**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Alkuperäinen kirjoittaja Heissu:
Huomenia kaikille..sain pojan pikku unille ni kerkesin tänne tulla kurkkaa =) tää kierto ei ole ainakaan sekstailun mukaan hukkaan menny, siemennystä joka päivä kp 9-20 :p et nyt vaan odotellan tuloksia..plääh..
Intiimi kysymys: käyttekö pesul seksin jälkeen?ajattelin vaan et onkohan sillä vaikutusta, mul se on ollut tapana mut iltalehest luin ettei sais jos haluaa raskautua... :/
:LOL: Miten te jaksatte olla noin hirmuisia pupuja!!

Seksin jälkeen ei pitäisi käydä pesulla eikä pisulla, koska sehän heikentää onnistumistodennäköisyyttä. En kyllä tiedä, onko tästä mitään tieteellistä tutkimusta olemassa. Kannattaa varmaan sellainen puoliska tuntia ainakin pötkötellä selällään ja ehkä nostaa jopa jalat kohti kattoa. Onkohan tästäkään mitään tutkimusta olemassa.. :/
 
Snowball, ONNITTELUT! :flower:

Täällä pyritään pupuilemaan noin joka toinen päivä. Mies sanoi tehneensä omalla kohdallaan jossain vaiheessa "empiiristä tutkimusta" ja todenneensa, että jos joka päivä ejakuloi, niin siemennestettä tulee kerralla vähemmän, verrattuna että vain joka toinen päivä. Mutta sehän ei tietenkään kerro koko totuutta siittiöiden määrästä per laaki, kun siemennesteessä voi olla sitä "lantrinkiakin" vaihteleva määrä. Tällaisia pohdintoja meillä :LOL:

Jostain luin lääkärin sanovan, että jollei miehen siittiöiden määrä ole huomattavasti vähentynyt, niin yhtä hyvä tulos tulee joka päivä sekstaillessa kuin joka toinen päivä. Mutta joka toinen päiväkin siis riittää.

Mä en käy seksin jälkeen heti pisulla tai pesulla, vaan köllöttelen ainakin puolisen tuntia (tai koko yön).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yaden:
tatskattu kannattaa musta päivää/ paria päivää ennen sitä oman kierron puoli väliä.. :)

Nyt sitten on ovisplussa tullut tänne!!! Eli kyllä se mulla antaa eri tulokset aamu pissasta että sitten päivän seuraavasta pissasta. Aamulla tuli se hailukka viiva ja nyt sit oli molemmat ihan punasia :)

Nyt sit ainakin tietää että mitä illalla tekee ;)
mulla lukee paketissa että kello 10.00- 20.00 välillä tehdä se testi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MT79:
Snowball, ONNITTELUT! :flower:

Täällä pyritään pupuilemaan noin joka toinen päivä. Mies sanoi tehneensä omalla kohdallaan jossain vaiheessa "empiiristä tutkimusta" ja todenneensa, että jos joka päivä ejakuloi, niin siemennestettä tulee kerralla vähemmän, verrattuna että vain joka toinen päivä. Mutta sehän ei tietenkään kerro koko totuutta siittiöiden määrästä per laaki, kun siemennesteessä voi olla sitä "lantrinkiakin" vaihteleva määrä. Tällaisia pohdintoja meillä :LOL:

Jostain luin lääkärin sanovan, että jollei miehen siittiöiden määrä ole huomattavasti vähentynyt, niin yhtä hyvä tulos tulee joka päivä sekstaillessa kuin joka toinen päivä. Mutta joka toinen päiväkin siis riittää.

Mä en käy seksin jälkeen heti pisulla tai pesulla, vaan köllöttelen ainakin puolisen tuntia (tai koko yön).
ja moni köllöttelee vielä jalat kohti kattoa tyyny persiin alla :D niinku minä.. :ashamed: (luin jostain ni oli pakko kokeilla)..

