**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

tyty voi itku sentään, iso :hug: Toivottavasti nyt kuitenkin pääsisit pian tutkimuksiin ja saisit kropan pikimmiten kuntoon. Todella, todella kurjaa tuommoinen! Koita jaksaa vaikka varmasti juuri nyt on aivan mielettömän paha olla :|
 
Jarnah kauheasti voima:hug:

Tyty Minkälaisia oireita sulla on kun itsekkin epäilit endometrioosia?

kukkaiskeiju sulla on oltava lehmän hermot =)

Milja onnea plussasta ja paljon tarrasukkia pienelle :heart:

Haaveilin yöllä et jos tässä kierrossa nappaisi niin laskettuaika menis esikoisen kanssa suurinpiirtein samoille päiville. Mutta oviksen tikuttelu jatkuu edelleen. Olen tehnyt kaikki niinkuin pitää mut nyt mulla tullu 4 pv haaleita plussia testiin. Jospa ne siitä vielä vahvistuisi. Tänään viettämään miehen kanssa 4 vuotispäivää niin saa edes illaksi muuta ajateltavaa
 
tyty: Jos yhtään lohduttaa, niin mun äidilläni oli ja on endometrioosi kun omista lapsistaan haaveili ja on meitä 3 :) Ja ihan luomusti kaikki tullu. Ja itseasiassa meitä vois olla 4 mutta yks meni kesken. Ja aika paha endo hänellä on, nyt toinen munasarja poistettu ja kai toinenki pian, en tiiä. Plussatuulia teille päin!

Jarenah: :hug:

Miljalle paaaaaaaaaaaaaaaaljon onnea plussasta!!!!

Nunnuko tänään myös testas? Mikä tilanne? Tuu kertomaan jo!!

Monet on sanonu että synnytyksen jälkeen on alkanu tuntemaan paremmin oviksen. Mulla vaan on sellainen ongelma, että joka päivä tuntuu pistoksia ja pahoja oloja ja vaikka mitä. En tiedä mikä mun mahaa oikein vaivaa, mut se on ollu sellainen jo monta vuotta. En eed tiedä millaista olis jos ei koko päivän aikana tuntis et on maha, jos käsitätte :) Eli mulla ei ole harmainta aavistusta ovuloinko vai en. Ainakin kerran olen ovuloinu ku toi tyttö tossa on :)

Hyvää 4v päivää heidille ja miehelle :)
 
**********Perjantai 29.10.2010**************

MUKANA:
teddybear82...........tyttö 11/09................... kp 45/32 yk 3
Kristiina81...............poika 11/08................. kp 38/36 *yk 2
waaka....................esikoinen 09/08............ kp 35/30-40 *yk 8
Milja-85..................poika 12/08................. kp 34/32-33 *yk 3
Nunnu-79................poika 10/08................. kp 33/23-25 *yk3
kukkaiskeiju............tyttö 07/09................... kp 31/30-36 *yk 3
Kellukka..................poika 03/08................. kp 28/30 *yk1
Tinttu.....................poika 11/08.................. kp 27/29-31 *yk 2
Tinker_..................esikoinen 05/08............ kp 26/27-28 *yk 13
lyyli*......................poika 09/09.................. kp 25/29-32 *yk6
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 25/28-34 *yk 4
Heinäkuu................tyttö 07/09 ...................kp 25/28-32 *yk1
JiiMii82...................poika 08/06.................. kp 24/30 *yk 4
majj......................tyttö 06/08.................... kp 20/28-30 *yk2
Marsu-82.............. poika 09/09................... kp 15/32 *yk 1
pinkie86.................tyttö 01/08.....................kp 15/27-31 *yk1
skorpioni07.............poika 06/08.................. kp 14/31 *yk 2
heidi-80..................poika 08/08.................. kp 13/27-30 *yk 4.
iines83.................. poika 10/09.................. kp 13/32-34 *yk 4
Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 12/30 *yk3
Vouhis....................poika 01/03.................. kp 11/29 *yk1
Dirty Dancing..........esikoinen 07.................. kp 8/26-32 *yk 7
tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 7/29-34 *yk3
hemari...................tyttö 10/09.................... kp 7/32 *yk3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 1/30 *yk 4
LocoKako................esikoinen 11/09............ kp? *yk?
Viuhti10..................esikoinen 03/10 ........... kp?
tiitu87....................?............ .....................?
danone81...............?................ .................?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005
Kamomilla -81.........tyttö 12/08
kikka89...................tyttö 08/09
onnenkipuna............poika 12/06
MT79.....................esikoinen 10/08
Jumima
kr80.......................esikoinen 11/08
Ninnu-liini...............tyttö 02/09
Collins
MonalizaQ
Annemari

