**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Miksköhän sitä pitää kiusata itteensä :headwall: kävin odotuspuolella lueskelemassa ja itku silmin täällä nyt sitten :'( oisin niin halunnu,että meillä ois jouluna käärö,mutta ei se nyt sitten mennyt niin! Aamulla vielä oli hyvä fiilis ja katse kohti tätä uutta kiertoa,mutta ei enää...
Anteeksi tämä :ashamed:

Voima :hug: sulle, oon kuule tehny just samaa ja haluisin kanss niin joulutontun, mutta eipäilen nyt ettei meillä semmoista suoda..
Vielä 10päivää kunnes teen testin...iiih, kunpa se aika menis nopeampaa...

lämpö 37,03...kolmas päivä..
 
krisu :hug: Tiedän ja muistan miltä tuntuu. Sitä samaa se oli itselläkin yrittämisen alussa, nyt kun yrittäminen on jo kestänyt on jostain syystä helpompaa. Toivottavasti teidän ei silti tarvitse näin kauaa yrittää. :D

Ina21 pahoittelut tädin johdosta. :hug:
 
Kiitos haleista :heart: ehkä se tästä taas..ja kun yrittää pitää mielessä,että tässä ei olla vielä kauaa yritetty niin eiköhän se tästä :ashamed: sitä vaan koittaa unohtaa ja laittaa katseen kohti tulevaan,mutta hankalaa se tuntuu olevan..

Kovasti toivon ja uskon,että sydänkäpysellä ois tärpänny..lämmöt ainakin kuulostaa hyviltä :)

lilylle myös tsemppiä :hug:
 
Heippa kaikille

Minut voi laittaa taustailemaan. Aika ei millään riitä kahteen pinoon kirjoittaa, kun jo tuolla toisesa pinossa ollut pitkään (pitkään ja pitkään...). Käyn silti täällä lukemassa ja kannustamassa ja kaikille pikaisia plussia.

Ja tavataan odotuspuolella, eikö vaan. :hug:
 
heippa hei!
Muutaman päivän olen pitänyt taas hiljaiseloa, kun ei ole ollutmitään uutta, mutta teidän kertomuksia olen kyllä ahkerasti lukenut, joten pahoittelut muutamille, tätien johdosta. :hug: Plussauutisia ei ole tainut tulla kellopeliappelsiinin jälkeen? vai?

ON: Kolmisen päivää viel jännäilyä.. Tosin oon jotenkin niin varma siitä, että tädit on tulossa jälleen kyläilemään, että en tiedä onko siinä mitään jännitettävää.. Mutta kattellaan nyt. :D
 
:wave: mitäs tänne kuuluu?

soittelin tänään jälleen neuvolaan ja kyselin tutummalta terkalta etteikö millään ois mahdollista tk lääkärin kautta saada lähetettä oyssiin, mut hänkin kielsi.. sanoi että ymmärtää kyllä huolen, mutta säännöt on säännöt.. suositteli yksityistä mielenrauhan saamiseksi, jota alanki täs soitteleen pikimmiten..

hurrrrjasti plussatuulia tänne kaikille!! :whistle: :whistle: :whistle:

kellopeliappelsiini ja natiainen 5+2 :heart:
 
Lily of the valley
Joo ihan tosissaan oli.Sanoi että mulla on munasarjat pco-tyyppiset ja se kuulemma edesauttoi raskauden alkua esikoisen kohdalla että söin pillereitä.
Että syö ehkäisy pillereitä jos haluut raskaaksi =)

Meillä toukokuussa se IFv ja jos se ei auta niin sitten varmaan rupeen syömään pillereitä taas.
Soitin yhteen paikkaan vantaalla jossa on tuota vyöhyketerapiaa ja se maksais 40?/1,5h..onko kallis?????

Iltaisin lämmöt seilaa siinä 36,7 tietämissä.....onko normaalia että aamulämmöt normi lukemissa,pitäiskö valkkaria tulla????
Eli jos ei tule niin ei ole raskaana vai?????

Ihanaa meidän tytön kummi saa tyttöystävänsä kanssa vauvan toukokuussa :heart:
 
heippa,onnea kellis paljon plussasta :heart: ja soittele vaan yksityiselle ultraa,niin saat mielenrauhan,aion itsekkin varhaisultraan jahka kakkonen on tulossa..mun kaveri pääsi viikoilla 6+ jotain varhaiultraan normaaliin neuvolaan,tää onki pohjois-karjalasta..

:hug: kaikille jotka niitä kaipaavat,en jaksa alkaa erittelemään kun väärin menisi kuitenkin :ashamed: tänne ei juurikaan erikoista,ovis pitäs olla käsillä,mutta tuntemuksia ei ole,joten ehkäpä ovis päästään hyödyntämäänkin tässä kierrossa kun ei kipuja ole..mullahan on niin järkyt ovis kivut ettei tarvii ajatellakkaan sänky hommia :/
 
Plääh, vielä pitäis sunnuntaille odotella testailua, jos täti ei ennätä tulla sitä ennen... Yritän asennoitua negatiiviseen, vaikka pieni toivonkipinä silti elääkin.

Ja jos sua kellis kovasti huolettaa, niin käy ihmeessä yksityisellä ultrassa. Silloin kun mä esikosta kävin, niin kyllä se helpotti ja uskoi todella siihen raskauteen. Oli mahtavaa mennä miehen kanssa kakkukahveille ultran jälkeen =)

Toivottavasti saatais vielä paljon plussia tähän ketjuun tälle kuulle ja myös pitkään odottaneille =)
 
Tääl ois taas kp30 ja mitä luultavammin täti jo oven takana.
Ei pahempia tuntemuksia, mutta vähän kuitenkin. Viime kuussa kp:t oli 32.
Kp27 jo testasin, negan tietty...

