PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

kiitti ihunasta uudesta pinosta :flower:

onnea plussaajille :heart:

oma olokin on melko toiveikas tän kierron suhteen,ei nyt pidä liikaa innostua..ihme menkka jomoilua ollu tänään ja eilen koski ihan hirveesti alamasuun,oksettikin ja ei oikein kärsiny istua :/

Hieno uus pinkka :)

Itte mä en saa tohon ovistestiin mitään ja mitään tuntemuksiakaan ei ole!! Aika mielenkiintoista!! Mulla on yleensä tosi selvät oireet. Synnytyksen jälkeen olen kyllä ovuloinut kaikissa kierroissa tai ainakin oireita on ollut. OMITUISTA, sanon mä!! Ja ärsyttävääkin. Menee ihan romuksi tämmösestä. Kaikki "rohdotkin" on käytössä, hitto! Ja toi kemiallinenkin jotenkin painaa mieltä :'(

En ookkaa sit varmaan koskaan ollu näin onnellinen ku menkat alkaa :D juhuu!!!! Nyt sit ei tarttiskaan ikinä enää tulla! :p

Belladonna onnea plussasta!!!! :heart:

AINIIIN!!Mun piti viel kerran kysästä tyhmä kun olen... ni että onks mulla yk nyt 11 vai 1 ??? ton km:n takia... !?

Mä olen tässä viikon miettinyt että uskallanko tänne tulla vai en :|
Mutta kirjoitan nyt jotain

Elikkästä olen 27-vuotias rouvashenkilö etelä-suomesta ja tytär joka on syntynyt 10/07.Tällähän näkyy olevan jotakin lokamammoista.Ja toinen olisi haaveissa.

Tuossa kerkesin syödä yhden pilleriliuskan kun ruvettiin kuumeilemaan ja kierto vähän sekaisin.Viimekuun kierto oli 27 päivää ja ovis olisi pitänyt olla n. 9-11. mutta tuntemukset tuli vasta 16. eli voikohan se olla niin että kierto on nyt tässä kuussa 30 päivää????

eli nyt olisi sitten menossa 28/30????
2 raskaustestiä tehty ja ne oli negaa :( :(

Paleltaa ihan sikana ja väsyttää koko ajan.
Ja nyt taitaa olla yrityskierto kakkonen .ja mä olen nyt jo epätoivoinen

Mut voi siirtää plussanneihin,kiitos =) Tuli illalla sen verran selvä plussa,et ei ole erehdystä :heart:
Millä testeillä sä testailit shenda? Ei ole toivoa menetetty vielä niinkauan kun täti pysyy poissa :D
Täällä taitaa olla paljon muitakin testailijoita,toivottavasti tuutte kaikki mukaan tonne odotuspuolelle :wave:

mä tilasin kotitesti.fistä raskaustestejä...pitää toivoa ettei ne tulisi ollenkaan =)

Mutta sulle paaaaljon onnea odotukseen..toivottavasti tullaan perässä....

Miten muuten tuo raskautuminen jos kierto on epäsäännöllinen????

AAM
shenda tervetuloa :wave: .. mulla oli toi kierto alussa epäsäännööllinen kun imetyksen lopetin menkat tyylin vuodenvaihteessa, kesti pari päivää niukalla vuodolla mutta silti raskauduin im lop n. 2 kk mutta se oli sitten tuulimunaksi todettu ja huhtikuun lopussa tuli spontaanina vuotona pois.
Siitä sitten tuli muutamat normi menkat pari kk mutta ovulaatiot jäi kokonaan pois ? en tiedä syytä miksi.. heinäkuussa tuli ovulaatio ja raskaus iski :) varmaankin kroppa tarvitsi aikaa palautua imetyksestä sekä tuulimunasta, siksi ne ovuloimattomat vuodot ja että limakalvo ehti "parantua" ja oli vastaanottavaisempi..
Vastaus kysymykseesi: että epäsäännöllisellä kierrolla voi tulla raskaaksi.

Belladonna tervemenoa odotuspuolelle :) :wave:

Nemu onnea tädistä, olkoon kuukautisesi "antoisat" ..:LOL:
Kiinin luota täti ois varmaan saanut pysyä poissa mutta olkoon kun on nyt, sit ei tartti naamaa enää näyttää :kieh:
Anskuliini eihän oli kiinnittymisvuodon mahkuja ??? =)

AM

Nyt sit on ovistestit tilattu kotitestistä. Oli tarjoukses 22 ovistestiä ja 3 raskaustestiä.
Täällä on varmasti sata kertaa jo kysytty tää mut,jos vielä kerran joku viitsis valaista muakin. Siis en oo ikinä ennen niihin kuseskellu ni pitääks niitä tehä mihin aikaan vuorokaudesta ja montako kertaa???? Kyselee tollero. :LOL:

Heipsis :wave:

Suuret onnittelut plussanneille, Blondie, Mamax ja Belladonna :heart: :flower:

Täällä tehty välikuolema. Eli päätti sit tulla vatsatauti just oviksen aikoihin, et eiköhän tää kierto oo menetetty :'( Saatiin kyllä ihan hyvin hyödynnettyä, mutta en usko mahiksiin. Otettiin taudin päällekin vielä varmistusta, jos ovis olis vaikka taudista siirtyny eteenpäin, mut turhaan tässä nyt mitään toiveita on elätellä :'( Että se siitä sitten, v***u :kieh:

