**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

ja taas siskon netti lainassa...tämmönen nettipimento pitäs kieltää lailla ;) Äsken tein tossa ihan prisman PregCheck testin ja negaa näyttää, eli täytyy nyt vaan uskoa, että joku mättää. nyt siis dpo 23.Eli pitäs jo näkyä ihan selvästikin! Viivanpaikka siinä kyllä näkyy jotenkuten. Eka mä vaan näin sen, mutta kyllä mieskin myönsi sen näkevänsä kun uudestaan vähän tarkemmin tutki. Mutta hyvällä tahdollakaan mä en kyllä saa siihen edes kuviteltua väriä :ashamed: :(

En nyt keksi edes muuta selitystä kun, että tämä eka kierto nyt on mitä on, ja toisaalta, mä oon laihtunut aivan hirveesti, eikös sekin voi viedä menkat?! Äääh...alkais jo ne menkat. Sori nyt vaan oma napa, jahka pääsen omalle koneelle niin ehdin perehtyä vähän enemmmän.
Plussatuulia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
kyllä tämä tästä lähtee.. kiitos kaikille haleista... nyt unohdettaan eilinen ja painettaan täysiii eteen päin :whistle: miehen kans puhuttu asiat halki poikki pinoon ja nyt vaan rauhassa eteen päin ja uusia tuulia odottamaan. tiedettään että saadaa vielä vauveli ja molemmat ovat kykeneviä siihen.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Voimia Minsku82! :hug: Ihailtavan hieno asenne! =) :heart:


ON: Täällä olis kait dpo11(12?) ja kovasti jo testi laatikossa kuumottaa... Noh, jos sitä malttais odotella sinne maanantaille tai tiistaille. Ellei sitten menkat ehdi ensin...

Mitä muuten toi "merks" ja "merkki" oikeen meinaa???
 
hei miten toi mun päivityshomma ku menkat alko 8pv heinäkuuta ja loppuivat 16 pv heinäkuuta? KU EN ITTE OIKEIN ÄLYÄ TUOTA HOMMAA VIELÄKÄÄN!!
ja yritystä ois mun mielestä 5.. :D

ihan mielissään olin siittä oviksesta muttei se sitten vissiin ollu.. :ashamed: vaikka jotain outoja nippailuja on ollu tuolla niinku yleensä oviksen aikaan jonka oon tunnistanu niistä limavuodoista..nyt niitä ei oo kyllä ollu ku ihan hitusen ja se testi näytti haaleempaa viivaa ku eilen.. :'(

*TÄMÄ KUVA EI OLE MINUN OMISTAMANI VAAN LÖYSIN SEN NETISTÄ!
KU EN SAANU LAITETTUA KUVIA KONEELLENI.*

http://www.raskauskeiju.fi/images/kuvat/1264491549_Testi-sivuile-liuska.jpg

eli testissäni viivat olivat kutakuinkin juurikin samanlaisia paitsi vakioviiva oli hitusen tummempi ylhäältä! muuten samanlaiset..

tänään oli hailakkaampi. Eli onko ollut ja menny ohi vai mikä tässä nyt mättää?
kun jokku väittää ETTÄ HAALEAKIN ON OVISPLUSSA JA JOTKU SANOO ETTEI OO. |O :eek: :ashamed:

pitää vaan heilutella muutenvaan huvinvuoksi vaikka maailman ääriin jos ei muuta.

ja mua todellaki ihmetyttää se gyne aika..ei oo vieläskää mitää kuulunu ja voisin soittaa sinne maanantaina ja kysellä tilannetta.

:headwall:

minskulle jaksuja, ja kyllä nokkakohti uusia tuulia! ++++++++ :heart:

 
Mun tekemissä ovistesteissä on ollu niin, että samanvärinen tai tummempi, haalea ei siis ole enää ovis/ vielä ovis. Mulla esim. ensin se oli haalea ja sit se tummeni samanlaiseksi, sit vielä hieman tummemmaksi ja sit ei enää tullu mitää... eli se siitä oviksesta. Seuraavana päivänä siitä tummimmasta en testannut enää, vaan luotin et se oli ovis. Ja sitte muutaman päivän päästä kokeilin, nii ei tullu viivaa testiin enää.
 
tänään siis kp 2/27-30 ja yk*2 esikolla on päivätuttittelun vieroitus käynnissä :kieh: sillä menee hermo ja mä koitan kestää B) , saa luvan nulluttaa (eli imeä tuttia) vaan unilla. Sori ku tänne nyt sitte kaikkee avaudun.

