**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

Unis mä täällä odottelen kp1:tä myös. Ihan kuriositeettina, mullahan oli juuri noita lyhyitä kiertoja ja luteaalivaihe pahimmillaan 9 päivää. Nyt on jo tosi paljon normaalimpaa, kierrot 27-28 päivää ja lugeilla luteaalivaihe jo ainakin 14-15 päiväinen! Siinä ehtii jo kiinnittyäkin kivasti, jos joku tuolla pyörii :) Meillä on sitten edessä samat kuviot ensi kiertoon, pregnyl-piikkiä vatsanahkaan ja lugesteronia toosaan! Voidaan pitää pöhöbileet! :LOL:

Raskaustesti negatiivinen ja jo kp 30/28. Pidempi kierto johtunee siis noista lugesteroneista.
Mulla on nyt vähän hankala valinta edessä, lopetanko tähän päivään lugesteronit ja odotan menkkoja pian alkavaksi, vai jatkanko alkuperäisen suunnitelman mukaan vielä kaksi päivää. Toisaalta haluaisin päästä jo uuteen kiertoon ja lopettaa tämän luge-pöhön, mutta toisaalta takaraivossa on pieni ajatus siitä jos mahdollinen raskaus ei vielä näykään ja teen hallaa lopettamalla luget juuri kriittiseen aikaan...Mitä te tekisitte?
 
Stinkkeri mä jatkaisin vielä, koska kyse olisi vain kahdesta päivästä. Varmaan kaduttaisi enemmän se jos lopettaisi, ja joutuis koko ajan miettimään, että lopetinko liian aikaisin.

Mullahan pöhöilyt ei ala vielä tässä kierrossa vaan seuraavassa, kun ne piikitykset pitäisi aloittaa kuulema jo alkukierrossa. Hitsi kun en tiedä tarkemmin mitä mömmöjä sitä nyt sitten alkaa vetää sisuksiinsa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja UniUnna:
Stinkkeri mä jatkaisin vielä, koska kyse olisi vain kahdesta päivästä. Varmaan kaduttaisi enemmän se jos lopettaisi, ja joutuis koko ajan miettimään, että lopetinko liian aikaisin.
Hah, kirjauduin vielä takaisin sanoakseni juuri noin mutta unnis ehti ensin :D

 
huhuh, mitä munkin päässä liikkuu... aloin vaan yhtäkkiä panikoida, menin apteekkiin, ostin raskaustestin, tein se ja se näytti negaa. miksiköhän, siksi ehkä että oviksesta ei ole kulunut viikkoakaan :LOL: :LOL: en tiedä mikä iski :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja bellama:
huhuh, mitä munkin päässä liikkuu... aloin vaan yhtäkkiä panikoida, menin apteekkiin, ostin raskaustestin, tein se ja se näytti negaa. miksiköhän, siksi ehkä että oviksesta ei ole kulunut viikkoakaan :LOL: :LOL: en tiedä mikä iski :D
:D mulla on niiiiiiiiiiiiiiiin sama fiilis, just 5päivää oviksesta ja haluisin jo tehdä testin...mut kyllä odotan mulle menkkoja...mutmut silti pieni toivon kipinä löytyy :ashamed:

Noh hm, pakko kurittaa ittensä ainakin ens viikolle, ens viikolla voisin vaikka testata...

ketä mä huijaan,meen kumminki tänään ostamaan sen testin... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Alkuperäinen kirjoittaja bellama:
huhuh, mitä munkin päässä liikkuu... aloin vaan yhtäkkiä panikoida, menin apteekkiin, ostin raskaustestin, tein se ja se näytti negaa. miksiköhän, siksi ehkä että oviksesta ei ole kulunut viikkoakaan :LOL: :LOL: en tiedä mikä iski :D
:D mulla on niiiiiiiiiiiiiiiin sama fiilis, just 5päivää oviksesta ja haluisin jo tehdä testin...mut kyllä odotan mulle menkkoja...mutmut silti pieni toivon kipinä löytyy :ashamed:

Noh hm, pakko kurittaa ittensä ainakin ens viikolle, ens viikolla voisin vaikka testata...

ketä mä huijaan,meen kumminki tänään ostamaan sen testin... :ashamed:
:LOL: mä ostin kaks testia niin ei tartte ihan heti lähteä uutta ostamaan, jos jaksaisin sinne 25 päivään asti odotella ( tai vaihtoehtoisesti siihen että menkat alkaa) :) mulla on kyllä näyttäny noi ihan perustestitkin tosi nopeasti plussaa esim esikoista kun odotin niin hedelmöitys tapahtui marraskuun puoli välissä/lopussa, silti testi näytti positiivista joulukuun 6 päivä :D, eikä ollut mikään haamu vaan melkein controlliviivaa vahvempi :D just kaverin kanssa puhuin näistä, hän oli suurinpiirtein viikolla 5 raskaana kun testi näytti todella heikkoa viivaa, ehkä mä sit olen joku luonnonoikku...? :x
 
