**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

hellou, pientä päivitystä... eli siis kokopäivä mennyt töissä ja kyläillessä. mutta siis eilen tein ovistesti ja iiihan haalea viiva tuli, mitä se sitten ikinä meinaakaan. onko mahdollisuutta millään että ovis osuisi viikonloppuun,vaikka se haalean haalea viiva testiin ilmeistyikin?
huomenna sitten alkosta punaviiniä (SAA SUOSITELLA!! itse en ole nuita punkkuja juonut niin hirveästi....) ja greippimehua. onko joku valmis mehu ok, vai onko sen ihan pakko olla itse puristettua?
Kamala lista taas =)
 
Itse puristettu on parasta, mutta vielä parempi on jos syöt greipin...itse söin niitä niin, että halkaisin puoliksi ja sitten sirottelin hitusen sokrua pintaan...Valion greippimehu (löytyy kylmämehu osastolta) on parasta, sillä se on 100% täysmehua, muissa mehuissa on käytetty tiivistettä ja niissä on paljon sokeria.

Niin itse siis söin greippejä ja join lisäksi sen n.0,5L mehua päivässä...heh, tykkään greipeistä :D
 
okei :D ei ole ennentullut mietittyä ollenkaan näitä juttuja kun esikoinen sai alkunsa heti ekasta kierrosta kun jätin pillerit :D mutta nyt ajattelin pelata varman päälle, vaikka pillerit tosiaan jätin pois ennen viime menkkoja :D
 
Sydänkäpyselle nyt pikaista kierron loppua, jotta pääsette vihdoin tositoimiin :hug:

kellopeliappelsiini :hug: pahuksen täti :ashamed: Luulin kahlinneeni sen kellariin, mutta se pentele onkin kierompi kuin luulin :headwall:

Huih...varasin tänään pojalle 1v neuvola aikaa ja siinä sivussa sitten itselleni...hoitaja on kyllä vaihtunut, mutta hänkin on todella ihana...kun siinä pyysin ekaa äitiysneuvola aikaa, hän siellä puhelimen toisessa päässä oli ihan innoissaan, kyseli heti vointeja...ikinä hänen kanssaan ollut tekemisissä ja fiilikseksi jäi, että ihan kuin olisi aina tunnettu :D
 
Halit kaikille tädin yllättäneille :hug:

cristinaToivottavasti tulosta tulisi..Oliko teillä jotain vikaa kummassakaan????

Mä sain huomiseksi itelleni ultra-ajan.Katotaan että missä vaiheessa munikset on.Tänään ovistestiin tuli kontrolliviiva tosi vahvana mutta testiviivaa ei ollenkaan????? :eek: :eek: Mä olen jo ihan sekaisin tästä hommasta.Mutta joka toinen pvä taktiikalla mennään ensi viikon loppuun asti.

Nyt tää rouva rupee kattoon sinkkuelämän 4. kautta ja laitan muksun päiväunille.
 
Apua! mulla ei oo menkat alkanu vieläkään. Kp:t on nyt 33/ 28-32. :eek: Viimeks puuhasteltu 6.1 ennen miehen onnettomuutta. Voiko olla mahollista että sillon oon raskautunu? Toki tää voi johtua stressistä, mut jospa kuitenkin...
 
Moikka kaikille. Täytyy tunnustaa, että oon tooooosiiii huono näitten kp:n kanssa, mutta seuraavia menkkoja ootellaan alkavaksi ens kuun 10. päivän tienoilla ja kierto on ollut siinä 30-35 päivää, eli näillä tiedoilla voi yrittää laittaa listalle, mutta päivitän niitä sitte ku tiedän tarkemmin... Mutta siis ennestään on tyttö 01/06 ja pillerit on jääny pois syyskuussa, mutta mitenkään aktiivista yritystä ei vielä ole ollu johtuen pikku neidistä ja miehen vuorotyöstä, toivottavasti tärppäis pian eikä mun endometrioosikaan siitä helppoa tee. Marraskuussa luulin jo olevani raskaana, ku rintoja aristi, teki pahaa ja oikeanpuoleiseen alavatsaan otti hel... tin kipeää, mutta en ollu raskaana ja lääkäri totesi sen olevan endometrioosia ja että raskaus auttaisi siihen. Multa on poltettu endometrioosia syyskuussa 2007 ja söin sen jälkeen pillereitä vuoden, jotta se ei uusisi, mutta näköjään se tais uusia. Olipa pitkä sepustus :) mutta päivittelen kiertoja tarkemmin myöhemmin sitte ku tämä homepää muistais vaan ottaa päivät tarkemmin ylös... Mutta tsemppiä kaikille ja toivottavasti plussaillaan kaikki :)
 
