**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

Täällä menkkaoireita pukkaa, kp 28/28. Ei sen puoleen, ovisoireita ei tässä kuussa ollut, eikä ovisplussaa tullut tikkuunkaan, että se siitä.
Alkaa ottaa päähän koko touhu |O. Alkais jo ne menkat ni pääsis tekee asian eteen jotain, esim. luuri kouraan ja varaa aikaa tutkimuksiin tai jotain...
 
tinkerbell mulle vois vaihtaa noi kiertopäivät 26-28 (ei28-32)....6pvää pitäis jännää.Yritän olla nostamasta toivetta kovin korkeelle etten siltä tulisi rytinällä alas.

Löysin huutiksesta travallen toppahaalarin koko 50/56..miksiköhän sekin piti mennä ostamaan????
 
LilEdie :heart: paljon onnea plussauksesta!!!
ja onnittelut sydänkäpynen menkoista!! vihdoinkin pääsette kunnolla yrittelemään!!
ja pahoittelut tädin yllättämille!!!

Melania tervetuloa kuumeilemaan!
mie nyt vasta tajusin et tää :attn: on huom, eikä huoh... :LOL:

(.) täällä ei vieläkään mitään hirveitä ihmeellisyyksiä, pari sellasta aika lupaava oiretta, runsas vetinen valkkari ja toinen tunnevuoristorata kumpikin voi kyllä olla merkkaamatta mitään..
perjantaina mies sanoi että lähteekin ystävämme luokse iltaa istumaan, hän ensin sanoi et on kotona, sitten mie vedin hirveen lihapulan nenään ja vähän ajanpäästä pyysin anteeks ja juteltiin niin repesin itkemään, ihan syyttä, mies katto vähän aikaa et en mie lähe jos se on noin paha, mie yritän selittää että eiku mene vaan en mie ees tiiä mitä mie vollaan... :LOL:


viimeks oikeesti tollanen tilanne oli kun tyttöä odotettiin ja olin syömässä, mies sano että on tyttö vähän kasvanut jo (tarkoitti siis masuasukkia, ei mua, sillon tiedettiin jo et tyty tulee kun olin siinä istukkabiopsiassa) ja mä toki luulin että hän mua tarkottaa, kävin itkemään "mä oon siis siun mielestä läski???" mies katto vähän että MITÄ IHMETTÄ??
rauhotuin ja tulin takas syömään, mies katto mua kulmien alta kun ei ymmärtänyt tilannetta yhtään, no sehän oli mulla taas singnaali ruveta epäilemään et se kyttää nyt mun syömisiäni, ja taas vollasin, sitten menin jo sohvalle, mies perästä kyselemään että mikä ihme mua oikein vaivaa, sitten mie jo nauroin ja itkin yhtäaikaa, että EN TOSIAAN TIEDÄ!..
Oliko teillä millasii tunnevuoristoratoja esikkoo oottaessa? musta noita on hirmu hauska kuunnella, että miten sekasi ne hormonit voi naisen saada :D

 
*huoh* alavatsaa särkee niin hemmetisti, eli täti on varmaan muutaman tunnin sisällä tulossa.. No, odotettavissahan tää oli, mutta kyllä se silti kirpasee, kun yritystä on jo niin pitkään takana.. Ei taida meille ilman apuja kakkosta tulla.
 
täällä yks uusi ilmoittautuu joukkoon! :D lopullinen päätös pillereiden lopettamisesta tehtiin äsken ja voi että kun jännittää!! :whistle: Esikoinen meillä on syntynyt maaliskuussa 2008.

Vielä en ole ehtinyt kummemmin tutustua teihin mutta ainakin malttamaton -nickin muistan entuudestaan.

Nyt leikkimään pojan kanssa!

-Mamacita- :wave:
 
Maanantaita!

Sydänkäpynen onnittelut menkoista ja antilolle :hug:

LilEdie onnittelut plussasta!

Tervetuloa Melania ja Mamacita-!

on: edelleen jotain omituisia tuntemuksia ja vielä muutama päivä odottelua ennen kun pääsee uuden kierron kimppuun, tällä kertaa hyvin varustautuneena ;)
 
:'( EIKÄ?????!! doggis :hug: mie peesaan stinkkeriä, toivottavasti pelkkä säikähdys!

täällä kp 2/jotain....26-28

Mitä ihmettä mun kp:lle on käyny, ne on lyhentynyt tohon 26/27 päivään, ennen oli ihme jos ne oli 28, lähempänä 30.... voi kiesus!!!!
siis omalle lääkärillekkö te ootte soittaneet, siis jos ei oo mitään erillistä klinikkaa lähellä.
alko ahdistaa sit kuitenkin nyt, että jos nyt kävin niissä tutkimuksissa niin ei ainakaan turhaan vahtais... en tiiä... aargh!vaikka just viimeks sanoinkin et en stressaa...ja ¤%&# kyllä stressaan...