Muille silti hirmuisasti +++++++++++++++ :whistle: Eiköhän niitä plussia taas rupee tuleen pienen tauon jälkeen oikein ropisemalla ;)

Niin ja Nemulle piti kehaista hienoa pinoa =)

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja t 77:
Nyt sit on ovistestit tilattu kotitestistä. Oli tarjoukses 22 ovistestiä ja 3 raskaustestiä.
Täällä on varmasti sata kertaa jo kysytty tää mut,jos vielä kerran joku viitsis valaista muakin. Siis en oo ikinä ennen niihin kuseskellu ni pitääks niitä tehä mihin aikaan vuorokaudesta ja montako kertaa???? Kyselee tollero. :LOL:
tollerolle tiedoksi :D :LOL: ...
siis niissä testeissä mitä mä sain niin kustamus piti purkkii lirkauttaa 10-20 välillä.. ja parhaan tuloksen sain iltapäivällä 14 aikaan kun oli ovis (3: ssa kierrossa).. :whistle:
kannattaa välillä vaihdella aikaa jos oviksen aikaan tiedät että on mutta tikut ei näytä niin vaikka ap kusasta ja sit iltapäivällä uudelleen jos huippukohta ei heti ole yhtä vahvat viivat... joillakin se menee ohitse nopsempaa kuin toisilla. Tsemppiä tikutuksiin !! ja PLussa +++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
Oilin bongaukseen ja omppuselle jos ois kuite flaksi käynny laaduritaudista huolimatta..

AM

Suuren suuret Onnittelut plussanneille!! =) :flower: :heart:
Herranen aika ku tajusin just kuin pitkällä kierto on jo menossa! :eek: aika menee huomattavasti nopeammin, kun on jotain muuta mietittävää.. =)
Pojan kokeista ei löytynyt mitään ja nyt vaan seuraillaan tilannetta ja oireita. Todennäköisesti on reagoinut niin voimakkaasti siihen, kun minulla alkaa työt ja ollaan pojan kans jutusteltu siitä, kuinka meille tulee sitten muita lapsia hoitoon. =) Oireet ovatn selvästi vähentynyt ja tätä kauheeta pissaamisrumbaa ei enää ole. Saa nähdä miten sitten käy, kun lapset tulevat hoitoon..

AMlle kiitokset päivityksistä ja hyvää matkaa odotuspuolelle. :flower:

Nemu kiitos hienosta pinkasta. Jotain pientä vikaa kuitenkin oli... Jos voisit mulle päivittää sen kp:n. Se on nyt 16 eikä 17 ja sen taustailee jutun voi varmaankin poistaa. Kirjoteltua ei tule kovin ahkeran, mutta luen kuitenki jutut säännöllisesti.

shendalle tervetuloa :wave: ja Mamaxille ja Belladonnalle onnittelut plussasta :flower: :flower:

Kp1:stä kärsiville :hug: ja paremmalla onnella seuraavaan kiertoon.

).( Täällä aloitettu tikku-pissimaratooni. :) Eilen olin erottavinani hyvin haalean viivan ovistikussa, kun sitä edellisessä ei ollut mitään. Jos se sieltä sit olis tuloillaan. Ootellaan! :)

Nemu: Kiitos uudesta hienosta pinosta :)
Kaikille plussanneille Onnea sylintäydeltä! :heart:

Kaikille tädin kohdanneille: Onnea uuteen kiertoon ja täti pysykööt vastaisuudessa poissa!

).( Ovis bongattu tuntemusten perusteella sunnuntaina ja tietenkin heti ryhdytty miehen kanssa toimenpiteisiin :D Oli kyllä sellaiset alavatsakivut sunnuntaina, että luulen sen olleen Oilin tekosia... hope so!
Nyt tietty sitten odotukset korkealla kun kerrankin luulen ajoituksen olleen kohdillaan.
Arvatkaas vaan kuinka 2 herkkää viljar-testiä polttelee tuolla laatikossa...en kyllä varmaan vielä testaa :whistle: Kun on tuo kiertokin noin venyvää sorttia niin mistä sitä edes tietää milloin kannattaa testata, ettei sitten vaan taas pety kerta toisensa jälkeen kuten viime kierrossa.... :kieh:
Huokaus...kunpa se pikkukakkonen tärppäisi tässä kierrossa....

Aurinkoista viikkoa kaikille ja plussapuhureita oviksiin ja siihen ihanaiseen pikkukakkoseen :heart:

kiitoksia kaikille kiitoksista :D :saint: :heart:

tiedot päivitetty, ja tää on nii uus juttu mulle et voin sitten hiukan sekoilla noissa jutuissa mut käskekää sit korjaamaan jos ja kun teen virheitä :)

Shenda81 tervetuloa!! =) lisäsin sut listaan!
ittnafele hyvä ettei pojalla ollu mitään vakavaa!! :flower:

Eli teillä kellä oli epäsäännöllinen kierto oletteko tikutelleet kovasti vai menty ihan näppituntumalla???

Mä jo hätäpäissäni soittelin fertinovaan että pääsiskö sinne verikokeisiin että näkee onko ovuloinut..ne vaan rauhoitteli että soittele puolen vuoden päästä jos mitään ei ole tapahtunut.

Mulle tuli vyöruusukin ..tulee kuulemma kovasta stressistä..muutto,remppa ja tää vauvahaave...vähemmästäkin.

Mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta :heart:

Yhteistyössä