**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**


Tinkerbelle: sun päivityshän on vaan päivän jälessä ja johtuu ihan mun omasta mokasta. Kun muistin, että edelliset menkat oli alkaneet 7.1. mut tarkistin ja olin merkinny jo 6. päivän kohalle. Että tänään on siis kp 26. Eli huomenna aikaisintaan odotellaan tätiä saapuvaksi...JAIIIIKS!! :D Alkaa jännittää jo ihan mahottomasti!

JA Voi... :headwall: :headwall: Kun käytiin naapurikaupungissa ostoksilla, niin olin aikonut hakea pissitikkuja oikein kassillisen kaupungin apteekista... :kieh: Ja voitteko uskoa, että unohdin! :LOL: :headwall: Meillä olis kyllä tässä omallakin kylällä apteekki, mutta en tod. sieltä kyllä uskaltaudu raskaustestejä ostelemaan! ...tietää muuten ensviikolla koko kylä, että mitä tuli ostettua jos sinne meen... :D (kivoja nää maalaispitäjät)

No, ei hätä onneksi ole vielä tämännäköinen...voihan olla innokas ja ajaa 26km sinne apteekkiin ja toiset takas, että saan pissitikkuni :whistle: Toisaalta tekis mieli hakeakin, mutta sit taas toisaalta koitan säästää itteäni siltä negan pettymykseltä...et jos täti vaan tulis, niin kestän sen paremmin ku yksviivasen pissitikun :LOL:

Nähtäväksi jää, mitä ilta tuo tullessaan...
 
Jep jep... näyttää uhkaavasti siltä, että tän kuun plussasaldo on sitten lyöty lukkoon? Tein nimittäin poikkeuksen enkä hätähousuna hätäillytkään :LOL: ja pissitikut oottelee mua kiltisti vielä apteekin hyllyillä. Mites stinkkeri? Sulla vielä olis mahikset muuttaa tammikuun tilastoja ;) Mutta toimi nopeesti!

No, kuten sanottu, helmikuu on oikein mukava kuukausi saada plussa testiin :) Mutta sen lupaan, että jollei huomenna tätiä kuulu, tämä hätähousu kiiruhtaa pikapikaa pissitikkujen luo... :kieh:
 
Hmm.... ei tätiä ainakaan vielä... :eek: Mut kohdunnapukka on kyllä tullu alemmas ja vähän pehmentyny, et ehkä se täti kuitenkin tekee tuloaan. Mut en varmaan kestä enää odottaa tätiä, että lähdenpä tästä pissitikkuja metsästämään....

Niin ja mukavaa helmikuuta kaikille! Tässä kuussa kerätään sitten urakalla plussia, jookosta? :wave:
 
Täällä 10-11 dpo, kp 26/28 ja nega pissitty 25-herkkään testiin. Pettymyshän tuo, mutta onneksi on vielä jonkinlaiset mahdollisuudet...

Joko Hätis on pissinyt? :)

Ajankuluks ajankohtaista galluppia: Mikä kp ja dpo teillä tuli eka plussa esikoisesta? Mä pissin kp 27/28 ja dpo 12 illalla apteekin omaan vaalean, mutta selkeän viivan.
 
ok, no mä en muista...ku en oo ikinä tehny edes ovis testiä...Kun mä kyll tunnen koska ovis on.
Esikoisen plussasin 2päivää ennen menkkojen alkamista...mun piti vaan tarkistaa ku olin menossa baariin illalla. Klo03.30 yöllä tuli sit 2viivaa...miehen herätin...hän luuli että oli nukkunu pommiin töihin.. :D
Mun ovis on ollu nyt 13-17kp...nyt en sit osaa sanoa...Me pupuiltiin toissa iltana, kun kerran tätiä ei näjy niin...

menkkoja odotelles...
 
äippäliini83: Itseasiassa se mitä puristit rinnoista ei ole maitoa vaan ihan normaalia nestettä rintatiehyeissä ja johtuu elimistössä olevasta prolaktiinihormonista. Ei kannata puristella, koska nostaa sen pitoisuutta ja hormonina se on imetyshormoni mikä estää raskautumisen. Mulla tuli kanssa ennen yhtään raskautta läpikuultavaa nestettä rinnoista puristaessa, menin siitä lääkäriin ja heti testasit prolaktiinin arvon verestä varmistaakseen ettei se ollut koholla ja aiheuttanut raskautumisvaikeuksia. Ei ollut mutta tulipa testattua!

