**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Onnea onnea Jopatu ja Diipeli!! Ihanaa kuulla, Jopatu, että raskaustesti voi plussata, vaikkei erityisiä oireita oliskaan (vielä voin siis elätellä toiveita tästä kierrosta...).

Kukkaiskeiju, mun täytyy kyllä sanoa, että en näe sun kuvassa viivaa :ashamed: Mutta parin päivän päästä testaamalla tilanne varmasti varmistuu, jos testissä näkyy paljaalla silmällä haamu. Pidetään peukkuja!! =)

Dirty Dancing, mä sanoisin, että ovisplussa on! Nyt peitot heilumaan! Kantsii varmaan testata vielä parina päivänä, niin näkee meneekö viiva heikommaksi vai vielä vahvemmaksi.

Täällä ei mitään päivitettävää, kierron loppua odotellaan.
 
Onnea Jopatu ja Diipeli!! :heart:

kukkaiskeiju mäkää en kyl näe tuossa kuvassa mitää.. :( :ashamed: mut jos luonnossa näkyy haamuplussa, niin pidän toooosi kovasti peukkuja että viiva parin päivän päästä olis vahvempi! :hug:

Kaikille piinailijoille plussatuulia...:whistle:

Ja tädin kohdanneille :hug:

omaa: täällä ollaan edelleen flunssan kourissa.. :( :snotty: pientä lämpöilyä,turvotusta, väsymystä, selkäkipua.. mut nää kaikki taitaa olla ihan flunssa oireita.. katsellaan...;)
 
Kiitos teddy ja mt, todellisuudessa siinä tosiaan näkyy tosi hailakka viiva, mutta en tiedä ollako viivanpaikkaa vai mitä. Etin netistä tosta first signalista ja siihen tulee ilmeisen usein roskishaamuja...eli ei oo mun toiveet kovin korkealla. Mutta myös mun sisko selvästi näki sen siinä testissä ja näytin sille ton kuvan ja siinä ei nähny...huono kuva siis :)

No olkoon...koitan malttaa nyt vaikka tiistaihin tai keskiviikkoon niin varmasti jo pitäis näkyä jotain jos olis näkyäkseen. En vaan jaksa oikein uskoa. parempi näin niin en tipu niin korkealta ja mua oikeastaan harmittaa jo valmiiks. Mutta on tässä se hyvä puoli, että tätä pohtiessa tää alkukierto menee ohi ihan huomaamatta ja kohtahan onkin jo ovisaika ;) Positiivisuus pelastaa maailman!Niin mielessä kuin testissäkin ;) Ehkä oon sittenkin jo paremmalla mielellä... Onkos nopeat mielialanmuutokset raskausoire?! :LOL:
 
Moikkamoi! Täällä flunssan kourissa kärvistellään,itselläni halpottamaan päin mutta tytöllä kova yskä ja kuume pyörii 38 tuntumassa jo viikon verran.Lääkärissä käytiin eilen aamulla ja sanoi että jokin virus vaan,lepoa ja kuumetta alentavaa kehiin..Tosin eipä tuo malta paljon levätä,touhottaa vaan niinkuin ei olisi kipeä ollenkaan :snotty:

Ekat luomumenkat nyt takana,kestivät 4 päivää ja niiden loputtua vaan tiukasti pupuilemaan ;)Eilen käytiin miehen siskon luona jolla 4 kuukauden ikäinen tyttö,ei nimittäin ainakaan hellitä minun vauvahaaveita..

Perjantaina lähdetään vkl:n reissulle Tallinnaan koko perhe,se onkin meidän naperolle eka "ulkomaan"matka =)

Niin ja onnea kaikille plussanneille ja meille muille tärppionnea!
 
Viimeksi muokattu:
kukkaiskeiju: kyllä mä nään siinä haalean viivan. Mut mä kyllä omat testiniki nään aina plussaks vaikkei oiskaan mitään...:whistle: pyörittelen niitä ympäriinsä ja aina nään muka viivan. Tuossaki minusta on ihan haaleen haalee viiva..

Tänne ei kummenpaa, tylsää kun kierto vasta tässä tässä vaiheessa, ei mitään jännitettävää : /
 
Huomenta kaikille!!! mä menin sit testaa ovistestillä ja no en tiiä plaah.. tos oli paripäivää että ei näkyny kunnolla viivaa nyt taas näkyy viiva kunnolla tulos toinen ovis??? tein sit samast pissast hcg testin ja siihen ei tullu mitään JOOOOO MÄ TIEDÄN VIEL ON KIERTOO VAIK KUIN PALJON JÄLJELLÄ 22.9 vast pitäs täti tulla :/ mitä mä tekisin että saan muuta ajateltavaa.. kun ton tutkielmankaan tekemisestä ei tuu mitään..
 
