**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Hemari ja Nunnu :Niinhän ne kulostaa mut en haluualkaa testailee ennen ku se täti on myöhässä ettei toiveita herää...Yritän ottaa mahd. iisisti.. :D
Tää mamma sai sit kokoillan vapaata ku mies ja poitsu jäivät tuttaville yöks.. :) Päräytin sit kaverin työpaikalle laulamaan karaokea kokoillaks ja join jopa 3lasia COLAA!! :p Nyt leffa pyörimään ja pizzaaa syömään.Ihanaa kun saa aamulla nukku piiiiitkäään ku mies vie pojan tarhaaan. :) Kyl mua nyt hemmotellaa.. :D Viel ku se täti menis vaik naapuriin parin päivän päästä!! ;)
 
Meillä asuu myös äititakiainen. Neuvolassa juuri toissapäivänä aiheesta puhuttiin ja terkka oli sitä mieltä, että hieman ajoissa (1v3kk) tullut tytölle tämä vaihe, mutta ihan normaalille kuulema kuulostaa. Nykyisin pelkää tosi paljon tilanteita, joissa on paljon ihmisiä. Esim. hoidossa leikkipuistoon mennessä karjuu vaan hoitajan kaulassa : / Sylistä ei saa laskea alas, muuten se saa hepulin. Kotona valvoo mun jokaista askelta.. Mut ymmärrän kyllä mistä tuo tulee, tässä on ollut hoitoon lähdöt, mun työt ja muutot samassa rytinässä kaikki, eli aika ymmärrettävää. Sääliksi käy :'(

Plussatuulia
kaikille :whistle: +++++++++ Pysykööt täti poissa itke kunkin luota!
 
Huomenta ja tervetuloa salaisiahaaveita , Lyyli ja Kellukka :wave: Tosi hyvä että tulee uusia kirjoittelijoita, niin ei palsta hiljene jos tämän hetken piinailijat saavat plussattua.

Hemarille suurkiitos päivityksestä! :flower:

Nunnullahan on hurjan jännät hetket! Jospa tosiaan toinen testi olisi ollut herkempi kuin toinen? Plussatuulia täältä oikein kottikärryllinen ~~~~~~ Jännityksellä odottelen jatkokuulumisia sormet ja varpaat pystyssä :popcorn:

Jarenahillakin piinapäivät, ihanaa! :) ja Kinkulallakin sama juttu, tästä viikostahan tuleekin hurjan jännä. Toivottavasti pärisee plussia ruutuun urakalla ~~~~~~

Onnenkipunakin pääsee ihan kohta kuumeilemaan, loistavaa!

Mun piti lähteä kohta töihin, mutta tuo minun 7v. poitsu heräsikin myös ja valitti että on kuuma. Halatessani huomasin että poitsu onkin ihan kuuma - kuumetta oli 38.1 astetta, eli en sitten töihin lähtenytkään. Pojalle tuli hurjan paha mieli, kun olisi tänään lähtenyt isovanhemmilleen (on nyt syyslomalla) eikä nyt sitten tietenkään pääsekään. Lohdutin, että varmasti ehtii paranemaan ennen koulun alkua ja ehtii mamman ja vaarin luokse ennen kuin loma on loppu :)

heinäkuu no varmasti moiset suuret mullistukset vaikuttavat pikkuiseen. Toivottavasti tilanne pian rauhoittuu ja pieni huomaa ettei hänellä olekaan mitään hätää :heart:

).( taisi ovis tulla hieman etuajassa. KP 9 nyt menossa ja vasen munis vihloi ma-aamusta eilispäivään saakka aivan tolkuttomasti. Varsinaisia limoja ei ole ollut, siis mitään selkeään ryöpsähdystä, mutta sen sijaan on kyllä "kostea olo" ihan koko ajan ja halut nousivat kaakkoon ;)
 
