**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

************Maanantai 13.9.**************

MUKANA:
Sanmoc.................poika 01/08.......................kp 39/26-34 *yk
juuri......................tyttö 04/08........................kp 37/28-32 *yk ?
Tinker_..................esikoinen 05/08.................kp 36/27-28 *yk11
waaka....................esikoinen 09/08................kp 34/72 *yk 7
teddybear82...........tyttö 11/09........................kp 30/32 yk 2
neito84...................poika 07/08......................kp 27/28-38 *yk 4
hemari...................tyttö 10/09........................kp 27/28-30 *yk1
iines83...................poika 10/09.......................kp 27/32 *yk2
Kristiina81...............poika 11/08......................kp 26/? *yk 1
Auneli.....................tyttö12/08........................kp 23/29/30 *yk2
Minsku82................poika09/04.......................kp 21/29 *yk 33
Brianna..................tyttö 06/09........................kp 20/26-28 * yk 4
itkuiita85................poika 04/09.......................kp 19/33 *yk 2
Collins....................tyttö 12/06.......................kp 19/27 *yk2
Milja-85..................poika 12/08......................kp 19/30-31 *yk 1
MonalizaQ...............poika 08/09......................kp 18/28 *yk2
Tinttu.....................poika 11/08......................kp 15/29-31 *yk 1
Ninnu-liini...............tyttö 02/09.......................kp 15/24-28 *yk 2
Dirty Dancing..........esikoinen 07.....................kp 15/28-32 *yk 5
kukkaiskeiju............tyttö 07/09.......................kp 14/34-36 *yk 2
Kamomilla -81.........tyttö 12/08......................kp 13/42 *yk 11
heidi-80..................poika 08/08.....................kp 12/28-30 *yk 3
Nunnu-79................poika 10/08.....................kp 12/23-25(-29) *yk2
Bretagne.................poika 06/06.....................kp 11/28-30 *yk 3
Annemari................tyttö 07...........................kp 7/? *yk1
Kinkula....................poika 09/09.....................kp 6/28-34 *yk 3
kikka89...................tyttö 08/09.......................kp 6/26-29 *yk2(yk5)
kr80.......................esikoinen 11/08................kp 4/29 *yk 4
LocoKako................esikoinen 11/09................kp? *yk?
Hannaliina..............tyttö 05/10........................kp 1/30 *yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08.................kp 1/28-39 *yk 11

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005

HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET 2010:
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
No voi harmi, kovasti toivoin plussaa kaikille jännääjille. Siitä saa niin kummasti piristystä itselleenkin tähän yrittämiseen. Niin hassulta kuin se kuulostaakin, tässä tulee elettyä todella vahvasti muiden jännäämisessä mukana. Vaikka menee vielä nimimerkit sekaisin. Pahoittelut siis jos höpötän sekavia, saatan tarkoittaa toista nimimerkkiä kuin jolle kirjoitan :ashamed:

Jos tänään on mulla menossa dpo1, niin pahimmassa tapauksessa saatoin siis ovuloida vasta eilen tai jopa vasta tänään. Vähän ahdistaa, kun pelkään ettei peittoa sitten tullutkaan heiluteltua tarpeeksi. Mutta minkäs teet, kun miehen piti lähteä eilen reissuun ja tulee vasta huomenna tai ylihuomenna. Toisekseen halut on kyllä kadonneet lähes tyystin, ei vaan olis enää jaksanu vaakamamboa. Tulihan sitä harrastettua kuitenkin mm. kp12 ja kp13, jolloin sain molempina päivänä ovisplussan.
Tässä vielä kuva tämän päiväsestä ovistestistä (ylin), vaikka eipä siinä mitään ihmeempää katsottavaa, nega se oli:
Aijaa.com - 6707953.jpg

Olin tuntevinani lieviä menkkakipumaisia särkyjä kp13, ja heti oletin niiden liittyvän ovuloimiseen. Mutta kuten me kaikki tiedetään, ihminen on mestari keksimään oireita tai liioittelemaan niitä. En ole ennen huomannut mitään vastaavaa kipua keskellä kiertoa, ainakaan en muista, joten en menisi vannomaan niiden todenperäisyyttä. Olisi pitänyt tehdä toinen ovistesti samaisena ilta. Yritän muistaa tämän jälkiviisauden seuraavassa kierrossa mikäli en nyt tule raskaaksi.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!

