PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Kiitti kaikille tsemppauksesta!!

Lekuri oli mehiläisen lääkäreitä pääkaupunkiseudulla.. mulla on vieläkin niin hemmetin paska fiilis siitä, että huh huh. Olen myös jotenkin RAIVONA!!! Unohdinkin eilen mainita että se kirjotti teroreseptin VUODEKSI!?! Onkohan toi nyt ihan oikein. Sitten se myös sanoi että tuu helmikuun lopussa uudelleen jos mitään ei oo tapahtunut... VOI VI**U!!!!

Mä mietin kumpaan menisin mehiläiseen vai Felicitakseen.. harmikseni valitsn väärin :(

Tikkuja en meinaa heittää minnekkään - niitähän on mulla ihan rielusta ja VARMASTI tikutan vielä huomennakin ja lauantaina. Sitten saa riittää tähän kiertoon.

prkl, stana... Kiroilee täällä lumipyry!!



 
Lumipyry: Pahoittelut ääliö gynestä! Siis uskomatonta! Mä kans mietin, että jos mun kierto heittelee koko ajan sitä 24-39 väliä niin hakeudun yksityiselle ajoissa. Nyt yk4 meneillään ja taas alavatsaa juilii siihen malliin, että ois oletettavissa tällä kertaa lyhyt kierto.
Mietin itse pk-seudun yksityisenä Mehiläistä nimenomaan, mutta nyt aloin sitten sun kokemusten perusteella empimään.. Ehkä meenkin Felicitakseen...

Joku tiedusteli imetyksen vaikutusta ehkäisykeinona. Meillä tyttö oli täysimetyksellä 6kk asti (vähän maisteltiin kiinteitä, mutta vasta 6kk ne tuli osaksi päiväruokailuja) ja kun kiinteät oli aloitettu ja menin kesällä 3vkoksi täysipäiväisesti töihin, tyttö silloin 8kk niin menkat ilmaantuivat. Imetys hiipui hiipumistaan kesän jälkeen ja kun tyttö oli 10kk niin lopetin imetyksen kokonaan kun maitoa ei vaan enään tullut eikä tyttökään enään rintaa oikein huolinut. Synnytyksen jälkeen ollaan oltu ilman ehkäisyä eli meillä toimi imetys hyvin ehkäisynä ja nyt näköjään sitten hormoonitoiminta tai mikä lie toimii ehkäisynä kun ei pikkukakkosta vaan kuulu... :)

Piti vielä kommentoida muidenkin juttusia ja halitella ja tuntea myötätuntoa, mutta lahopää olo tänään :ashamed: :whistle:

).( täti varmaan tuloillaan kun alavatsaa juilii :headwall: :headwall: tänään kp20, että toivottavasti ei tule ylilyhyt kierto tällä kertaa :headwall:
 
Lumipyry :hug: Olipa uskomaton ämmä, ja yksityisellä!! :eek:

Nemu päivitätkö kp 1 ja yk 16 :headwall:

Ei meilläkään nuo tutkimukset ihan putkeen lähteneet :headwall: Tänään soitti lääkäri (on vissiin yrittänyt soittaa koko viikon mutta ei mua saa päivällä kiinni, kun en tiennyt odottaa soittoa!!!) Sanoi, että kaikki verinäytteet ok. Kysyin mielenkiinnosta proge-tulosta, kun oli otettu dpo 4. Niin eipä sitä ollut otettukaan vaikka piti :headwall: Sen takia nimenomaan piti odottaa 3 viikkoa että pääsin verikokeisiin |O Sit meidän lähetteet oli tullu takaisin kun ei ollut miehen tietoja ja niistä oli nyt soitellut viikon mun perään. Eli saldo tämä: 4 viikkoa odottelua että saa lähetteen eteenpäin vajavaisilla verinäytetuloksilla... Kaipa se on pakko uskoa, että kunnallinen terveydenhuolto ei vaan toimi :/
 
Lumipyry olipas tosi törkee ja tyly gyne sulla. Mä olisin varmaan tuumannu jotain tosi ilkeetä jo takasin. :)

sunnuntailapsi :hug: ja onnea uuteen kiertoon.

