**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

Onnea Nemu, Aku ja Bellama!

Tervetuloa uusille :wave:

Olin siis perjantaina putkihuuhtelussa, kaikki hyvin siellä. En kyllä hetkeäkään epäillyt, että tää putkien kunnosta johtuis. Toimenpide oli nopea ja suht kivuton.

Limakalvo näytti kuulema siltä, että edellinen vuoto ei ole ollut täydellinen. Sain tälle kierrolle sen takia Primolut-nimisen lääkkeen, jota syön kp 14-23, jotta tämän kierron vuoto tapahtuis kunnolla. Seuraavassa kerrossa voidaan sitten aloittaa hevoskuurilla hormoneita, jos halutaan. Siellä olisi tarjolla Menopur+Pregnyl+Lugesteron. Eli koko kierron avustus.

Ja syy on siis aivolisäkehormoni LH:n alhainen arvo.

Raskautta saa yrittää tässäkin kierrossa Primoluteista huolimatta, mutta olen äärimmäisen pessimistinen, että tämä kierto nyt jostain syystä olisi normaali. Seuraava kierto tuntuu olevan vaan niin masentavan kaukana, kun nyt vasta kp9. Huoh.

Yhdyntäkieltokin vielä päällä SSG:n takia, joten puuhailemaan pääsee vasta maanantaina, jolloin kp 12 ja ovis huonolla säkällä ohi. Jee jee.

Ja jotta tässä ei olisi kaikki, miehen mielestä muutama kierto noilla hinnoilla mennään, mutta sitten ei ole enää varaa mennä pidemmälle.

Ai kuinka piristävää tekstiä :LOL:
 
heips :D tänään tein ilta päivällä sellaisen d'bestin herkän testin ja heikko plussa tuli sinnekin.kuvaa en siitä saa kun ehtisin pillata sen kontrolli-ikkunan päälle niin putsaillessa lähti puolet kotrolli-ikkunasta :(
mutta siis lisää testejä ostin ja nyt niitä on sitten viisi tallella. huomenna teen yhden aamulla ja loput säästän sitten ensi viikkoon :LOL:
 
Hei kaikille! Nemulle kovasti onnea ja tarrasukkia! :heart:

Ja kaikille piiiiitkään odottaneille isot tsempit! Meillähän tämä tärppi tuli yk 17 kesken lapsettomuustutkimusten, eli kyllä kai se voi olla vain huonoa tuuria! Ja tuo "älkää stressatko niin kyllä se tärppää" on kyllä ihan älytön heitto :eek: Eihän mekään ekaan puoleen vuoteen stressattu ollenkaan, miksi se ei silloin tärpännyt?!!!

toivottelee sunnuntailapsi ja masuasukki 16 vkoa
 
tervetuloa uudet :) :flower:


sunnuntailapsi, voi ihanaa ku sä tuut tänne moikkaamaan :D kiitooooos paljon :)

oomanapa.. : Testejä en ajatellu enempää tehdä noi kaks saa riittää :) kumminki siin puikkotestissä suht vahva viiva vaikka iltakahvipisusta tein ja 2pv etuajas :D ja sit toho clearblueen tuli se raskaana teksti.
Mut mä haluun ainakin vielä olla täällä teidän kanssa. en turhaan viitsi poiskaan lähteä jos kumminkin "joudun" takasin ....



PLUSSIA KAIKILLE MUILLE HUUTELEE NEMU :wave:
 
Täällä on saatu painoa putoamaan jo -5kg! Tidii!
Ja ihan uudella innolla ollaan taas puuhasteltu. Nyt kp 13 ja eilen alotettiin puuhaputki, jos tonne maanantaille ainaski jaksais...

Meillä yk8 menossa ja on aateltu tasan vuos yrittää. Tulee jos on tullakseen...
Kyllä se epätoivo usein saa vallan, mutta pakko jaksaa jos haluaa tulosta :|
On aateltu, ettei mitään apuja oteta. Kiertokin tuntuu tasaantuneen itsekseen.

Hyvää ystävänpäivää kaikille! :flower:
 
Nemulle ja bellamalle isot onnittelut :flower: :flower:

Toivottavasti kaikki muutkin päädytte piakkoin tuolle toiselle puolelle kasvattelemaan massuja...onnea yrittämiseen kovasti!! d :D b

Nyt alkaa tulla mielitekoja...purkka on kova juttu, mies sai lähteä eilen illalla noutamaan pussilisen purkkaa...huonopuoli sitten onkin tämä purkasta johtuva ilman kertyminen mahaan :LOL:
paapelo+poju+Tiuhti 7+0
 
Onnea kaikille plussanneille! :flower:

Itse odottelen täällä kärsimättömänä seuraava ovista. Maanantaina alkaapi tikutus ja puoli välissä viikkoa sitten pitäisi H-hetken koittavan jos vaan on tällä kertaa koittaakseen. :)

Leppoisaa viikonlopun jatkoa kaikille! :flower:
 
Se olis kuulkaas ..kp 1/26-28 ja *yk 8

Että täti kurvas paikalle ihan kellon tarkkuudella.Jo 8kk kuukautta tahkottu ja mä alan olla loppu,myös meidän parisuhde alkaa olla kypsä tähän touhuun....en tiedä enään kannattaako tätä jatkaa..tuntuu niin turhalta.