Viimeksi muokattu:
Moi. Pitkästä aikaa. Oon viettänyt vähän hiljaiseloa ja koittanut ottaa tämän yrityksen lunkisti. Olen kyllä sillontällön käynyt kuulumiset lukemassa. Onnea hirmuisesti plussanneille ja tervetuloa uusille! Täällä olis tänään KP 36/36. Tosin tuo kierron pituus voi vielä vaihdella, kun nyt on menossa yk 2 pillereitten jälkeen. Toivon kyllä kovasti ettei hirveesti rupee venymään. En ole testannut, kun aina siellä kuitenkin nega on… Mahdollinen ovisaika kyllä hyödynnettiin melko hyvin, mutta odotellaan nyt vielä perjantai aamuun. Perjantaina aamulla pitää viimeistään tehdä testi, koska olen menossa röntgeniin ja siihenhän ei vissiin saa mennä jos olis raskaana.
Ootteko lukenut tuosta glandini 25:sta? Täällä oli joku viestiketju aiheesta. On joku luontaistuote joka saattaisi parantaa mahdollisuuksia raskautumisessa. Mä ajattelin sitä ruveta ottamaan seuraavassa kierrossa jo senkin takia, että useat ovat kertoneet sen tuovan paljon kosteutta tuonne alapäähän.
:)
 
Prkl, sormet liikkuu ilman aivoja. Ei sitä vielä pitäny lähettää :headwall: noh uudelleen.

Nunnu toivon koko sydämestäni että sun tapauksessa toinen testi oli vain herkempi. Älä heitä vielä kirvestä kaivoon, plussa se haamuplussakin on. :hug:

Tuosta läheisyysriippuvaisesta lapsesta, niin poikani on edelleen samanlainen takertuja ja äiti on joka asiassa tärkein. Miettinyt usein kuinka suhtautuu pikkuseen mut ajatellu niin et kasvattaa se poikaakin. Nyt on pojalle tullu kova vauvakuume. Aina kun näkee vauvan lehdessä tai liikenteessä ni kiljuu onneissaan et auva, auva =) Selailee innoissaan mun vauva ja kakspluslehdet kun tulee.

Pieni ärsytys tila päällä. Mies kysui eilen et olisko tänään hedelmällistä aikaa ja mä pöljä menin sanomaan et ehkä. Toinen tuumaa siihen et pitäskö sit peesata ohi et hän sais useammin seksiä kun en heti paksuksi tule. Tiedän etti heitti huumorilla mutta loukkasi kyllä niin ettei illalla ollut haluja mihinkään ja sanat raikuu vaan päässä :mad:
 
Heidi, ymmärrän hyvin, että ärsyttää miehen puolihuolimattomasti heitetyt kommentit. Mutta voihan sitä seksiä raskaana ollessakin harrastaa :heart: Meillä mies sanoi vitsillä esikoisen kohdalla, että melkein harmittaa, kun "ei päästy vielä edes kunnolla yrittämisen makuun", kun jo tulin raskaaksi. No, nyt sitten toisen kohdalla tuo on tullut monin verroin takaisin... :|

Täytyy kyllä sanoa, että nyt kun meidän lapsettomuuden syy on löytynyt ja hoidot on aloitettu, niin seksikin on muuttunut pelkästään nautiskeluksi. Onhan tuo vähän kieroa: Kun lapsenteko on ulkoistettu laboratorioon, niin sitten voi rauhassa nauttia rakastelusta. Lapsenhan pitäis just olla se rakkauden hedelmä! :heart:

Toivottelenkin kaikille mukavia ja mahdollisimman rentoja lapsentekohetkiä sinne vällyjen väliin! Ja piinailijoille paljon plussatuulia!
 
heidi: Meillä mies myös kysyy vähän väliä, että onko hedelmälliset päivät, ja jos on niin sitten sekstaillaan, mutta jos ei ole niin ei sekstailla!!! Oon kyllä avautunu tosta, että oonko mä hänelle joku kävelevä kohtu vain, ja kyllä hän sitten pahoittelee, mutta mä onneton oon tainnu saida sellaisen miehen, jonka parasta ennen todella oli ennen naimisiin menoa. Viime kuussa meillä oli tasan kerran seksiä... Hassua on se, että kun seksiä on vähän, niin vähitellen siihen tottuu, ja mun ei tosiaan edes tee mieli enää...:ashamed:
 