Käytiin tänään koko perhe uimassa. Oli tosi kivaa, vaikka tyttö alkokin sit kiukutteleen kun piti pois lähteä.Olis vissiin halunnu olla vielä kauemmin, mut kun se aika siellä on rajallinen. Huomenna lähdetään sit Kolariin. Saa nähdä kuin monta sivua on maanantaina kahlattavana. :D Ootte niin ahkeria kirjottajia. :)

).( Eilen ovistikkuun tuli tosi selkee viiva ja tänään ei sit kun hyvin heikko haamu. Olikohan se ovis sit jo? Tänään on kyllä nipistelly mahassa koko päivän. Se mikä on kummallista on se et tuntus niinku olis kuiva kausi menossa vielä. Tiiä sit missä tässä on menossa. :| Täytyy vielä huomenna testata et mitä sit näkyy.
 
sunnuntailapsi Onpa teilläkin ollu paska tuuri nuitten tutkimusten kanssa :( Ihme sähläämistä noi hommat joillakin terveysasemilla :headwall:

Nemu Laitatko miulle vielä listaan kierron pituudeksi 24-29 :wave:
 
Lumipyry ihan käsittämätöntä!!! Aluksi en muistanut olitko julkisella vai yksityisellä, mutta järkytyin kun kerroit että olit mehiläisessä. Siis nimenomaan yksityiselle pitäis voida mennä aina ilman pelkoa että ongelmaa ei oteta vakavasti, siitä niille maksetaan!!!!!!!! Mulla on ollu aikomus kans mennä yksityiselle jos tästä ei tärppää, mut en tiiä uskallanko enää! Mulla on ollu just toi pelko että vähätellään. HUH!

tinkku pahoittelut tädistä :(

Shenda ja Angel tervetuloa! :wave:

Tinkerbelle hurjasti plussatuulta sun huuhtelun jälkimainikeihin!!! b =) d Tuu ihmeessä kertomaan kaikki yksityiskohdat! ;)

Noppis onnittelut siitä ettet hypi seinille! Itse toivon ainakin, että tää mun tietty rauhallisuus tai luottamus ois raskausoire... Toivotaan toivotaan...

Sunnuntailapsi äh äh kp 1:stä. Ja blääh arvauskeskuksen mämmikourista!! :(

Täällä tosiaan kp 25/24-31. Ei edelleenkään menkkaoireita, esim se puuttuu nyt että dödö pettää joitakin päiviä ennen menkkoja niin että hävettää kulkea ihmisten ilmoilla... tai sitte dödömerkin vaihtaminen auttoi radikaalisti :LOL:
 
lumipyry :hug: onpa ollu ilkee gyne..

mulla oli raskaus aikana kans kamala gyne äippäpolilla,poika meinas jo maailmaan tulla viikolla 34,se lääkäri oli tosi kovakourainen ja hirmu tökerö..
survas ensinnäkin sen helkutan ultran jumalattoman kovalla voimalla sisuksiin ja käänsi ja väänsi sitä kovalla kädellä,sitten sätti mua siitä kun istukka oli kalkkeutunu,mulla oli ollu flunssa 3kk putkeen,ihmekkös tuo..sit itkin siellä sitä kun se sano jotenki hirmu loukkaavasti että lapsi joutuu teholle jos se syntyy jne..mun ois pitäny jäädä osastolle,olin liikunta kiellossa,edes vessaan en saanu kävellä jonne oli noin 2metriä matkaa..lähdin kotiin,en ois kestäny olla siellä,se kätilö/hoitajakin oli tosi tökerö..
näitä sattuu,harmi vaan,liian usein..

uudet terppatuloa,shendan kanssa ollaankin vanhoja tuttuja :D

tänneppä ei erikoista,kovasti syyhyttää onko masussa asukkia :p

lauantaina ois kaverin läksiäisetkin,tässä tuumailen menenkö vai en :/
 
Tätihän se kylään paukahti..prkl..no ei voi mittään.

Mun kierto oli nyt sitten 29 päivää eli millos mun pitäis ruveta tikuttelemaan josko sitä ovista tulisi???Kertokaa viisaammat, viimekuussa kierto oli 27 päivää.
 