Se olis tärpännyt jo jos olis tärpännyt.

Hyvää ystävänpäivää kaikille tasapuolisesti

Onnea plussanneille... :heart: :heart: :heart:
 
Shenda ei se kerro vielä mitään tulevaisuudesta että teitä ei ole toistaiseksi onnistanut - yritä palauttaa epätoivon hetkellä mieleen mm. ne palstalaiset jotka on yllättäen plussanneet piiitkän yrittämisen jälkeen! Ymmärrän että pettymykset koettelevat parisuhdetta. Jos tilanne vaikuttaa tukalalta, kannattaa ehdottomasti hakea apua.

Mulla on ihan kumma olo, ihan kuin ovis olisi jo pian tuloillaan. Pissasin sitten ovistikkuun ja melko tumma viiva sieltä tulikin. Eli ei liene kauhean monen päivän päässä. Ehkä lugesteronit sitten saivat aikaan jotakin pidempivaikutteistakin ja ovis saattaa tosiaan tulla vähän aiemmin. Ihan mukavaa jos se aikaistuisi, mullahan on tyypillisesti ovis vasta kp 16-19 ja sitten luteaalivaihe vähän liian lyhyt.

Huomenna täytyy kyllä hakea se pregnyl apteekista varmuuden vuoksi, sitä kun ei tiedä jos o-plussa piankin tikkuun pamahtaa ja piikki pitää tuikata.

OIKEIN HYVÄÄ YSTISTÄ KAIKILLE :heart:
 
Heips!

Josko minäkin nyt sitten joukkoon mukaan tulisin :D jos vaan kelpuutetaan?
Eilen miehen kanssa päädyttiin siihen,että pikkukakkonen saa tulla jos on tullakseen.
Ei nyt varsinaisesti ruveta heti urakalla hommailee,mut katsotaan ;)

Esikoinen täytti just 1v4kk ja erittäinen tomera ja tempperamenttinen täti on :heart:

Onnea kaikille jo plussanneilla ja plussa tuulia muille :)
 
Mitähän tää nyt on...verta ei tuu siteeseen asti.Ja sen väriltään sellaista tosi tummaa,lähinnä ruskeeta..mielenkiintoista

Mä muuten näin yksi yö sellaista unta että sain plussan mutta vasta tyyliin rv 6..
 
Mulla samanlaista vuotoa ollu nyt tokan synnärin jälk.ennen menkkoja n. 4-5 pv ennen mutta jos sinä epäilet olevasi raskaana se voi olla hyvinkin mahdollista,kuukautisia muistuttavaa vuotoa voi olla siihen aikaan kun kierron pitäisi olla vaikka olisikin jo raskaana .Itselläni taisi ollakin esikoista odottaessani viikolla n.4-5 pientä vuotoa.
 
Täällä olis yks 27-vuotias pikkukakkosesta haaveileva. Meillä on nyt yk4 meneillään, vaikka ilman ehkäisyä ollaan oltu jo kauemmin.
Hormoonikierukka lähti 2.6.2008 ja pari kuukautta oltiin ilman mitään ehkäisyä. Sitten mies sai puhuttua mut ympäri syömään pillereitä kolme laattaa, jotka lopetin ku vaikutti mielialoihin. No siitä asti menkat on oolleet niin sekaisin kp25-37.
nyt olis menossa kp 29/jotain, mut samapa tuo,vihlonnasta päätellen menkat alkaa ehkä jopa tänään... =) että näillä mennään.
 
Ajattelin, että nyt on tullut sen verran uusia että voisimme ottaa "esittelykierroksen" kuten joskus aiemminkin tehtiin. Ts. halutessaan voisi laittaa vaikka iän ja miltä suunnalta Suomea?

Olen 31-vuotias ja täältä pääkaupunkiseudun tuntumasta. Meillä on 1 v 8 kk ihana tyttö.
Ja vuorostani toimin toistaiseksi palstan päivittäjänä. Ja myös Stinkkeriksi täällä kutsuttu :D
 

Yhteistyössä