**********Keskiviikko 27.10.2010**************

MUKANA:
teddybear82...........tyttö 11/09................... kp 43/32 yk 3
Kristiina81...............poika 11/08................. kp 36/36 *yk 2
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 33/30-40 *yk 8
Milja-85..................poika 12/08................. kp 32/32-33 *yk 3
Nunnu-79................poika 10/08................. kp 31/23-25 *yk3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09................... kp 29/30-36 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 28/30 *yk 3
Kellukka..................poika 03/08................. kp 26/30 *yk1
Tinttu.....................poika 11/08.................. kp 25/29-31 *yk 2
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 24/27-28 *yk 13
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 23/29-32 *yk6
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 23/28-34 *yk 4
Heinäkuu................tyttö 07/09 ...................kp 23/28-32 *yk1
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 22/30 *yk 4
majj......................tyttö 06/08.................... kp 18/28-30 *yk2
Marsu-82.............. poika 09/09................... kp 13/32 *yk 1
skorpioni07.............poika 06/08.................. kp 12/31 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 11/27-30 *yk 4.
iines83.................. poika 10/09.................. kp 11/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 10/30 *yk3
Vouhis....................poika 01/03.................. kp 9/29 *yk1
Dirty Dancing..........esikoinen 07.................. kp 6/26-32 *yk 7
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 5/29-34 *yk3
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 5/32 *yk3
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
tiitu87....................?............ .....................?
danone81...............?................ .................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
onnenkipuna............poika 12/06
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:

Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk 1), Brianna (yk 5)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
MT Niinhän se on, mutta mies muisteli esikoisen odotusta kun voin niin pahoin ettei seksiä saanut heti alkuraskaudessa ja lopussa se oli jo itestä epämukavaa. Sen ku muistas et seksistä on tarkoitus nauttiakkin niin olis hyvä. Välillä menee vaan koko homma raskautumisen ajatteluun, häviää ilo ite asiasta.

Hemari Mieheltä jos kysyy niin sen takia mekään ei varmaan olla vielä naimisissa!! Ihan tosi et kun seksiä vähän siihen tottuu todella nopeasti. Mut sit taas kun harrastaa enemmän niin halutkin on kovemmat. Kiitos päivityksestä.
Taitaa lähtee laittaa poikaa päiväunille, jos sais vaikka itekkin nukuttua.
 
Hei kaikki kanssakuumeilijat!
Ihana vastaanotto tässä ketjussa! Kiitos kaikille, tunnen itseni tervetulleeksi! :)

Täällä pinkeä olo ja fyysisessä suorituksessa (suolla kävelyssä) yllätti väsy. Tämä on tapahtunut ennen tätä ainoastaan kerran, kolmisen vuotta sitten, silloin olin raskaana, aivan alussa, en tiennyt sitä vielä! Jospa siis pitäisi paikkansa nytkin! Tai sitten tämä on vain joku päälle tuleva flunssa tms.

Tarkkailen itseäni ihan hulluna, jotenkin tuntuu niin erilaiselta tämä olo.. toivottavasti en ole vain luulosairas, vaan tämä oikeasti onkin jotain!

Ihana, etten ole yksin tämän asian kanssa, vaan tällä on koko pino samanlaisia oireenkalastajia ;)

Paljon lempeitä plussatuulia liikkeelle ja kesävauvoja ensi vuodelle!

:)Kellukka
 
Oli ihan pakko tulla kertoo teille tästä!!
Nukuttii poitsun kans äsken päikkärit ja näin unta että tein r-testin.. :D Siihen tuli unessa selvä mutta ehkä pikkaisen hailukka viiva.. :D sit otin unessa siitä kuvan ja laitoin tänne sen teidän arvioitavaks!! ;) Taitaa käydä kroppa ja mieli vähän kierroksil??? :D
 
Kellukka tuohan kuulostaa todella lupaavalta! Toivottavasti moinen väsyminen tosiaan enteilisi tälläkin kertaa masuasukkia! P

Jarenah kiitos nauruista :LOL: Ai miten niin vakavamman sorttinen vauvakuume sulla :D

Hemarille jälleen kiitos päivityksestä!
 
