**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

Hätis IHAN SIMONA ONNEA!!! :heart: :flower:
Ei muutakuin massua kasvattelemaan :D Ihanaa!

Kaikille puuhastelijoille tärppionnea hirmuisesti
Plussa onnea jännäreille
Ja ISO :hug: tädin riesakseen saaneille

paapelo+poju+Tiuhti rv5+2 :wave:
 
Kiitos kaikille onnitteluista ;)

dogtor toi on se clearbluen digitaalinen testi. Ekaa kuumeillessa meni hermot, kun sain haamuilla loputtoman kauan ja sit lopulta ostin ton digitaalisen ja siinä ei ollu tulkinnanvaraa :LOL:

Niinpä hulluista haamuista viisastuneena päätin ostaa kerralla testin, joka ei anna mulle mahollisuutta mm. läpivalaista testejä haamuviivan toivossa... :LOL:
Aiemmin noissa testeissä oli vaan plus tai miinusmerkki, mut nyt näköjään ovat kehittäneet uuden hienon. Hintakin oli kyllä rapiat 12e apteekissa... (noh, okei ostin kyllä yhen apteekin oman testin, että voin varmistaa vielä parin päivän päästä :LOL: )

No, mut nyt tämä hätähousu liihottelee sitten yöpuulle ja palaa hieman selväjärkisempänä joskus myöhemmin... :wave:
 
Oih, onnea hätis :D :heart:

Onpa nuo r-testit kehittyny tässä 1½v aikana...tahtoo kanss testiin et , raskaana... =)
Eli kyllä tuollasen r-testin käyn ostamas.
Ei näjy vielkää tätiä...tulin muuten siihen tulokseen että oon ovuloinu 2 kertaa...eli toivoa on, jospa nyt nappais.. B)

Noh taitaa tulla piiiitkä kierto joten enpä nyt hätäile testien kera...perjantaina voisin huvikseni testata..ehkä..
 
Täällä kp 2/28-miljoona..
Sukkaparille :hug: ja muillekkin sitä tarvitseville.
Mies alkaa olla jo "normaalinpi", ei vielä muisti pelaa ja joutuu opettelemaan ihan perusasioita alusta.(kävelemään ja kirjottamaan) Mutta lääkärit ovat hyvin luottavaisia hänen suhteensa. :heart:
Mie oon kyllä ihan rättipoikkiväsyny. Alotin työt eilen, kun pakko tuota rahaa saada laskuihin. Lisäksi kävin koulussakin ja sitten kun tätä huushollia yksin pyörittää, niin välillä kyllä kysellään hermoja ja etenkin jaksamista. Mutta eiköhän se tästä,päivä kerrallaan. =)
Hätähousulle onnea plussasta! :flower: =)
Ja tottakai kaikille niitä plussatuulia!! :whistle:
 
Hätähousulle onnea plussasta ja toivotaan että me muutkin seuraamme perästä. Ittnafele, hienoa, että miehesi on jo parempi ja toivotaan, että hän kuntoutuu nopeasti ja tsemppiä siihen huushollin pyörittämiseen ja voimia myös.
 
Naffeli pahoittelut tädistä ja voimia arkeenne. Moni olisi tuossa tilanteessa ja masentunut pahasti, ihana että sä vaikutat positiiviselta tulevaisuuden suhteen! Mahtavaa että miehesi kuntoutuu!

Stinkkeriiii... ethän vain näe punaista....?
 
Ihanaa! Toivottavasti tullaan muut pian perässä!

Nyt kyllä v*****aa, rakas lähti eilen taas reissuun ovis alkoi ilmeisesti sittenkin vasta tänään. Ainakin sen nipistelyn ja valkovuodon runsauden perusteella... Peitto on kyllä heilunut pe-ma välisenä aikana joka päivä ainakin kahdesti, mutta siitä nyt sitten on tuskin apua...
 
Hätähousulle onnittelut! Voi kun tultais kohta me muutkin perässä.

:hug: tädin saartamille! Naffelille voimia!

ON: Mahatauti tai ruokamyrkytys, ovis jäi joko tulematta tai huomaamatta ja katse suunnattuna seuraavaan kiertoon. Greippimehua kyytipojaksi. Harmi vaan kun vielä joutuu odottelemaan vaikka kuinka monta viikkoa... Mutta ehditäämpähän vähän toipua siihen mennessä. Nyt on olo aika vetämätön ja toinen paastopäivä jo menossa, kun ei oikein mikään tunnu maistuvan.
 
moikka. tervetuloa uusille. onnea plussanneille :flower: ja :hug: niille jotka sitä tarvitsevat. mulla ei ole vielä kuukautiset alkanu, en ole sit ikinä innolla odottanu niitä mutta nyt odotan kun sit alotetaan tekmään totista totta niistä haaveista.
 
