**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Olihan tuo terkan uni kieltämättä aika hauska :D

Täällä on myös yksi addiktoitunut, vauvakuumeinen hörhö. Jos olisin kotiäiti niin pyörisin täällä kaikki päivät. Mut nyt aina aamusta ennen töihin menoo ja illalla tasaisin väliajoin on pakko tulla katsomaan uusimpia päivityksiä. Ja mä kun jotenkin luulin, että toisen kuumeileminen olisi jotenkin "helpompaa", eikä tarviisi olla niin hermona koko ajan. Luulin myös, että maltan odottaa kaikki testailemiset sun muut kunnolla, mutta taidanpa olla melko varma, että kunhan testit kolahtaa postista niin oon samantien vessassa :ashamed: Voi meitä...
 
kukkaiskeiju no yllätys että jännittää! Plussatuulia sinulle oikein hurjasti ~~~~~~~ Täällä on peukut pystyssä, ettei täti tällä kertaa tulekaan :cool:

Voi vauvakuumeisten unet sentään, aivan uskomattomia unia teillä ollut :D Ja palsta-addikti se on täälläkin :ashamed: Saa sentään jotain kautta kuumeilla ihan rauhassa, kun muuten pitää koittaa olla ihan normaali vaikka kuinka pään sisällä kuohuu ja pyörii vain yksi ainoa ajatus...

).( mä en nyt oikein ymmärrä. Se vasen munis särki ja vihloi melkein 2 vuorokautta ja kerran vihlasi oikeaankin puoleen kuin veitsellä olisi pistetty. Illalla peittoja heilutellessa se veitsi viilsi molempia puolia yhtä aikaa :confused: Kipu hellitti kyllä samantien, mutta en mä muista että moista kipua olisi ollut viimeiseen 10 vuoteen.
 
Juu täällä kans palsta riippuvainen ! :attn: vaikka en tykkääkkään tästä uudistuneesta 2+ niin silti täällä on päivittäin pakko käydä lukemassa juttuja, pariinkin kertaan ! Ja sit noi raskaus unet.. jep :D

Vouhis: Mulla oli myös edesllispäivänä ja eilen ihan outoja alavatsa kipuja. Ja just tollasia veitsen viiltoja tuli yhtäkkiä pariin kertaan ja just noin mitenkä kuvailit ! OUTOA ! Tosin mulla on tänää kp 18 ja sulla (jos oikein katoin ) kp 10 niin olisko sulla ollut sit ovis ? vai mitäköhän.

Kukkaiskeiju: Kyllä varmasti jännittää ! Milloin ajattelit testailla ? :) PLUSSA onnea :)
Tuntuu muutenkin että tää kuukausi on mennyt nopee, tuntuu että pari päivää sit vasta kirjottelit että et aijo tässä kierrossa päivitellä ym !

).( oloon ei mitään ihmeempiä, kirjottelinki jos tos ylempänä että mulla ollut kans parina päivänä outoja alamaha viiltoja mutta ei muuta ihmeempää. En malttais millään odotella ens viikon perjantailla tai lauantaille, ajattelin silloin testata, koska ollaan lähdössä likka porukan kanssa viikonlopun viettoon ! :p
 
**********Torstai 28.10.2010**************

MUKANA:
teddybear82...........tyttö 11/09................... kp 44/32 yk 3
Kristiina81...............poika 11/08................. kp 37/36 *yk 2
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 34/30-40 *yk 8
Milja-85..................poika 12/08................. kp 33/32-33 *yk 3
Nunnu-79................poika 10/08................. kp 32/23-25 *yk3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09................... kp 30/30-36 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 29/30 *yk 3
Kellukka..................poika 03/08................. kp 27/30 *yk1
Tinttu.....................poika 11/08.................. kp 26/29-31 *yk 2
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 25/27-28 *yk 13
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 24/29-32 *yk6
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 24/28-34 *yk 4
Heinäkuu................tyttö 07/09 ...................kp 24/28-32 *yk1
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 23/30 *yk 4
majj......................tyttö 06/08.................... kp 19/28-30 *yk2
Marsu-82.............. poika 09/09................... kp 14/32 *yk 1
pinkie86.................tyttö 01/08.....................kp 14/27-31 *yk1
skorpioni07.............poika 06/08.................. kp 13/31 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 12/27-30 *yk 4.
iines83.................. poika 10/09.................. kp 12/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 11/30 *yk3
Vouhis....................poika 01/03.................. kp 10/29 *yk1
Dirty Dancing..........esikoinen 07.................. kp 7/26-32 *yk 7
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 6/29-34 *yk3
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 6/32 *yk3
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
tiitu87....................?............ .....................?
danone81...............?................ .................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
onnenkipuna............poika 12/06
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:

Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk 1), Brianna (yk 5)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
No joo, addikti täälläkin :D Pistän koneen auki aamulla ja illalla suljen. Ja aina kun on pienikin väli niin käyn kattomassa josko olis jotain uutta tullu :) esikoinen kyllä aika hyvin rajottaa täällä oloa, kun kaipaa huomiota ihan koko ajan, paitsi just nyt on jo ehkä 10 min ihan yksikseen tossa vieressä tutkinu cd-soitinta :) Jahas, tutkiskelu loppuikin.
 
majj sitä ovistahan mä epäilenkin, mutta ei mulla vielä noitten laskureitten mukaan pitäisi sitä vielä ollakaan. Kävin koirien kanssa tuossa lenkillä ja taas alkoi särkemään vasemmalle puolelle, nyt se sitten on jo 4. särkypäivä :confused: No, ainakin tässä on jokaikinen päivä tullut peittoja heiluteltua, et jos on ovis niin on ainakin hyödynnetty :D

Monella näyttäisi meidän ahkeran päivittäjä-hemarin listan mukaan olevan h-hetket käsillä :popcorn: Kuulumisia odotellessa plussatuuulia ihan jokaiselle ~~~~~~
 
Heips!=)Mahtuukos joukkoon uusi kuumeilija?=)
Olen 24v.ja tyttö syntynyt 1/08.
Tällä hetkellä menossa kp 14/27-31 =)
Ensimmäinen kierto nyt kun kokeilin tikuttaa ovista,mutta en ole saanut vielä yhtävahvoja viivoja,tiistaina oli ehkä vahvin viiva,oisko voinu sillo olla se "huippu"?=Otän päivää vatsaa nippaillu ja limoja tullut,ja peittoa ihan useampana päivänä ahkeraa heiluteltu,toivotaan että tulosta tuottaa;)

Plussatuulia kaikille!=)
T.Pinkie
 
APUA!!!HUOMENNA!!

Sain tänää sit viel hillittyy itteeni etten kävelyyt apoteekkii ostaa testiä tai paria!! ;)
Muuten tää päivä on mennyt väsyneenä ja nuhaisena :snotty:
Ja alavatsasta muilinut välillä...
En kuitenkaa uskalla nostaa lippua salkoon ennenku oon tehnyt 178 testiä mis on plussa.. :D
Tänään yks perhetuttava kysy et olenko raskaana!! Tokasin vaa et: juu juu,seitsemännel ja kolmoset tulos.. ;)
Mitäs muitten addiktien päivään??:whistle:
 
Ette usko. Katoin just et kaksi viimeisintä kierto on olleet 27 päivää, eli sunnunraina pitäisi alkaa menkat. Menin ja tein testin. Haalea viiva. Haalea viiva!!!!! Testiajan kuluessa ilmestyi, joskin loppuajasta. Oon tehnyt negatestejä kyllä et tiedän mille se näyttää. Tiedän et voi olla kemiallistakin ja tiputaan korkealta, mut eihän tästä voi olla vähän innostumatta vaikka se onkin ehkä vähän liian aikaista.. :heart: Nyt on siis kp 24 ja jos kierto olis sen 27 päivää niin nyt olis 3+4. Esikosta plussasin samoilla viikoilla.
 
Tervetuloa pinkie! Mä tikutin viime kierrossa ekan kerran ovista enkä myöskään saanu täysin samanvahvuisia viivoja, vaan testiviiva oli hieman haaleampi, mutta kuitenkin ihan selvästi tummempi kuin mitä aikaisemmin olin saanu. Siis aloin tikuttaa kp 13 ja sain haaleita haamuja kunnes kp 18 tuli yhtäkkiä se melkein yhtä vahva, sitten kp 19 oli jo vähän vaaleampi ja sitten taas loput ihan haaleita haamuja. Oletan siis että ovis + oli kp 18 vaikka ei ihan yhtä vahva ollutkaan. Mitä testejä sulla on käytössä?

