**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

huomenta..

loma meni hyvin ja kotona ollaan.. käytiin muumimaailmas, käveltiin vaan naantalissa ja sitten vaan oltiin, isi ja poika kävi soutelemassa, saunomassa (kotona oma sauna jota ei käytetä), ja sitten poika pääs traktori ajelulle... syöttää lampaita..

luumempa että tää kuukaus mennään ihan lunkisti ja ens kuus sitten katellaan niitä oviksia.. :)

paljon onnea plussanneille.. ja paljon tarraus puuskia kaikille..
 
Täällä nyt sitten peittoja heiluteltu useampana päivänä, josko jotain tapahtuis. Tuskimpa tapahtuu kun vasta eka yrityskerta on kyseessä.

Mulla alavatsa kivut jatkuu edelleen vaikka ovis on ohi menny.. mistä moinen mahtaa johtua?? On siis aika kovinkin välillä kipeä. Onko muilla ollu vataavaa?

kp18/30 siis nyt ja ei millää jaksais odottaa tuonne kierron loppuun et tietäis mitä on tapahtunut :)

Onnea kauheasti plussanneille :D
 
tatskattu koitan olla elättelemättä toiveita itselleni :D ihmismieli on vaan niin kummallinen kun kovasti haluaa jotakin. Esikoisestani mulla kyllä oli samallaisia tuntemuksia mutta äääh.. ei nyt vaan jaksa uskoa.. jotenkin pakko suojella itseäni ettei sitten kolahda liian ylhäältä takaisin maan pinnalle!
 
Onks pp=piinapäivät ja se ois sama ku toi dpo? osaisko joku valaista tyhmälle? :ashamed:

Avasin paketin ja ne oli David liuskoja, siin oli 21kpl ja makso 16e ja sit siin tuli herkkä raskaustestiki kaupanpäälle... ja herkkiä pitäis noiden liuskojenki olla. Kellää tosta Davidista kokemuksia?
 
************Lauantai 31.7.**************



MUKANA:

sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 52/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 49/31 *yk 2
Pössi.....................esikoinen 12/08................kp 27/25-31 *yk 2
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 27/29 *yk 2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 25/28 *yk 2
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 25/28-30*yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 25/28-32 *yk ?
waaka...................esikoinen 09/08................kp 24/72 *yk 5
Heissu..................poika 09/09.......................kp 23/ 29 * yk 4
Colatin..................poika 02/2005...................kp 21/24-30 *yk 2
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 18/? yk 1
Yaden...................esikoinen 12/09................kp 18/30 * yk1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 15/28-39* yk 9
Diipeli....................poika 10/07......................kp 14/29 *yk?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 12/ 25 * yk 4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 10/42 *yk 10
Minsku82................poika 09/04......................kp 9/29 *yk32
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp 5/29-30 * yk 1
tatskattu................poika 11/08.....................kp 4/29 *yk2
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)
itkuiita85................poika 04/09.......................kp ?/? *yk?

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
kuukai

HAAMUILIJAT:

Snowball



PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)






 
Plaah, mä oon vikana pinossa noist kel näkyy kierto :headwall: tuntuu pitkälle ajalle kavuta sinne ylös takas :headwall: Pääsis ees ovistestailee :| mitenniin oon hätähousu... oon aina aatellu et nyt heti kaikesta :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tatskattu:
Plaah, mä oon vikana pinossa noist kel näkyy kierto :headwall: tuntuu pitkälle ajalle kavuta sinne ylös takas :headwall: Pääsis ees ovistestailee :| mitenniin oon hätähousu... oon aina aatellu et nyt heti kaikesta :ashamed:
äläs nyt tatskattu.. mä olen ollu 32kertaa jo pinossa mukana.. eli sulla on vast 2 joten ihan rennosti vaan eteenpäin..
 
Minskun loma kuulostaa mukavalta. Lapset niin tykkää noista eläimistä ja voin kuvitella pienen pojan riemua traktorin kyydissä :D

Yaden mulla oli kans oviksen jälkeen noita vatsakipuja, en tiedä mitä meinasivat kun ei ainakaan plussaa tullut tänne.

Tatskattu
mä siirryin tänään sun alle, joten et oo enää vikana pinossa. Et bongaillaan sitä ovista sitten molemmat.

ON: elikkä tänään kp1. Tuli pari päivää etukäteen. No enpä ollutkaan kovin vakuuttunut siitä oviksen hyödyntämisestä. Limojen perusteella tähtäiltiin ja samaa menetelmää ajattelin jatkaa ainakin seuraavan kierron, kattoo sitten jos tilaan ovistikkuja. Kyselen sit sulta tatskattu et mitä tykkäsit noista tilaamistasi davideista.
 