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Heissu:
Huomenia kaikille..sain pojan pikku unille ni kerkesin tänne tulla kurkkaa =) tää kierto ei ole ainakaan sekstailun mukaan hukkaan menny, siemennystä joka päivä kp 9-20 :p et nyt vaan odotellan tuloksia..plääh..
Intiimi kysymys: käyttekö pesul seksin jälkeen?ajattelin vaan et onkohan sillä vaikutusta, mul se on ollut tapana mut iltalehest luin ettei sais jos haluaa raskautua... :/
:LOL: Miten te jaksatte olla noin hirmuisia pupuja!!

Seksin jälkeen ei pitäisi käydä pesulla eikä pisulla, koska sehän heikentää onnistumistodennäköisyyttä. En kyllä tiedä, onko tästä mitään tieteellistä tutkimusta olemassa. Kannattaa varmaan sellainen puoliska tuntia ainakin pötkötellä selällään ja ehkä nostaa jopa jalat kohti kattoa. Onkohan tästäkään mitään tutkimusta olemassa.. :/
mullakin ollu tapana mutta nyt jättäny vähemmälle ja en paljo nose jaloilleen koska ne sitten valuu sieltä ulos se tavara.<-- tuntuu että valuu ainaski :D mutta aamulla yleensä käyn, jos pupuilu on tapahtunu illalla.
 
************Keskiviikko 28.7.**************



MUKANA:

sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 49/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 46/31 *yk 2
Pössi.....................esikoinen 12/08................kp 26/25-31 *yk 2
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 24/29 *yk 2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 22/28 *yk 2
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 22/28-30*yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 22/28-32 *yk ?
waaka...................esikoinen 09/08................kp 21/72 *yk 5
Heissu..................poika 09/09.......................kp 20/ 29 * yk 4
Colatin..................poika 02/2005...................kp 18/24-30 *yk 2
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 15/? yk 1
Yaden...................esikoinen 12/09................kp 15/30 * yk1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 12/28-39* yk 9
Diipeli....................poika 10/07......................kp 11/29 *yk?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 9/ 25 * yk 4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 7/42 *yk 10
Minsku82................poika 09/04......................kp 6/29 *yk32
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp 2/29-30 * yk 1
tatskattu................poika 11/08.....................kp 1/27-31 *yk2
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)
itkuiita85................poika 04/09.......................kp ?/? *yk?

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
dada
kuukai

HAAMUILIJAT:

Snowball



PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)




[/quote]

 
Päivitin tuota listaa ku jo aikoja sitte kirjottelin että ne menkat alko vaan en ehtiny sillon päivittää ittiä tuohon listaan :D Noh nyt ois kohta jo jännät päivät käsillä,sekstailtu ollaan joka ikinen päivä siitä ku menkat alko :D :D :D ja toivotaan että halut ois katossa vielä jatkossakin :p

Yrityskerroista ei oikeen voi puhua mitään ku ei tosiaan olla sovittu että vauvaa yritetään mutta tän kierron osalta ainaki näyttäs siltä että miehellä pukkais myös kuumetta :heart: Mä oon tosiaan vaivihkaa lämmitelly sitä vauvajutuilla mutta kattoo nyt ku ovispäivät on käsillä.

Anteeksi ku kauhian omanapainen juttu mutta ku harvoin ehtii ni se on sitte tämöstä. Mäki aattelin tilata niitä ovistestejä,vai kanttiiko enää nyt ku kumisko on jo kp 11 ni tulis aikasintaan kp13 ni onko liian myöhä alkaa tikuttelemaan?

Onnittelut plussanneille! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja heidi-80:
Mistä olette ostaneet /tilanneet ovistestejä? Jos ei tässä kuussa nappaa niin voisin yrittää kokeilla niitä. Joku sano vaan joskus et on turkasen kalliita?
ostin tampereen säästötex nimisestä tavaratalosta RFSU merkkisiä ovistestejä himpun alle 12 egee paketti jossa on 7kpl niitä liuskoja..
 
Nöösi: Eipä täällä ole munkaan juttuihin toistaiseksi mitään kommentoitu...

tatskattu: No voihan kökkö! :hug:

snowball Hurjan paljon onnea!!! :heart:

ON: Täällä porskutetaan jo dpo15(16?), eikä plussaa taikka menkkoja kuulu! :eek: Tapahtuis nyt jo jotain! Ärsyttää tämmönen epätietoisuudessa oleminen! :kieh:
 
merks..

