Siksi just ajateltiinkin sitä kokeilla edes kerran....jos se auttaisi.Lääkäri oli soitelut mulle mutta en kuullut puhelinta.Pitää vielä kysyä siltä.Ja siksi että siihen ei mene kuin about 300?.Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:Shenda ei tuo inssi ole varmastikaan huono ratkaisu jos olette päättäneet sitä kokeilla - se ei ole kovin kallis verrattuna muihin hoitoihin, ja käytetäänhän sitä usein selittämättömän lapsettomuuden hoidossa ihan tuloksellisesti. Ehkä on hyvä vielä tarkentaa lääkärin ajatuksia asiasta? Jos inssissä ei ekalla tärppää, niin muistathan että se ei vielä merkitse mitään, te voitte ihan hyvin raskautua sen jälkeen luomuna tai muilla hoidoilla. :hug:
Tää odottavan aika on vaan niin pitkä.Esikoisen kanssa oli helppoa kun ei tarvinnut stresata mistään..siis raskautumisen osalta.
Ja mua ärsyttää niin paljon kun kaikki sanoo että älä stressaa ja unohda se asia niin olet heti raskaana.Mulle pitää tehdä lobotomia että mä voisin unohtaa tämän asian.
Mutta kun kaiken pitäisi olla kunnossa..tuuristako tämä koko homma on vaan kiinni????