************Lauantai 31.7.**************



MUKANA:

sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 52/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 49/31 *yk 2
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 27/29 *yk 2
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 25/28-30*yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 25/28-32 *yk ?
waaka...................esikoinen 09/08................kp 24/72 *yk 5
Heissu..................poika 09/09.......................kp 23/ 29 * yk 4
Colatin..................poika 02/2005...................kp 21/24-30 *yk 2
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 18/? yk 1
Yaden...................esikoinen 12/09................kp 18/30 * yk1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 15/28-39* yk 9
Diipeli....................poika 10/07......................kp 14/29 *yk?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 12/ 25 * yk 4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 10/42 *yk 10
Minsku82................poika 09/04......................kp 9/29 *yk32
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp 5/29-30 * yk 1
tatskattu................poika 11/08.....................kp 4/29 *yk2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 1/26-28 *yk 3
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)
itkuiita85................poika 04/09.......................kp ?/? *yk?

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
kuukai

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET :



2010
Elokuu
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Mulla ei oo varmaan ikinä ollu näin lyhyet menkat :whistle: outoa ja alamaha on ihan turvonnut edelleen... :/ hmmm, noh, lisää ananasmehua vaan. Ainoa huono puoli sen litkimisessä on se, että oon sille allerginen. Greippimehuakin ostin ja verigreippejä syön sellaisenaan 1-2päivässä, ne on niin nam, jääkaappikylminä.
 
Davidin liuskoista on kovastikin kokemusta, varmaan noin 100 ovistestiä on tullut käytettyä. Esikoista tehdessä antoivat plussan joka piti kutinsa, tyttö sai alkunsa. Nyt tätä kakkosta tehdessä noita liuskoja onkin sitten kulunut aikas monta settiä enkä enää vanno niiden nimeen. En sano että olisivat huonoja tai epäluotettavia, veikkaan että enemmänkin on tosiaan vikaa mulla kierrossa. Kyllä niihin kuitenkin oviksen tienoilla haamuja ja viivojakin tulee, mutta mitään vaikeasti tulkittavia viivan paikkoja niihin en ole koskaan saanut.

repivää kipua oviksen jälkeen mulla oli just tuossa edellisessä kierrossa. Olin ihan varma että nyt on kettu kolossa, nyt napsahti, mutta niin vaan sieltä menkat tuli kuitenkin. Että miten noita nyt sitten tulkitsee...
 
Mikähän tuossa on että tällä työpaikan koneella ei onnistu tuo päivittäminen,ei jotenki anna lainata toisen tekstiä tai ennemminkään muuttaa sitä.

Tuossa listassa on mulla kp:t päivän edellä,eli nyt sunnuntaina on vasta se kp14/29 =) Tein eilen taas ovistestin ja samanmoinen hailukka viiva. Oon nyt ollu kaks yötä töissä ja mies vihjaili että vois vaikka peittoja heilutella kuhan virkoan ni hyvältä näyttää ainaki toistaiseksi kunhan nyt suinkin vain ovuloisin ja saataisiin sellainen ihana pieni ihme aikaiseksi :heart:

 
************Sunnuntai 1.8.**************



MUKANA:

sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 53/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 50/31 *yk 2
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 28/29 *yk 2
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 26/28-30*yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 26/28-32 *yk ?
waaka...................esikoinen 09/08................kp 25/72 *yk 5
Heissu..................poika 09/09.......................kp 24/ 29 * yk 4
Colatin..................poika 02/2005...................kp 22/24-30 *yk 2
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 19/? yk 1
Yaden...................esikoinen 12/09................kp 19/30 * yk1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 16/28-39* yk 9
Diipeli....................poika 10/07......................kp 14/29 *yk?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 13/ 25 * yk 4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 11/42 *yk 10
Minsku82................poika 09/04......................kp 10/29 *yk32
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp 6/29-30 * yk 1
tatskattu................poika 11/08.....................kp 5/29 *yk2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 2/26-28 *yk 3
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)
itkuiita85................poika 04/09.......................kp ?/? *yk?

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
kuukai

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET :



2010
Elokuu
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Pinoa päivitetty.

Diipeli menikö nyt kp:t oikein?

Toivottavasti meillä kaikilla on kohta kettu kolossa !:LOL:

Mites yläporukka? Koska meinaatte testailla?
Sirpaleina on jo reippaasti yli, sofkulla sama, koiramammalla on ihan just päivät täys.

Kenelläs oli se liian lyhyt kierto? Kuinka lyhyt on liian lyhyt? Pohdein tota omaa 26 pvän kiertoa...
 
Brianna kiiti päivityksestä,nyt on munki kp:t oikein :)
Tein äskön ovistestin ja tsadaa,viiva selkeästi vahvempi kuin kahtena aikasempana päivänä,ei kuitenkaan vielä ihan kontrolliviivan vahvuinen mutta lähestulkoon :heart: puoliltapäivin pupuiltiin ja illalla häätyy kyllä kans sänkyä narisutella :D Onko se siis nyt sillai että todennäköisesti ovuloin seuraavan 24h aikana? Ja periaatteessahan simpat elää useamman päivän ni tuosta aamusessiostaki voi jo olla hyötyä :whistle:

Ihan kyllä kuksimisen ilosta ollaan kuksittu,tosin mulla täytyy tunnustaa että nyt ku ovis on ihan kolkuttelemassa ni senki takia tekis mieli koko ajan pupuilla, mutta nää taitaa kuiten olla sellaisia asioita joihin viimetipassa ei voi ite vaikuttaa,hedelmöitys tapahtuu jos on tapahtuakseen :saint: menipäs syvälliseksi :D

