**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Nöösi mitä meinaat? Eikö sua huomioitu? ei kyllä muakaan aina!! Mulla vaan yleensä käy niin että kiireessä täällä käyn ja katon lähimmän/lähimmät vastanneet eli viimisimmät ja en ees muistas ku lueskelen muiden kirjotuksia että kuka sano mitä jos välistä "kalastaisin" tietoja. :hug: anteeksi minun osaltani. TUU takasin!!! :heart:
 
Juu ei tosiaan onnistu viisi sivua sitten esitettyihin kysymyksiin vastailu, kun harvakseltaan käy, etenkin näin alkukierrosta. Että jos joku kokee jäävänsä huomiotta niin olen pahoillani. Mutta jos nöösi tarkoittaakin sitä, että vauvakuumeen suhteen jäänyt yksin, niin :hug: .

Menkat loppusuoralla. Varsinaista sidettä vaativaa vuotoa kesti yhden puolikkaan päivän! Kovista kivuista huolimatta todella niukat kuukautiset, joten niistä nyt voi päätellä vaikka sen että eipä siellä kovin kaksiset limakalvot ole ollut :( . Mulla kaveri patistelee jo kovasti lääkärin pakeille, ja tiedän mä itsekin että ehkä aihetta olisi mennä vaikkei lasta olekaan tällä toisella kertaa vielä tehty kuin hieman vajaa vuosi, mutta kun on ennen esikoisen tekoa hoidettu pco-tyyppistä oirehdintaa niin ehkei tässä kropassa kaikki kunnossa ole. Jotenkin vaan se kynnys varata aikaa on aika korkea...
 
Nyt täti tuli sitte aikuisten oikeesti :'( :D . Ei enää tiedä itkeäkkö vai nauraakko. Noh selvyys ainakin tuli kamalien kipujen kera. Elikkäs kp 1/? en tiiä mitä tohon kannattas laittaa... tää kierto oli 31 päivää.... senkö mukaan vai sen 29?
 
Nöösi: Eipä sitä tule aina kauheasti vastailtua muiden kirjoituksiin, sillä aikaa on välillä rajoitetusti ku täällä käy ja sitä tulee vaan vilkaistua viimeiset viestit, vastattua niihin ja se on sitten siinä :ashamed:

Kamomilla:
Onhan se kynnys varmasti korkea, mutta mitä sie siinä menetät jos käyt lääkärissä? :hug:

Tatskattu: Voi kurjuus :hug:

Omaa napaa:
Odottelen josko se posti toisi sen digitestin tänään niin saisin varmistuksen. Jotenkin en vaan jaksa uskoa vaikka miten siinä viivassa väriä onkin ja on vahvistunut... Siihen asti pysyn täällä teitä kiusaamassa :whistle:
 
************Keskiviikko 28.7.**************



MUKANA:

sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 49/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 46/31 *yk 2
Diipeli....................poika 10/07......................kp 41/29 *yk1
Pössi.....................esikoinen 12/08................kp 26/25-31 *yk 2
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 24/29 *yk 2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 22/28 *yk 2
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 22/28-30*yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 22/28-32 *yk ?
waaka...................esikoinen 09/08................kp 21/72 *yk 5
Heissu..................poika 09/09.......................kp 20/ 29 * yk 4
Colatin..................poika 02/2005...................kp 18/24-30 *yk 2
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 15/? yk 1
Yaden...................esikoinen 12/09................kp 15/30 * yk1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 12/28-39* yk 9
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 9/ 25 * yk 4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 7/42 *yk 10
Minsku82................poika 09/04......................kp 6/29 *yk32
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp 2/29-30 * yk 1
tatskattu................poika 11/08.....................kp 1/27-31 *yk2
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)
itkuiita85................poika 04/09.......................kp ?/? *yk?

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
dada
kuukai

HAAMUILIJAT:

Snowball



PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)




 
Tatskattu, mä merkkaisin kiertopäivät 1/29-31. Ja halit tädin johdosta :hug: Tiedän tunteen, mutta ei kai auta muu kuin uutta kiertoa kohti!

Kamomilla, uteliaisuuttani kysyn tuosta pco:sta, että miten se oirehtii ja miten sitä hoidetaan? Kun mulla on kierto aina ollut tosi pitkä ja epäsäännöllinen, niin kuuluuko se oireistoon? Kyllä mä suosittelen käymään lääkärissä, eihän siitä ainakaan haittaa ole! Ymmärrän kyllä että kynnys on korkea, kun pelottaa "tuomio".

