**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

dogtor, nemu :hug: :hug: Jotenkin tuntuu, että näitä km:iä on ihan hirveästi ollut viime aikoina. Enemmän kuin oon itse koskaan ymmärtänyt, että niitä tapahtuu. :|

).( Torstaina gynelle, piti mennä jo viime viikolla mut tyttö sairastui niin en päässyt. Jospa sais jotain apuja tähän omituiseen kiertoon. Itse vauvalla ei enää tunnu olevan kiire (johan tässä on sitä vuosi toivottu joten olen hiukan rauhoittunut), mutta joka paikassa on lukenut, että jos kierto on epäsäännöllinen, niin kannattaa mennä jo aiemmin kuin 12 kk kuluttua lääkärille. (Siis melkein 12 kk:han tässä on jo mennyt, mutta odotin ekoja menkkoja 3 kk imetyksen lopettamisen jälkeen, ja 2 kiertoa jäi välistä, joten 7 kiertoa vasta takana...)

Niin se elämä opettaa tällaisen heti-mulle-kaikki-nyt-ihmisenkin tavoille... ei kaikkea saa juuri silloin kun haluaa. En olis koskaan uskonut, että pystyn suhtautumaan näin rauhallisesti jossain vaiheessa. En olis koskaan uskonut ylipäätään joutuvani odottamaan näin kauan, ja luulin, että tässä vaiheessa ihminen olis jo ihan hajalla. Mutta itse asiassa mitä kauemmin aikaa kuluu, sitä helpommaksi tää tulee. Hassua.

t. Lily (Noppis)

dogtor Isot halaukset... :hug:

Ja testihän näyttää negaa..tottakai.
Arvasinhan minä sen....mä en jaksa tähän enää uskoa.Nyt lähti myyntiin vaunut ja kaikki vauvan vaatteet.

Ja lauantaina mä vedän niiin perseet olalle että..vituperkelesaatana kun kyrsii

iso :hug: sitä tarvitseville (varsinkin dogtor)....
mie tein taas eilen hermostuksissani yhden testin, ja arvatkaas vaan :LOL: negaahan se näytti. voisin alkaa jo rauhoittumaan tän testailun kanssa, nimittäin jos kk olisi se 28 päivää, näyttäisi testi positiivista vasta ystävänpäivänä, mutta kun tietääkseni kiertoni on paljon paljon pidempi (vaikkei asiasta tällä hetkellä ole mitään varmuutta) päätin jo aikoja sitten testailla vasta 25. päivä (ellei tätiä kuulu).
Joten, pieni Gallup: Teenkö testin jo 14. päivä vai vasta 25. päivä?

Dogtor iso :hug:, en voi tietää miltä susta tuntuu, mutta pahoittelen kovasti tapahtunutta. :hug: myös kaikille muille sitä tarvitseville

Täällä odotellaan mitä tuleman pitää, välillä on huono olo ja tekee pahaa, välillä taas on ihan hyvä olo, mutta kaipa ne menkat tulee viimestään ens viikolla, joten ei taida tulla plussaa täälläkään...

pahoitteluni keskenmenosta Dogtor :'( Itselläni myös niitä takana ennen pojan syntymää joten tiedän että voi tuntua toivottomalta mutta tämä pieni ei vain ollut valmis. Toivottavasti raskaudut pian uudestaan!

bellama täällä yks himotestailija, tosin koska pillerit jätin vasta muutama päivä sitten niin en ole vielä päässyt valloilleni :D Mä testaisin varmaan eka 14. ja sit toisen kerran 25 :LOL:

shenda, nemu ja dogtor :hug:

vaikka kuinka aioin et tähän kiertoon tulee pissitikut kaveriks ni enpä oo saanu aikaseks ostaa, joten jospa mentäs vielä tämä kierto ilman.. :whistle: B)

ovislaskurin mukaan hedelmällisimmät päivät ois 7.-12.pv ja nyt tuosta 7.päivästä lähtien ollaanki touhuiltu joka päivä, kylläki ihan ilman ovis ja vauva-ajatuksia.. :) nyt vaan on jotenki kovasti haluttanu ja halut vastannu toisiaan.. :saint:

huh, olipas muuten kummallinen kauppa reissu... en olisi millään jaksanut juosta esikon perässä, ja yleensä tällaisina päivinä kun hän kun hän on kotona (esim nyt kuumeeton päivä ) niin teen meidän ruoat ihan itte koska olen niin nirso etten valmisruuista tykkää ollenkaan. tänään kuitenkin kävelin vaan tuore-ainesten ohi valmisruokahyllylle ja mukaan tarttui Saarioisen lasagne. Haisee superhyvälle, maistuisi hyvälle jollei siellä olisi noita ihme kasviksia sisällä. rupes iha yököttää kun kurkkasin pastalevyjen väliin...