Minuu jännittää iihan kamalasti!! Olispa jo tiistai tai keskiviikko kun se testi tulee postissa.:p Mie oon täällä ihan tulisilla hiilillä:D Tää on jotenkii niin erilaista ku esikoista ei yritetty ollenkaa, tuli vähän niinkun vahingossa. Mut nyt on vasta yk 1, joten ei saa lannistua vaikka ei heti tärppääkkään.:)

Onnea Jopatu ja Diipeli!!:heart:
 
Hannaliina tiedän tunteen, tämä toisen lapsen yrittäminen on meilläkin ihan erilaista. Ensimmäinen tuli meilläkin vähän kuin vahingossa, ei tarvinnut oikein tosissaan yrittääkään. Pidetään peukkuja että teillä tärppää taas nopeasti!
Sain muuten omat testini heti seuraavana päivänä tilauksesta, mikä oli todella luksusta. Muuten olisin hermoillut ja kytännyt postilaatikkoa päiväkausia :rolleyes:

Ilmeisesti veikkaukseni osui oikeaan ja ovulaatio tosiaan oli eilen. Tässä nimittäin tämän päivän testi (siis ylin tikku): Aijaa.com - 6700173.jpg

Tänään taitaa siis olla dpo1?? Vällyjä on heiluteltu jo kuukautisten loputtua joka toinen päivä, paitsi yksi päivä taisi jäädä väliin viikko sitten ja eilen vielä varmisteltiin. Tänään ei taideta keretä enää varmistella, koska mies lähtee reissuun. Nyt sitten jännätään jatkuuko homma kuten pitääkin ja pysyykö matkassa. Paras olisi unohtaa koko juttu pariksi viikoksi ja keskittyä muihin asioihin, mutta kyllähän te kaikki tiedätte miten vaikeaa se on :D
Taidan vielä huomenna testata varmuuden vuoksi ovisliuskan, jos jaksan. Yllättävän hankalaa hommaa se on. Virtsa ei saa olla liian lämmintä eikä saa juoda liikaa pariin tuntiin ennen testiä, lisäksi tulos on luettavissa vain sen 10min. Olen niin hajamielinen, että meinaa aina joku noista asioista unohtua.

Olen muuten ehkä pääsemässä jyvälle sylkitestistä, harmi etten tehnyt muistiinpanoja, en täysin luota muistiini. Ensimmäinen huomioni on se ettei testi todellakaan anna tulosta 5-10 minuutissa, vaan syljen kuivumista pitää odottaa vähintään 30-60min, mielummin jopa kauemmin.
Olin jo varma etten osaa käyttää koko testiä, mutta eilen illalla tajusin, että päivällä näkyviin saamani todella tiheä tikkumainen muodostelma ilmeisesti kertoi minun ovuloivan juuri silloin. Edelliset ja sen jälkeiset testit ovat näyttäneet kiemuraisempaa ja harvempaa muodostelmaa, tai eivät ole näyttäneet mitään. Mikäli en tule raskaaksi tästä kierrosta, olen toivottavasti jo paljon viisaampi seuraavan kierron lopussa. Tulipa juuri mieleen, että onko sylkitesteille omaa ketjua täällä. Voisin sellaisen aloittaa, jos ei löydy.

Oho tulipas taas pitkä sepustus!
 
dirty dancing: Mä ite lasken sen oviksen niin, että kun tulee positiivinen tulos niin siitä seuraavana päivänä on se itse ovulaatio (eikös testissä sanota että ovulaatio tapahtuu 24-36 tunnin kuluessa), eli sulla huomenna ja sitten siitä seuraava päivä on dpo1. mutta tässä on varmasti kaikilla oma tapansa laskea näitä.

hannaliina : Mä en ikinä malttais odotella niitä postissa... onneks on apteekki tässä aika lähellä :)

Minsku: joo hieman aikaseen olit liikkeellä, mutta suodaan se meille vauvakuumeisille ;)
 