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET 2010:

Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk 1), Brianna (yk 5)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Onnea myös Milja!! Ihanaa ihanaa paljon plussia :D

Tyty voi kurjuus! Endo on paskamainen vaiva, ei siitä mihinkään pääse :(. Mutta onneksi voidaan hoitaa tähystämällä ja onneksi ei kokonaan estä raskauden mahdollisuutta. Mun parhaalla kaverilla on paha endo (tähystetty parikertaa muistaakseni ja jotain niille tehty), ja heillä on kaksi lasta ja juuri plussasi kolmannesta, ihan luomuna :). Eli kunhan totuttelet ajatukseen ja pääset kunnon tutkimuksiin niin kyllä se varmasti siitä vielä tärppää <3!

(.) testasin negan aikani kuluksi :(. Vitja että sitä pitää tuntea itsensä TYHMÄKSI!! Aivan liian aikaista, ja päiväpissistä vielä, äly hoi.... mutta jotenkin sitä vaan niin neuroottisesti kai8paisi jotain rohkaisua että pakko oli kokeilla, ja nyt kaduttaa :(. Menkkakipuja on jo, eli tästä tulee kai sitten taas lyhkäsempi kierto :(. Ovisplussa tuli vasta kp17 ja nyt on kp25 niin jääköhän tässä sitten se luteaalivaihe liian lyhyeksi raskautumista ajatellen? Sekin vielä, stna.. Niinpä tietty!

Valoa tänne risukasaan kaivattaisi taas ja sitä kyllä saa kun tätä ketjua lukee :)
 
kinkula: oon ymmärtäny että yli 9vrk luteaalivaihe on riittävä. Toivotaan että sulla olis vähintään toi ja sitten vielä että noi menkkakivut osoittautuukin salamatkustajakivuiksi :) Ja hei, mäkin teen joka kierrossa noita päiväpissatestejä joskus dpo8 jo, ihan ku sillon muka mitään vielä näkis :) Tässä kierrossa oon päättäny (joopajoo) et en edes osta testejä ennen ku menkat on myöhässä!

heidi: Tänään aamulla klo8 mun yhden kaverin synnytys käynnistettiin eikä todella yhtään helpota vauvakuumetta kun koko ajan mietin sitä synnytystä ja mitenköhän hänellä menee ja onko jo syntyny jne jne :) Outo tunne, mutta haluaisin päästä itsekin jo synnyttämään :confused: ?? vaikka muistaakseni se synnytys ei ollu niin kiva.... :)
 
Huh, talo on siivottu. Lapsipuolet lähtivät aamupäivällä äitinsä luokse ja vaikka ne niin ihania onkin niin toisaalta on ihanaa olla taas "omalla" porukalla. Tajusin just, et jos/kun tämä vauvahaave muuttuu todeksi niin mä pyörittelen sitten viiden lapsen taloutta silloin kun avokin lapset ovat meillä :O Ja kyseessä siis meikäläinen, joka en koskaan ole tuntenut itseäni mitenkään erityisen lapsirakkaaksi... Tuo 3v. tyttö oli kyllä taas niin ihana, kun kertoi miten paljon tykkää ja kovasti suukotteli mua poskelle, silitteli poskesta ja laitteli mun hiuksia :heart: Alkuvaikeuksien jälkeen aloin kyllä tosissani tykkäämään ihan kaikista, jopa siitä murkkuikäisestä jurottajasta :)

Kinkula peukut on pystyssä, että oireet tosiaan olisivat salamatkustajan aiheuttamia eikä mitään tädin enteilyjä!