Meil ois esikoisen 1½v neuvola tänään ja aattelin hieman kysästä, ku lähetään jo yk10:een, että mitäs nyt.
Hoitoja ei haluttais, vaikkakaan en ole kovin perehtynyt vaihtoehtoihin.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja muistakaa virpoa =) :flower:
 
Huomenta kaikille! :wave:
Tää pino on muuten ihan loistojuttu, huomasin juuri, että käyn täältä katsomassa oman kirtopäiväni, muuten olisin ihan pihalla päivistä.. :whistle:
Mut joo, muutama päivä viel, tai sitten neljä,jos kierto venyy sinne 30pv:n, tosin nyt on muutaman kerran ollut tuo 28, joten saas nähä.. ;)

Mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille, ja Paaaaaljon plussatuulia.. :whistle:
 
tinjamin :flower: d :) b ja vahvistumisisa viivalle!

Täällä ei mitään uutta paitsi eilen lohkes hammas. Pitäs alkaa soittaan hammaslääkäri aikaa, mutta me ei hammasläkärin kans mitään ylimpiä ystävyksiä olla niin... :( Mulla kamala kammo hammaslääkäreihin.
 
Ilmottaudun mukaan kuumeilemaan pikkukakkosta! Esikoinen (poika) syntyi 07/08 eli on vasta 8kk ikäinen. Imetän vielä eikä menkoista tietoakaan, joten kp? Vauvakuume tuli jo kun poika oli 3kk ikäinen, sit sain sen taltutettua ja nyt taas iski kuume uudestaan =) Ongelmana tässä vaan on se, että mies ei oikein haluais, eli mun täytyy häntä vielä pehmittää :) Mutta ajattelin hypätä joukkoon mukaan ja jännäillä ainakin teidän muitten puolesta!
 
tinjamin oih, onnittelut ja vahvistumisia!!

Tervetuloa Riinastiina!

(.( Voi kettu. Tänään ultrassa todettiin toisella puolella 3 johtavaa follia ja yksi melkein yhtä iso. (Toisella puolella ei yhtään mitään.) Lekuri sanoi että on poikkeuksellinen tilanne. Helkkari, miksei tää mun kroppa toimi normaalisti vaan piti taas järjestää yllätys?? Nyt on siis vielä yhdyntäkielto päällä ja maanantaina takaisin katsomaan, kuinka monta follia siellä yrittää puhjeta.

Tää on yhtä ultrassa ravaamista ja joka kertaa palaa kaheksankympin eestä euroja. Neuvoi ostamaan Clearbluen digitaalisen ovistestin ja minä kilttinä tyttönä kävin ostamassa sellaisen, melkein 40? 7 kappaletta... (Kun vertaa netistä tilattuihin = alle euron kappale) Sunnuntaina pitää tehdä ovistesti ja pistää pregnylit napaan jos sattuu näyttää plussaa.

Meillä saattaa tulla tiukkaan mietintään maanantaina se, että jatketaanko yrittämistä jos irtoavia munasoluja on kaksi. Ei todellakaan haluttaisi kaksosia mutta ei varmaan raaski jättää hommaa keskenkään... Toivottavasti siellä ei ole kuitenkaan kolmea tyrkyllä, koska sitte leikki pitää tämän kierron osalta jättää kesken!

:kieh: :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
niin miekin...mutta ootellaan ensi viikkoon.Ei kyll hajuakaan mikä kp menossa.Lämmöt huitelee 36.1-36.6 välillä..mulla normi lämpö about 35.

pelottaa vaan jos sitten taas tiputaan ja korkeelta :ashamed:
Täällä ainakin kaikki sormet ja varpaat ristissä,että haamu vahvistuu :heart:
 
Heips, täällä esikoinen sairastaa kurkunpääntulehdusta(hengenahdistusta), yöllä käyty polilla ja tänään aamusta 3h tk:ssa ja toiset 3h polilla.Eli väsy on kova.

Lämpö nyt näytti 36,87, eli nyt sit luulen ettei tärppi käyny.
Edelleen kyllä rintoja nippailee oudosti ja todella valkoista valkkaria tulee niin että illalla pikkarit menee vaihtoon..
Oih, miten maltan odottaa viel viikon, yksi testi löytyis viel laatikosta... :ashamed:

Sori omanapaisuus mutta nyt ei ajatus kulje...
 
Tinjamin ONNEA!!!!!!!!!!!!!!!! :flower: :flower: :flower:

Unis kinkkinen tilanne joo, mutta jos jotain positiivista hakee niin ainakin sun kroppa reagoi lääkkeisiin tosi hyvin! Se antaa vinkkiä siitä että sun oma hormonitoiminta on hyvää. Näin ainakin Fellussa mulle sanottiin, että ei suositella toistaiseksi hormoneita juuri tuosta syystä.

Shenda en halua olla pahanilmanlintu, mutta clearblue antoi mulle testiajan sisällä jo kolmannen sinisen haamun (viimeisin siis viime kierrossa) enkä siis ollut taaskaan raskaana. Toivotaan että sun tilanne on ihan toinen, suosittelen kuitenkin varmuuden vuoksi vaihtamaan apteekin omaan (joka ei taida juuri koskaan näyttää väärin). Peukkuja pidän!!
 

Yhteistyössä