Mulla lääkäri ei sanonut mitään pco:hon viittaavaa, mutta kirjoitti teroluteja kierron tasoittamiseen. Mietin vain, että jos ovulaatio ei tapahdu ajallaan, niin eihän ne terolutit sitä saa tulemaan?

Snowball, pysy vaan täällä meitä kiusaamassa :wave:
 
Mites nyt kannattais alkaa puuhailemaan tuolla makkarin puolella.. parina aikasempana päivänä siis ovistikkuun ei ole tullu yhtään mitään.. Ja tänään sitten tuli puolet haaleampi viiva kuin se kontrolliviiva.. ja limoistakin huomaa että ovis käsillä..?? kannattaako siis nyt jo aloittaa tuo pupuilu vai odotanko vielä huomiseen yms?? Ettei vaan mene ohi koko ovis :D

tatskattu :hug:

muoks.. waaka juu siis kp1 on eka kuukautisvuotopäivä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yaden:
Mites nyt kannattais alkaa puuhailemaan tuolla makkarin puolella.. parina aikasempana päivänä siis ovistikkuun ei ole tullu yhtään mitään.. Ja tänään sitten tuli puolet haaleampi viiva kuin se kontrolliviiva.. ja limoistakin huomaa että ovis käsillä..?? kannattaako siis nyt jo aloittaa tuo pupuilu vai odotanko vielä huomiseen yms?? Ettei vaan mene ohi koko ovis :D

tatskattu :hug:

muoks.. waaka juu siis kp1 on eka kuukautisvuotopäivä :)
mun mielestä se näyttää se tikku et ovis on käsillä!! en oo 100% varma mutta viime viikollahan niitä aloin tekemään noita testejä ja haaleeta näytti joka päivä päivältä tummentu ja eilen illalla oli tumma ja tänään oli tummaaki tummempi :D vaikka paketissa on ettei se merkkaa mitään että se on muka nega..Mutta sitä kannattee pelata varman päälle eihän siinä mitään menetä? :whistle: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tatskattu:
Nyt täti tuli sitte aikuisten oikeesti :'( :D . Ei enää tiedä itkeäkkö vai nauraakko. Noh selvyys ainakin tuli kamalien kipujen kera. Elikkäs kp 1/? en tiiä mitä tohon kannattas laittaa... tää kierto oli 31 päivää.... senkö mukaan vai sen 29?
:hug: voi ei!!! :( ei muutako uuteen nousuun!!
 
Huomenia kaikille..sain pojan pikku unille ni kerkesin tänne tulla kurkkaa =) tää kierto ei ole ainakaan sekstailun mukaan hukkaan menny, siemennystä joka päivä kp 9-20 :p et nyt vaan odotellan tuloksia..plääh..
Intiimi kysymys: käyttekö pesul seksin jälkeen?ajattelin vaan et onkohan sillä vaikutusta, mul se on ollut tapana mut iltalehest luin ettei sais jos haluaa raskautua... :/

Plussa tuulia kaikille =)
 
huomenta kanssa kuumeiliat..

täällä me ollaan nyt maanantista asti vietetty aikaa siis naantalissa. tänään tarkotus mennä muumimaailmaan.. ihan hienoo on ollu. ei oo ollu helteitä nyt ainakaan.. sellast +20 öisin on itikoita ihan riittäviin..

nyt näyttäis muuten myös silt että menkatkin alkaa loppumaan onneks kerkeis ehkä viel tikuttaa oviksen vai pitäskö sitä nyt vaan mennä omal painol ilman ressiä.. hmm.. eikös ole sellanen sanonta että hosumalla tullee vaan paskaa vai miten se menee.. en mää muista.. :D

mutta joo tuulia kaikille.. halit minsku82
 
Mikäs kp sitä sitte kannattais rupee tikuttelee sitä ovista? Kyllähän se niissä ohjeissa lukee, mutku se paketti on kotona... netissä laskurin mukaan joskus 8.8 tms. sillonko vasta???

