**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

malttamaton Kiitoksia..mäkin vähän yllätyin että nytkö jo sen saa pistää????Mä jo luulin ettei tässä kierrossa mitään tule kun siel oikealla oli vaan se yksi.Sitte gyne paineli ja heilutti tikkua "paikassa" niin löytyhän se toinenkin munasarja,oli tosiaan suolien takana piilossa.

En ole noit lugestroneja saanut kun mulla on lute vai mika vaihe se nyt on niin aina vähintään sen 14 päivää...ei mulle kukaan ainakaan ole tuosta maninnut.Mikäs sen tarkoitus on?????

Toivotaan että tämä olisi nyt se maaginen kk!!!Ja jos ei tärppää niin musta saa joku ryyppyseuraa jos tahtoo...vedetään kalsarikännit ja vedetään suklaata =)

Niin ja kohdun limakalvo oli jo 9mm eli kuulemma tosi hyvä....Nyt sormet ja varpaat ristiin...
 
shenda:
hienoja uutisia sait...nyt kaikki onni mukaan!!!

Sydänkäpyselle suuret paksut peukutukset...pysykööt täti kateissa pidemmän tovin :D

bellama:
laittakaa sähköt poikki äkkiä keittiöstä ja ottakaa lamppu pois...jonkinlainen vesivahinko mahdollisesti menossa? :eek:

Nyt en ainakaan malta olla poissa täältä, kun niin monella on jänniä hetkiä käynnissä tai tulossa :D
 
Jännittäviä hetkiä on monella! Peukut on täällä pystyssä plussien puolesta, ainakin kaksi pitäisi tilastollisesti vielä änkeä tälle kuulle. :)
Shenda, tilannehan vaikuttaa lupaavalta! Toivottavasti tulee jo tässä kierrossa se plussa mitä mä olen ihan varma että tulee jossain vaiheessa. Mä en käsitä miksi mutta mä vaan tiedän että sä tuut plussaamaan tässä jossain vaiheessa (pian).

Stinkkeri, milloin aloitat testaamisen??
Mä en sit mitään yllytä, en. Odota vaan rauhassa että kp:t menee yliajalle... :saint: :saint:

Mä aloitin heti kp 3 greippimehun. 2 lasillista eli noin 4 dl päivässä.
Pientä alavatsanipistelyä on nyt ollut, tosiaan testastin toissapäivänä ovistestiin viivan paikan niin tikut ovat nyt saaneet odotella kiltisti kaapissa. Eipä mitään järkeä niitä tuhlailla nyt kun tää alkukierto on tätä tyhjää odottelua. Alkuviikosta ensi viikolla voi sitten tikuttaa jos vaikka jonkun haamun poikasen saisi aikaiseksi edes.
Ovis varmaan ajoittuu taas sinne jonnekin kp 30+ tienoille, tää on hidasta puuhaa kun muut kerkee jännittää kahta kiertoa kun täällä vielä jauhetaan yhtä pitkää :|
Ihan hanurista nää mun kierrot!
 
shenda mikä kp sul oli ku toi limakalvo mitattiin? ku mulla oli 6mm ja kiertopäiväkin tais olla 6!?

ittnafelee, tules kertomaan kuulumisia :wave:


täällä ovis varmaan ollut ja mennyt, fiilis semmonen ettei tosiaan oo tärpänny tai tärppää.. mut huomenna laivalle ihan piknikille vaa.. mut jospa unohtais taas koko vaavvi asian hetkeks ku tuntuu et otan ihan liikaa stressii koko asiasta.. :D
 
Mäkin odottelen kans, että saatais tilastollista jatkuvuutta tälle plussa-aallolle :kieh: B) Onhan niitä pakko tulla enemmän tälle kuukaudelle! No, päiviä ei oo enää kyllä montaa jälellä, mut jospa me Tinkerbellen ja muiden kans vähän innostuttais testaileen, niin josko joku edes näyttäis kahta viivaa... :D

(.) Täällä kaikki aikasemmat kuvitellut oireet on poissa. Plääh, toisaalta oon varma että ei tärppi käyny, mut kummastelen tätä kuivankauden kestoa kun tädin pitäis kuitenkin saapua viikonlopun aikana. Oon kyllä onnistunut olemaan ostamatta yhtään! testiä, mikä on mulle kyllä valtava ponnistus :LOL: (esikolta siis tuhlasin varmaan about 10 testiä yhessä kierrossa :LOL: ). No, mut päätin, että jollei täti lauantaina vielä oo saapunut, niin sunnuntaina testaan. Jos ei muuta, niin tammikuun viimeisen päivän kunniaks! Jos vaikka sattuisinkin saamaan oman nickini sinne tilastoon tammikuulle... :kieh:

Sitten seuraa ällöttävä kysymys valkkarista :kieh: : Tuleeko teillä valkkaria menkkoja edeltävinä päivinä? Ja jos niin minkätyyppistä? Kun mulla ei sitten minkään valtakunnan oireilua suuntaan tai toiseen...et jos joku viisaampi tietäis (en laiskuuksissani oo tämmösiä kirjannu ylös...)
 
