**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Voisiko pinoa päivittävä muuttaa mun koopeet, tänään on siis KP8.

Eipä tänne muuta. Hieman lannistunut fiilis, ja mennään yrittämisen suhteen ihan vaan hauskanpitolinjalla tuonne 24. päivään saakka jolloin on lääkärinaika. Tokihan sitä juhannusvauva olisi mukava, mutta ensin on syytä selvittää että ovuloinko minä ollenkaan, vai mikä tässä mättää.

Mitenkäs muut kauemmin yrittäneet (itsellä siis yk11 meneillä), onko aikeita mennä mihinkään tutkimuksiin?
Nykysuositusten mukaanhan on aika turhaa odottaa tuloksettoman yrittämisensä kanssa sitä maagista yhtä vuotta ennen lääkäriin hakeutumista...
 
Olen seuraillut tätä ja paria muuta palstaa tämän aiheen tiimoilta nyt muutaman viikon ja vihdoin ajattelin kirjoittaa itsestäni jotain. Vaikka vielä keväällä olisin nauranut ajatukselle näistä keskustelupalstoista ja ovulaatiotesteistä ym, tässä sitä nyt ollaan :p, tilasin juuri Julia-sylkitestin ja ovisliuskoja. Yhdessä jännääminen on mukavaa, mutta en mielelläni kerro paljoakaan tästä yrittämisestä ystäville, koska en jaksa kuunnella uteluja, jotka aiheuttavat vain turhaa stressiä. Sen takia nämä keskustelupalstat ovat mainioita, saa kertoa ja jännätä yhdessä anonyymisti!

Olen jo 30 ja risat, en siis ihan nuori enää. Esikoinen on syntynyt 2007 ja sai alkunsa heti ensimmäisellä kierrolla, ihan kerrasta tai parista vällyjen heiluttelua. En ole vuosiin käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, joten ajattelin tulevani nytkin raskaaksi helposti. No nyt on menossa yk5, eihän se vielä hälyyttävää ole, mutta pisti kyllä miettimään jo pari kiertoa sitten.

En osaa tarkkaan sanoa koska ovuloin, ainoa selkeä piirre on mielentön himo (ja nyt en tarkoita suklaanhimoa ;) ). Melko keskellä kiertoa voisin harrastaa vaakamamboa joka päivä ja seksi täyttää mieleni vähän liikaakin, jopa naurettavuuteen saakka, mutta se onkin sitten jo toinen tarina.
Toisen lapsen saaminen on senkin tähden vaikeaa, ettei seksiä voi enää harrastaa "koska vain". Usein kun lapsi on nukahtanut illalla, en jaksa enää ajatellakaan vaakamamboa, vaan menen mielummin nukkumaan.

Saa nähdä kuinka paljon ehdin ja jaksan tänne päivittämään tilannetta, mutta ainakin pidän peukkuja kaikille taustalla.

Terveisin DD kp10/28-32, yk5
 
Kamomilla, kyllä varmaan kohta mennään tutkimuksiin, jollei ala tärpätä. Kokeillaan nyt kuitenkin terolutien kanssa vielä tämä kierto loppuun. Meillä muutama kierto on mennyt poskelleen sen takia, että ovulaatio on tullut (jos on tullut) tosi myöhään, eikä peittojen heilutteluintoa oo ollut riittävän säännöllistä. Mutta kohta alkaa tosiaan olla selittelyt turhia, tutkimuksiin käy pian matka. Kannattaiskohan sitä lähteä tk omalääkärin kautta, vai miten tätä asiaa yleensä lähestytään?
 
Itselleni ei tullut mieleenkään hakeutua tk-lääkärin pakeille. Kyllä tälläisen asian, kuten gynejuttujen kanssa muutenkin, haluaa erikoisalaan perehtyneen lääkärin pakeille. Tuntuu kornilta mennä valittamaan tässä kuussa flunssaoireita ja seuraavassa olla sitten tutkimuspöydällä jalat tellingeillä saman lääkärin tutkittavana. Eli itse ainakin kannustan yksityislääkärille, vaikka se tietenkin on hieman kalliimpaa. Yhtälailla yksityislääkäri voi kirjoittaa lähetteen julkiselle puolelle jatkotutkimuksiin jos julkiselle puolelle haluaa, mutta silloin saa kyllä varautua jonottamaan hoitoihinsa pidempään.

