PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Olin unohtanu eilen illalla päivittää :D no mut nyt tuli tehtyä!! Ne ovistestit tuli jo eilen!! meni 1päivä, tosi nopeeta!!! ja kotitestilta tilasin..

Pitäis lähtee käymään kaupassa.. voi ku seki tuntuu nii vastenmieliselt nykyää... :ashamed: !!

PLUUUUUSSSATUUUULIA MEILLE KAIKILLE :heart:

Nemu :wave:
 
Cassy ja Itnaffeli, täällä jännittelin teidän puolesta...pahoittelut uudesta kierrosta, mutta eihän teillä vielä kovin pitkää kuumeilu-uraa ole takana :) Lienee ajan kysymys siis, uudella innolla joukkoon vaan! Mulla myös neljäs kierros käynnissä.

Ovistikuista - sen verran kokemuksesta voin sanoa että vaikka aiemmin kierrot ja ovulaatiot oli lähes kellon tarkkoja niin synnytyksen jälkeen ovis on tapahtunut sekalaisesti välillä kp 10 ja kp 18! Mulle siis ovistikut on tulleet tosi tarpeeseen jos ajoitusta ja mielenrauhaakin ajatellaan, ts. on tullut jonkinlainen varmuus että ylipäänsä ovuloin. Me ollaan tietty kaikki erilaisia ajatuksiltamme, mutta mulle ei ainakaan tikuttaminen ole aiheuttanut stressiä, päinvastoin. Eikä ne oo kyllä kalliitakaan, 14kpl 14,90e (riittää kahteen kiertoon). Eli Itnaffeli, kokeilepa yhden kierron ajan ja heitä ves'lintua sen jälkeen jos tuntuu hoopolta koko homma =) Tiedä vaikka ei tarttis enempää tikutellakaan :D

Aiheessa pysyen, mä se olen taas kuseksinu tikkuun. Haaleaa viivaa vasta. Viime kierrossa ovisoli vasta kp 18-19, sais tulla tällä kertaa aiemmin. Olis vähä kiire, pisneksii. :D
 
tinkerbelle: Tota mä just mietin, kun muka on oviksen aikaan peittoja heiluteltu et entä jos se ei ookkaan ovis vaan joku ihan muu oire.. :whistle: Olipa selkeesti selitetty..Jos mä nyt sitten tän kerran ne tikut tillaan.Ei sitten kerrota kellekkään, jookos!? :saint: :xmas:
MIllonkans niihin tikkuihin sitten pittää pissiä?:D siis alotanko heti menkkojen jälkeen vai myöhemmin? Ja onko se niin et kun se viiva on yhtä vahva kun testi viiva, niin sitten kannattaa pupuilla? vai onko se ovis sitten just sillon..? Tiedän, tyhmiä kyselen.. :ashamed:
 
Se, milloin tikkupissiminen on hyvä aloittaa, riippuu sun keskimääräisen kierron pituudesta. Jos on aina 28 päivää, aloitetaan pissiminen noin kp 11. Mulla kun on vähän heitellyt, niin otin varman päälle ja aloitin eilen eli jo kp 8. Jos kotitesti.fi:n testejä käyttää, on hyvä pissiä klo 10-20, ei ihan aamupissaa siis. Ja tosiaan kun viivat on yhtä vahvat, on ovis tapahtumassa seuraavan 2 vuorokauden sisään. Kannattaa siis aloittaa pommittaminen kun viiva alkaa tummua, ja pommittaa tiukasti pari päivää tuplaviivan jälkeenkin :D

Ja tuosta tasavahvuudesta - testiviiva ei useinkaan ole ihan tasavärinen kauttaaltaan, mulla puolet siitä pituussuunnassa on oviksen aikaan tosi tummaa ja toinen puoli vähän vaaleampaa. Tämä on ihan normaalia ja tarkoittaa plussaa noissa One step-merkkisissä ainakin. Plussan tietää usein varmaksi myös siitä, että seuraavina päivinä testiviiva vaalenee nopeasti.