 
ON: mikähän mulla on, väsyttää vaikka nukun hyvin. Tänäänkin nukuin tunteja vaikka yritettiinki herättää, sammuin vaan samantien uudelleen... Viimeks tällästä oli raskauden iiiihan alussa |O Heräsin päikkäreiltä klo19 ja nyt väsyttää taas niin, että pakko painuu nukkumaan. Alavatsa edelleen turvoksissa ja pinkeä :kieh: outoa. Lääkärille mulla on aika tässä parin viikon päästä muissa asioissa, niin täytyypä mainita tästä, tää on jo häiritsevää :( Luulin, että oon raskaana, ku oli tää väymys :ashamed:

:D Mä tuun heti aamulla ekana tänne kattoo kuka on plussannu iso plussatuuli ja puhallus :whistle:


kopsasin tän toisesta ketjusta, sori, mut en jaksanu samaa kirjottaa uudelleen, ku tosiaan väsyttää |O
 
Diipeli eikös se oo ihan tutkittu juttu, et oviksen aikaan nainen on (luonnollisesti) halukkaampi ja jopa pukeutuu viehättävämmin kuin yleensä? Muistaisin jostain tälläistä lukeneeni.

Täällä on nyt palattu karuun arkeen menkkojen kanssa. Toiset menkat synnytyksen jälkeen ja tervetuloa kivut, turvotus, päänsärky ja reilut vuodot :x
 
tatskattu millon oot viimeks tehnyt testin?! On noi sun oireet nimittäin aika moiset, jos et raskaana muka olisi! :eek: =)

Brianna pahoittelut menkoista! Eikun uuteen nousuun vaan!

ON: Tää on nyt kyllä jo tosi kökköä! Bongasin siis oviksen tikuttamalla 21 päivää sitten, mutta menkkoja tahi plussaa r-testiin ei ole ilmestynyt! Käytin niitä David -merkkisiä liuskoja ja varmistin vielä CB:n digitaalisella, että oli varma ovisplussa. Tietty eihän se plussa ovistestissä vielä mitään ovista varmista. Ihmetyttää ja veetuttaa kuitenkin hippasen tällanen. Miksei ne menkat vois jo alkaa, jos kerran plussaakaan ei tule!!!! :kieh: Ei tajuu! Miten tällanen voi olla edes mahdollista? :eek:

Toki olenhan mä tässä jo pyöritellyt sellasenkin ajatuksen läpi, että se mun luulema "kiinnittymisvuoto" 5 päivää ovulaatiosta(ei siis ovisplussasta, vaan päivä sen jälkeen laskettuna) olis ollu jo jotku TODELLA SÄÄLITTÄVÄT "menkat". Siis tämä mukamas vuoto, mitä tuli vain ja ainoastaan pari kertaa pyyhittäessä paperiin kahtena päivänä. Ei siis vuotanut millään tavalla. Housut pysyivät puhtaina ja "vuoto" oli väriltään ihan haaleen vaaleanpunaista ja paperissakin todella vähäistä!

Muistutukseksi vielä kanssasisarille, että mullahan ei ole tullut yksiäkään menkkoja vielä synnytyksen jälkeen! Ja ovista osasin alkaa metsästää tikuilla, koska kävin gynellä. Siellähän ultrassa näkyi melkein 14mm folli odottelemassa ovuloimista. Gyne arvioi silloin, että ovuloisin noin 3-4 päivän päästä, ja ovisplussan sainkin siis juuri silloin 4 päivää käynnistä.

Nytpä kysynkin teiltä, että onko muka kaikilla tullut ekat menkat synnytyksen jälkeen todella runsaina? Näin olen ainakin tähänmennessä kuullut muilta, että kyllä, runsaat olivat!

Ja vielä tähän harmitukseen palatakseni... Jos tuo säälittävyys oli siis mun ensimmäiset menkat, niin voihan prkl, että on hippasen lyhyt tuo luteaalia-aika! VIISI PÄIVÄÄ! :(

Muoks Niin ja vielä piti lisätä, että imetys loppui 1,5kk sitten.

Anteeksi vielä tämä karmea omanapainen vuodatus, mutta pakko johonkin purkaa!
 
Mut mulla loppu menkat just, siksi vähän epäilen raskautta.... vaikka oireita onki, mut tissit ei ole enää kipeät :|

Käykö ihmiset ihan vaan ultrauttelemassa itteensä, et bongaa oviksen vai siis mitä? :ashamed: Ja mikä on luteaali-vaihe??? :ashamed: Kauheeta olla näin pahvi, mutku en kokenu sillon tätä yrittämistä, kun tää tuli siit ku puhuttii et vuoden päästä sitte... lapsiraukka varmaa luuli, et sen pitää olla maailmassa vuoden päästä... :saint: me kyllä tarkotettiin et oltais sillon vast ruvettu tekemään :LOL: mut joo, hyvä, että tuli, koska en ollut edes raskauden ekaa kolmatta enää hänen kanssaan yhdessä. Oho, menipäs taas omaan napaan :headwall:
 

Yhteistyössä