Ja käsitykseni saa tulla mielellään oikaisemaan, jos jollakulla on tarkempaa omakohtaista kokemusta ja tietoa asiasta, sillä ylläolevan olen kirjoittanut pelkästään ammatillisesta näkökulmastani. Meidän esikoisemme, vaikka ei ihan helpolla eikä nopeasti alkuansa saanut hänkään, on kuitenkin ilman hoitoja alkuun saatu.
 
Viimeksi muokattu:
Mä kans ajattelin, että varmaan yksityisen kautta pääsee sutjakammin liikkeelle asiassa. En ookaan tk:n omalääkärillä koskaan käynyt, kun oon ollut iät ja ajat YTHS:n asiakas (joo, ikuinen opiskelija...), joten senkin takia tää Suomen terveydenhuoltosysteemi on vähän hämärän peitossa.

Kamomillalle ja muille pitkään yrittäneille puhaltelen erityisiä raskautumistuulia!
 
Moikka!

Tervetuloa uusille!
Pyydän anteeksi kirjoittelulaiskuuttani. En vaan mukamas ehdi/jaksa kirjoitella. Edelleen luen kyllä ainakin melkein joka päivä kaikki kirjoitukset.

Noista hoidoista sen verran, että itselläni ei varmaankaan (toivottavasti) ole ajankohtaista moinen, mutta kyllä tässä pessimistisessä mielessä on käynyt, että mitä jos pitääkin lähteä lääkärin pakeille.
Meillä esikoinen tärppäsin e-pillereiden jälkeen toisesta kierrosta ja nyt menossa siis yk 4 (mikä ei vielä ole paljon, mutta kumminkin). Yksi keskenmeno oli myös :(, mikä välillä mietityttää.

Olen yrittänyt olla ajattelematta viime kesäistä keskenmenoa (alkio oli kuollut rv6+, mutta vasta 12+0 todettiin ultrassa ja sain lääkkeet tyhjennykseen) ja tätä koko vauvanyrittelytohinaa, mutta jotenkin se alitajunnassa pyörii, sillä viime yönä näin kamalaa unta. Siinä synnytin kuolleen sikiön, oli varmaan 12-14 viikkoinen. Sitten yhtäkkiä se ei ollutkaan kuollut ja olikin suurempi, mutta sillä oli epämuodostuma kasvoissa. Mistä tollaset unet poikii?!? Onko nämä jotain alitajuisia pelkoja?

Onko kellään muulla ollut kauheita unia asian tiimoilta...? Jotenkin kauhea olo jäi tosta unesta
Toivoisin niin kovasti vaan raskautta ja tervettä pientä tuhisijaa :heart:
 
Moi,
neito84, :( :hug:. Inhottavia tuommoset unet, mullakin oli ties mitä unia sillon raskaana ollessa...kerran synnytin sellasen karvamytyn...?!

).(
Äh, tänään on siis kp 10 ja/tai dpo14 Eli kun ovulaatioplussan sain jo 16 päivää sitten, n viikko sen jälkeen alko se ihan ihme vuoto, jota kesti "runsaampana" puolitoista vuorokautta, sit tuhrutti, loppu ja hulautti vielä kerran ja loppu taas... Tänään siis pitäs kai alkaa oikeasti menkat ja eilen tuli ihan tosi tosi tosi vähän sellasta ruskeaa valkovuotoa... Onkohan mitenkään mahdollista, että tuo vuoto olis ollu kiinnittymisvuotoa ja tänään siis pitäs alkaa oikeasti menkat? Tai sit mun kierto nyt vaan on sekasin...

Tässä mun ovistestit: Aijaa.com - 6684321.jpg

Mitä mieltä ootte?!
tuon ekan kohdalla siis oli viiminen vuotopäivä ja nyt eilen tein tuon viimisen testin, jossa tuo kuva vähänvääristää, se tummempi reuna on käytännössä saman vahvunen tuon kontrollin kanssa. Nuo missä on kaks samana päivänä niin toinen on iltapäivällä, toinen illalla.
 