Täällä on pongattu noin 99,9% varmuudella ovulaatio. Perjantaina aamusta asti pörräsin huomaatta koko päivän miehen ympärillä kuin kiimainen narttu, kunnes hän huomautti että mikä ihme sua nyt vaivaa. Vasen munasarja tykytti tosi kipeästi ja oli ihan turvonnutkin se puoli mahasta ja kun vessassa käydessä huomasin paperiin jääneet selvät venyvät limat, tajusin vasta asian laidan. Herranjestas: ovulaatio!! Ehkä siis ne menkatkin sieltä parin viikon sisään alkaa, en edes uskalla toivoa että tärppi olisi käynyt koska varmaan keltarauhashormoni ei ole vielä tarpeeksi korkea tukeakseen raskautta, mutta limakalvon pitäisi ainakin olla tarpeeksi paksu, kun ei ole menkkoja ollut sitten heinäkuu 2007 :)
 
AAM
:whistle: :whistle: :whistle: plussatuulosia puhaltelemassa tänne kakkosodottajista... alkaa porukat siellä vähentymään ja käy väki vähiin.. :) :wave:

paapelo on jo tullut ja oliko nöttiäinen plussannut kans :) ? toivottavasti lisää porukkaan helmikuun alussa vielä ehtii mukaan ja myöhemminkin :D :headwall:.. :LOL:

Stinkkeri, dogtor, lumikuningatar, naffeli ;) , noppis ja muut.. :attn: TÄTIKIELTO käyntiin !! |O :xmas: ei tartti tulla enää helmikuussa KITOOOOS !!! *hoooka heei hooka heei.* sadetanssit heitetty..
 
:wave: Entinen Noppis tässä hei! Tunnukseni oli sittenkin poistettu, n 2 kk (?) pyynnön jälkeen, juuri kun päätin alkaa uudelleen kirjoittelemaan! :D Joten tässä olen, uudella nimella ja uusin kujein!

Minun puolestani ei tarvitse tässä kierrossa jännitellä, sillä vaikka kp:t ovat 27, tuli ovisplussa vasta eilen. Ja ööh... kahtena päivänä jo sitä ennen, ja näiden ekan ja viimeisen plussan välillä oli yli viikko. :D Ei ei "ihan" pelaa tämä mun kroppa. Mahikset tässä kierrossa meni kankkulan kaivosta, kun luulin ovuloineeni jo, lopetimme puuhastelut ja nyt kun mieheni on matkoilla yli viikon, niin toki se testi sitten näyttää vahvempaa ovisviivaa kuin koskaan! :kieh: Nyt varmasti joku kuvittelee, että ovistestini näyttää raskauden, mutta näin ei valitettavasti ole, sekin on jo testattu ja kaikki muutkin oireet mätsää ovikseen.

Ilmoittauduin siis tuonne Apuja tarvitseviin vauvakuumeisiin, koska ei tästä nyt oikein mitään omin neuvoin tule. Kierron pituus heittelee n. 2 viikkoa... ja tosiaan noi ovistestit kertoo, että LH-tasot on koholla ihan järkyn kauan. Aion mennä gynelle lähiaikoina, ja sit otan vastaan kaiken avun mitä saamme. Ei jaksa enää yksin hermoilla tätä rikkinäistä kroppaa. Miten se menikin niin sekaisin yhdestä raskaudesta, ettei vieläkään ole palautunut? :eek: Meinaan kun kuitenkin esikoinen tärppäsi nopeasti ja silloin ei ollut mitään tällaisia ongelmia.