P.S. Miten te muuten saatte kuvan näkymään suoraan tässä viestissä? En saa liitettyä kuin linkin kuvaan.
 
Täällä testattu nega tänään aamulla. En malttanut olla testailematta. Mulla on kyllä olla nyt pari kiertoa vähän pidempiä, eli toivoa on kun luultavasti dpo on vielä aika pieni. Tää kierto on jotenkin tuntunut ihan älyttömän pitkältä. Ärsyttää vaan kun mies oli kesken kierron muutaman päivän poissa ja nyt on sellanen olo et tietysti just sillon olis ollu tärppipäivät :( No, eiköhän se viikon sisällä nähdä.
 
Tänään varattiin aika lapsettomuustutkimuksiin yksityiselle klinikalle. Mies vie etukäteen spermanäytteen tutkittavaksi ja sit mennään ens viikolla yhdessä. Toivotaan nyt kovasti, ettei tuu mitään kauheaan tuomiota, vaan esimerkiksi jotain mitä vois pienellä hormonihoidolla fiksata (lähinnä tulee mieleen ovulaation avittaminen).

Mies oli leikillään ihan pettynyt, kun spermanäyte kerätäänkin kotona, hän oli kuulemma ihan jo odottanut että pääsee "sinne sivuhuoneeseen lukemaan lehtiä" :LOL:

Sanokaa jos haluatte mun siirtyvän johonkin toiselle listalle lapsettomuusspekulointieni kanssa...
 
MT79: Voi itku noita menkkoja :( Oo nyt ihmeessä tällä listalla, toistahan te yritätte, tarvii siinä sitten apua tai ei. Ja jäätäs tänne sitten miettimään että tärppääkö teillä vai ei. Jos susta tuntuu että täällä ei saa tuohon asiaan tarpeeksi vertaistukea niin sittenhän voit mennä toiseenkin pinoon, mutta älä meitä jätä! Jotenkin mäkin omaksuin sut yhdeksi tän listan "emohahmoiksi" heti tultuani :hug:

Dirtydancing: Mä ajattelisin noiden tikkujen perusteella, että sulla on tänään dpo1, mutta siis jos te ootte kp12 ja 13 peittojen alla muhinut, niin kyllä sen pitäis olla oikein hyvä ajankohta! Ne siittiöthän elää n.3 päivää :) Älä siis murehdi :hug:

Plussatuulia!
 
Jää ihmessä MT tänne! Ihan sama tunne ku kukkaiskeijulla, oot kuin emohahmo :)

teddybear: Tossa viikko sitten oli mukamas ihan hirveästi oireita, mutta nyt kyllä ei oikeastaan mitään. Maha tuntuu kyllä oudolle välillä, ja on sekaisinkin ollu tässä viikon verran, mut jos ihan rehellinen olen niin mulla on tosi usein maha sekaisin ja outo :) Väsymystä on mutta luultavasti sekin johtuu siitä kun esikoinen heräilee kello 5 aamulla |O kylmäkin on mutta kai nyt syksyllä hihattomassa usein on :D eilen taisin käydä pissalla aika monta kertaa, mutta en kyllä yhtään kattonu että paljonko join, heh. Mutta siis esikoisesta mulla ei ollu mitään oireita ennen plussaa, paitsi että muistaakseni edellisenä päivänä alkoi rinnat aristaa. Testasin sillon ekan kerran kp33, kun oltiin viikko egyptissä enkä oikein tienny luotanko paikallisiin testeihin vai en :) Sullakin alkaa olemaan jännät paikat, hui! Toivotaan et plussa sulle tulis :) Onkos sulla jotain oireita/tuntemuksia?
 
Kiitos kukkaiskeiju päivityksestä.

MT79 ei saa lähtee mihinkään. Tästä pinosta poistutaan vain plussan kanssa :)

hemarille pahoittelut negasta, sulla on kuitenkin vielä päiviä jäljellä....

Kuvia osasin liittää sinne vanhalle palstalle, nyt en uskalla koittaa neuvoa....