Heippa pitkästä aikaa kaikille!

Onnea plussanneille,tsemppihalit tädin kohdanneille.
Tervetuloa kaikki uudet.

Menkat alkoi tänään kp 1/28-33. Yk edelleen 7,kun tässä kierrossa en edes ovuloinut.
Alkaa jo lievästi kyrsimään,olisin niin valmis jo uuteen pieneen nyyttiin :snotty:
 
nyt on pakko kysyy viisaammilta... siis kun mä kävin viikko sit maanantaina siel ultras niitten mahakipujeni kanssa, niin silloin oli munasolu vast irtoamas ja silloin oli kp 15. nyt mulla on kp 24 ja huomen ois kp 1, niin eiks toi oviksen jälkeinen aika jäis 7-8pvän mittaseks?? vai voiks olla sit silleen ettei se munasolu irronnukkaa ja menkat alkaakii nyt? auttakee tyhmää... :ashamed:
 
No jos tämä yhtään mitenkään lohduttaa, niin olen jotenkin aina ymmärtänyt, että jos ei ovuloi, niin menkkojen alkaminen saattaa viivästyä paljonkin...toiselta palstalta vain eräs asiaa kovasti tutkiskeleva pitkään yrittänyt kirjoitti, että kroppa ikäänkuin hyrrää tyhjää ja polttaa itsensä lopulta loppuun, jolloin menkat vihdoinkin sitten alkaa...tämä siis oma versioni hänen hienosti kirjoitetusta tekstistään...
Oikaiskaa muut jos puhun ihan puppua :D

itnaffelli...todella, miten teillä voidaan?
Ja toivotaan että nyt olisi pieni ihme matkassa, tulethan kertomaan sitten kuulumisesi :hug:

Ja suuuri :hug: tädin yllättämille :(
 
Naffeli peukkuja!!!!!

Tsempitykset uuteen kiertoon joutuneille - kuten aiemminkin on jouduttu kehottamaan: häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!

Shenda ultrauutisia? Mitä kuuluu follikkelille :D ?

Äippäliini jos sulla tosiaan jää tuo luteaalivaihe noin lyhyeksi, niin saattaa olla että keltarauhashormonia on liian vähän. Käypä verikokeessa niin selviää! Siihen on sitten nämä iki-ihanat lugesteronit apuna, saat kaupan päälle kunnon raskausoireet :whistle:

Mulla on flunssa ja lugesteron-pöhö. Jälkimmäiseen diagnoosiin olen päätynyt koska turvottaa, väsyttää, nälättää ja pöhöttää ja kaikki paikat on ihan arkana. Kivaa. Mitäpä sitä ei tekisi vauvautumisen eteen :heart:

Ai niin. Alapääasiaa edelliseen liittyen. Unohdin vielä mainita, kaikkien iloksi, että lugesteron annostellaan tuonne vehkeeseen joten se myös päivän mittaan sieltä poistuu. Söpöläistä. :saint:

Mä sekoan kun aika menee niin hitaasti. Toisaalta sitä pelkää kun päivät etenee, että kohta sitä pissii tikkuun taas sen negan ja pikkuhiljaa alkaa tajuta ettei se siitä positiiviseksi muutukaan. Äh. Ja silti se toivo vaan elää että tässä kuussa olis tärpännyt. Hanurista tana koko touhu.

Käyttääkö nuoriso muuten vielä ilmausta "hanurista" tarkoittaessaan peffaa? Minusta se on hieno termi, toivottavasti ei ole kuolemassa. Palstamme nuoriso ottakoon vastuun sen elvyttämisestä piireissään.