Heidi no ei varmasti auta moisen ohjelman katsominen :D Tuntuu että niitä vauvoja ja raskaana olevia näkee muutenkin ihan joka paikassa nykyään ja sitten taas tulee huokailtua toooosi syvään :)

Nyt pitäisi lähteä ratsastamaan. Mä jo mietin, että mitenhän mä saan liikutettua tuon ponin jos/kun saan joskus vauvamahan ja aikanaan sitten sen nyytin. No, asioilla on kyllä tapana järjestyä ja siihen mä nytkin luotan.
 
Viimeksi muokattu:
Voi että, kiitti kaikille zemppauksista:hug::wave: tuli heti parempi mieli!

Heidimie oon jo monta vuotta epäilly et miulla on endo..ja sillo ku esikkoo ruettii yrittämään ni tulin entistä varmemmaks siitä et miulla todennäkösesti on kyseinen sairaus. Miulla on ihan nuoresta asti ollu tosi kivuliaat ja runsaat menkat..joudun syömää kolmiolääkkeitä kipuihin ja vuoto kestää 5pv runsaana+2-5pv tuhruttelua/vähäistä vuotoa. Tunnin välein saa vaihtaa tamppoonia+sidettä:kieh: ja runsaat kuukautiset saa aikaan anemiaa-->johon syön kokoajan lisärautaa.

Sit nuoresta saakka on ollu välivuotoja, ja tuhruttelua jopa viikkoa ennen menkkoja. Pari vuotta sitten löyty iso kysta toisesta munasarjasta jonka vuoksi menkat ei tullu.

Selkäkipuja ollu jo nuoresta saakka-->tosin niihin on löytynyt syy ihan muista jutuista.
Nyt on ruennu ennen ja jälkeen menkkojen koskemaan munasarjoihin, kohtuun ja sisäreisiin. Ja sit se ettei raskaus ala helposti, vaikka miussa ei perus tutkimusten mukaan pitäs mitään vikaa olla.Tosin miestähän ei oo tutkittu.
Noiden perusteella veikkaan aika pitkälti että miulla on endo.
 
Kirjoitin tuossa päivällä pitkät pätkät ja kun olin lähettämässä viestiä, se katosi : /

No, referoituna sama teksti: Eli Juu tulihan sieltä raskaustestistä aamulla oikein komea +++++++++++++++++!!!! :) Jee!!! Vähän on pakko hehekuttaa, vaikka ei oikeen meinaakkaan uskaltaa. Eli raskaana sitä ollaan. (pakko hokea, että uskoisi edes itse.)

Onnea muillekin jännääjille ja haamuilijoille ja plussanneille Miljalle ja Heinäkuulle, jos en jo ehtinyt onnitella. Toivottavasti kakki pääsevät pian mahankasvatuspuuhiin!!!
 
Onnea plussanneet!!!!! :flower: Toivottavasti moni seuraa perassa!!! Ja jospa se Jarenah ei ollut kuukautisevuotoa jos kerta niin vahan vaan vuotaa...Mikas on nyt tilanne?

IIk, pitaisi olla nettipimennossa viikonloppu!!! :eek: Miten mina kestan!!! Nyt jo ahdistaa!!!

Majj: hii, toivottavasti meilla tarppaa!!! Itsesta en kylla usko, mutta pidan sulle peukkuja pystyssa!!! Nyt jo kuvittelen oireita, vaikka ei kai ole viela edes mahdollista oirehtia :LOL: Kamala nalka on koko ajan mut on ollu jo pari paivaa, siis jostain muusta johtuu. Aamulla oli menkkamainen olo, mutta ei kipuja. Nyt dpo6. Ihanaa tama hourailu!
 
Milja ja Nunnu, suuren suuret onnittelut teille :heart: Ihania uutisia!