Viimeksi muokattu:
Kukkaiskeiju: Täällä just sama tilanne! Kp 27/29, useamman päivän on enemmän tai vähemmän tuhruiltu, välillä verta ja välillä eri ruskeensävyjä. Tein pari päivää sitten mikroskooppisen haamun, mutta tänään ei testissä taas mitään. Yleensä mulla ei ole mitään vuotoa menkkojen välissä. Kovasti olen ihmeissäni. Ja jo valmiiksi pettynyt ja murheissani, kun menkat kuitenkin kohta alkaa. :(
 
Äh en osaa vielä käyttää tätä systeemiä. Kirjoittamani vastaus katosi bittiavaruuteen. Nyt siis lyhyesti.

Kukkaiskeiju & Kr80 olisko teillä sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa? Itsellä ei ollut ensimmäisessä raskaudessa ja luin asiasta vasta näiltä palstoilta. Pidetään peukkuja!

Neito84 ilmeisesti alitajuntasi työstää pelkoja nukkuessasi? Ehkä vain hyvä juttu?

Annemari meillä on ilmeisesti saman ikäiset esikoiset? Täällä moni toivoo pientä ikäeroa lapsilleen, olen niitä harvoja, jotka toivovat ihan reilua ikäeroa 4-5v. Toivottavasti ei kostaudu sillä etten saa toista lasta ollenkaan....

Täällä on himottanut heti kuukautisten loputtua, mikä on erikoista. Illalla ja aamulla on ollu elohiirituntemuksia alavatsasta, jotka luultavasti ovat ihan sitä itseään eli elohiiri. Mutta toivossa on hyvä elää, ehkä ovuloinkin jo nyt. Vaakamamboa on harrastettu, toivottavasti tärppäisikin!
 
Kr80: sait siis raskaustestiin haamun? minkä merkkisen teit eilen ja tänään? Pitäsköhän munkin tehdä ihan vaan varmuuden vuoks... Vaikka jotenkin tuntuu ettei se nyt mitään kiinnittymisvuotoa voinu olla kun oli kuitenkin sen verran runsasta. Mulla oli kyllä esikon tärppikierrossa sellasta beigee valkkaria just kiinnittymisen aikaan.

Mua vaan ihmetyttää nuo mun ovistestit...voikohan noin paljon olla eroja ihan vaan siinä perustasossa?!
 
Noniin, tulihan se täti sieltä.. tänään on siis kp2 ja alkoi yk3. Kierto oli aika pitkähkö mulle, 32 päivää. Menkat alkoi ihan varoittamatta ilman mitään normaaleja oireita. No, hyvä kun alkoivat. Pääsee jo viikon päästä taas miettimään tositoimia ;).

Onnea kaikille jotka saavat haamuja tai plussia mihinkään testeihin!! Ja meille muille keep up the good work tässä sitä odotellessamme..
 
Anteeksi, en oo kerenny kirjottamaan kun ollaan koko perhe flunssassa :( Kirjoitan nyt lyhyesti.. Meillä tosiaan lähti yk12 nyt ja jos ei tästä tärppää niin lähtettä hakemaan sinne munanjohtimien aukiolotutkimuksiin.. Tuolla joku kirjotti, että ei normi tk:n menis lapsettomuus asioiden tiimoilta niin ihmettelen miksi ei? Itse olen kans käynyt nyt pari kertaa yksityisellä, koska aiemmin ollut kohtutulehdus jne ja hän sen lähetteen lupas laittaa julkiselle tutkimuksiin. Eli siis yksityisellä saisi tehtyä tämän tutkimuksen myös, mutta mieluumin menen julkiselle jossa ei mene kuin polimaksu. Eihän ne julkisen tk:n lääkärit ala siellä terveyskeskuksessa mitään lapsettomuus tutkimuksia tekemään vaan meillä ainakin saadaan keskussairaalaan se lähete jossa on ihan samoja ihmisiä töissä mitä yksityiselläkin. Niin ja kyllä täällä tuo yksityinen on enemmän kuin "hieman kallimpaa" jos vertaa julkiseen.. Vaikka mieluumin siellä vaan kävisinkin.

Kiinnittymisvuodosta sen verran, että mulla oli viime kierrossa noin viikko ovulaatiosta vähän ruskeaa vuotoa, mutta ei tärpänny:( Toivoin et ois ollu kiinnittymisestä, mutta mistä lie johtunut..
 
