**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Shenda ei tuo inssi ole varmastikaan huono ratkaisu jos olette päättäneet sitä kokeilla - se ei ole kovin kallis verrattuna muihin hoitoihin, ja käytetäänhän sitä usein selittämättömän lapsettomuuden hoidossa ihan tuloksellisesti. Ehkä on hyvä vielä tarkentaa lääkärin ajatuksia asiasta? Jos inssissä ei ekalla tärppää, niin muistathan että se ei vielä merkitse mitään, te voitte ihan hyvin raskautua sen jälkeen luomuna tai muilla hoidoilla. :hug:
Siksi just ajateltiinkin sitä kokeilla edes kerran....jos se auttaisi.Lääkäri oli soitelut mulle mutta en kuullut puhelinta.Pitää vielä kysyä siltä.Ja siksi että siihen ei mene kuin about 300?.

Tää odottavan aika on vaan niin pitkä.Esikoisen kanssa oli helppoa kun ei tarvinnut stresata mistään..siis raskautumisen osalta.

Ja mua ärsyttää niin paljon kun kaikki sanoo että älä stressaa ja unohda se asia niin olet heti raskaana.Mulle pitää tehdä lobotomia että mä voisin unohtaa tämän asian.

Mutta kun kaiken pitäisi olla kunnossa..tuuristako tämä koko homma on vaan kiinni????
 
Shenda hirmuisen iso osa raskautumiskuviosta on juuri tuota - tuuria siis. Mulle lääkäri totesi että todennäköisesti tuuria että näinkin pitkään on mennyt. Tilastollisesti siis ihan normaalia, jos ajatellaan että noin 85% raskautuu vuoden sisällä ehkäisyn jättämisestä.

Mäkin olen kuullut tuon "tärppää heti kun ajattelet muita juttuja". Mä en myöskään ole mikään kone joka voi painaa nappulasta ajatuksensa muualle tai muuttaa tunteitaan toisiksi. Kyllä mä ajattelen tätä asiaa päivittäin, loppukierrosta mä en oikein muuta pysty tekemäänkään. Näin se vaan on. Samalla kuitenkin yritän pysyä arjessa mukana ja järjissäni, ihan perhe-elämän ja esikoisen vuoksi. Jaksan olla toiveikas koska lääkärikin on ollut koko ajan. Hänellä ei ole epäilystäkään ettenkö ahkeran yrittämisen seurauksena raskaudu ennemmin tai myöhemmin.

Ensi viikolla sitten pregnyl-piikki ja perään luget. Jospa tosiaan tuolla cocktaililla ;) Meillä on stressi helpottanut kotona monessa suhteessa (asuntokauppa-asioita), ehkä tälläkin on merkitystä.
 
no en sitte viitsiny lähteä sinne apteekkiin, maksoin kaverille 30 ? siitä että kaveri haki ja toi mulle clearbluen testin jonka pitäisi näyttää jo 4 päivää ennen oletettuja kuukautisia... Ajattelin että jos huomen aamupissasta... Mut silti hieman pelottaa, se että mitäs mun kuukautiskierto onkin tooosi pitkä niin eihän se tulos sitten viissiin näkyisi vielä pitkään aikaan...?? anteeks oon ihan aloittelija näissä hommissa kun esikon kanssa tärppäsi heti, ei ehditty edes tosissaan yrittämään kun testi näytti jo positiivista...
 
bellama no mä tein just ton clearbluen tänään... tai siis jos toi on se digitaalinen? Mä tekisin ku oon niin hätänen :DD, mutta en tiiä.. sun täytyy itte päättää :) niin onko sulla jotain oireita?
 
:LOL: kysytkin vielä! onhan täällä vaikka mitä oiretta, mut oon päättäny et niin kauan kun sitä plussaa ei näy: ne kaikki oireet on kuvitelmaa :D
ei vaan se ihan normitesti, mihin muodostuu joko sininen plus tai miinus, on kuulemma erään apteekkarin mukaan herkempi :D päätin et teen sen aamulla mut enhän mä saa unta ku sen testi polttelee mun sormia...
kun ei tällaista ollu esikon kanssa, mä jotenkin vaan tiesin olevani raskaana ja testi oli mulle ihan sama mutta silloinen mies halusi vain itse omin silmin nähdä sen testin tuloksen :D
 
oli pakko ottaa monta kuvaa kun huomasin että se alkaa haalistua siitä testistä... tänään menen hakemaan jostain uuden testin jonka teen taas sitten huomen aamulla...
en voi uskoa tätä... mut älkää vielä kiltit potkiko mua pois, tässä voi nyt vielä tapahtua vaikka mitä... ei apua... alkoi taas itkettämään...
:LOL: oon iha sekaisin...
 
sitten muuten suositelkaas mitäs testiä lähden hakemaan iltapäivällä? menen naapurikaupunkiin jossa on cittarissa apteekkis, en viitsi mennä oman kylän apteekkiin kun sitten alkaa juoruja liikkua, ja mä haluan tän asian julki vasta sitten kun maha kasvaa tai ensimmäinen kolmannes on ohi... siis jos nyt oon raskaana, en voi uskoa tota testiä...
 