Toivottavasti osasin jakaa ymmärrettävästi pissitietouttani ;)
 
TÄytyypä sitten kokeilla..Tilasin jo tikutkin.. :D
Mie kyselen sit pissiproffalta lisätietoja jos tullee ongelmia.. =) Mulla onneks näyttää toi kierto olevan tasan 28päivää, tai ainakin nyt 5kiertoo jo ollu. Nyt sitten vaan sitä ovista ootteleen..
 
Tinkerbelle ja ittnafele, kiitti haleista. Meillä on nyt sitten ittnafele ihan samat kp:t, jee ikioma kuumeilukaveri. :D

Ei tässä muuta, mutta kun tää vauvan tekeminen tuo meidän suhteesta esille huonoimmat puolet. Meillä on mun mielestä liian vähän seksiä muutenkin, ja mä joudun nyt sitte stressaileen että osuuko se oikealle päivälle jne... Ei hyvä. Normaalisti hyväksyn sen paremmin, mutta nyt... Masentaa. Ja pelottaa se, että onko mussa jotain vikaa kun mulla on niin häröjä oireita.

No eipä se auta kun toivoa vaan että pian tärppäis. Tää yritysaika ei todellakaan tee meidän suhteelle hyvää... :/
 
Cassy: Meillä on vähän sama ongelma ton seksin suhteen. Paitsi että miehen mielestä meillä on liian vähän seksiä ja tää vauvan yritys vaan lisää ns. paineita. :|
Mutta jännäillään nyt porukalla ja tännehän voi aina tulla kertomaan huolensa. :hug:
Tsemppiä jatkoon! =)
Ja tietenkin PLUSSATUULIA KAIKILLE!! :whistle: :whistle:
 
Kp 3. Yk 7. Mä olen lähes varma, että olin raskaana viisi päivää. En vain uskaltanu sanoa sitä täälläkään ääneen. Viisi päivää oli ihanaa euforiaa ja varmuutta (ja mieletöntä tulevaisuuden suunnittelua), sitte torstaina äkillinen mielialan lasku ja pe-aamuna menkat, dpo 11... Sattuu. :'(
 
Noppis
UniUnna, Cassy ja Ittnafele :hug: :hug: :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon.

Minullekin tuli viimeksi menkat dpo 10 tms, olen vähän huolissani et miten se vaikuttaa raskautumiseen. Ennen esikoista oli ihan normaali 13-14 pvän luteaalivaihe, mut toi ei vissiin oo vielä palautunut, vaikka kierto muuten toimiikin nyt.

ON: oireita, ei oo.
 
Mitä noi dpo jutut on????

Miul oli kierto nyt 28 päivää ja ajattelin ruveta varuiksi tikuttamanaan niinkuin tinkerbellesanoi että kp 8.pvä ja mulla on noita herkkiä ovistestejä joten jospa ne jotain näyttäisi...
 
Unis, Cassy, Noppis ja It-naffeli (pahoittelen pakonomaista tarvettani muodostaa lempinimiä :D ) - siis tuo lyhyt kierto ja luteaalivaihe synnytyksen jälkeen oli juuri se syy miksi huolestuin ja menin lääkäriin! Mulla oli tasan 28 päivää kierto ja ovis aina kp 14 aikaan ennen esikoista, sitten alettiin mennä 22-38 päivää ja ovis milloin sattuu.. Mutta mitään poikkeavaa ei minusta ole toistaiseksi löydetty! Tosin loput verikoetulokset saan vasta ensi viikolla.

Menkää ihmeessä kuitenkin tutkittaviksi jos huolestuttaa. Olen NIIN tyytyväinen että menin. Nyt on huojentunut olo, ja jaksaa paremmin odottaa tärppiä kun ei ole huolta :)

Shenda, dpo tarkoittaa kuinka monta päivää on ovulaatiosta, days past/ post ovulation.
 