Tyty, voi rakas :hug: Tulipa paha mieli puolestasi. Kaikki järjestyy varmasti hyvin.

Vouhis, mä harrastan ratsastusta ja olen miettinyt miten teen raskausaikana. Esikon aikaan en voinut ratsastaa kun alussa oli km. riski ja sit loppuajasta en vaan uskaltanut. Mutta nyt toivoisin luotettavalla hepalla voivani ratsastaa melko pitkäänkin.

Minä voisin mieluusti pysyä vielä tuossa listassa samalla paikalla, en vaan osaa ajatella että olisin todella raskaana. Nyt kun saisin itseni pidettyä kurissa ja olisin tekemättä testiä hetkeen. Jos vaikka sunnuntaihinkin jaksaisi odottaa niin sit pitäisi olla viivojen jo aika vahvoja..
 
minut saa nyt laittaa sitten listoille :) on tässä nyt päädytty miehen kanssa, että yritys aloitetaan.... :) eli tiedot ovat 25v, esikoinen 08/09. Ens kierrosta jätän pillerit pois, niin sit voin noita kiertopäiviä laittaa. Eihän varmaan kande jättää liuskaa kesken? vai mitä mieltä olette, meneekö kroppa ihan sekaisin? Papa testikin täytyis nyt sit käydä antamassa, ennen kuin mahdollisesti raskautuu... jänskätää, katotaan miten käy, esikoinen tärppäs tokalla kierrolla...
 
Tuli muuten mieleen, että multa ei ole otettu papaa herra ties milloin viimeksi : / Tuli salaisiahaaveita sinun kirjoituksestasi tämä mieleen. Mikä se suositus on, et kuin usein pitäisi ottaa? Mulla taitaa olla edellisestä papasta toooooosi monta vuotta, kaksi ainakin.

Niin ja tervetuloa joukkoomme :wave:
 
Paljonpaljon onnea kaikille plussanneille...ja mahtavaa kun nunnu-79 sait kanssa kunnon plussan.

Ajattelin kanssa käydä papassa joskus ens kuussa. Viimeks mulle lääkäri sano et jos on sama kumppani niin 3-vuotta sais olla papa-välit. Tosin se oli koulunlääkäri. Kyl sellanen 2-vuotta olis kai yleinen suositus ja jos mies vaihtuu, niin sitten useammin. Tosin itsellänikin on nyt 3-vuotta viime papasta,jos en ihan väärin muista. Pitäis pistää ylös millo on missäkin käyny ku ei meinaa muistaa.

Vaikka ottaahan se lääkäri sen papan sit raskausaikana jos sitä ei ole vähäänaikaan otettu. Pitää vaan muistaa pyytää.

Nyt ihana rauhallinen koti-ilta ku mies lähti kaupungille ja poika on nukkumassa. Niin kiva joskus olla ihan rauhassa =)

Rauhallista viikonloppua itsekullekkin.
 
Heippa
Mahtuuko joukkoonne vielä yksi äityli joka haaveilee pikku kakkosesta? Tosiaan esikoinen on syntynyt 07/2010. Esikoinen sai alkunsa yk3. Nyt kierto vähän hakusessa,aiemmin kp28. Nyt on ollut imetyksen aikana kp32. Tosiaan imetän vielä mutta kahdet menkat ovat jo olleet. Pikku kakkosen yritys aloitettiin tjot muutama viikko sitten.
 
Hei kaikki addiktit..;)
Tää mamma otti ja läks tänää aikasemmin viihteel purkaa ahdinkoaaan. :)
Se loppu lyhyeen ku mä vaan parkusin baaris ku joku sanoi jotai..
Pikkasen käyn ylikierroksil..: /
En ois uskonu et tädin vierailu näin vaikuttaaa....:ashamed:
Ja juu täti kurva lopulta ihan kunnol vierailulle..
Tää mamma kattoo "poikiaaan" ku ne nukkuu ja kuuntelee musiikkia haikein mieliin..
Tänään aikasemmin ku olin viel kotona ja itkustin ni esikoinen katsos mua ja sanoi:"Äiti,mikä hatänä?mikä itkettää? Tuu äiti tänne mä halaan ja silitän!" ?
Kaikille plussa tuulia..