Täällähän on taas tapahtunut vaikka mitä :) Onnittelut Nemulle, Akulle ja Bellamalle myös varovaiset onnittelut ja paaaaljon tarrasukkia matkaan kaikille! :heart:

on: täti jatkaa vierailuaan eikä osoita pienintäkään aietta lähtemisestä. Ensin kehtaa tupata ennen aikojaan kylään ja sitten vielä aikoo jäädä :kieh:

Plussatuulia kaikille!
 
bellama:
hienosti näkyy viakkei kuvaa suureksi laittaisikaan...tarrasukkia...apteekin omalla sain selkeät viivani samantien, jtoen sitä suosittelen, mutta myös tuo digitaalinen on hyvä kuulemani perusteella :D

Ja nemulle ja Akulle varovaiset onnittelut...lisää testejä kehiin :D

Nyt täytyy lähteä hissukseen laittamaan poikaa ulkoilu kuntoon, pakko saada raitista ilmaa, että tämä kesto pöhnä väsymys kaikkoaa :D

paapelo+poju+Tiuhti 6+6
 
Dogtor :hug: surullinen juttu. :(

bellama, nemu ja aku onnitteluja täältä! :)


napaoma: Ens viikolla lääkäri tädin temppuilujen takia. :D oikeestaa viimeks se on vieraillut lokakuun lopulla, en tiiä oliko noi tammikuiset edes menkat... niin niukkaa oli vuoto ja kesti vaan kolmisen päivää..
Mutta lääkärireissun jälkeen ollaan toivottavasti viisaampia.
 
dogtor osanotto vielä suruusi. Paremmat ajat on edessä varmasti. :hug:

Plussanneille suuret onnittelut, laitoin teidät tuonne plussanneiden jonoon :) :flower:

mimmeli hieno juttu että lääkäri on varattu. Voihan olla että kevyellä hormonilääkityksellä saatte homman piankin toimimaan ja sitten se plussakin tikkuun lätkähtää ;) Tsemppiä!
 
Moi! Vieläkö mahtuisi uusia mukaan? Parivuotiaalle pojallemme toivomme kovasti sisarusta. Yritystä on takana jo vuoden verran ja sinä aikana on ehditty kokemaan yksi geneettinen keskeytys ja yksi varhainen keskenmeno. :'(

Kierron pituus on nyt hiukan vaihdellut, mutta 27 päivän paikkeilla se on aika lailla ollut.

poika 04/07 .............. 5/27? *yk5*
 
UIUIUIUIUIUI, täälläkö plussaillaan, varovaiset onnittelut....ja ropina kaupalla tarrasukkia :heart: :flower: :xmas:

Mulla menkat loppui eilen, eli tuo ens viikonloppu on just hyvä ovis aika, nimittäin meidän emma tyttö menee mummin luo hoitoon... :D
 
Onnittelut plussanneille :flower:

Isot :hug: kaikille tarvitseville

Mut voi laittaa taustailijoihin kun en täällä oikein jaksa kirjoitella, vaan yritän olla ajattelematta raskautumista. Käyn kyllä silloin tällöin lukemassa teidän juttuja ja ilmoitan jos jotain ilmoitettavaa joskus tulee. Onnea kaikille yritykseen =)
 
Mulla se lääkäri sanoi eilen, että tuollainen hidas ovulaatio (8 päivää LH koholla) voi olla merkki siitä, että hormonit toimii huonosti. Mut ei sit kuitenkaan kommentoinut oikein mitään, kuulemma kaikki on ihan hyvin ja mulla on vaan vähän harvemmin mahdollisuus raskautua (vaikkakin yritin selittää, ettei pituus oo se ongelma, vaan epäsäännöllisyys). No fuck, antaa olla sitten. Mä oon jo muutenkin ihan varma, etten raskaudu ikinä. |O

Onnea kaikille plussanneille!
 

Yhteistyössä