Moi!

Mulla on ollu nyt parina viime kertana menkat tosi lyhkäset..nipin napin 3 vuorokautta kestää. Pitäskö niiden kenties olla pitemmät et raskautuminen onnistuisi?
Ennen ekaa raskautta ne kesti sen 5 vrk ja oli runsaat,nykyään paljon niukemmat.

Shenda81 onnea komeesta ovisplussasta!
 
onnittelut shenda ihanista ultra uutisista ja komeasta ovisplussasta! nyt vaan paljo peukkuja ja hedelmöityspuhureita munikselle! + + + + + :whistle:


ällövaroitus! :LOL:
hätähousu: limoista/valkovuodosta: mulla just tyypillisesti et menkkojen jälkeen kuivakausi, sit alkaa valkovuodolla, ohenee ja kirkastuu ovista kohti, greippimehukierrolla oviksen aikaan lima oli kirkasta ja tosi sitkeetä ja venyvää, sit taas oviksen jälkeen kuivakausi ja ennen menkkoja taas sellasta juoksevaa ja valkosta..
kohdunnapukka loppukiertoa kohti (ja menkkojen aikaan) tulee alemmas ja pehmenee, nyt kp3 aivan puolen sormenmitan päässä,iso ja pehmeä (!!), kun taas puolivälin kiertoa on kauempana (en edes aina ylety)

nemu: mukavaa laivareissua! rentoudu!

meillä on ens viikon tiistaina vuosipäivä, lähtään juhlistaan sitä ens viikon vkloppuna.. typy menee mummolaan vklopuksi ja me käydään sit lauantaina varmaan leffassa ja syömässä ja sit tullaan kotiin kuherteleen.. =) B)

pitääpä tänään muistaa kauppareissulla kattoo tuosta meiän s-marketista niitä rfsu:n ovistestejä ku aioin niitä kokeilla, pakkaus sisältää 7kpl ja verkkoapteekissa makso 10,40e ja ovat kuulema sellasta huomattavasti leveämpää mallia, eli jos onnistuu hyvin puolittaa ni tuohan on tosi edullinen paketti.. ;) kokeillaanpa sitte noillaki seurailla tuota ovista, jos jonkunäkösen viivan sinne sais ees pissittyä.. konkarit saa ehkä sitte avustaa tulkinnassa.. :LOL:
 
Shenda, toi on ihan kuin mun tikku mihin pissin siellä felicitasissa just ennen ultraa! Se on viittä vaille valmis sitten, ei muuta kun peitot pöllyämään!

Mua tikkupissittää niin että henki lähtee!!!!!!!!!!!!!!! |O Mulla on TIKKUPISSAHÄTÄ!!!!
:LOL:

Kyllä mä joudun tässä viikonloppuna jo kuseksimaan, ei auta ei. Onneksi on Hätis jota taitaa myös pissittää :D

Jaahas, ipana heräsi päiväunilta, kuuluu sellaista vaativahkoa ujellusta seinän takaa. Luulenpa, että puen sen haalariin ja lähdetään testikauppaan =)
 
Shenda, onpas upea ovis viiva, nyt tositoimiin ja mies koetukselle :D

Stinkkis se ei koskaan petä meitä...aina voi luottaa siihen, että kyllä Stinkkis aloittaa festarin ja sitten saadaan kaikki kärvistellä jännäyksen vallassa :D
Mutta oikein paljon nyt onnea testailuihin, olisi se jo korkea aika ja nyt on ollut varmuus oviksesta ja ajankohdat hyödynnetty pilkulleen :hug:

Vetäydyn jälleen taustalle vakoilemaan teidän edistystänne :D

T: paapelo, poju + vaavi4+6
 
:headwall: :headwall: :'( :'(
Aamulla kävin neuvolassa, sain lähetteen ja kävin tänään naisten pkl ja kohtu tyhjentynyt raskausmateriaalista! Toisaalta tosi helpottunut olo, kun ei tarvi enään pelätä et meneekö keskenja miks vuotaa jne sekä et meni näin "helposti", siis et on itekseen tyhjentynyt! Onhan se varmasti tässä vielä mietinnän paikka, varsinkin kun oli jo kerenny suunnitella kesää jne! Mut avoimin mielin eteenpäin.. :saint:
et palaisin tänne teidän luokse taustailemaan :xmas:
 