äityli :hug:

hätähousu onnittelut :flower:

ittnafele voimia sinulle :hug:

).( ovista tikuttelen, että saan loputkin tikut käytettyä. Jos ei tärppää nyt luomusti, tai sit niillä viimeisillä pakastetuilla loppuu yritys ja jään tällä palstalla taustailemaan. Vaik enpä oo tänne viime aikoina muutenkaan paljon kirjoitellu...
 
Siis mitä helkattia?????
Just ihan huvikseni tein tuon one step liuska-raskaustestin...Ja nyt on kait db5 menossa.Ja siinä on tosi haalea toinen viiva..haalea mutta kyllä sen jotenkin siitä erottaa....Eli onko tää vaan viivanpaikka vai mikä??????

Apua..innostunko nyt ihan turhaan vai mitä????

 
Naffelille paljon henkisiä voimavaroja ja iso hatunnosto noin mahtavasta asenteesta :hug:

Muillekkin onnea jännäykseen ja :hug: sitä tarvitseville =)

shenda
Jotta en kuvittelisi, mutta vertaappa tätä minun dpo14 tehtyä testiä, se oli hiukan vahvempi kuin dpo13, mutta minun silmääni saman moinen kuin tuo sinun :D


Ja vielä näenkin hitusen pinkkiä, joten en ainakaan itse usko tuon olevan viivanpaikka, nehän on joko harmaita tai hohtaa valkoisena...niin ja testikin on täysin sama kuin tuo minun =)
 
Joo on se aika samalainen kuin sun testi.Ja mä toisisani häämästyin sitä koska toi viiva on punainen vaikka hailakka onkin.Mutta miten hitossa se voi nyt jo antaa tuollaisen tuloksen????

Pitänee testata vaikka viikon päästä uudestaan..jos sitten viiva olisi jo iha viiva tai sitten ei.

No mä hirtän ihteni sitten jonnekkin :LOL:
 
Sehän on ihan mahdollista, että siellä joku pyrkii tarraamaan jo kovasti kiinni...keskimääräinen kiinnitymis aikahan on dpo9 paikkeilla, mutta aiemmin tai paljon myöhemminkin se voi tapahtua, joten paksutpeukut pystyssä odotamme lisää pissitikku kuvia :D
 
Shenda toivotaan parasta, plussa saisi sunkin suuntaan jo tulla!

Eikös se ollut niin että viime viikolla pistelit Pregnylin? Pregnyl on hcg-hormonia, eli siis raskaushormonia. Sen jälkeen pitäisi odottaa 10 päivää ennen testausta, muuten saattaa näkyä testissä positiivisena. Jos sun Pregnylistä on yli 10 päivää niin näyttää tosi hyvältä!!
Peukut!!

Täällä kp 29/28, testi negatiivinen, menkkoja ei vielä mutta niitä odotellessa.
 
Älä kuule ruppee Shenda mitään menkkoja odottelemaan, justiinsa puhuin Felicitasin lääkärini kanssa puhelimessa ja tämä käski mun jatkaa lugesteroneja negasta huolimatta koska peli ei kuulemma ole vielä menetetty! Sanoi että päivän kuluttua voi vielä tulla plussa ihan hyvin (eli 15-16 dpo!). Sullahan on ihan superhyvät mahikset raskauteen noiden apujen kanssa. Pregnyl + muut lääkkeet on kyllä tehokkaita, tästäkin puhuttiin lääkärin kanssa. Potku pyllylle ja tsemppihali! :hug:
 
Tinkerbelle Hope so..mä vaan jotenkin kerkesin innostua...Mutta jos mä vaikka ensi viikolla testaan uudestaan....Ja nythän tosiaan pn vasta db 5 tai jotain.

Viime yönä heräsin siihen että paleltaa ihan simona..välil kuuma ja välil kylä.Ja jotenkin tosi vetämätön olo,tuntuu ettei jaksa mitään.Ja viime yönä kun nukuin mahallani niin heräsin siihen että ihan kuin joku istuisi mahan päällä..tajuyon paineen tunne.

 

Yhteistyössä