**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Mä tein sen clearbluen ylihienon digitaalisen raskaustestin jossa joko lukee "raskaana" tai "ei raskaana".
Ja siinä luki "ei raskaana"..eli tässä tämä tais sitten olla.Itken täällä silmät päästäni ettei tainut jolutonttua meille tulla....ei nyt eikä koskaan.Tänään kait kp 25/26 joten kait sen päitäis jo näkyä kunnolla...
 
shenda eläs vielä menetä toivoos,hae apteekista se apteekin oma testi ja tee aamulla se,ei noilla kiertopäivillä vielä välttis näy kunnolla,mullahan vasta rv 6+3 näytti selkeemmän haamun..
äityli paaaaaaljon onnea!!!
 
Onpa ollut ihana seurata miten paljon on uusia plussia tänne tullut! Onnea kaikille plussanneille! :flower:

Viime viikolla kävin ekassa ultrassa. Sitä ennen olin jännittänyt ihan hirveesti että onko kaikki niinkuin pitää. Ja kyllähän sieltä sitten pieni piiperoinen löytyi, jonka koko vastasi viikkoja ihan päivälleen. Sydämen sykekin näkyi aivan selvästi. :) Paljon on vielä jännitettävää, mutta oli ihanan helpottavaa kuulla ja nähdä, että raskaus on ainakin tähän asti edennyt normaalisti. =)

Plussia kaikille toivoen,
Snowleopard & piiperoinen rv8+1
 
Shenda Pettymykseen on tietty ihan hyvä varautua, mutta sun kohdallasi kaikki on vielä mahdollista. Ei ole mitenkään tavatonta, että eka plussa tulee vasta parin kolmen päivän päästä sitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Pidän sulle peukkuja! :)
 
Hei pitkästä aikaa!

Onnittelut plussanneille ja tervetuloa uusille!

Olen ollut vähän nettipimennossa viimeisen viikon ajan ja nyt tulin välillä taas kurkkimaan mitä tänne kuuluu ja täällähän on tapahtunut vaikka mitä :)

Shenda Ei se peli vielä ole menetetty, jos niitä menkkoja ei näy! Tajuaisi nyt vaan se täti ettei ole tervetullut vieras

).( Täällä odotellaan tätiä luultavasti loppuviikolle. Ensi kierron taidankin sitten taustailla kun taitaa käydä taas niin että ollaan miehen kanssa eri maissa oviksen aikoihin. Palaan sitten taas seuraavassa kierrossa kuumeilemaan. Mutta lukemassa yritän kuitenkin käydä :) Oikein kovasti plussatuulia kaikille! :whistle:
 
Hellou piiitkästä aikaa!

Täällähän on tapahtunut vaikka mitä, ja plussanneitakin noin monta. Onnittelut plussanneille siis! :flower:

Ja iso :hug: pettymyksen kokeneille.

Luin muuten jostain ihan sattumalta, että raskaushormonin määrä on suurimmillaan rv 7- olisko ollut 12 vai 13.. Onko kukaan muu tietoinen tämmösestä?

Ite testasin viime maanantai-iltana 10mIU herkkyydellä negan. Parin tunnin kuluttua kun katsoin, niin siihen oli ilmestynyt jotain, luultavasti viivanpaikka vaan, koska pari päivää myöhemmin testasin 25mIU herkkyydellä ja se oli puhdas nega..
Joten vissiin tätiä odotellessa. :'(
 
Myräkkä onnea tuhannesti! :flower: :heart: =)
Mistä näitä plussia tulee? :D :heart: :heart: Tosi mahtavaa että todellakin tulee, kaapataan kaikki mukaan vaan tuonne odotuspuolelle (siis sitten kun sinne uskaltaa mennä.. :ashamed: )
 
Onnittelut tietty muillekin plussista!! Kävin vain omat plussat vauhkoamassa heti ku töistä tulin, ennen syömistä ja muita rutiineja :D

Aivan mahtava tunne! Mutta niinku tinjamin sanoit niin kaikki vaan meidän perässä, sit ku uskaltaa lähteä. Mä kai menisin mutten tiedä minne :ashamed: En todellakaan tiedä miten pitkällä olen. Uskoisin, että ne edelliset "menkat" (kun sunnuntaina vuoti tuhrua puoli päivää ) oli sitä samaa ku esikon aikana; jotain kiinnittymisvuotoa? Että voisin viimeisiksi menkoiksi laskea ne jotka oli helmikuun alussa; eli la olisi jo marraskuussa ja viikkoja mulla olis nyt 8+0

Soitan huomenna neuvolaan ja kuulen. Jos olisin muka jo noin pitkällä sen voisi ultrassa selvittää. Äkkiähän se pitää ku pitäs jo lks:ään ekaa ultraa varata.
On tämä uskomatonta. Olin aivan takuuvarma että tähän projektiin uppoaa vähintään puolisen vuotta. Mitä vielä.. :D
 
Onnea Äityli ja Myräkkä! :flower: :flower:

Meikäläisen jännitysnäytelmä jatkuu. Mun pitää mennä VIELÄ KERRAN lekurille keskiviikkona; vieläkään ei voi olla varma monta munista oikeesti on puhkeemassa. Mut sanoi että hyvältä näyttää - tarkoitti ilmeisesti että hyvin todennäköisesti voidaan yrittää tässä kierrossa. Kolme follia oli kaikki eri kokoisia, yksi jääny muista jälkeen joka pitää siis ke tarkistaa ettei ole jatkanut kasvua. Huomenna pitää tehdä taas ovistesti, ja jos näyttää plussaa, saa aloittaa puuhailut koska se yksi ei ehdi huomiseksi tarpeeksi kasvaa. On tääkin jotenkin koomista. Seurataan ruudulta follien kilpajuoksua...

Todella jännät päivät edessä.
 
Päivitin jo valmiiksi huomiselle. Plussanneille tuhannesti onnea! :heart: :flower:

Shenda pidän varpaat ja peukut ja hiukset pystyssä sulle, toivottavasti plussaat! d =) b En mä ainakaan ajattele mitään vaikka ihmiset vetäis testeistä mitä johtopäätöksiä, jos haluatte hupia niin käykää kattomassa mitä tää rouva on kirjoitellut viime vuoden puolella ja nähnyt testeissä vaikka mitä. :LOL: Valitettava totuus on, että itsekin oon saanut vaikka mitä viivoja testeihin, enkä kertaakaan oo ollut raskaana. Joten tiedän hyvin mitä se noiden viivojen kanssa on. Kumminkin toivon kovasti että sun viivat olis oikeita!!!

Unis edelleen tsemppiä, toivottavasti sun munikset ymmärtää nyt käyttäytyä kunnolla! :D

Tinkerbelle me plussataan sit tässä kierrossa yhdessä, eiks niin? Mulla on kans ovis pikkuhiljaa lähenemässä, limoista päättelen vaikka testit heitin viime kuussa vimmoissani roskikseen! :LOL:
 
Voi onnea plussaneille!!!!! :flower: =)

Täällä mulla tänään ollu pahoinvointia, käytiin rossossa syömässä, ja heti ku pääruoka syöty niin oli tunne että ykä lentää...ja päänsärkyä ollu tänään jo puolilta päiviltä lähtien.

Rinnat on erittäin arat, voi kyllä sanoa että kipeet...
Huomenna saan toivottavasti ne r-testit, ja meinaan kyllä ke aamuna tehdä testin...
:ashamed:
Ku sillo on kp28/32
huhhu, kyllä nyt mua jännittää...
 
huomenta! :wave:

Onnitelut plussan saanneille ja tarrasukkia.. :heart: :D

).(Täällä mennään kp 30/28-30, testin tein aamulla, nega. :headwall: Voi vitsit miten harmittaa, kait sitä tädin tuloa voikin odotella tälle päivälle sitten.. |O
Odottavan aika on tosissaan pitkä..
 
