Moikka kaikille. Täällä olikin ihka uusi pino meille kuumeilijoille, mukavaa
Nemu: Mä en Ihan vielä kuumeilijoiden puolella ole, kun pillerit vielä yhden liudan verran käytössä (toivottavasti saan miehen ylipuhuttua tämän seuraavan kuukauden aikana). Minut siis voi vielä siirtää tuonne taustailijoihin, valitettavasti
Mamax ja belladonne: Isot onnittelut plussa testeistä :flower:
Shenda: Tervetuloa mukaan! Tottakai se plussan odotus alkaa heti ekan yk:n aikana. Ei sinun silti tarvihe epätoivoon vaipua. Miten kauan sulla meni esikon aikana raskautua?
ittnafele: Mikäs pojalla, kun tutkimuksiin jouduit viemään? Siis millain oireili? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn. Hyvä kuitenkin ettei pojasta löytynyt mitään, sehän on aina tärkeintä :heart:
LumiPyry: Siis tuohan on tosi törkeää käytöstä gyneltä. Ettäs kehtaaki. Oliko se vanhaki akka?
Höh, jatkossa et varmaan samalle gynelle enää mene? Mutta lämpimät onnittelut oviksesta. Sielläpäin on sitten peittoja heiluteltu ahkeraan eilen
pikkumuksis: Oikein paljon tsemppiä yritykseen. Mä pomppaan sit kuukauden päästä yrittelemään myös
Tänne meidänkin talouteen täti ilmestyi eilen. Ja sen kyllä huomaa
Voi mies raukkaa, joutuu minua kestämään
Ja ei varmasti auta näihin menkkaärtyisyyteen se, että olen syöny 2 liutaa pillereitä putkeen. Siis ihan kauhee.. Mies ei yleensä paljoo poissa kotoa ole, tänään lähti karkuun koko päiväksi. Ja ymmärrän kyllä hyvin, meni meinaa aamupäivä märistessä. Jotenkin kuitenkin piristyin kun mies lähti
Palatakseni tähän alaviisurinpoisto-kokemukseeni. Eli viime viikon keskiviikkona poistettiin, se mitä irti saatiin. Pieni pala hampaan juurta jäi sinne vielä hakemaan paikkaansa. Lauantaina alkoivat kivut. Lauantaista asti on mennyt useampi paketti särkylääkettä, kun en suostunut takaisin hammaslääkäriin menemään. Tiistaina alkoi pahan makuista nestettä valua suuhuni pitkin päivää. Ja todella inhoittavan hajuista :x Hammaslääkäriin en kuitenkaan päässy menemään, ku keskiviikkona mulla meni koko päivä Tromsassa kursseilla (yöllä vasta olin kotona), ja torstaina oli aamuvuoro viiteen asti. Perjantain vastaisena yönä kipeytyi sit koko oikea puoli korvasta kurkkuun asti, niin pakko oli varata aika päivystävälle hammaslääkärille. Samantien ku lääkäri koski ientä, se alko vuotamaan verta. Se puhdisti sen reiän, laitto sinne jotain taivaallisen makuista ( :x ) ainetta ja se oli siinä. Kehoitti soittamaan maanantaina jos kipuilu ei häviä. Ja tänään olen ottanu enään kolme buranaa JEE!!
Että tämmöiset jutut täällä. Mitään pissailujuttuja mulla ei vielä ole, mutta toivottavasti kuukauden päästä pääsen näihinkin juttuihin osallistumaan
Oikein paljon plussapuhureita kaikille!! Toivotaan parasta, vaikkei ketään täältä pois halutakaan!