkeisa sitä foolihappoa myyään? :snotty:
 

Yhteistyössä