:hug: tädin kohdanneille..

b:)d jännäilijöille...

Nyt ei muuta jaksa.. väsy on ku viime yönä ei tullu kunnolla nukuttua, kun huoli niin kova koirasta.. Nyt olo hiukan helpottanu, mutta ei kokonaan.. Huomenna saamme tietää mikä tassussa on... Kimppuumme siis kävi suurikokoinen koira ollessamme tyttäreni kanssa oman koiran kanssa lenkillä... >.< (sori hiukan off topic, mut tämän kerran vain... )
 
snowball Upeeta mahtavaa!!! Hirmuisasti onnea! Toivotaan et täällä tärppää kans. :D
Pössi toivotaan et sulla käy yhtä hyvin kuin snowballille.

Mä oon taas ollut töissä, enkä vaan jaksa netteillä. Testaan ite sitten vasta kun oon myöhässä.

Kaikille tasaisesti plussaonnea! :D :D
 
PCO Eli monirakkulaiset munasarjat mun kohdalla silloin vuosia sitten oireili niin, että kierto oli jotain 60-120 luokkaa ja lopulta olin niin kipeä alavatsalta ettei mitään tolkkua. Niiden kipujen takiahan mä lääkäriin menin, ja ultrassa löytyi molemmilta puolilta puhkeamaisillaan olevia munarakkuloita yhteensä yli 20 kpl! No koska lapsen hankinta - etenkään niin että olisi tullut koko joukkueellinen kerralla - ei ollut ajankohtaista, otin vuodeksi sitten ihan hormonaalisen ehkäisyn käyttöön kiertoa tasaamaan. Ja mulla, kuten aika monella muullakin, tuo PCO on ihan täysin kytköksissä runsaaseen ylipainoon (BMI yli 30). Käytin lääkärin määräämää ehkäisyä vajaan vuoden, ja kun jätin sen pois, kierto puolen vuoden kuluttua asettui aika lailla siihen mitä se nyt on. Samalla pudotin painoa 15kg ja vasta sitten tulin raskaaksi.

Meikäläistä ei siis ole tarkoitettu lisääntymään näillä kiloluvuilla. Vaikka kierto onkin pysynyt tasaisena, ei ole tapahtunut hedelmöittymistä vaikka se ei todellakaan ole ollut yrityksen puutteesta kiinni. Jotain "mätää" tuolla siis on ja sen voi tulkita näistä huonontuneista kuukautisistakin. Synnytyksen jälkeen vuoto oli muutamana ekana kuukautena kovastikin runsasta, mutta nyt vaan tämmöistä outoa kuraa. Sinänsä mua ei lääkäriinmeno jännitä, en pelkää saavani sieltä mitään "tuomiota", mutta en halua maksaa yksityiselle melkoisia palkkioita siitä, että ohjeeksi saan pudottaa painoa, minkä muutenkin tiedän. Terolutteja en halua käyttää, sillä niiden ohella mun mielestä pitää olla säännöllinen ultraaminen, ihan jo sen takia että voidaan varmistua siltä ettei se kypsytä sieltä ihan älyttömän monta munasolua hedelmöitettäväksi kerralla. Olen työssäni tavannut mm. tapauksen jossa jo ennestään muutaman lapsen perheeseen syntyi Teroluttien käytön myötä kolmoset :eek: . Vaikka paljonhan tuota pco-potilaille määrätään ja paljon käytetään, että ei varmasti ole kovin yleistä.
 
Onnea snowball ja onnea myös varovaisesti Pössille :flower: :flower:

En mä ihan samantien ole pesulle seksin jälkeen mennyt ja just jalat kattoa kohti, mut sit aina poika herää unilta ja pitää kiirehtiä sen luokse ni ei kauaa kerkee tavaraa sisällä pitämään :p :p Viikko vielä pitäis odotella et alkaako menkat vai ei..
Ja pakko se on pupuilla useasti ku asetin miehelle oman käden kiellon :LOL:

Luin jostain et 90% pareista jotka haluu vauvaa nii onnistuu ekan vuoden aikana joten hyvät mahkut suurimmal osal meist on tärppää :) Plussatuulia siis kaikille!!
 

Yhteistyössä