ON: ei mitää kerrottavaa.(piti kuitenkin sekin kertoa :D)
 
Kiitos kukkaiskeiju tsemppauksesta! Yritän olla stressaamatta, ettei se nyt sitten pilaa raskautumista. Helpommin sanottu kuin tehty....

MT79 jää ehdottomasti tälle listalle! Toista lastahan te yritätte, joten kuulut tänne ehdottomasti, hoidoista viis.

Mulla varmaan kesäinen paha virtsatie-&munuaisaltaantulehdus aiheutti sen että edelleen käyn aika usein pissalla. Joten sen raskausoireen voin itse unohtaa täysin. Tajusin vasta kun hemari kirjoitti omista oireistaan. Ensimmäisen raskauden aikana ei alussa ollut muita oireita kuin todella herkkä hajuaisti, suorastaan yliluonnollinen. Ja kuukautiset jäivät heti pois, ei mitään tuhruiluakaan. Sitten iski kuvotus. Huhhuh mihin sitä onkaan ryhtymässä :D muistelu toi suorastaan kylmän hien pintaan.

Nyt paljon plussaonnea listan alussa oleville! Ja tietysti kaikille muillekin, mutta jospa ensimmäisenä jonossa olevat veisivät meidät kaikki mukanaan odottajien puolelle :heart:
 
Pitkästä aikaa moro! Mulla menossa kp5, joten ei tullut kivoja ylläreitä tässäkään kuussa. Taidan siirtyä toviksi taustailemaan, kun leviää muuten pää näitä päiviä laskiessa. Käyn välillä kurkkimassa teidän kuulumisia. :wave:
 
MT komppaan kukkaiskeijua ja hemaria ja muitakin.. :) Jää ihmeessä.. :hug:

hemari mulla oli esikoisesta sillai et ennen plussaa oli koko ajan sellainen fiilis et menkat alkaa, sellai jomottava tunne..kp 33 testasin ekan kerran sillo ja toisen kerran kp35 varmistustestin :D
Nyt ei ole oikee mitää mikä viittais.. mitä nyt kaikki toki voi olla niitä raskausoireita.. :D flunssassa olen nyt ollut viikon,yöllä saa herätä vessaan,väsyttää, hiukan etovaa oloa ollut aamuisin silloin tällöin ja viimeksi tänä aamuna veren maku suussa.. mutta siis kaikki selitettävissä ihan niin ku sullakin.. :D
Jänniä aikoja elellään siis.. Vielä pitäisi malttaa odottaa.. :p

Nyt tuli ajatuskatkos...

Kaikille plussatuulia... :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia !!
Täällä siis kp 7, eli ei mitään kummempia...
Eilen loppui vuoto ihan kunnolla, ja eilen myös pupuilua harrastettiin, mutta tosin näihin aikoihinhan sillä ei mitään merkitystä ole tuon raskautumisen kannalta :headwall:

Välillä oikein harmittaa kun mies usein haluaa pupuilla juuri menkkojen loputtua ja reippaasti oviksen jälkeen.
Joo meillähän mennään sillä TJOT-tekniikalla, eikä mies tiedä mitään oviksista, eikä kyllä oikein menkoistakaan, eli näillä mennään.
Mä en halua alkaa miehelle mistään oviksesta höpöttämään kun tiedän että sitten loppuu pupuilut varmaan kokonaan.

Mutta jos vaikka ulos nyt....
 
Heipparallaa tungin tänne väliin puuhkuttamaan plussatuulia kaikille teille..
Ihanaa että reipas kourallinen on päässytkin jo odotuspuolelle mutta teille muille ++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: tästä kuukaudesta viellä plussienkuu..