:flower: jänääjille plussaonnea
 
en tiiä onx keskustelua käyty aiheesta mut lisättäiskö iät myös tohon listaan, siis omat? Ja musta myös paikkakunta ois kiva tietää... tai vaikka saa ilmottaa jos haluu? Joo myönnän, et oon utelias, mut ihmisistä syntyy kuvia päähän niin iän tietäminen helpottaa :whistle: seliseli :D . Mä oon 24 vm.85 helsingistä *ojentaa käden ja kättelee* :saint:
 
täällä ollaan räkätaudin poikasen käsissä :'( yön ainakan jotenki oudosti yhtäkkiä tuli hirviä nuha ja kipeä olo ja palelee ihan himona. En yhtää tykkää kesällä olla nuhassa :eek:
se siitä nurinasta..

tatskattu meilä oltii tässä taannoin yö ja päivä ilman tuttia ni sitten meni loistavasti mutta löysi jostain tutin ja taas ollaan lähtöpisteessä.. päivät ilman ollaan meki yritetty olla!
eikäpä tuo juurikaan ees unissaan ime. Nukahtamiseen näyttänee tarvivan.

eli jos ovista ei olekaan ollut? Tai sitten jos se on ollu ni oon missannu sen? :'(

 
luin muuten jostain että muka omega3 saattas olla jotain tekemistä raskautumisen kans.. muistelin myös että alojn syömään sitä pari kk ennenku aloin oottamaan esikoista.

oon sen ottanu taas käyttöön pari viikkoa sitten :Dtuskin se hyövää mutta ompaha jotain terveysvaikutuksia kuitenki. ja mies syö tätä myös.
 
mä jään nyt taustalle. Odottelen parempia tuulia oman tilanteeni kanssa, palailen ehkä kun menkat alkaa tai jotain... Mielelläni kuitenkin seurailen teidän kuulumisia vaikka en varmaan niin tiuhaan nyt sitten itse kirjoitakaan, annan välillä kuulua itsestäni :D Toivottavasti saan lukea mahdollisimman monen plussauutiset!
 
Merkkausta harrastavat ne, jotka tulevat ketjuun oman profiilin kautta. Silloin päätyy aina suoraan siihen viimeisimpään lähettämäänsä viestiin eikä tarvitse nähdä niin paljoa vaivaa uusien kirjoitusten selaamisessa.

Ja tatskattu, mä nyt päivitän sulle uuden kierron alkaneeksi. Sä varmasti sitten ilmoitat jos plussaat. Harmi että tuolleen tuhruttelee.
 
************Sunnuntai 25.7.**************



MUKANA:

sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 46/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 43/31 *yk 2
Diipeli....................poika 10/07......................kp 38/29 *yk1
Nöösi.....................poika 07/09......................kp 32/30 *yk1
snowball...............tyttö 05/09........................kp 29/34-35* yk 6
Pössi.....................esikoinen 12/08................kp 23/25-31 *yk 2
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 21/29 *yk 2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 19/28 *yk 2
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 19/28-30*yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 19/28-32 *yk ?
waaka...................esikoinen 09/08................kp 18/72 *yk 5
Colatin..................poika 02/2005...................kp 15/24-30 *yk 2
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 12/? yk 1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 9/28-39* yk 9
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 6/ 25 * yk 4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 4/42 *yk 10
tatskattu................poika 11/08.....................kp2/29 *yk2
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp ? * yk 1
Minsku82................poika 09/04......................kp ?/29 *yk32
itkuiita85................poika 04/09.......................kp ?/? *yk?

* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
dada
kuukai

PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)

 
Laitan nyt vielä kerran tietoni jos joku viittis mut lisätä listaan, kiitos :)

Eli kp olis nyt 12/30 ja yk tälläerää 1.
Esikoiseni on syntyny 12/09

Edelleen odotellaan ovista..Huomenna rupean varmaan sitten tikuttelemaan..katsotaan kuinka käy. Mutta suursti epäilen että saadaan tätä kakkostakin kauan odotella kun esikoisenkin suvaitsi tulla sen 3 vuoden yrittämän jälkeen.. Pettymyksiin oon koittanu valmistautua mutta kumminkaan siihen pysty!
 
Heippa.

Hui, katoin et on jo kp19 menossa. Päivät vaan juoksee, tosin mitään oireita ei oo eikä oo odotuksiakaan. Toisaalta haluis jo äkkii plussata mut toisaalta voisin vielä hetken kuumeilla.

Kerttu alkaa olee aika rasittava välillä kun tota omaa tahtoa on ihan liikaa ja päivät on jatkuvaa raivokohtausta jos neiti ei saa mitä haluaa....

Waaka musta toi testi näytti ovista. Mut mä en oo koskaan ite tikuttanu ovista mut aika samankaltaisilta noi viivat näytti.
Ja soita ihmees nyt sinne gynelle, ne on varmaan sut vaan unohtanut. Eikai nyt tollasia aikoja saa ihmistä odotuttaa?

Tatskattu
Mulla takana ekat menkat synnytyksen jälken ja koko homma oli pelkkää tuhruttelua, normaalista vuodosta ei ollu tietoakaan. Mut kyllä mä ne ihan menkoiksi luin.

Kiitos kamomilla päivityksestä

Jokos kohta ylärivit testailee?? Monella on jo päivät ylikin...

Plussatuulia kaikille!
 
Sain sitten aamulla haamun... Tosin en vielä uskalla olla kovin toiveikas, nuo samat testit antoivat viime kierrossa niitä viivanpaikkoja. Mut kyllä se erilaiselta näytti. Tulee pitkät pari päivää odotella seuraavaa testausta :)
 
snowball :flower: se on sitten onnea plussasta ja vauvelille tarrasukkia ja vaaviliimaa :heart:

Täällä tilanne se, että eiköhän nää ne menkat oo... eli jos tuhrusta alotetaan niin se on tänään sen kp 3/27 ja yk*2 Kohti uusia tuulia siis!!!! Plussatuulia =) Toivon, että tänään ne tilaamani liuskat tulis niin pääsis tutustuu niihin :LOL:

Kenestäkään ikä ja kaupunki ei ollut hyvä idea? :wave:
 

************Maanantai 26.7.**************



MUKANA:

sirpaleina..............tyttö 07/09...................... kp 47/33-57* yk 4
sofku.....................tyttö 04/08.......................kp 44/31 *yk 2
Diipeli....................poika 10/07......................kp 39/29 *yk1
Nöösi.....................poika 07/09......................kp 34/30 *yk1
Pössi.....................esikoinen 12/08................kp 24/25-31 *yk 2
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 22/29 *yk 2
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 20/28 *yk 2
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 20/28-30*yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 20/28-32 *yk ?
waaka...................esikoinen 09/08................kp 19/72 *yk 5
Colatin..................poika 02/2005...................kp 16/24-30 *yk 2
Yaden.....................esik.12/09........................kp 13/30 *yk1
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 13/? yk 1
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 10/28-39* yk 9
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 7/ 25 * yk 4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 5/42 *yk 10
tatskattu................poika 11/08.....................kp3/27 *yk2
iines83..................poika 10/09......................kp? *yk0 (ei menkkoja)
Auneli....................tyttö 12/08.......................kp ? * yk 1
Minsku82................poika 09/04......................kp ?/29 *yk32
itkuiita85................poika 04/09.......................kp ?/? *yk?


* pinoa raivattu, toivottavasti pitkään hiljaiseloa pitäneet ovat plussanneet :heart: *

TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
neito84
dada
kuukai

PLUSSANNEET :



2010

Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), Snowball (yk6)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)

 

Yhteistyössä