Jarenah: Supersupersuuri plussapuhuru sinnepäin, puuuuuuuuuuuuuuuh!!!!!! Oot kyllä aika mimmi kun pystyt hillitsemään itses testien suhteen :)

Vouhis: "Monella näyttäisi meidän ahkeran päivittäjä-hemarin listan mukaan...." Voi kiitos :) Ajattelin että pitää mun nyt sitten olla tosi ahkera kun kerran kehutaan ja otin imurin käteen ja siivosin :LOL: Muuten ei niin kovin ahkera olo ole ollu...:ashamed:
 
Hemari:mulla on käytössä david-liuskat,taisin tilata mammaksi.fi.(miten muuten nuo nikit saatte mustiksi,joo oon iha uuno näiden juttujen suhteen:LOL:)
tänään tein tuossa 14.00 maissa testin ja tuli haaleampi viiva kuin aiemmin,testailen vielä tuosta illemmasta että mitä se näyttää=)
ai niin ja yk 1 on menossa,unohdin aiemmin mainita=)
 
pinkie:Mulla myös on noita david-liuskoja. Niistä on ollu täällä monenlaista mielipidettä, itse en osaa haukkua tai kehua kun ei ole kokemusta muista. Mutta luulisin, että jos sulla alkaa vaaleta, niin ajattele että se tummin testi olis se plussa :) Niin ja tummennuksen saat niin, että värität sen sanan jonka haluat tummentaa ja sit painat tota B:tä tossa vasemmalla.
 
Hemari: Kiitos tuulista! Joo itsekin oon yllättyny et oon pystyny olee testamatta!! Viime kierros kävi sillee et olin jo varma et olen ku täti 2pvä myöhäs,ostin ja tein clearbluen testin,tyhjä tuli ja illalla täti kurvas kylään.Joten ehkä tästä syystä pikkasen odottelen..Tää mamma lähtee sylkee tulta kun äijä teki vähän tulista kastiketta!! :D Pitäs flunssan kadota!! ;)
 
pinkie, tervetuloa ja olkoon visiitti lyhyt tässä ketjussa! Mulla on myös Davidin ovistestejä mammaksi.fi:ltä ja aika hankala niihin tuntuu olevan saada sellasta tosi tosi tummaa testiviivaa. Itse ainakin olen tällaista havainnut ja muidenkin kokemuksista lukenut. Lasken siis itse sellaisen selvästi tummemman kuin aiempina päivinä -viivan plussaksi niissä testeissä. Tosin eipä ole tärpännyt meillä vielä joten en tiedä että ovuloinko edes :/

Heinäkuu ONNEA ONNEA mahtavaa!!! Ihana lukea plussauutisia, kyllä se haaleakin haamu ON PLUSSA!!!

Ja hemari kiitos minunkin puolestani päivittelyistä, listalta on niin hyvä tsekata omatkin päivät aina ja kurkkia kenen puolesta saa jännätä!

(.) voi voi voi mä en enää ehkä kestä noiden testien olemassaoloa :D... Ei kyllä auta vielä viikonloppunakaan testailla vaan maanantaina aikaisintaan, menee vaan testit hukkaan muuten. Oireita on, ihme itkuisuutta ja yliherkkyyttä tänään :&
 
Moikka!!! =) lukeudun kans tuohon addikti joukkoon :LOL: vaikka en aina kommentoi niin pakko on lukee päivittäin ja monesti päiväs :whistle:

Pinkie86 tervetuloa! onkohan sulla vielä ollutkaan tuota ovista?itselläni kierto on sen 30 ja tikutin tässä kierros ekaa kertaa ovista joka sit oli kp17 eli ihan ajallaan,ovishan tapahtuu 12-14pv ennen seuraavia kuukautisia.Mulla kans noita davidin testejä mitkä on nyt kyllä monella palstalla haukuttu..... mun rivi näytti tältä;

Aijaa.com - 6919922.jpg

Jarenah siellä on todella jännät ja piinaavat ajat :D toivottavasti täti ei tule ja pääset testaileen ja olkoon tuloksesi plussa =) plussatuulia toivon myös kaikille muille!!!=)

kinkulalla näköjään melkee samat päivät ku mulla ;) saadaan ens viikolla jännäillä :)

Olen nyt ollu aika hissukseen,lukenu tosiaan olen mutta ei ole hirveesti asiaa ollu ja ei ole pikkujuttuja kehannu kirjoittaa ;D ens viikolla alkaa sit r-testien vuoro ;D tilasin 4testiä mammaksilta oletin niiden tulevan tänään mutta tulevat sit vissiin vasta huomenna(tiistaina iltapv postitettu).Huomenna lähemme reissuun ja sunnuntaina kotiin joten toivottavasti saa mieli hetken rauhan...
 