Onpa täällä nyt suruja tosiaan... :hug: Halit teille kaikille.

Shenda pahoittelut negasta, mutta malta vielä odottaa! Mun Felicitasin lääkäri sanoi että plussaa pitää odottaa ainakin 14 dpo mutta mielellään 16 dpo. Eli älä nyt myy vielä mitään :hug: Luin taas lisää tieteellisiä artikkeleita aiheesta ja kyllä se nyt tieteenkin mukaan näyttää siltä että suurin osa plussista näkyy vasta kun menkkojen pitäisi alkaa!

dogtor :hug:
shenda, malttia ja kärsivällisyyttä! Suurempi on todennäköisyys noilla kp:lla että EI näy mitään kuin että näkyisi plussa joten eipäs vielä hätäillä :hug:

Mitäs stinkkeri ja muut pissatikku-asiantuntijat sanotte tästä ovistikusta? =)

Huomattava muutos eilisestä haamusta nimittäin! Toi on jo mulle tuuletuksen arvoinen pissisuoritus koska ei tuollaista ole mun tikuissa ennen näkynyt :LOL:
(Paitsi esikoisen raskausplussa joka pamahti selvänä tikkuun heti kun pissi siihen osui, suunnilleen... silloin testasin kun menkat 4-5 päivää myöhässä. )

Täällä on paljon surua :'( Kaikille tarvitseville :hug: erityisesti Dogtor.

Huomenna Felicitakseen putkihuuhteluun. Oon kyllä asennoitunut että ilman mömmöjä en tule raskaaksi, ja vielä niitä ei aloiteta, joten toiveet vasta ensi kierrossa.

Vieläkös mahtuu uusi mukaan? :D Elikkäs Vuoden vaihteen jälkee alettiin yrittämään pikkukakkosta, jännää, kun aikaisemmin en ole tälläistä kokenut, kun ensimmäinen tuli vähän niinkuin varkain.. :whistle:

:wave:

Tänä aamuna taas sellainen fiilis, et miten voin ylipäätään haluta toista lasta... :eek: Tyttö on 1,5 v vanha ja nukkunut hyvin (heräten vain 1 kerran yössä ) elämässään ehkä yhteensä 1 kuukauden. Muuten se on aina tota jatkuvaa heräilyä... mä en jaksa. :'( Opiskeluissa on vielä tosi paha paikka ja PMS pukkaa päälle, miestä en jaksa yhtään, tuntuu, et pelkkä puhuminenkin vie liikaa energiaa, ja miehen haluaisin heittää ikkunasta, kun se kehtaakin koko ajan jutustella mulle jotain. |O

Ensi vkolla kyllä mennään tytön kaa refluksin takia Lasten ja Nuorten sairaalaan tutkimuksiin, jotta jospa sieltä jotain helpotusta heruisi. Mut veikkaisin kyllä, et heräily johtuu osittain hampaista ja kestää varmaan niin kauan, että kaikki hampaat on tulleet. :/

Et silleen. Gynelle meen huomenna, mut vähän ristiriitaisin tuntein. "Siis niin kun toista lasta yritetään niin jos jotain apuja saisi... niin tai siis en mä kyllä missään nimessä raskaaksi nyt halua tulla, mutta..." :LOL:

t. Lily (Noppis)

Tervetuloa Tigru - laita vielä nuo kiertopäivät ja monesko yrityskierto on käynnissä jos haluat mukaan päivityslistaan!