AAM
tervetuloa uudet munkin puolesta.. :wave:

lumipyry.. mä oisin sun tilassa jo lätännyt akkaa lättyyn kyselemättä sen enempää ja tunkenut millä tahansa se siinä ronkki sua niin ainakin korvaan ja jos ois raivoa ollut niin varmaan nenäänkin.. :xmas: :xmas: |O
tartti eukon varmaan pitää omana tietonaan tikkuteoriansa ja muutkin "expertiisit" ei ainakaan sillä ämmällä tartti toista kertaa nenäänsä käyttää :) :hug:

shenda ja sunnuntai tädistä :( :hug:

stinkkis.. *odottaa pissustarinoita* :p kyläpervo ilmoittautuu taas.. :wave:

Lumikuningattarelle oili puhureita jos ois onnistunut bongaus ja hyödynnys.. ;)
Noppikselle kauhiasti plussa puhuria kans :whistle:


nyt aamiaise tekoon.. :whistle: taidan olla päästäni sekaisin kun täällä istun... ja tähän aikaan ko normaali-ihmiset nukkuu...

:heart: AM (hippunen rv 11) =)
 
"Jätkät" hei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Noniin... jos olisin uskonut gyneakkaa ja heittänyt ovistikut roskiin niintätäkään en olisi nähnyt:



Kuva voi olla vähän huono mutta musta ne on ainakin yhtävahvat?!? Digitestillä en ees viittiny kokeilla ku olin ajatellu säästää ne loput tikut seuraavaan kiertoon... taidan mä sen vielä kokeilla tänää... kaks tikkuu siks... ku verailevatutkimus käynnissä :D mammaksi vs kotitestit :D

Mutta pakko oli tulla hehkuttamaan :)
 


On tapahtunut jotain hyvin outoa. Outo vieras, vanha nainen on muuttanut talooni. Minä en tiedä, kuka hän on, mistä hän tuli tai kuinka hän pääsi sisään.

Minä en varmasti ole kutsunut häntä. Tiedän vain, että yhtenä päivänä hän vain oli siellä. Hän on hyvin viisas vanha eukko. Hän onnistuu pysyttelemään poissa näkyvistä yleensä, mutta kun koska tahansa kuljen peilin ohi, näen hänestä vilauksen. Ja kun katson peiliin suoraan, tarkastaakseni ulkoasuni, siellä hän on tukkimassa koko peilin ja peittää minun hurmaavat kasvoni ja vartaloni! Tämä on hyvin julmaa. Olen yrittänyt huutaa hänelle, että hän lopettaisi, mutta hän vain huutaa takaisin!

No, jos hän nyt todella haluaa roikkua täällä, niin olisi enemmän kuin kohtuullista, että hän tarjoutuisi maksamaan myös vuokraa. Mutta ei!

Silloin tällöin löydän muutaman kolikon taskuni pohjalta tai jotain irtokolikoita sohvatyynyjen alta. Mutta se ei ole likimainkaan tarpeeksi. Tosiasiassa, en nyt suinkaan haluiaisi tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä, hän varastaa minulta rahaa. Kun käyn pankkiautomaatilla nostamassa pari sataa, pian se kaikki on mennyt. Minä en varmasti kuluta rahaa niin nopeasti, joten ainoa johtopäätös on, että tämä eukko "nipistää" minulta. Luulisin, että hän tarvitsee rahaa ryppyvoiteisiin. Hän todellakin tarvitsisi sellaista!!

Mutta raha ei ole ainoa asia, mitä hän minulta vie. Ruokaa katoaa myös hälyttävää tahtia. Etenkin sellaiset herkut kuten jäätelö, keksit ja suklaa. En todellakaan voi pitää näitä ruokia kotonani enää. Hän on kovasti makean perään, mutta hänen olisi syytä olla varovainen, ettei tule muutamia kiloja lisää. Luulen, että hän kylläkin tajuaa asian, sillä hän käy säätämässä minun vaakaanikin sillä tavalla, että se näyttäisi muutaman kilon lisää. Säälittävää!

Vanhaksi naiseksi hän on kovin lapsellinen. Hän tekee mielellään ilkeitä kepposia. Hän esimerkiksi käy vaatekaapillani muuttamassa vaatteitani siten, että ne eivät enää sovi minulle. Tai sitten hän sotkee minun työpöytäni ja arkistoni, niin että minä en enää löydä papereitani. Tämä on erityisesti ärsyttävää, koska minä olen erikoisen siisti ja järjestelmällinen henkilö.