************Sunnuntai 12.9.**************

MUKANA:
Sanmoc.................poika 01/08.......................kp 38/26-34 *yk
juuri......................tyttö 04/08........................kp 36/28-32 *yk ?
Tinker_..................esikoinen 05/08.................kp 35/27-28 *yk11
waaka....................esikoinen 09/08................kp 33/72 *yk 7
Hannaliina..............tyttö 05/10........................kp 30/30 *yk 1
teddybear82...........tyttö 11/09........................kp 29/32 yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08.................kp 27/29-39 *yk 10
neito84...................poika 07/08......................kp 26/28-38 *yk 4
hemari...................tyttö 10/09........................kp 26/28-30 *yk1
iines83...................poika 10/09.......................kp 26/32 *yk2
Kristiina81...............poika 11/08......................kp 25/? *yk 1
Auneli.....................tyttö12/08........................kp 22/29/30 *yk2
Minsku82................poika09/04.......................kp 20/29 *yk 33
Brianna..................tyttö 06/09........................kp 19/26-28 * yk 4
itkuiita85................poika 04/09.......................kp 18/33 *yk 2
Collins....................tyttö 12/06.......................kp 18/27 *yk2
Milja-85..................poika 12/08......................kp 18/30-31 *yk 1
MonalizaQ...............poika 08/09......................kp 17/28 *yk2
Tinttu.....................poika 11/08......................kp 14/29-31 *yk 1
Ninnu-liini...............tyttö 02/09.......................kp 14/24-28 *yk 2
Dirty Dancing..........esikoinen 07.....................kp 14/28-32 *yk 5
kukkaiskeiju............tyttö 07/09.......................kp 13/34-36 *yk 2
Kamomilla -81.........tyttö 12/08......................kp 12/42 *yk 11
heidi-80..................poika 08/08.....................kp 11/28-30 *yk 3
Nunnu-79................poika 10/08.....................kp 11/23-25(-29) *yk2
Bretagne.................poika 06/06.....................kp 10/28-30 *yk 3
Annemari................tyttö 07...........................kp 6/? *yk1
Kinkula....................poika 09/09.....................kp 5/28-34 *yk 3
kikka89...................tyttö 08/09.......................kp 5/26-29 *yk2(yk5)
kr80.......................esikoinen 11/08................kp 3/29 *yk 4
LocoKako................esikoinen 11/09................kp? *yk?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005

HAAMUILIJAT:
Hannaliina

PLUSSANNEET 2010:
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)[/QUOTE]
 
Onnittelut plussanneille!

Kukkaiskeiju, sun testissä mä näen kyllä viivanpaikan, mutta väri näyttää olevan viivan molemmin puolin ja itse viiva väritön?
Teeppä parin päivän päästä uus testi.(tai mä testaisin jo huomenna, kun oon niin malttamaton..)
 
Nähtiin tänään vauvauinnissa juuri aloittava 3kk ikäinen tyttö ja VOI JEESUS SE OLI IHANA!!!!

Miten sitä saisi ajan kulumaan nyt helvetin äkkiä, haluaisin jo jännätä ovista edes.. Menkat oli ja meni ihan normaalisti, nyt pitäs jonkun aikaa tässä saada aikansa kulumaan.. Pakko varmaan lähteä tuonne kasvimaalle kaivelemaan!

Onnea plussanneille, peukutuksia haamuilijoille ja viivanpaikannäkijöille ja tädin kohdanneille suuri tsemppi, etenkin sulle MT79!!

kp 5
 
Heips kaikille ja paljon onnea plussanneille!!!

Pieni omanapainen vuodatus: mulla siis oli ihmeellistä vuotoa n. viikko ennen menkkojen alkua ja toiveikkaana tulkitsin sen kiinnittymisvuodoksi. Se tyrehtyi parin päivän jälkeen ja tein raskaustestiin haamun. Olin niin varma raskaudesta ja työpäivät meni hyräillessä. :) Sitten torstaina alkoin ihan yhtäkkiä sairas alavatsakipu ja tuskanen alaselkäkipu ja aloin vuotaa ihan hulluna. Vuoto oli paksua ja lähes mustaa. (Yök, sori.) Vuotoa kesti n. vuorokauden ja sitten vaimeni aika niukaksi loppupäivien menkkavuodoksi. Ei tässä varmaan oo hirveen epäselvää, mitä tapahtui. Tosi harmistunut ja pettynyt olin tietty, mutta yritän vaan ajatella et a) hyvä merkki et jotain tapahtuu ja b) onneks jo tässä vaiheessa, kun ei ollut asiasta vielä iloinnut.

Noh, ei kai muuta kuin leuka pystyyn ja kohti uutta kiertoa. :) Otin homeopaattisia lääkkeitä mukaan aamuvitamiiniarsenaaliin, monet sanoo että niitä olis apua, mutta tiedä häntä... Ajattelin että kokeilemisen arvoista, ei kai niistä haittaakaan ole. Kaikki apu tervetullutta!
 
MT79 tosi suuret tsempit! Jospa ensi kierto olisi SE kierto. Kyllä olisi jo teidän vuoro saada plussa! :hug:

Mä en löydä edelleen ovista, en millään. Nyt kävi vielä niin ohrasesti että ovistestit pääs loppumaan eilen ja ei auki olevaa apteekkia mailla halmeilla. Voi höh. Ei kai tässä auta kun heilutella peittoja varmuuden vuoks ja heti huomenna roikkua apteekin ovenkahvassa..
 