Sukkapari, oon niin pahoillani :hug:

Ja Shendalle onnittelut huippuhienosta ovisplussasta! Nyt vaan tosiaan peukut pystyyn, että kala nappaa syöttiin B)

t77: varmaa totuutta en tiedä, mut jotenki ajattelis, että ei kai niillä menkkojen pituudella niin väliä oo, ovis ja luteaalivaihe luulis enemmän ratkaisevan. Mutta luulopa ei tietysti oo tiedon väärti :kieh:

( . ) Ei edelleenkään merkkiä suuntaan tai toiseen :headwall: Huomenna siis totuuden hetki ja kp 26 koittaa, jota oon vähän odotellut, että sillon täti tekis tuloaan. Aamulla oli kyllä hetken taas paha olla, ja muutaman kerran masusta on nippaillut. Niin ja :attn: yöllä oli toisesta tissistä tullu vähän maitoa, niin että paidassa oikein oli aamulla läntti. Enkä oo enää varmaan reiluun kk imettäny.
Luulenpa, että joudun huomenna jo, jollei tätiä kuulu, marssimaan apteekkiin ja vaatimaan pissitikkuja! On pakko päästä jo tiirailemaan mahdolliset ja mahdottomatkin viivanpaikat, vaikka sitte läpivalaisulla :LOL:
 
t77 mulla oli ennen synnytystä 2 päivän menkat aina. Ihan normaalia on!

Mulla on huomenna 9-10 dpo, eli eikös joskus jo noilla päivillä näy plussa? Onko tolkkua jo kokeilla? Siirrän tässä tehokkaasti vastuuta pissipäätöksestäni teille :D

Takokaa nyt järkeä mulle päähän ystävät kalliit :headwall:
 
tsau! =) oon hiprakas, joten kehtaan kysyä.. mistähän johtuu se, että puristaessa tulee nännistä muutama pisara maitoa? mä oon viimeks imettäny joskus about 1½vuotta sitten ja r-testi näyttää negaa... kp 3 tänää ja siis what the fuck?? kuulkas nyt ku vesa ei tajuu... pitääks täs lähtä lekuriin vai onks toi normaalii vai ei vai onko...? :ashamed: voi kettu!!! :(
 
sukkapari
Isot halaukset :hug:

Oviksesta tietäjät
Miksihän mun ovistesti näyttää edelleen plussaa????Johtuukohan se tuosta pregnylistä???
Eilen illalla varmistukset,tänään ja vielä pitäisköhän huomenna harrastella varmuuden vuoksi?????Muuten menty joka toinen pvä tekniikalla.
 
äippäliini83 mä oon ymmärtänyt et on täysin normaalia!! Mä muistelen et mun siskolla olis puristaessa tullu 1v imetyksen lopettamisen jälkeen vielä maitoa! Oon ymmärtänyt että esim. joskus imettäneellä maidontuotanto voidaan käynnistää "uudestaan" , juuri tuon takia et rintoihin jää "muistijäljet"!
 
Ihan normaalia minullakin...tuli ihmeteltyä pari kiretoa siten ihan samaa asiaa, kun huomasin eräänä päivänä suihkusta tullessa, että tisseistä tippuu maitoa ja silloin oli jo yli puoli vuotta maidontulon totaallisesta loppumisesta...tuli eräs huvittava perhejuttu mieleen tuosta, kun sukkapari kertoi rintoihin jäävän muisti jäljet...

Silloin kun enoni syntyi -65- niin hänen äitinsä (mummini) oli uranainen...hän vei enon omalle äidilleen (isomummilleni) Mikkeliin toviksi hoitoon, jotta itse voisi olla työssä... tuolloin ei ollut enään niin in-imettääkö vai ei...noh, isomummi oli sitten siinä enoa hoitaessaan vallan heltynyt ja hänen maidontuotantonsa oli lähtenyt käyntiin ja hän oli sitten sijäisimettäjänä enolle :D
Isomummi oli muutenkin mahdoton imettäjä, hän imetti omaa esikoistaan varmaan 6vuotiaanakin, tai siis tarjosi hörppyjä :whistle: Uskomaton nainen, hän onkin sitten ainoa, joka on kyennyt imettämään kunnolla, kaikilla muilla suvun naisilla on pahat suhkija rinnat :LOL:
 
Se olis sitten viimeinen päivä tammikuuta jos haluaa ehtiä plussaamaan tammikuun listalle :D

Musta siihen tuskin on, koska tänään dpo 9-10 ja mulla on vain noita 25-herkkiä testejä. Saatan ääliömäisyydessäni kuitenkin sellaiseen tänään pissata.

Toisaalta, helmikuu on myös oikein hyvä kuukausi :heart:
 

Yhteistyössä