Plussapuhkuja :whistle: Ketkäs meinaa tänään plussata? :saint:

muoks* meillä aikas hankalaa miehen kaa tää pupuilu, koska se on yöt töissä... eli ainoa aika on sille hommalle pojan päikkärit tai miehen vapaayö... eli ei voi taata, että ovis osuu miehen vapaalle... saiskohan se lapsentekovapaata, jos soittas töihin ja sanois et vaimoke ovuloi tänää :LOL:
 
tatskattu kannattaa musta päivää/ paria päivää ennen sitä oman kierron puoli väliä.. :)

Nyt sitten on ovisplussa tullut tänne!!! Eli kyllä se mulla antaa eri tulokset aamu pissasta että sitten päivän seuraavasta pissasta. Aamulla tuli se hailukka viiva ja nyt sit oli molemmat ihan punasia :)

Nyt sit ainakin tietää että mitä illalla tekee ;)
 
Testasin tänäaamuna haamun. Jotenkin tuntuu, että kyllä se siitä vahvistuu. Ei ole menkkaoireitakaan. Lähden tänään sukulaisten mökille, joten en tiedä, miten siellä sitten onnistuu noden liusktestien kanssa, kun pitäisi vielä olla aamuvirtsaakin, jotta näkyy.

Taskattu, minullakin esikoisesta näkyi plussa tosi myöhään, muistaakseni dpo 16, vaikka piti olaa niin herkkä testi, että. dpo 14 oli vasta haamu/viivanpaikka. Ja nyt siis ihan sama juttu. Meillä on vielä toivoa, kun ei menkatkaan ole alkaneet.

Waaka ja Yaden onnea oviksen bongauksesta ja onnea matkaan sen hyödyntämisessä. Onnea bongauksessa tunnutaan tarvitsevankin noiden liuskatestien kanssa. Minäkin sain niistä pari viikkoa sitten ensin haamun, sitten tummemman ja toisen yhtä tumman ja sitten taas haamun. Eli en selvää huippua. Kannattaa varmaan testata kaksikin kertaa päivässä silloin kun huippu on lähellä. Se tosin ei auttanut minulla.

Nöösi, tule takaisin! Olen tosi huono kommentoimaan kellekään, kun on niin huono muisti. Oman navan muoistan kyllä yleensä hyvin. :ashamed:
 
Ja mitäs minä nyt sekoilen, tatskatullahan olikin jo kp 1. :ashamed: Anteeksi! Pahoittelu tädistä. :( Nyt olen kyllä lukenut palstan tosi, tosi huonosti, mutta siis yritin eilen kahlata läpi viikon viestit. Huonolla menestyksellä. Enkä tänään onnistunut paljon paremmin.

Hiljenen nyt toistaiseksi.
 
:flower: onnea PÖSSI :hug: :heart:

ja niinhän tuo hemmetin tyhmä paska täti sitte tuli kuitenki. Noi clinic merkkiset apteekista ostetut oli hyvin tulkittavissa, sitä ennen oli kasetteja, joihin ei kyllä tullu mitään.... raskauskeijusta tilasin jotain, en muista mitä, kun ne on himassa niin ei voi tietää, jotain ovistestiliuskoi ne kai oli tai puikkoi?! hah, en muista :LOL:
 
Onnea Snowball!

Ja harmitus Tatskatulle :hug:

muakin joku ehti kaipailla... Eli mulla on nyt menkat myöhässä huomenna 2 viikkoa. Lauantaina tein prisman testillä sen negan ja sunnuntai aamuna myös. Sen jälkeen en oo tehny. Ei kai tässä auta kun odotella niitä menkkoija, kyllä ne joskus tulee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja waaka:
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
Alkuperäinen kirjoittaja waaka:
ounou tein äsken ovistestin ja se oli selvä +++++ tummia molemmat viivat.. äkkiä makkariin :LOL:
=) Muista, että munasolu irtoaa 24-48 h kuluttua tuosta plussasta. Eli pysykäähän siellä makkarissa pari päivää. :LOL:
joo mutta jossain oppaassa oli että paras aika on HIEMAN ennen ovulaatiota. SE on huomennakin heilutusta ja ylihuominen :D mutta minun tuurilla,ei onnistu kumminkaan :ashamed:
Älähän vielä heitä kirvestä kaivoon. Tsemppiä kammaripuuhiin.

Meillä tuntuu käyvän niin, että jos aloitellaan liian aikaisin ennen oletettua ovista niin on sitten puhti pois sopivana ajankohtana. Ei jaksa jokapäiväistä peiton heiluttelua. :whistle:
 

Yhteistyössä