Kukkaiskeiju: Mä kyllä näen tossa viivan, kun vähän ruutua heiluttelen :) Väriä en kyllä siinä näe... mut toivotaan et olis plussa :)

Halit tädin kohdanneille :hug: Ja onnittelut plussanneille :)

Täällä ei mitään kummempaa. Kp 26 menossa (vielä pari tuntia, heh) ja jännäähän tää loppukierto on :) Meinasin jo tehdä huomen aamuna testin, ihan huvikseni kun niitä tossa kolme pyörii ja en millään malttais odottaa :) Saa nyt nähdä teenkö vai unohtuuko kuitenkin :) Jos vaikka sais jonkun haamujen haamun ja vois kuvitella et jes, raskaana ollaan :p
 
Pahoittelut MT79:lle! Ja onnea plussanneille! :flower:
Ja Kukkaiskeiju, kyllä minäkin nään tossa testissä viivan. Tosin oon usein näkevinäni vaikka mitä noissa testeissä... :whistle: Edellisessä kierrossa testasin varmaan 4-5 testiä, ja olin jotain haamuja näkevinäni, mutta eivät ne mihinkään vahvistuneet ja menkathan mulla sitten alkoi.

Omaa napaa... Mulla on ollut nyt sellasta ihan selittämätöntä kuumotuksen/kihelmöinnin tunnetta kohdun alueella. Se on semmosta ihan hentosta ja voi olla että kuvittelen. Mutta oon silti ruvennu miettimään, että onkohan mulla kaikki hyvin tuolla alhaalla... Jotenkin on viime aikoina mietityttänyt kesäinen keskenmeno, kuten olen täällä jo vuodattanutkin. Päätin, että jos nyt menkat alkavat, painelen gynelle tutkituttamaan itseni. Kun mullehan ei mitään jälkitarkastusta ole tehty, muuta kun se verikoe, missä katotaan, että raskaushormoni on laskenut tarpeeksi.

Onko muille keskenmenon kokeneille (eikös täällä sellaisiakin ollut?) tehty jälkitarkastus? Ja tietääkö kukaan muuten, onko yksityisillä gynekologeilla aina käytettävissä ultralaite, vai pitääkö ultraus erikseen pyytää + kuinka paljon ultraus maksaa? Haluaisin kovasti, että ihan ultralla tutkisivat, että kaikki on varmasti kunnossa. Tuskastuttaa tämä miettiminen.
 
Neito84 mulle ei tehty jälkitarkastusta silloin pari vuotta sitten vaikka tehtiin kaavinta.Olin ihan ihmeissäni. En käyny edes verikokeissa vaan käskettiin ite tekemään r--testejä ja jos vielä olikohan 3viikon päästä tapahtuneesta näyttää plussaa niin sitten yhteys lääkäriin. Muutenkaan kukaan hoitohenkilökunnasta ei edes pahoitellut tapahtunutta ym joten sillä saralla ainakin Oysissa on kehitettävää!

Niin ja Jopatulle onnittelut myös plussasta!:heart: oon vissiin ollu nin omissa maailmoissa että sun plussaus meni multa ohi. Nähdään varmaan toukokuisissa ja toivottavasti saadaan molemmat olla matkassa loppuun asti.

:hug: tädin yllättämille ja oikein paljon plussatuulia tähän pinoon!!!!!:heart:
 
nyt kyllä menee oma kroppa niin hullunmyllyä että ei oo todellista!! etova olo, housutpuristaa mahasta ja ikuinen jano :eek: vuoroin kylmä vuoroin kuuma.. ja itkut voi jeesus mitä itkupuuskii tulee :/

hoitoon piipaaapiiiipaaa!!!

hauskaa päivän jatkoa kaikille ja paljon plussatuulia :D :heart:
 
Voi hannaliina :( No toisaalta, onneksi et sitten tehnyt turhaan kallista testiä. Se nyt on sitten odottamassa plussatuulia :) :hug:

Mulla on ollut etovaa oloa ja mahakin sekasin...tytölläkin ollut maha sekasin, joten luulen tän olevan todennäkösemmin ihan vaan jotain mahataudin poikasta kun raskauspahoinvointia :( En mäkään oikein enää usko tohon mun roskis haamuun, joten maltan ihan hyvin tehdä sen testin vasta ylihuomenna, jos viitsin sittenkään, ärsyttäviä negat...saatan alkaa myös vaan bongaileen ovista pikkuhiljaa. Yleensä se on ollut joskus kp17-19, eli ei olis enää pitkä aika (nyt siis kp14) :)
 

Yhteistyössä