Mä en enää tiedä jaksaako sitä enää yrittäää.... :'(
Tässä nyt on vaaan kaikkee liikaa ollut ja sen kakkosen haluisin ihan ehdottomasti mut ei jaksa stressata asiaa.. Te kaikki addiktit ja ei niin addiktit ootte täs kuukaudes muodostunut mulle sillaseks "henkireiäks" ettette uskokkaan!! :heart:
 
Voi Jarenah :hug: mä olen hurjan pahoillani. Aivan varmasti on pohjaton suru ja tunne ettei jaksa enää mitään, mutta vaikka se onkin niin helppo sanoa ja eri asia toteuttaa, niin mä uskon että se suru ja epätoivo kyllä helpottaa. Ja voi että miten ihana esikoinen sinulla onkaan, voisiko parempaa lohduttajaa ollakaan :heart: Mä juttelin just illalla isännällä, että kirjoittelen tänne ja että monella onkin käynyt niin ettei se pikkukakkonen tulekaan ihan tuosta noin vaan vaikka lapsi onkin jo ennestään. Pelkään aivan hirveästi ettei minullakaan tärppää ja tiedän että kun odotukset ovat valtavat niin se romahdus tulee olemaan kyllä sitten jotain aivan katastrofaalista :( Voimia sinulle ja koita uskoa että se ihana nyytti tulee kyllä aikanaan :heart:

heinäkuu kiva, sinäkin ratsastat :) Isäntä pudotti illalla aikamoisen pommin, kun kielsi minua ehdottomasti ratsastamasta jos/kun raskaudun :O Mulla on kyllä kaveri joka ponia on kiireideni aikana ratsastanut, mutta en mä voi kuvitellakaan etten tyyliin vuoteen kiipeisi selkään ollenkaan :'( Ohjasajolle olen sen kyllä opettanut ja mietinkin, että josko nyt sitten hommaisin omat valjaat ja kärryt ja alkaisin ajamaan sitä.

).( mulla tosiaan suorastaan kiehuu kaikki ajatukset juuri nyt, eikä asiaa helpota edelleen jatkuva kipuilu vasemmalla puolella... Mulla on aikanaan ennen poikaa ollut kohdunulkoinen ja nyt tietenkin pelottaa josko olisi taas... Eilen tuli vähän tuhrua paperille, eikä mulla koskaan ole mitään tuhruilua ollutkaan :O
 
Jarenah, tulipa paha mieli puolestasi. Muista että me ollaan tässä ja kuunnellaan sinua :hug: Voimia ja uskoa :heart:

Vouhis, mä en ole miehelle puhunut vielä mitään aikeestani ratsastaa läpi raskauden. Mut tuskin ottaa kantaa suuntaan tai toiseen, tuntemusten mukaan menen enkä tietenkään ala riskejä ottamaan turhaan. Toivottavasti miehesi pyörtää päätöksensä! Mulla on nyt vielä tän pinon ihmiset mielessä ihan sekaisin ja en muista puoliakaan asioita, niin olitkos säkin plussannut?

Hekkuliinille lämpöiset tervetulo toivotukset!

(.) Teidän kuulumistenne jälkeen tuntuu kurjalle hehkuttaa näin... Mutta tämän aamun testissä oli jo ihan oikea plussa, en enää haamuksi kutsuisi. Ei ole yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta eihän se lie tarvitse ollakaan, vaikka itse kyllä haluaisin sellaisen testin tehdä ennen kuin uskon :D Jos ei alkuviikolla ala menkat niin kai se on sitten uskottava. Ihan vähän jo olen uskaltanut innostuakin, ihanko todella meille tulisi vauva :heart:
 
Danone81: Ei mulla oikeestaan mitään oireita kylläkään ole.. Tai eilen suihkussa ollessa vesi otti vähän kipeetä nänneihin, ja alamaa juilii. Tosin en ikinä muista tässä vaiheessa kiertoo juiliiko mulla näin ilman raskaana olemistakin vai ei.. :LOL: En millään malttais odotella viikkoa ! Huoh. Mikä kp sulla muuten on kun ei tos listas näy ? :)

Tervetuloa taas uusille ! Kivaa kun pino sen kun kasvaa !