Onpa kiva tulla tämmöiseen pinoon, jossa plussia tulee ropisemalla =) Onnittelut kaikille plussan saaneille! Siitä se jännittävä matka taas alkaa :heart:

Meillä ei yritys vielä oo oikein alkanut. Viikonloppuna juttelin taas miehelle ja kyllä se vähän naureskeli ja sanoi, ettei voi multa mitään kieltää... Että jospa sitä tässä piakkoin pääsis tosi hommiin. Kai se ovulaatio silti tapahtuu ihan normaalisti, vaikkei menkat viel ookkaa alkaneet..? No, ei tässä kyllä mikään kiire oo, mutta kauhee vauvakuume vaivaa! Ihana roikkua näillä vauvapalstoilla ja lukea raskausjuttuja :)

Plussatuulia kaikille ja tarrasukkia plussanneille!
 
Mut voi poistaa haamuilijoista :'( :'(
Apteekin oma testi nega...että se tästä paskasta taas kerran.Voi vittuperkelesaatanahelvetti mikis tää paska ei voi onnistua...miksi????????

No kait se on ruvettava soitteleen klinikalle sitä IFV:n suunnitteluaikaa joka olisi tän kuun lopussa ja ifv sitten ensi kuun alkuun.....

Mutta onnea kaikille raskautuneille ja tervetuloa uusille.
 
Onnea myräkkä! :flower:

Älä shenda luovu toivosta! :hug:

Täällä tilanne on ennallaan. Kyllä odottaminen on sitten vaikeaa! :whistle: Tuossa eilen illalla mietin kun tyttö(1v5kk) pötkötti sylissä ja silitteli hiuksiani, miten onnellinen ja kiitollinen olenkaan tästä lahjasta! Kyllä lapset ovat ihania! :heart:
 
Onnittelut Myräkälle ja Snoukalle!!! :flower:

Shenda luulenpa että voin sanoa että tiedän aika tarkalleen miten paskalta susta tuntuu...Mulla on kaksi viime kiertoa ollut tosi vaikeaa sen päivän kun menkat alkaa, on tuntunut että siitä ei mitenkään voi nousta. Ja tosiaan, mulla on tullut jo ainakin kolme haamua Clearbluella testiajan sisään eivätkä ole merkinneet mitään. En uskalla niitä enää ostaa koska pettymys on niin valtava kun toivo on kerran herännyt.

Unis tosi jännää... Kyllä kaiken tuon rupeaman jälkeen on täysi oikeus ja kohtuus että pääsette hommiin ja plussa tulee!! Peukut ja varpaat ojossa!

Lilynoppis pistetääs tosiaan tässä kuussa plussaksi tuon Uniksen seurana, ovisviikko alkaa olla käynnillänsä ja taistelutahto nousee! (Muut halut onkin sitten toinen juttu :LOL: :LOL: ) Mä en myöskään tikuttele, mutta aika hyvin olen ovismerkit oppinut jo tuntemaan. Johan tässä alkaa olla eräänkinlainen ovisasiantuntuja, -kele...

Tigru pahoittelut negasta. Se kirpaisee kyllä aina, oli sitten yrittänyt pidempään tai lyhyempään. Uuteen nousuun vaan! :hug:
 
ihanaa snoukka ku oot nähny pikkusen sykkeet! :heart: sitä itsekin odotellessa, vielä viikko ja 1 päivä.. :D

pahoittelut kaikille negan saaneille, tiedän kyllä tunteen.. :/

ja suuren suuret onnittelut plussanneille! :heart:

unis: kuullostaapa jännältä teidän tilanne.. peukutukset! b:)d


ja plussatuulia vielä puhaltelen teille kaikille!!!!!
+ + + + + + + + + + + + + + + + :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:





kellopeliappelsiini :heart: 6+0 :heart: POKSPOKS :D
 
hei ilmoittaudun mukaan esikoinen syntynyt 01/09 ja toisesta haaveillaan ja yritys alkoi vasta tällä viikolla. kierrosta en osaa viel sanoa kun vasta yhdet kuukautiset tullut mutta eiköhän se ole se 28 pv.
 

Yhteistyössä