Noh, eiköhän se toinen lapsi meille JOSKUS tule. En jaksa enää murehtia tai miettiä juuri jotain tiettyä kiertoa. Kyllä se sitten jossain vaiheessa tärppää. =)
 
En uskaltanut... :ashamed: pissiä tikkuun nimittäin ja jätin siis ostamatta vielä koko tikun. :snotty: :ashamed: Eli mun osalta jännitys vielä siirtyy, ainaki huomiseen. Luulin nimittäin jo, että täti pyyhälsi ovesta kun tuli aavistus rusehtavaa vuotoa. Mut sit ei nyt kuitenkaan kuulukkaan... ehkä piinailen itteeni vielä pari päivää, ja jos ei tätiä vieläkään näy, niin sit. Kun on niin oireeton olokin pientä menkkajuilintaa lukuunottamatta, että en usko tärppiin... (valivali :kieh: )

Lilylle voimia koitokseen ja toivottavasti saat apua ja selviää, missä mättää. :hug:
 
täällä ilmeisestikin ovis juuri olleena tai pian tulevana kun ovistikku näyttää aikast selvää viivaa. kertokaas tyhmemmälle. että näyttääkö ovistikku kahta viivaa (edes haalean haaleaa) jos ovis olisi ollut vaikka eilen tai edellispäivänä?
 
bellama, mee www.aijaa.com lataa sinne kuvatiedostoista se kuva,eli painat sitä selaa nappia,sitten vaan lähetät sen kuvan ja kopioit tänne sen rimpsun missä lukee että pieni kuva :flower:

allusmamma,juu tääl odotellaan jo tikutteluja :LOL: oireita ei oo kumpaankaan suuntaan :|
 
Sukkapari :'( :hug: paljon voimia teille ja supertsempit uuteen yritykseen!

Plussatuulia testaajille ja hali kaikille tarvitseville!

Olen nyt vähän taustalla, sen verran masentaa tää tärppäämättömyys. En usko että tälläkään kertaa on onnistunut, ihan menkkaolo.
 
ei vielkää tätiä näjy, ja hassua mutta oon ollu kiimainen nyt vikat 3päivää, niin ollaan sit pupuiltu kiwasti...eli olisko ovis, :LOL: ...ku kroppa on tosiaan sekasin ku kierukka poistettiin, ni voiko menkat jäädä välistä pois mut ovis toimia kumminki???...ota ny tuosta selvää :/ :whistle:
 
Meidän viikon tilastotietoa =)

Torstaina pistetty pregnyl,perjantaina ovisplussa.
Peittoja heiluteltu Ma,Ke,Pe,La ja vielä sunnuntaina.
Hitto jos ei riitä niin jo on kumma.Nyt kait se on korkeimmassa kädessä onnistutaanko vai ei......Ja piinailu alkaa.
 
UniUnna kiitos!
Tääl yhä ootellaan, et jälkivuoto loppus! Ihan hassu olo, ku ei oikein tiedä mihin pinoon sitä kuulus... mut pitää täs jokunen viikko ootella, et kierto tasaantuu! Harmittaa, kun en tajunnu siltä plk lääkäriltä kysyä, et saisinko tuohon mun kiertoon jotain tolkkua! Pitänee kattoa, mihin ne nyt nuo kirtopäivät tarossuu!
Onneks työt alkaa 16pv, ni saa muuta mietittävää :D
 
Oooooooooh! Onnea Hätähousu! :flower: Toimit todella nikkisi mukaisesti, kehosi siis! :LOL: Vautsi! Helmikuun tilastoa kaunistit! Etpä viihtynyt tässä porukassa pitkään mutta onnea nyt sinne jatkoon vaan kovasti, yritämme päästä tulemaan pian perässä.

äityli :hug: :hug:

Täälläkin masentavaa, ei tietoakaan oviksesta vielä. Greippimehuakin menee päivittäin reippaasti, saan pian valiomehun kanta-asiakaskortin tällä menolla kun appelsiinimehuakin tulee juotua greipin lisäksi.
Näin toissayönä unta saksanpaimenkoirasta joka synnytti pennun. Ei varmaan tarkoita yhtään mitään. Outo ja hassu uni se oli, näin sen koko syntymän siinä, koira sopivasti takapuoli mua kohti. En tiedä kumpi tuli, kun heräsin ennen kuin pentu oli kokonaan ulkona :|
 
hätähousu onnea ihan hirveesti!!wau..mikäs testi toi oli?ku hienosti näyttää ihan tekstillä ton :heart:
sukkaparille mega :hug:

tädin kohdanneille iiiiiso :hug: myöskin!!

tänneppäs ei uutta tällä saralla,muulla sitten senkin eestä :headwall:
 

Yhteistyössä