Viimeksi muokattu:
************Torstai 9.9.**************

MUKANA:
Sanmoc................poika 01/08.......................kp 35/26-34 *yk
juuri......................tyttö 04/08........................kp 33/28-32 *yk ?
Tinker_.................esikoinen 05/08................kp 32/27-28 *yk11
waaka...................esikoinen 09/08................kp 30/72 *yk 7
kr80......................esikoinen 11/08..................kp 27/29 *yk 3
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 27/ 25 * yk 5
Hannaliina..............tyttö 05/10....................kp 27/30 *yk ?
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 26/32 yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 24/29-39 *yk 10
neito84..................poika 07/08.....................kp 23/28-38 *yk 4
hemari...................tyttö 10/09.....................kp 23/28-30 *yk1
iines83..................poika 10/09......................kp 23/32 *yk2
Diipeli....................poika 10/07......................kp 23/29-31 *yk 2
Kristiina81...............poika 11/08.....................kp 22/? *yk 1
Auneli....................tyttö12/08........................kp 19/29/30 *yk2
Minsku82...............poika09/04.......................kp 17/29 *yk 33
Brianna.................tyttö 06/09........................kp 16/26-28 * yk 4
itkuiita85................poika 04/09......................kp 15/33 *yk 2
Collins...................tyttö 12/06.......................kp 15/27 *yk2
Milja-85..................poika 12/08......................kp 15/30-31 *yk 1
MonalizaQ..............poika 08/09.....................kp 14/28 *yk2
Tinttu...................poika 11/08......................kp 11/29-31 *yk 1
Ninnu-liini.............tyttö 02/09......................kp 11/24-28 *yk 2
Dirty Dancing.......esikoinen 07....................kp 11/28-32 *yk 5
kukkaiskeiju...........tyttö 07/09......................kp 10/34-36 *yk 2
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 9/42 *yk 11
heidi-80................poika 08/08.......................kp 8/28-30 *yk 3
Nunnu-79..............poika 10/08.......................kp 8/23-25(-29) *yk2
Bretagne...............poika 06/06......................kp 7/28-30 *yk 3
Annemari...............tyttö 07...........................kp 3/? *yk1
Kinkula.................poika 09/09.......................kp 2/28-34 *yk 3
kikka89..................tyttö 08/09........................kp 2/26-29 *yk2
LocoKako..............esikoinen 11/09.................kp? *yk?

TAUSTAILEMASSA:
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Joole…………………esikoinen 06/09
Colatin..................poika 02/2005

HAAMUILIJAT:
kr80, Hannaliina

PLUSSANNEET 2010:
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa.

Päivitin listaa, ilmoitelkaa jos meni vikaan.

Haamuilijaa en poistanut koska peli ei ole menetetty ennen kuin menkat alkaa. ;)

Itellä on nyt kaksi kuukautta täynnä ja seuraava ovis hyödynnetään ilolla!

Onnittelut plussanneille ja tervetuloa uusille.
 
No mä en oikein osaa sanoa tota yk:ta.
Mutta täällä olosta jos laskisin niin sitten on toi yk 2, mutta pillerithän mä lopetin huhtikuun lopussa ja siitä saakka on oltu ilman ehkäisyä, mutta voi hyvin olla noinkin.

Kiitos päivityksestä Brianna :flower:
 
heipä hei kaikille.. kävin tänään siel tk:ssa ja hoitaja ei osanu sanoo yhtään mitään joten huomen lekurille 10.45 ja tekee päätöksen että pitääkö operoida. hoitsu sano kyl että ei oo vakavaa vaan on mitä luultavimmin ihan harmiton talipallo :/ okei hyvä :D

hitto kun tekis mieli tehdä r-testi :eek: tein eilen ovistestin ja testi siis oli 5päivää oviksen jälkeen tehty ja siihen tuli vielkin viivat :/ pudottakaa joku mut oikeesti nyt maanpinnalle että EI TARKOTA MITÄÄN... :( :D

Huomisesta tulee kyl tosi tosi stressipäivä aamul eka 8.00 pojan 6v neuvola sit poika takas eskariin 10.45 mun lekuri sit kotiin hakee poika eskarista 13.00 sit sen jälkeen pitää viedä tavarat kirpparille ja sit pitäs alkaa lukee "nukkelapsi" kirja loppuun sit alan kirjottaa esseetä siit jonka jälkeen alan kirjottaa tutkielmaa Aarne "marokon kauhu" Juntusesta joka pitää olla valmis 27.9. eli pyydän jo anteeks jos en kerkee kirjottelee hirveesti täs seuraavien viikkojen aikana.. yritän käydä silti lukee teidän juttuja..
 