:LOL:
 
Tinkerbelle, mä mietin tota ihan samaa, mut en varmaa viel käy, kun tänään alko nyt sit eka "luomu" kierto pillereiden jälkeen, siis edelliset menkat oli pillereiden lopettamisen jälkeiset, ajattelin että jos kroppa siitä on sekaisin. jännä miten toi kierto noin heittelee... mut mä muistelisin et aiemminkin on näin ollu ja jotenki joka toinen kk on lyhyempi, mut eiks se niin ollukkii että vuoron perää irtoo niit munasoluja, oon myös huomannu et joka toinen kuukausi on vuoto runsaampaa ja joka toinen kuukausi on niukempaa jolloin myös menkkakivutkin on kovemmat... esikoinen sai alkunsa pillereiden jälkeen yk1, joten seurantalinjalla oon. eikä ees hirveesti ketuta, saan viikonloppuna juoda remppa olutta ku maalataan esikon huonetta :D esikko lähtee mummilaan lauantaina... vaikka ois se raskautuminenkin ollu ihan mukava juttu... mutta näin tällä kertaa...
 
Äippäliini mulla meni justiinsa samalla tavalla monta kuukautta sen jälkeen kun menkat taas alkoi viime talvena - joka toinen kk oli lyhyempi kierto, vaihtelu 22-30 päivää. Pari kertaa jäi luteaalivaihe vain 9 päiväiseksi. Nyt on vakiintunut 11 päivään, mikä lääkärin mukaan on siinä rajoilla että on liian lyhyt. Siksi ihanaiset luget koneessa :)
 
Stinkkis:
hanuri todella on loistava ilmaus ahterista...sitä en sitten tiedäkkään käyttävätkö nykynuoret (luoja että tunnen itseni vahaksi sanoessani noin) sitä enään :D
Tuossa yksipäivä voivottelin keskimmäsen siskon luuhaamistasisätiloissa, kun oli niin hyvä päivä ja se vain istua möllötti koneella...manin ja möläytin suustani tämän fraasin:

Minun nuoruudessani... :kieh: ja hetiperään kun minä olin sinun ikäisesi... :headwall:

jumakauta, olen vasta täyttämässä 23v ja puhun kuin olisin keski ikäinen :LOL:
 
Ultrassa käyty.Oikealla puolella oli yksi 13mm folli ja vasenta etittiin pitkään ja hartaasti.Löytyi viimein jostain suolien takaa =)
JA siellä oli yksi 22mm ja toinen 19mm...sain luvan pistää pregnylin jo tänään.Eilen harrasteltiin ja huomenna taas ja vielä varmistus lauantaina.Gyne sanoi että nuo kuulemma seksimäärät kuulemma riittää =)

Ja edelleen ovistesti ei näytä mitään....nyt tuli jo kotistestin testiin tosi vahva kontrolliviiva mutta testiviiva niin hailakka ettei sitä edes näy!!!!!

eli onko tämäkin kierto 26pvä niinkuin edellinen????
 
shenda: onnea hienoista ultrakuulumista!!! Meillä oli munasolu kanssa tuon saman 22mm kun pregnyl pistettiin ja siitä sai meidän neiti alkunsa. Olenkin esitellyt hänelle sitä ultrakuvaa munasolusta naureskellen, että tässä on susta puolet =) Onko sulla lugestron tukemassa loppukiertoa?

Tingerbelle: Niin muistan tuon Luge- möhnän, eipä kauheasti tehnyt sitten loppukierrosta harrastella yhtään mitään, kun sitä valui pitkin poikin. Muistaakseni laitoin vielä aamuin illoin.

Sydänkäpynen: Pidetään peukkuja, että pääset testiostoksille!

(.): ei menkkoja vieläkään, 7 vkoa imetyksen lopetuksesta. Taas 2 pv tuntunut alavatsassa ihan siltä, että nyt alkaa mutta ei! Päätäkin särkynyt ja herkkuja kulunut eli tyypilliset menkkaoireet...
 

Yhteistyössä