Hän on muuttanut portaat jyrkemmiksi, imurin painavammaksi... Lisäksi hän on laittanut korotuksen sänkyyni, sillä sänkyyn meneminen ja siitä nouseminen on haasteellisempaa. Lisäksi hän tuhoaa minun ostokseni ennen kuin kerkeän laittaa ne kaappiin - hän laittaa superliimaa purkkeihin ja pullonkorkkeihin, jotta minä en saa niitä auki.
Onko tämä hieno tapa maksaa minun vieraanvaraisuudestani!?

Öisin hänellä ei ole kunnioitusta minun yörauhaani kohtaan. Hän kuorsaa niin kovasti, että minä herään. Hyvin epämiellyttävää. Ja ettei tässä olisi jo tarpeeksi, hän on löytänyt keinon seurata minne tahansa menenkin.

Hän on vienyt kaiken ilon vaateostoksissa käynneistä. Kun löydän jotain ihanaa ja kokeilen sitä päälleni, hän kokeilee samaa asua, ja seisoo minun edessäni pukukopissa, jotta en näe peilistä, miten ihanalta asua näyttää ylläni.
Näen vain, miten täysin naurettavalta hän näyttää se asu yllään.

Juuri kun luulin, että hän ei keksisi enää mitään pahempaa, hän osoitti, että olin väärässä. Hän tuli samaan valokuvaan juuri kun olin valokuvaamossa ajokorttikuvaa varten. Samalla hetkellä kun kameransuljin räpsähti, hän hyppäsi kuvaan. Kuka nyt uskoisi, että se vanha nainen, jonka kuva on ajokortissani, ei todellakaan ole minä!
 
Stinkkeri täällä kertomassa teille yksityiskohtaisesti päivän terveiset alakerrasta! :D
Ennen sitä kuitenkin onnittelut Lumpparille hienosta ovisplussasta - tule nyt peitonpöllyytyksen välissä meitä moikkaamaan kuiteskii! :)

Hitsi että mua jännitti mennä sinne putkitutkimukseen tänään. En tajua miksi, koska olen sellaisessa aikaisemminkin ollut ja tiedän ettei mitään tukoksia ole. Eikä se ollut ekalla kierroksella kauhean epämiellyttävää, lähinnä putken laittaminen sattui vähän.

Ihan ekaks totean jälleen että mahdottoman hyvää palvelua sain, hyvä mieli tuli heti kun lääkäri kutsui mut sisään (minuutilleen ajoissa!). Hän oli mukava ja hymyilevä ja tervehti esikoistakin erikseen. Meni sitten heti asiaan, kertoen koko ajan mitä tekee ja mitä näkyy. Tällä kertaa en edes huomannut putken laittamista, ts. koko toimenpide ei edes nipistänyt! Lääkäri hehkutti koko ajan kuinka hienolta näyttää, nesteet virtasi kovaa ja vasemmassa munasarjassa oli tämän kierron "pomo" (lääkärin ilmaisu :D ) eli siis isoin follikkeli joka valmistautui irtoamaan.

Sitten vaan housut jalkaan ja pöydän ääreen istumaan, ja lääkäri kertoi iloisena keltarauhashormonikokeen tuloksen olevan erinomainen (ts. ovulaatio ja kiinnittymismahdollisuudet on turvattu). Loput kokeet tulevat vasta ensi viikon lopulla, joten soittelen hänelle silloin.

Lääkäri totesi lopuksi, että nyt vaan ahkeraa yritystä - sä olet raskaana ihan pian!

Jäi hirveän hyvä mieli. Mun huoleni otettiin vakavasti, tutkittiin ja todettiin että toistaiseksi kaikki on kunnossa. Nyt tuntuu ihan erilaiselta lähteä tähän odotteluun ja kuumeiluun, kun ei ole enää tunne että on kyse elämästä ja kuolemasta kun aikaa kuluu. Olo on tosi rauhallinen ja iloinen.

Suosittelen lämpimästi Felicitasia jos pääkaupunkiseudulle on mahdollista tulla asioimaan. Mulla on jo toinen kierros siellä käyntejä ja toivottavasti pian jo toinen onni meitä kohtaa!

Tässä vähän omaa navanalustaa :LOL:

Rentouttavaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia +++++++++++ :hug:
 

Yhteistyössä