...Tuolla joku kirjotti, että ei normi tk:n menis lapsettomuus asioiden tiimoilta niin ihmettelen miksi ei? Itse olen kans käynyt nyt pari kertaa yksityisellä, koska aiemmin ollut kohtutulehdus jne ja hän sen lähetteen lupas laittaa julkiselle tutkimuksiin. Eli siis yksityisellä saisi tehtyä tämän tutkimuksen myös, mutta mieluumin menen julkiselle jossa ei mene kuin polimaksu. Eihän ne julkisen tk:n lääkärit ala siellä terveyskeskuksessa mitään lapsettomuus tutkimuksia tekemään vaan meillä ainakin saadaan keskussairaalaan se lähete jossa on ihan samoja ihmisiä töissä mitä yksityiselläkin. Niin ja kyllä täällä tuo yksityinen on enemmän kuin "hieman kallimpaa" jos vertaa julkiseen.. Vaikka mieluumin siellä vaan kävisinkin...
Käsitit mun väärin.
Tarkoitin kirjoituksellani, etten menisi normaalille yleislääkärille julkiselle puolelle (en edes yksityisvastaanotolle) gyne-asioita hoitamaan. Etenkin tälläisessä tilanteessa, jossa kyse on ongelmista raskautumisen suhteen, haluan ja vaadin asiantuntijuutta. Jos tilanteemme johtaa ultraa tarkempiin tutkimuksiin ja hoitoihin, niin sitten erikoissairaanhoito eli "julkinen" taho kelpaa, mutta sinnehän tarvitsee joka tapauksessa sen lähetteen. Käytännössä ainakin omassa sairaanhoitopiirissäni tuossa kohtaa ei yleensä vaihdu edes lääkäri, se sama gyne joka yksityisvastaanotoltaan lähetteen erikoissairaanhoitoon kirjoittaa, ottaa siellä naistentautien polilla sitten myöhemmin taas vastaan.
 
Tervetuloa uusille. Tänne ei mitään uutta ilmoteltavaa, tänään oli ovistestissä haamu toinen viiva(eilen ei viellä yhtään mitään) et jos se ovis sielt tulla tupsahtais.

Voimahalit kaikelle tädin kohdanneille :hug:
 
Käsitit mun väärin.
Tarkoitin kirjoituksellani, etten menisi normaalille yleislääkärille julkiselle puolelle (en edes yksityisvastaanotolle) gyne-asioita hoitamaan. Etenkin tälläisessä tilanteessa, jossa kyse on ongelmista raskautumisen suhteen, haluan ja vaadin asiantuntijuutta. Jos tilanteemme johtaa ultraa tarkempiin tutkimuksiin ja hoitoihin, niin sitten erikoissairaanhoito eli "julkinen" taho kelpaa, mutta sinnehän tarvitsee joka tapauksessa sen lähetteen. Käytännössä ainakin omassa sairaanhoitopiirissäni tuossa kohtaa ei yleensä vaihdu edes lääkäri, se sama gyne joka yksityisvastaanotoltaan lähetteen erikoissairaanhoitoon kirjoittaa, ottaa siellä naistentautien polilla sitten myöhemmin taas vastaan.
Saatoin käsittääkkin. Mutta siis meillä päin ainakin tuolla keskussairaalalla, mihin lapsettomuushoitotutkimuksiin mennään kun lähete saadaan niin lääkärit eivät ole yleislääkäreitä. Oon kerran keskussairaalassa käynyt lähetteen kanssa gyne asioilla ja sattumalta oli sama lääkäri joka oli yksityisellä asemalla töissä ja jälkeen päin selvis, että samat gynet ne on siellä sairaalassa kun yksityisilläkin. En mäkään turvautuisi itse tosiaan yleislääkäriin näissä alapää jutuissa kun normi tarkastuksen verran, mutta ei meillä ne tosiaan muuta teekkään, eli laittavat kyllä aika helposti sen lähetteen osaviin käsiin. Mutta toki kaikkialla ei välttämättä näin ole..