Viimeksi muokattu:
Tevetuloa Pinkie :wave:

Heinäkuu paljon onnea :heart:

:attn:Täällä ilmottautuu myös palsta addikti. Kone päällä aamusta iltaan ja vähän väliä päivittämässä olisko joku jotain kirjoittanut. Nolona tunnustan olevani välillä poissa kirjautuneena, vaikka paikalla olenkin. Jos ihmiset ei pitäis mua sit kovin riippuvaisena tästä palstasta =)
 
Tervetuloa uudet! :wave:

Minäkin käyn joka päivä, useammankin kerran, lukemassa, mutta aina ei ole aikaa kirjoittaa eikä aina mitään kirjoitettavaakaan. Mutta mukana siis ollaan päivittäin, vaikka välillä vähän hiljaisempana!

Ensi viikolla alan tikuttaa ovista maanantaina tai tiistaina. Luultavasti viimeinen kierto, että tikutan. Yritän jatkossa tulla toimeen sylkitestillä ja kehon merkkien tarkkailulla. Minulla on käytössä Davidin testit, hyvin ovat toimineet mielestäni.

Plussaa kaikille kovasti!

DD kp 7/26-32 yk 7, esikoinen 01/07
 
Heinäkuu voi että:heart:eek:nnea! Olen kyllä niin kateellinen, olis ollu niin kiva päässä odottelee samaan aikaan pikkukakkosii ku esikot on niin lähekkäi syntyny=) Miulla oli kyllä ihan semmoi olo että sie plussaat jo yk1
 
Voi naiset! Älkää vielä onnitelko! Mulla on vähän skeptiset tunnelmat, en oikein jaksa uskoa, että tää olisi "oikea raskaus" vaan odotan menkkoja ihan tavallisesti. Mutta onneksi on suht. rauhallinen olo, enkä pelkää, jos menkat alkaa niin alkaa. Äsken näytin miehellekin testiä ja senkin mielestä siinä oli selvä viiva, eli ei ole siis mun aivotuksiani yksin :D Katsotaan mihin tämä johtaa, lauantaina ajattelin testata seuraavan kerran vasta, koska silloin on 3+6 ja mikäli vanhat merkit paikkaansa pitää ja todella olen raskaana niin tauluun pärähtää kunnon viivat.

Jarenah
, täällä jännäillään sun kuulumisia huomenna :)

Tyty, olis ihana odottaa sun kanssa yhdessä! Mä en uskonut nopeaan plussaan, mutta en uskonut esikollakaan. Jos oon raskaana niin todennäköisesti raskausaikana saan sit taas takaisin tämän helpon alun.. : /
 
Wau heinäkuu...onnea, annat toivoa muillekin.
Tekis kans aina mieli testata tosi aikaseen, mut en haluais kuitenkaan pettyä. Ihme masokisti olen ku haluan piinata itseäni viimeiseen asti ja pettyä vasta sit ku on pakko. Toivo elää viimeiseen asti!

hemari: Mä imetin poikaa puolivuotiaaksi. Sitten se ei huolinut enää ollenkaan. Tosin 2 viikkoa vain täysimetystä oli. Kuitenkin pitkälle päästiin sillee, et meni vaan yks korvike purkki päivässä. Pari kuukautta siitä kun kokonaan lopetin imettämisen alko menkat, vaikka aika vähän olin ihan lopuks enää imettänyt. Ekaks oli 35-40 päivää kierrot, mut nyt ne on onneks lyhentynyt.

Jännät paikat tosiaan monella on, ihanaa vertaistukea!!! plussaonnea kaikille tasapuolisesti. Itse vielä viikon joudun kärvistelemään ja se tuntuu tosi pitkältä. Saispa vastauksen aina heti oviksen jälkeen :p
 
Heinäkuu jihuuuuuuu! Onnea onnea, nyt roppakaupalla tarrasukkia, että pieni pysyy kyydissä :heart:

Hemari mulla ainakin tämä matalapaine vetää ihan kaikki mehut veks ja pitää ihan pakottaa itsensä tekemään hommia. Mieluiten vain käpertyisi sohvannurkkaan viltin alle haaveilemaan ;)

Jarenah ethän sä voi meitä kaikkia muita pitää jännityksessä maanantaihin asti vaikka itselläsi hermot kestäisivätkin :attn: Apua sentään :D

Heidi hih, mäkin tunnustan tehneeni työpäivän aikana ihan samaa, kun netti on koko ajan kuitenkin auki niin mäkin olen välillä kirjautunut ulos, etten näkyisi koko 10-12h vuoron ajan roikkumassa täällä :p

DD hyvä juttu että olet mukana pysynyt ja ensi viikolla sitten alkaa sunkin jännäilyt oviksien metsästyksen merkeissä :wave:
 

Yhteistyössä