Huuh...täällähän elellään ihan jännittäviä hetkiä...jännittävää...nyt paaljo plussatomua, plussa puhuria, plussa myskyä, plussatulitusta jne. teille kaikille ++++++++++++++ :whistle:

paapelo+poju11kk+Tiuhti 5+6
 
paapelo huvikseen laskin eilen lasketun ajan JOS olisin raskaana,ois sama LA ku sulla :D
stinkkis joo ja mä kyl kuolen jos tähän syssyyn tulee vielä menkat ja kivut :kieh: plaaaah,koittas nyt jotain saada tulemaan,vaikka ne 2 viivaa :D
 
:wave: heippahdus jälleen,
ihan ekaks :hug: sitä tarvitseville, hui mitä vauhtia tänne tulee tekstiä, kerkeä tosiaan mukana pysyä...
Näkyy muillakin tätä samaa liikkeellä, mulla kanssa pää kipee, nenä tukossa ja lämpöö... lähdin pois töistä kun tuntui tuo kipu menevän jo sille rajalle että tuleeko migreenikohtaus vai ei, vähän aikaa kun nukku pimeessä niin helpotti jo... kp25 jo, vielä vähän olis päiviä jäljellä... :x ärsyttävää piinausta! Yhtään mitään oireita/tuntemuksia ei kyllä oo, joten kaippas se täti sieltä tulee...

Ärsyttää nyt tuo lämpöily kun me just saatiin eilen meille crosstraineri kotiin, mie oon niin innokkaasti sitä oottanu, ja nyt ei sitten pysty treenaamaan ettei ainakaan pahene tää olo....ÄÄÄRGH!
 
Jotain positiivista.....

saatiin änään pankista tietää että saadaan lainaa sitä IFV:ä varten.Eli jotain hyvää.
Mulla ei ole tuntemuksia puoleen eikä toiseen.Mihinkään ei särje,ei tunnu edes sellaista menkkajomotusta mitä yleensä ennen n. viikkoa ennen tuntuu...eli ei niinkuin mitään.

No välillä kuuma ja välil iskee hillitön kuuma-aalto.Lämmöt on koholla vaikkei mua edes palella vaan kuuma on.Äsken mittasin niin oli jotain 36 ja mulla yleensä lämpö taitaa olla 35.

Valkkaria on tullut ehkä enemmän kuin ennen mutta eikat se mitään meinaa.

Mä testaan ystävänpäiväna.Ja silloin vedän lärvit tai sitten en....saa nähä.
 
Hyviä uutisia siis Shenda! Sehän on kuitenkin ihan todennäköistä ettei IVF:ään tarvitse edes ryhtyä :hug:

Täällä kp 1/28 ja yk 9. Lugesteron myöhästytti kuukautisia 3 päivää.

Edessä pian ovistikutuksen lisäksi tuo Pregnyl-piikki, sitten taas lugesteronia koneeseen. Jospa tällä setillä päästäisiin toivottuun tulokseen =)
 
Shenda:
Ihania uutisia...mutta toivotaan että ette tarvitsisi tuota IVF:ää laisinkaan =)

Stinkkeri:
Höh...pahus sentään :hug: Mutta toivotaan nyt että tuolla setillä saisitte jo sen toivotun lopputuloksen aikaiseksi :D
 
heippa rallaa :wave:
olen vaihtanut nimimerkkiä erinäisten syiden takia :whistle: yksityisviestillä voit udella kuka kuumeilija olen :D
mutta mikä tärkeintä,mä plussasin :heart: itse asiassa 3 plussa testiä on tullu tehtyä ennen ku asian uskoin :LOL:
 
Haudi!

Siis mulla on nyt kp 10 menossa ja nyt jo ovislimat pukkas??? En oo jaksanu edes tikuttaa ovista mut täytyy kait uskoa et se voi näinkin aikaisin tulla. Sitähän joutuu kallistaan isännän jo tänä iltana :)

Onnea plussanneille.
Stinkkerille pahoittelut tädistä!

 
Tinkerbelle: Mä jätin tärppikierrossa luget kesken pois, halusin et menkat alkaisi nopeammin ja päästäisiin aloittamaan IVF nopeammin, en kertonut edes miehelle tempustani. Olin niin varma negasta, koska oli 1. mielestäni täysin oireeton kierto.

).( kävin lääkärissä eilen ja sain lähetteen verikokeisiin maanantaille eli tutkitaan miksi menkat ei ole vieläkään alkaneet.
 

Yhteistyössä