Naltsilla on tuossa hieno ovisplussa, suuret onnittelut :D Ovisplussat on kivoja, niistä saa aina hyvän mielen ;)

Unis tsemppiä putkihuuhteluun - se on tosiaan hyvin nopea toimenpide jossa olen ollut jo kahdesti (uusi harrastus, hehee...). Siinä on kyllä monta hyötyä, saa tietää putkien tilasta ja myös röörit putsaantuu ja raskaaksi tuleminen helpottuu. Pidetään peukkuja että auki ovat! :wave: Tule kertomaan sitten!

Elikkäs :
esikoinen 01/07
Kiertopäivä: 3/30?
On vähän sekasin, piti menkat alkaa vasta sunnuntaina, jollain toivoin tekeväni testin, mutta menkat alkoikin etuajassa ,maanantain, joten ei taida tästä kierrosta ainakaa plussaa tulla..
:'(
Nyt ensimmäinen yritys takana.

Aku
Suuren suuri :hug: Dogtorille ja muillekkin tarvitseville.Liikaa huonoja uutisia nyt kyllä tulee :'(

Täällä kp 33/33-35 ja alavatsaa/selkää jomottelee et sieltä se täti kohta saapuu |O
Nohh,tilasin ens kiertoon ovistikut vaikka lupasin itselleni etten nyt hötkyile mutta mutta.....Olkoon!

:hug: kaikille tarvitseville etenkin Dogtor, Shenda ja nemu.

Täällä ilmeisesti kanssa valmistaudutaan uuteen kiertoon, kun täti kaarsi jo tänään paikalle. En kyllä odottanutkaan mitään edelliseltä, mutta ihmettelempä vaan miksi täti jo nyt hurautti paikalle, kun aikasintaan torstaille odottelin. Eilen tuli jo vähän tuhrua ja nyt sitten vähän enemmän. Pääseepähän uuteen yritykseen ja ihan ensimmäisenä alan varmaan etsiä jostain gyneä, jos vihdoin saisin varattua ajan.

Tigrulle onnea tähän uuteen kiertoon! Eihän tuo edellinen notkahtanutkierto tähän kiertoon negatiivisesti vaikuta, ihan hyvin voisitte tässä alkaneessa kierrossa plussata, siis jos ymmärsin tuon viestisi loppuosan oikein. Joten isot peukut pystyyn teidän puolesta :D

Ja hieno ovisviiva naltsilla...lykkyä pyttyyn nyt tähän kierrokseen ;)

Ja tietysti KAIKILLE muillekkin ihan yhtä tasapuolisesti :D

Täällä on alkaneet nämä mielialan vaihtelut...välistä tänään ollut hysteerisen hauskaa ja välistä sitten potuttaa kaikki...ja pikkuaisioista saattaa tulla tippalinssiin...luoja, muistutan leffojen stereotypiaa raskaana olevista naisista, jotka mussuttavat kokoajan jotain ja koskaan ei voi tietääm ikä tunteiden purkaus seuraavaksi tulee :LOL:
Joten mielelläni toivoisin näkeväni teidätkin tuolla toisella puolell kierimässä samassa huurussa...kyllä tästä riittäisi jaettavaksi :LOL: ottekos mukana? ;)
Nyt pitää taas pissille mennä ja sitten haettava poika sängystä, hitsi kun venyttää nuo päikkärit näin myöhään...ei suostu menemään nukkumaan ekoille päikkäreille vasta kuin klo 16 ja sitten nukkua porskuttaisi vaikka klo 03.00 jos sallisin moisen :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja paapelo:
Tigrulle onnea tähän uuteen kiertoon! Eihän tuo edellinen notkahtanutkierto tähän kiertoon negatiivisesti vaikuta, ihan hyvin voisitte tässä alkaneessa kierrossa plussata, siis jos ymmärsin tuon viestisi loppuosan oikein. Joten isot peukut pystyyn teidän puolesta :D
Kiitos kannustuksesta, plussaa odotellessa. Ihanaa odotusta sulle.. :hug:

paapelo meinas itku päästä tosta sun jutusta,siis toi meille tulee vauva,mulla ois ollu sama LA ku sulla :'(

mahaan koskee ihan hirveesti,onneks huomenna tietää onko se hormoni lähteny laskuun vai ei,tuntuu et ehkä jotain jääny tonne..

Yhteistyössä