Heinäkuu: Onnea vielä plussasta ! :)

Täällä kans yks joka ennen ratsastanut, nyt on hieman jäänyt mutta kyllä sitä joka viikko miettii että ois kiva nousta satulan selkään..

Jarenah: voimia :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Tyty Tuli kovin surullinen olo puolestasi, mutta niinkuin joku sanoi ette se aina estä lapsen saantia. Toivottavasti sinullekkin kävisi hyvin. :heart:

Nunnulle sylin täydeltä onnea ja tarrasukkia matkalaukullinen :heart:

Ihanaa täällä on muitakin heppahulluja. Itekkin ratsastanu 6 v asti ja 2 omaa hevosta.

Hekkuliini Tervetuloa iloiseen joukkoomme :flower:

Jarenah Olen kovin pahoillani :hug: Mutta älä vielä luovuta, esikoisen kanssa minäkin jaksan vaikka välillä olisin jo valmis lopettamaan yrittämisen. Kauheesti haleja ja voimia jaksaa. Kyllä se taas helpottaa usko pois :heart:

Hemari Kaipas itse synnytystä, niin minäkin. Olisi ihana kokea se uudelleen. SE oli jotenkin niin kaunista vaikka kivut olikin kovat. Voih sniif..

Voi rakkaat naiset!! Teistä on kyllä tullu sellanen henkireikä mun päiviin ettei paremmasta väliä :heart:
 
heinäkuu mä jo suunnittelin että jos ei muuten onnistu niin lähden "taluttelemaan" ja hyppään selkään kauempaa, mutta sitten tajusin ettei se ilman satulaa ratsastaminen takuulla tee masuasukille hyvää, kun ravailisi sitten keventelemättä :confused: Mulla siis ponsku omassa pihassa ja kun on maatila niin isäntä on tyyliin aina tontilla näkemässä mitä teen : /
Iloitse sinä kuule vaan siitä vahvasta plussasta täysin siemauksin! Tekee vaan hyvää kuulla onnistumisistakin, se saa itsellekin toivoa! Jokos ajattelit varailla neuvolaan aikaa ensi viikolla?
Niin ja mulla on vasta kp12, joten ei tuo tuhru oikein voisi olla kiinnittymisvuotoakaan, kun sehän tulisi vasta noin 6 päivää hedelmöittymisestä, enkä mä nyt ihan usko ovuloineen jo ma:na eli kp7 jolloin nämä kivut alkoivat...

Kiva että on muitakin heppaihmisiä, on sitten joku muukin asia tämän kamalan vauvakuumeen lisäksi mikä yhdistää :cool:

Majj toihan kuulostaa lupaavalta! Voi että jos sinulla olisikin nyt jo raskausoireita, olisiko ehkä aivan mahtavaa :heart: Plussatuulia!

Heidi henkireikä tämä palsta on kyllä mullekin, tosi jännää miten nopeasti tähän addiktoituukaan ihan kympillä :rolleyes:

Nyt pitäisi alkaa lähtemään vanhempieni luokse pesemään niitten talon ikkunoita - ei vaan tuo ilma ole ollenkaan siihen sopiva, eikä olokaan kun särkee... Viime yö oli eka jolloin en kivulta saanut kunnolla nukutuksikaan. Aina jos käännyin niin että vasen puoli osui patjaan niin heräsin siihen kipuun :( Jos tämä ei ole maanantaihin mennessä helpottanut niin pakkohan se on tilailla gynelle aikaa. Mulla vaan on synnytyksestä niin kamalat traumat, että pelkkä gynelle meneminen saa mut pelkäämään. Eli mulla ei kyllä tasan ole kaipauksia synnyttämään kuten heidillä ja hemarilla :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä