PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Lumipyrylle onnea plussasta!! :heart: :heart: Mä testasin esikoisesta vaan tuollaisen "haamun" ja sit heti soitin terkkarille..
Joku kyseli siitä auton ostosta, niin eilen sitten käytiin hakemassa meille uusi auto. =) Ei kuitenkaan sitä pojan toivomaa mersua. :D
Ja äsken tulin hammaslääkäristä,minulla on aivan järjetön hammaslääkäri pelko. :ashamed: Ei onneks tehneet mitään ja pääsen päiväkirurgiselle hampaan poistoon. =)
Hoitolapsetkin kävi tänään tutustumassa. Heistä nuorin on juuri 1-vuotta täyttänyt. =) vauvakuume vaan kasvoi tyttöä kannellessa.:D
Ovistikuissani on varmaan jotain vikaa, kun ei näytä viivan viivaa, ei edes haaleaa... :snotty: :kieh: saapahan ainaki leikkiä laboranttia pitempään..:D
Ja sitten siitä paljon puhutusta romantiikasta. :D Meillä aikalailla samanlaista touhua, kun kaikilla muillakin.. :whistle: Vaikkei tikussa ookkaan vielä viivoja, saa nähä mitä se sitten on kun ovis oikeasti tapahtuu... :D :whistle:
En taas muista mitä piti kommentoida.. :ashamed: Sama piä kesät talavet.. :snotty:
 
Noppis
Lumppari, olipas hienoja uutisia, paljon onnea! :heart: :flower:

).( Kp 7, jaahas, pitää vissiin alkaa pikkuhiljaa harjoittelemaan, vaikka ovikseen lienee vielä 9-10 pvää. Mut tällä kertaa en kyllä jaksa enää elää "kuin olisin raskaana" tai "onnistumisen mahdollisuuksia maksimoiden". En vaan jaksa. Eli kahvia menee älyttömästi, ja tulehduskipulääkkeitä usein, kun päätä särkee aina. Pöh. Toivottavasti ei sit estä mun mahdollisuuksiani, mut ei tässä jaksa loppuelämää olla "muka raskaana".
 
Noppis juu kyl kannattaa!! ei sitä tiä vaik olisk ovisi aikasemmi... :p

oma napa se on nyt niin että ovistestiin tuli tummaakin tummempi plussa!!!! :D jihhuuu!!!
viel ku sais jotenkin äijän tonne makkarin puolelle.. ;)
 
Lumpparille onnittelut plussasta :flower: =)

UniUnna Tuttua toimintaa :whistle: Tässä kakkosta toivoessa mie päätin, että mie en lähe enää tuohon seksintappo hommaan :kieh: Jos ei tee mieli niin ei tee ja piste. Seuraava kierto tulee aina. Toisaalta minnuu kyllä aina panettaa aikalailla oviksen aikaan, eikä mies ole vielä vastaan pannut kun olen sitä liehitellyt :p Että ei ole tarvinnu väkisinkään ottaa :D Mutta niitä varmistusvarveja ei meillä vedellä, kun kummatkin on jo saanut tarpeeseensa :)
 
Noppis
Shenda, sullako on kp 14/30? Ainakin mulla tuon pituisella kierrolla plussa on vasta 16. päivä, joten onhan sinulla vielä aikaa. Ja jos luteaalivaihe sattuis olemaan vähän lyhyempi, niin vois olla vieläkin myöhemmin ovisplussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
Shenda, sullako on kp 14/30? Ainakin mulla tuon pituisella kierrolla plussa on vasta 16. päivä, joten onhan sinulla vielä aikaa. Ja jos luteaalivaihe sattuis olemaan vähän lyhyempi, niin vois olla vieläkin myöhemmin ovisplussa.
Mun laskujen mukaan nyt menossa kp 14/28..ainakin viime kierto oli 28päivää.Mikä on luteaalivaihe?????
 
LumiPyrylle onnittelut plussasta, mahtavaa, ihanaa, jihuu :heart: :D
Lokakuu näyttää olevan siis oikea plussakuu :D
Tinkerbelle: Mä testasin negan kp24 ja sitten kp28 tuli haamujen haamu. Kp31 sit vihdoin vahvistui kunnon plussaksi. Mulla oli ovis kp16 elikkäs dpo 8 testasin sen negan. Ja mulla oli herkkä Vilja testi negan kohdalla ja haamun. Vahvistuneen plussan testasin clearbluella.
Omppunen: Milloin sulla on la? Ootko soittanut jo neuvolaan? :D
Mun la on 13.6.09 Soitin neuvolaan kun meillä on tytölla sinne asiaa marraskuun alussa ja sovittiin sitten, että samalla kertaa on munkin käynti. Oon silloin rv9.
Mietin myös, että tekis mieli mennä saamaan varmuus yksityisellä varhaisultrassa, mutta mies on sitä mieltä ettei mentäis. Ehkä mä sinnittelen sinne ekaan neuvolaan sitten. Esikoisen kohdalla käytiin ekassa neuvolassa rv8 ja silloin ei sydänääniä kuulunut. Eli voi mennä siis aina niskaturvotus ultraan asti, ennenkuin saa varmuuden masuasukista... miten mun pää kestää ja miksi sitä onkin nyt näin paniikissa.... :/
 
Onnea oviksesta Nemu!!! :flower:

Shenda:
Mun laskujen mukaan nyt menossa kp 14/28..ainakin viime kierto oli 28päivää.Mikä on luteaalivaihe?????
Mulla tuli tosiaan viime kuussa ovis 29 päivän kierrolla kp18-19. Eli sullakaan ei oo mitään hätää vielä, jatka vaan sitkeästi!! Ja luteaalivaihe tarkoittaa siis aikaa oviksesta kuukautisiin, ja yleensä se on 10-16 päivää (tavallisin ehkä 12-14).

Elwi kuulostaa lohdulliselta että nega voi muuttua plussaksi...eli jos tässä testaan negan niin toivoa ei ole menetetty! Ja menkää ihmeessä varhaisultraan jos siltä tuntuu, on se varmasti oman mielenrauhan arvoista. Nimimerkillä kokemusta on :hug:
 
Moip!

Elwi la mulla olis 11.6. Oikeesti varmaan kans 13.6, kun mulla on pitempi kierto, mut sehän ei vaikuta virallisiin merkintöihin (aina muuten parempi, kun vauva olis oikeesti nuorempi, kun la, jos vaikka sattuis meneen yliaikaseks kunnolla (oho, nytpä uskalsin jo kävästä ajatuksissa noinkin pitkällä )).
Ja neuvolaan soitin ma, kun sieltä sen lähetteen sinne labraan sain. Toi meijän esikoinenhan on 1v3kk ja se äitiysneuvolan th vielä muistikin mut. Se on aivan ihana ihminen ja ottaa kaikki huolet aina niin tosissaan.
Aamulla mulla oli lääkäri muista syistä ja se oli samassa rakennuksessa meijän äitiysneuvolan kans, ni sieltä sen tuloksenkin sillon jo sain, mut sit ei ehitty muuta puhuun, ni soitin vielä soittotunnilla. Ja sit se anto mulle jo ekan ajankin neuvolaan (9+0) ja myös ekaan lääkärineuvolaan (12+0) ja sen jälkeen vielä kysyin(ja panikoin), et olisko millään mahollista päästä siihen varhaisultraan, niin pääsen 23.10 (7+0), eli 2vko vielä. Helpotti oloo jo nyt toi tieto. Paitsi nyt illan aikana en oo tuntenu ollenkaan olevani raskaana, ni huolestuttaa vähä, mut niin tosta esikostakin muistaakseni näin aikasin vaihteli oireet päivittäin. Oikeestaan muuten sain esikostakin samalta th:lta varhaisultra-ajan, kun soitin jo joskus rv 5+, et mulla oli oireet hävinny :D Ne sit palaskin hetken päästä kyllä entistä voimakkaampana ja kesti vielä kauan.

Nyt tuli sit omaa napaa :ashamed:

Ja sanokaa, jos teita muita haittaa, et täällä puhutaan jo kaikkee raskaus juttuja :ashamed: Mä yritän pikkuhiljaa uskaltaa siirtyä tonne odotuspuolelle, mut en ihan viä ja täällä tuntuu olo niin turvalliseslta.

Ja +++++++++++ :whistle:

Nyt pakko mennä.. Öitä!
 
moikka,tänne ei uutta millään rintamalla :|


omppunen musta ainaki on ihanaa kuunnella tai siis lukea eidän raskautuneiden juttuja :heart: joten niitä mun puolesta ainaki niin paljo ku jaksaa kirjottaa :D
siis saako tollasen varhaisultrankin?siis nt-ultran ja rakenneultran lisäks :eek: en oo tiennykkää
 
Morjens!

Väsyttää ihan sikana! Hitto, jostain syystä kaikki ramppas just tänään kakkukahvilla ja olen ylpeä itsestäni ja olin ihan hiljaa.. VAIKKA OLISIN HALUNNUT HUUTAA KAIKILLE ETTÄ MÄ SAIN RASKAUSTESTIIN VIIVOJA TÄNÄÄN PER*EL*!!!!!!!

Mä muuten tein mammaksin herkällä liuskalla tänään testin samasta pissasta ku noi aikasemmatkin nii siihen ei tullu ku ihan himmee viiva... eli ei se ihan niin herkkä oo ku esim CB testi.


Lisäys:

shenda81, mulla ovis oli edellis kierrossa kp 14 sitä edellisessä se oli kp 13 ja nyt se oli kp 18. Eli ei kannata lannistua!! Jatka vaan tikutusta!!!! Mä olin ihan maassa ku ovista ei kuulunut kp 14-15 ja jatkoin tikuttamista ja sitten alkoikin viivat vaan tummumaan ja YES!!!
 
Lumppari onnitelut sekä plussasta että synttäreistä. :flower: :flower: :)

Nemulle onnea oviksesta!

Ei mua ainakaan haittaa jos puhuu raskausjuttuja. Myönnettään että tulee käytyä välillä vakoilemassa odotuspuolella ent. pikkukakkosta toivovien kuulumisia. Eikä se vauvakuume suinkaan siitä laske... :D

).( Kierto on lopuillaan ja sitä on taas pari päivää oltu niin raskaana niin raskaana. :) Taitaa vaan olla sitä pitkää, pitkää flunssaa. Tänään nimittäin täti kurvasi paikalle. Kp on siis 1 ja yk vissiin 10.
Ilmeiseti se ovis oli sillon kp16 kun tuli se viiva siihen testiin. Olis pitäny vaan puistella ukko sohvalta hommiin... :ashamed: No onneksi ei kierto venyny taas kovin pitkäksi. Pari viimistä kiertoa on varmaan ollu ovuloimattomia kiertoja kun ei ole ollu samanlaista nipistelyä mahassa kun nyt oli. Tänään kaupasta tarttui mukaan greippimehua ja huomenna haen aptekista Beroccaa. Ja onhan mulla niitä ovistestejäki vielä.

 
Kiitos vielä kaikille onnittelijoille! Oli kyllä mahtava synttärilahja!

Stinkkis, sä kyselit tosta testaamisesta.. Mä en testannu ennen eilistä, mutta esikon kanssa testasin kyllä negan kaksi kertaa ja siitä sitten haamu alkoi vahvistumaan. Mä hullu testasin sillon ihan liian aikasin. Ekan haamujen esihaamun sain dpo 10 ja dpo 11 se oli jo aika vahva haamu ja siitä sitten vahvistu kun vielä oli pakko tehdä niitä testejä. Olen kirjottanut tämän kaiken ylös kalenteriin :)

Testasin myös tänään :ashamed: Oli niin pakko :whistle:

Laitanpa kuvan siitä! (älkää hermostuko näihin mun kuviin, pliiiiiiiiis)



Ja toi viiva tuli aika hetkessä :)

Mutta huomenna testaan sitten vielä kerran :D :D :D

Nyt on kurkkukipeenä |O ja vähän kakka olo, blaaaaah!

Pahoittelut tädin eli akkapaholaisen kohdanneille :hug:

Ja kaikki ovisplussalaiset - koittakaa saada ukot hommiin ja kaikki keinot on sallittu :p :p Myös se romantiikka ;)
 
Hölmöjä ehkä kyselen, mutta mitä noi teidän kp:t ja dpo:t oikein tarkottaa?

Nii..ja siitä piti kysästä, ku ikinä ovistikkujen kans pelannu, että miten ne toimii?

En tiiä :ashamed: :D

*muoks* mul ei mitään tietoakaan kierrostani ku menkkoja ei oo kuulunu ku imetänkin vielä tota mein 2kk poitsua. Saatika että ovuloinko ees ollenkaan... Voihan se olla, etten ees ovuloi ku ei menkkojakaan oo.
 
Dogtor ja Lumikuningatar :hug: mälsää...

Tervetuloa uudet! :wave:

Mäkään en saa ovistesteihin haamun haamua, vaikka jo 14/24-31. Kai mä jatkan viel tikuttamista muutaman päivän, mut luulis et jos ovuloisin täs kuussa, tikkuun tulis nyt jo ees vähän väriä. Tai sitte nuo mammaksi-tikut on susia. :(

Suattaahan tää mennä taas vanhan kaavan mukaan, että pari ovuloimatonta kiertoo ja sitte taas ovis. This sucks.
 

Yhteistyössä