Jarenah, arvaa olenko mä nyt sätkynä kun terkka sanoi neuvolassa, et oli nähnyt meidän perheesta unta, jossa meillä oli kaksi tyttöä. Esikko oli unessa 2,5v ja nuorempi vuoden :heart: Oli kuulema ollut tosi todentuntuinen uni. Voi kun olisi enneuni :D
 
Jarenah ihana uni!
Ja Heiniksenkö terkkari näkee enneunia! Hauskalta kuulostaa!
Minä pyörin oman napani ympärillä, kävin Vauva-keskustelupalstalla lukemassa alkuraskausoirekeskustelua ja on aika jännää...
Minulla oli runsaasti valkovuotoa oviksen jälkeen. On palellut muutamana päivänä ihan hulluna ja väsyttänyt tietysti. Maha on turvonnuit. Äsken katselin peilsitä rintojani, jotka ovat turvonneet (normaali PMS-oire), mutta nännipihat ovat todellakin laajentuneet!
On jännää ja sitten kyllä outoa, jos täti kurvaa paikalle.HÖh.
Niin ja äsken sohvalta noustessa vihlaisi mahaa, avinan kuin edellisessä raskaudessa.
Hmm..
 
Jarenah, mitä me addiktit.. yritän olla lietsomatta pahempaa kuumetta kuin tämä jo on, enkä kirjoittele joka tuntemuksesta raporttia tänne, ehkä pitäis niin tietäisittepä mihin sfääreihin tää voi mennä, argh.... Mutta kaksplussan sivuilla käyn ehkä 20 kertaa päivässä :D. Repikää siitä!

Vähän oli mahtavia enneunia jengillä, voi vitja! Jos toteutuu niin pakko saada kuulla heti :D. Tsemppiä muutenkin kaikille oirehtijoille, ei sitä tiedä jos joku olisi ihan oikea oire eikä korvien välissä kehkeytynyt! Se tässä ehkä jännintä onkin, että ikinä ei tiedä missä kierrossa se arpa voittaakin omalla kohdalla, eikä tarvitsekaan häpeissään sitten tunnustaa että joo täti tuli niistä Aivan Varmoista Raskausoireista huolimatta :D..

(.)Mulla on yhtä aikaa toiveikas ja toivoton olo. Hirveen ristiriitasta. Vahingossa olen pari kertaa huomannut mahan kipuilevan menkkamaisesti tässä viime päivinä, mutta ei se kuitenkaan taas mitään ole tälläkään kertaa. Ja suurimpana toivottomuuden syynä siis se, että rakas ystävä plussasi juuri (heille tulee kolmas jo), ja eihän mulla vois olla niin hyvä tuuri että kaverin kanssa pääsisi samaan aikaan odottamaan vauvaa. Tietenkään. ties kuinka mont kiertoa tässä vielä kärvistellään, prkl. Joo, ja flunssa on ihan kamala ja nyt pojassakin. Viime yönä herättiin ehkä 25 kertaa kun toinen on niin tukossa ettei ilma kulje mihinkään suuntaan :(.
 
Hyvia unia! :LOL: Mina uneksin viime yona etta serkkuni odotti kaksosia ja silla ei ollu yhtaan mahaa vaan oli ihan tikku. Ja taisi olla olevinaan 5 tai 6 kk raskaana. Oli kuulemma ollut niin paljon pahoinvointia etta oli laihtunut...:rolleyes: Kyllapa olin hieman kateellinen...Ajattelin vaan etta mina olisin kokoa lehma jos kaksosia odottaisin..

Taisi olla kaksoset mielessa kun tuli eilen mietittya etta mitenkahan sita selviaisi jos tulisikin kaksi yhden hinnalla! :D Minun aitin aiti ja miehen molemmat mummot on saaneet kaksoset (toisella identtiset) ja eikos se taipumus hyppaa yhden sukupolven yli.. :eek:

Taallakin on kuume niin paha etta tietokone on auki aamusta iltaan..:ashamed: Kayn vahan valia paivittamassa sivua josko joku olisi kirjoittanut jotain uutta.. Ja eilen tuli "eksyttya" lukemaan juuri plussanneiden kirjoituksia ja fiilistelin sitten siella:ashamed:
 

Yhteistyössä