Kesäkuussa plussannut Dindei + pikku 16 +2
 
Voi KÄÄK miten pajon tullut juttua viime kirjoitukseni jälkeen!! :) Kaikki olen lukenut, mutta nyt en jaksa kaikille kommentoida... :ashamed:

Tärkein kuitenkin, eli HURJAN PALJON ONNEA Jopatu ja Diipeli!! :heart:

Ja MT79 todellakin jäät tänne mein kanssa! :)

).( Täällä tämän kuun vikan Terolutin otin kp24 eli 10.9. Tuhruttelu alkoi kp26 ja seuraavana päivänä alkoi KUNNON vuoto. Tänään siis kp2. Kiero jäi 26 päivän pituiseksi mikä ei kyllä harmita yhtään. Pääseepähän nopeammin uudelleen jännäilemään. :) Ja nyt aijon ottaa ne Terot sitten vasta käyttöön, kun oon bongannut tikuilla oviksen. Mua ei harmita yhtään nää menkat, joten ei tarvitse pahoitella. :) Senkin takia olen hyvillä mielin, koska nyt tosiaan vuoto on ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen kunnollista, eikä mitään tuhrua! :) Josko tää enteilisi hyvää jatkoa vauvahaveille! Menispä päivät vähän nopeammin, että pääsisi jo jännäämään! :)

Eli seuraava listan päivittäjä vois laittaa mulle yk3, kp2/26-32 Kiitti! :)

Kaikille tasapuolisesti SUUREN SUURI PLUSSAPUHURI, PUUUUUUUHHHH!!! ++++++++++ :whistle:
 
************Tiistai 14.9.**************

MUKANA:
Sanmoc.................poika 01/08.......................kp 40/26-34 *yk
Tinker_..................esikoinen 05/08.................kp 37/27-28 *yk11
waaka....................esikoinen 09/08................kp 35/72 *yk 7
teddybear82...........tyttö 11/09........................kp 31/32 yk 2
neito84...................poika 07/08......................kp 28/28-38 *yk 4
hemari...................tyttö 10/09........................kp 28/28-30 *yk1
Kristiina81...............poika 11/08......................kp 27/? *yk 1
Auneli.....................tyttö12/08........................kp 24/29/30 *yk2
Minsku82................poika09/04.......................kp 22/29 *yk 33
Brianna..................tyttö 06/09........................kp 21/26-28 * yk 4
itkuiita85................poika 04/09.......................kp 20/33 *yk 2
Collins....................tyttö 12/06.......................kp 20/27 *yk2
Milja-85..................poika 12/08......................kp 20/30-31 *yk 1
tyty86.....................tyttö 08/09.......................kp 20/29-34 *yk1
MonalizaQ...............poika 08/09......................kp 19/28 *yk2
Tinttu.....................poika 11/08......................kp 16/29-31 *yk 1
Ninnu-liini...............tyttö 02/09.......................kp 16/24-28 *yk 2
Dirty Dancing..........esikoinen 07.....................kp 16/28-32 *yk 5
kukkaiskeiju............tyttö 07/09.......................kp 15/34-36 *yk 2
Kamomilla -81.........tyttö 12/08......................kp 14/42 *yk 11
heidi-80..................poika 08/08.....................kp 13/28-30 *yk 3
Nunnu-79................poika 10/08.....................kp 13/23-25(-29) *yk2
Bretagne.................poika 06/06.....................kp 12/28-30 *yk 3
skorpioni07.............poika 06/08.....................kp 12/30 *yk1
Annemari................tyttö 07...........................kp 8/? *yk1
Kinkula....................poika 09/09.....................kp 7/28-34 *yk 3
kikka89...................tyttö 08/09.......................kp 7/26-29 *yk2(yk5)
kr80.......................esikoinen 11/08................kp 5/29 *yk 4
Nepsus...................esikoinen 09/08................kp 3/29 *yk2
LocoKako................esikoinen 11/09................kp? *yk?
iines83.................. poika 10/09......................kp2/26-32 *yk3
Hannaliina..............tyttö 05/10...........................kp 2/30 *yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08.................kp 2/28-39 *yk 11

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
juuri
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005

HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET 2010:
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Kokeilin ekaa kertaa päivittää, eli sanokaa menikö oikein niin ehkäpä uskaltaudun jatkossakin päivittämään :)

Siirsin nyt sitten juuri sut taustalle, niinhän piti?

iines83: ei pahoitella :) Mulla vähän sama tilanne ku sulla että kirto on ollu sekaisin ja odotan sitä että se normalisoituu. Meillä olikin esikoiset samassa kuussa. Kohta tulee 1v synttärit :heart:
 
Heippa!