Moikka kaikille. Täällä olikin ihka uusi pino meille kuumeilijoille, mukavaa :)

Nemu: Mä en Ihan vielä kuumeilijoiden puolella ole, kun pillerit vielä yhden liudan verran käytössä (toivottavasti saan miehen ylipuhuttua tämän seuraavan kuukauden aikana). Minut siis voi vielä siirtää tuonne taustailijoihin, valitettavasti :(

Mamax ja belladonne: Isot onnittelut plussa testeistä :flower:

Shenda: Tervetuloa mukaan! Tottakai se plussan odotus alkaa heti ekan yk:n aikana. Ei sinun silti tarvihe epätoivoon vaipua. Miten kauan sulla meni esikon aikana raskautua?

ittnafele: Mikäs pojalla, kun tutkimuksiin jouduit viemään? Siis millain oireili? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn. Hyvä kuitenkin ettei pojasta löytynyt mitään, sehän on aina tärkeintä :heart:

LumiPyry: Siis tuohan on tosi törkeää käytöstä gyneltä. Ettäs kehtaaki. Oliko se vanhaki akka? :whistle: Höh, jatkossa et varmaan samalle gynelle enää mene? Mutta lämpimät onnittelut oviksesta. Sielläpäin on sitten peittoja heiluteltu ahkeraan eilen :D

pikkumuksis: Oikein paljon tsemppiä yritykseen. Mä pomppaan sit kuukauden päästä yrittelemään myös ;)

Tänne meidänkin talouteen täti ilmestyi eilen. Ja sen kyllä huomaa :whistle: Voi mies raukkaa, joutuu minua kestämään :( Ja ei varmasti auta näihin menkkaärtyisyyteen se, että olen syöny 2 liutaa pillereitä putkeen. Siis ihan kauhee.. Mies ei yleensä paljoo poissa kotoa ole, tänään lähti karkuun koko päiväksi. Ja ymmärrän kyllä hyvin, meni meinaa aamupäivä märistessä. Jotenkin kuitenkin piristyin kun mies lähti :LOL:
Palatakseni tähän alaviisurinpoisto-kokemukseeni. Eli viime viikon keskiviikkona poistettiin, se mitä irti saatiin. Pieni pala hampaan juurta jäi sinne vielä hakemaan paikkaansa. Lauantaina alkoivat kivut. Lauantaista asti on mennyt useampi paketti särkylääkettä, kun en suostunut takaisin hammaslääkäriin menemään. Tiistaina alkoi pahan makuista nestettä valua suuhuni pitkin päivää. Ja todella inhoittavan hajuista :x Hammaslääkäriin en kuitenkaan päässy menemään, ku keskiviikkona mulla meni koko päivä Tromsassa kursseilla (yöllä vasta olin kotona), ja torstaina oli aamuvuoro viiteen asti. Perjantain vastaisena yönä kipeytyi sit koko oikea puoli korvasta kurkkuun asti, niin pakko oli varata aika päivystävälle hammaslääkärille. Samantien ku lääkäri koski ientä, se alko vuotamaan verta. Se puhdisti sen reiän, laitto sinne jotain taivaallisen makuista ( :x ) ainetta ja se oli siinä. Kehoitti soittamaan maanantaina jos kipuilu ei häviä. Ja tänään olen ottanu enään kolme buranaa JEE!!
Että tämmöiset jutut täällä. Mitään pissailujuttuja mulla ei vielä ole, mutta toivottavasti kuukauden päästä pääsen näihinkin juttuihin osallistumaan ;)

Oikein paljon plussapuhureita kaikille!! Toivotaan parasta, vaikkei ketään täältä pois halutakaan! ;)
 
UniUnna: :hug:
Myräkkä:s Alkoi yht'äkkiä pissaamaan kauheesti, joi lähes koko ajan, pissa ooli aivan kirkasta, pientä lämpöä piti useamman päivän, nukkui todella levottomasti, nousi jotain oudonnäklöistä ihottumaa jne. Ja muutenki pojasta näkyi, että hänen ei ollut hyvä olla.:( Ollaan nyt lueskeltu kirjoja surusta ja ja siitä kun perheeseen tulee vauva(tosin hieman muunneltua) ja oireet ovat selkästi vähentyneet =)
Stinkkeri: Kiitos vaan lempinimestä. :D en meinannu päästä kirjautumaan kun jäi niin mieleen tui it-naffeli, etten osannut enää kirjoittaa omaa nikkiä... :whistle:
 

Yhteistyössä