Asiasta puheen ollen, varasin tänään ajan yksityiselle munanjohtimien aukiolotutkimukseen, en kestä tätä epävarmuutta..
 
kukkaiskeiju mullahan oli just noin, että kahdessa viimeisimmässä kierrossa tuli jo dpo5 tuhruvuotoa. Sitä sitten luulin kiinnittymisvuodoksi. Laskeskelin päiviä just samalla tavalla kuin sä, eli dpo5/kp1. "dpo29" eli kp25 tulikin sitten uusi ovulaatio, josta taas dpo5 alkoi menkat... Ja nyt mulla siis tämän takia Terolut-kuuri käytössä, että tukisi tota ilmiselvää keltarauhasen vajaatoimintaa. : /
Toivotaan, että sulla todella olis sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa!!! :) Ootkos tänään tehnyt ovistestiä? Sehän olis varmasti jo selkeä plussa. Siis molemmissa tapauksissa. :) Niin ja kiitos tsempeistä! :)

Tervetuloa Dirty Dancing! :wave:

neito84 mä näin just raskausaikana tollasia ihme möykkyvauva-unia ja kaulan kautta synnytyksiä, yms... Nyt en onneksi ole nähnyt, vaikka paljon raskautumista ajattelenkin. Inhottavaa varmasti! Varsinkin, kun km:n olette joutuneet kokemaan! :(

Pahoittelut tädin kohdanneille! :hug:

).( Tosiaan täällä menossa eka Terolut-kierto ja hetki sitten vaihtui kp24. Ovista en oo bongannu tikuilla, en lämmöillä, enkä limoilla. Leikitään ajatuksella.... Mites sitten, jos jostain syystä nyt parin päivän sisään vaikka sen bongaisinkin?! Tämän kierron viimeisen Terolutin otan aamulla ja siitä sitten pitäis menkat tulla noin kp30. Ei sitä ovista tässä kierrossa voi millään enää tulla, vai? Sen takia vaan tällasia tyhmiä mietin, koska kun mä oon viimeiset kaks ovista bongannu ovistesteillä just näihin aikoihin kuusta. Eli siis 11.-12.7. ja 10.-11.8. Hhmmmm... Vaikeeta. :|
 
Huomenta ja anteeksi ku en oo kirjotellu vähään aikaan : /

Tuntuu vaan ettei oo ollu asiaa, ja ekat pari viikkoa oon ollu kokonaan pois kaksplussalta etten liikaa taas innostu mutta oviksen jälkeen ylläri ylläri täällä taas. En oo tikutellu ovista ni tarkkaa ajankohtaa en osaa sanoa (mä en tunne sitä mitenkään enkä huomaa mitään limajuttuja ym).

Omituista on se, että nyt mä tavallaan ajattelen olevani raskaana,vaikka tiedän kuinka pieni todennäköisyys on että olisin :confused: Sitä vissiin on jo niin seonnu tähän vauvakuumeeseen tai jotain :LOL:

Mitään muita oireita ei ole kuin älytön turvotus mahassa nyt kahtena iltana,siis maha on ihan älyttömän iso! Toivottavasti kyse ois raskaudesta..Ja sitten valkkaria lotisee ihan eri tahtiin ku viime kierrossa tähän aikaan joka oli totaalisen kuiva kausi. niin ja viime yönä heräsin kauheeseen pissahätään ja pöntöllä sitten havahuin että ei hitsi tää on jo toinen yö ku käyn vessassa kesken yötä ja tietty sain siitäkin kehiteltyä raskausoireen enkä meinannu saada enää unta :stick:

Että tämmöstä tänne,korkeelta tiputaan ja kovaa,auts. Mutta pidetään nyt peukut pystyssä meille kaikille :)
Mitä mieltä muuten ootte,tänään ois vissiin dpo8, voisko näkyä vielä huomena jos testais?Mite3n niin hätähousu...:rolleyes:
 

Yhteistyössä