Anteeks tää tunteen purkaus! nyt vaan suututtaa!!
 
pitää toivoa vielä parasta,vaikka ei siltä näytä..runsas ja kirkas verinen vuoto ja maha kipuja..toivottavasti lääkäri ultrais,neuvolaan kun soitin niin sanoi se terkka et ehdottomasti pitää ultrata,sinne oisin torstaiks ajan saanu,mut jos pääsisin jo tänään siihen ultraan..
 
Voih, miten paljon täällä on taas tapahtunut, sekä iloja että suruja! :eek:
dogtor :hug: :hug: , toivottavasti selviät pelkällä säikähdyksellä! Tsemppiä ja jaksamista.
Tätiuhreille :hug:

Tervetuloa uudet :wave:

Taas on useampi jännäilijä kerralla vuorossa, eikö vaan?
Täällä ei vielä tartte jännittää muuta kuin mahdollisesti kohtapuolin esiintyvää ovista.
Ovislimat ilmestyi tänään ja siitä innostuneena pissin tikkuun joka näytti jo ilman läpivalaisua havaittavaa värillistä haamua. Huoh.
Kuinkas nopeasti ovisplussa on teillä muilla tullut ovislimojen ilmestyttyä? Heti vai parin päivän päästä limojen alkamisesta?
Hyi, menipä taas ällöksi nää jutut.

Sitä mä olen tässä ihmetellyt, että miksi mulla menee iho huonompaan kuntoon aina oviksen lähestyessä? Eikös oviksen aikaan naisen pitäisi olla puoleensavetävä ja hehkeä ihan noin niin kuin luonnon puolesta? Onhan se kumma että silloin kuin pitäisi olla haluttava niin näyttääkin petolinnun **rseeltä, ehkä tää onkin joku luonnon oma ehkäisykeino että älä nyt hyvä ihminen enää lisäänny!? Tai sitten se on -epätoivoisesti tiineeksi yrittävä naaras-hälytys- että miehet tietää kiertää kaukaa. :kieh:
 
Oon ollu taustalla hetken,ei oo jaksanu oikein keskittyä mihinkään kun meni se viime mahis poskelleen. Mulla kp 9 nyt menossa,et jos päivittäjä päivittäs.

Onnittelut plussanneille! :flower: ja plussia toivotellaan kaikille muillekkin.
Mä lopetan oviksen kyttäilyn nyt ja vedetään ihan vaan fiilispohjalta.
 
dogtor eeeeeei!!!! mulla oli ihan samanlaiset oireet 2 edellisessä keskenmenossani.. :/ ja ne mahakivut tuntu iha supistuksilta.. voi paska! No mut mä toivon tosi paljon että toi ei olis sitä.. :'( .. mulle kyllä sanottiin että runsas vuotoo viittaa yleensä km:ään.. :'( :hug: :hug:


tädin kohdanneille :hug:


(.) perjantaita odotellessa, jeejee 13päivä ja mun menkat pitäis sillon alkaa.. varmaan olen just sillon jossain kaupassa ym..

ainiin, mun piti kysästä et mitä ihmettä mahtaa olla ku välillä vihloo niin pirusi kohdunkaulan kohtaa!? tietääkö kukaan? oisko tätä ollu 3-4päivää...
 
tultiin juuri kysiltä..ultrassa todettiin menneen kesken,vain istukka oli jäljellä..raskausviikkoja 6+2,saatiin viimeviikolla itse tietää raskaudesta..
kysta oli puhjennut samalla,vatsaontelossa runsaasti nestettä..
ihana lääkäri oli,halasi ja kertoi pahoittelut..
en olis uskonu,että keskenmeno voi tuntua näin pahalta :'( itkua itkun perään,ihan ku meitä ei ois tarpeeks jo koeteltu.
 
piti tulla vielä kertomaan äskeinen vessareissuni.. selvisi siis syy siihen kohdunkaulan kipuun.. taas keskenmeno ja vielä varhaisempi ku ennen, mulla ei ikinä ala kuukautiset ennen ja nyt oli 3pvä aikasessa.. joten ei tää muuta voi olla ku oireetkin sopii.. mistä hemmetistä nää johtuu.. just ku lääkärikin sanoi et kaik on ok.. en tietenkään varma voi olla että onko tää mutta tuntuu hassulta et menkat näin ajoissa ja noi kivut... eli periaatteessahan "kemiallinen raskaus" mut mä en tykkää käyttää tota sanaa.
 

Yhteistyössä