Minäkin haluaisin mukaan tähän ketjuun!

Pikkukakkosta toivotaan myös meidän perheeseen, esikoinen on 2v3kk, kierukan kävin poistattamassa 1.9. kun mies viimein suostui siihen, että vauva saa tulla jos on tullakseen ja menkat alko heti 3.9. eli nyt ois kiertopäivä 12/30, mikäli vanha kiertoaika pitää paikkaansa. Esikoinen tärppäsi aikoinaan ehkäisyrenkaan poisjätön jälkeen tokasta kierrosta. Hän on erityisen ihana erityislapsi, jonka takia syön nyt foolihappoa hevoskuurin, esikolla on synnynnäinen aivojen rakennepoikkeama ja koska kromosomitestit ym. eivät ole kertoneet syytä siihen, miksi näin on, on oikeastaan pakko vaan toivoa parasta toisen raskauden yhteydessä ja pitää foolihappo ym. vitamiinitasot hyvänä. Esikoinen on meille hyvin rakas, mutta ajatus siitä, että perheessä olisi kaksi erityislasta on aika haastava, joten toivotaan että kaikki menisi hyvin.

Kai tän voi ekaksi yrityskierroksi laskea, hormonikierukka lähti tosiaan 1.9. ja vuoto (ihan normi menkat, ekat reiluun vuoteen) alko 3.9. ja kesti melkeen viikon eli ei päästy isännän kanssa puuhastelemaankaan kun vasta viikonloppuna. Ehkä elimistö on vielä aika sekaisin hormonikierukan jäljiltä, koska sen aikana mulla ei tosiaan ollut menkkoja ollenkaan. Laskurin mukaan ovis vois olla loppuviikosta, mutta tää eka kierto taitaa mennä vielä "harjoitellessa". Vauvakuume on kyllä jo melkoinen ja eilen kirpparillakin mun piti etsiä pojalle housuja, mut huomasin kattelevani vaan vauvanvaatteita ja meinasin jo ostaa ihanan kehdon, joka oli "vaan" 50 eur! :whistle: Mies ois varmaan pitäny mua ihan kajahtaneena jos olisin sen kehdon todella ostanut ja raijannut kotiin, mutta kaikkea se vauvakuume teettää naisessa!

Ja meillä siis poika 06/08 ja nyt yk 1, kiertopäivät 12/30 (ehkä).
 
Viimeksi muokattu:
Hei:wave:!
Mahtusko mukaan pikkukakkosta kuumeileva neiti..? Tyttö on nyt 1v 1kk ja nyt se kuume sitten iski uudestaan vaikka vannoin ettei toista tuu ees haaveisiin vielä moneen vuoteen:Dsynnytys oli niin rankka ja tyttökin on vaativa ollut, mutta jotenkin kummasti se kuume taas iski..

Täällä siis yk1 ja kp 20/29-34 ja ovis bongattu, tosin hyödyntäminen ei menny ihan nappiin..pari pv etukäteen oltiin makkarin puolella, mutta esikko tärrpäs sillo ku tuli o-testiin plussa ja samana iltana makkarissa heiluteltiin peittoja:)..kyyninen olo tän yrityskierroksen suhteen, koska esikkoo tahkottii vuos. Mutta, jostainhan se on lähdettävä..nyt siis dpo4 ja piinailu viikot menossa..:whistle:

*muoks*
Niin ja siis tyttö 08/09
 
Viimeksi muokattu:
Mahtuuko mukaan uusi kuumeilija:wave: . Esikoinen syntynyt 09/08 eli täyttää juuri 2. Nyt menossa kp 3/29 ja yk2 alkoi. Pillerit jätin pois elokuussa ja oviskin tuli bongattua kp11 mutta täti päätti kurvata kylään jo kp 25 :|. Aikoinaan esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta pillereiden pois jättämisestä mutta silloin söin eri merkkisiä pillereitä mitä nyt.

Olen seurannut tätä ketjua jo parisen kuukautta mutta nyt vasta tuli itse kirjoitettua. Esikoisen odotuksen aikana kirjoittelin myös silloiseen ketjuun.
 

Yhteistyössä