PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Onnea Elwi ja Omppunen :flower: :hug: plussista...ja nyt puhallatte niitä plussa tuulia tännekkin päin..Juup ja kyllä se epävarmuus kuuluu asiaan, jahka aikaa kuluu ja oireet vahvistuu niin mielikin/olokin todellisempi

Voi dogdor :hug: negasta..oonko mitään toiveita ettei vaan vielä hormooneja ois tarpeeksi, toivotaan että se vielä plussaksi muutuis

:hug: kaikille tarvitseville..

Täällä täti kurvannut vihdoin poissa..toivottavasti nyt tajuaa pysyäkin ainaskin sen vuoden :D tässä nyt sit mielenkiinnolla odotan tuntemuksia, ja ett tunnenko oviksen nyt niin selkeästi kuin viimeks...ja kuume nousee

Ihanaa tänään jumppapäivä, saa taas hetkeksi unohtaa tän huushollin =)
 
dogtor :hug:

Mullakaan ei ole taaskaan mieli mitenkään korkealla!! Stana! Ihan semmonen olo ku ennen menkkoja. Mulla on hormonaalinen migreeni ja sen oireet on nyt havaittavissa.. se silleen hiljalleen hiipii päälle, hitto. Eikä mulla oo mitään muutakaan oiretta raskaudesta - ei mitään!

Tää on piinaa :kieh:
 
Noppis
Elwi onnea! :flower: :heart:

dogtor voi harmi. :hug: Toivotaan, että vielä muuttuisi.

).( Ihmeellinen toivottomuus on vallannut minut. En enää aktiivisesti toivo raskautta, vaan suren lapsettomuutta. Siis mikä minua vaivaa? :LOL: Olemme yrittäneet helmikuusta asti, mutta vasta 3 kiertoa, ja minulla on nyt ihan normaali kierto, ja kaikkien tietojen mukaan kaikki pitäisi olla hyvin! Miksi ihmeessä olen tullut näin negatiiviseksi? :eek: Olen jostain syystä aivan_vakuuttunut että emme onnistu. Tällainen pessimismi ei ole minulle ollenkaan tyypillistä, enkä tajua itseäni nyt ollenkaan. Vaikka kuinka yritän sanoa itselleni, että saatamme onnistua jo tässä kierrossa, niin silti saattaa itku tulla kun näen raskaana olevia naisia. Voi tätä naisena olemisen vaikeutta. :xmas:
 
Onnea Elwi ja Omppunen :heart: Kurkkasin etusivua, ettei ole kukaan plussannut viikonloppuna, mutta oli kuitenkin :)

Täällä vietetty esikon 2-vuotissynttäreitä, en oo ehtinyt kirjoitella. Se siitä 2 vuoden ikäerosta :ashamed: Nyt uhmaikäistä nukuttamaan!
 
kyllähän se mahdollista on ettei hormoonia testiin vielä tarpeeksi ole,ja en usko että olisikaan..
odotellaan vaan nyt,ei musta tunnu mitenkään pahalle edes :D
joko täti tulee tai sitten testataan,tilasin jo netistä muutaman testin :LOL:
 
Täällä kans ois yks kuumeilija... Esikoispoika syntyi kaks kuukautta sitten eli elokuussa ja nyt jo kuumeillaan pikkukakkosta!!! :D

Imetän vielä eikä mun menkatkaan oo vielä uudelleen alkaneet eli raskautuminen on aika epävarmaa joskin kuitenkin mahdollista (ainakin mitä muiden imettäjien raskautumistarinoita oon kuunnellu)...

Eli toivo elää plussasta raskaustestiin.
 
Mentiin tänään koko perheen voimin autokauppaan. Myyjä tuli siihen kyselemään et minkäslaista autoa haeskelette. Kohta 3-vuotias poikani sanoi siihen:" Minä oon aatellu temmosta paljon ajettua melsua." :D
Kyseisessä autoliikkeessä ei valitettavasti ollu mersuja myynnissä.. :whistle:

Nyt pittää mennä nukkumaan, aamulla aikasin herätys..Hyvää yötä.
Tuun aamusella lukemaan jututu! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ittnafele:
Mentiin tänään koko perheen voimin autokauppaan. Myyjä tuli siihen kyselemään et minkäslaista autoa haeskelette. Kohta 3-vuotias poikani sanoi siihen:" Minä oon aatellu temmosta paljon ajettua melsua." :D
Kyseisessä autoliikkeessä ei valitettavasti ollu mersuja myynnissä.. :whistle:

Nyt pittää mennä nukkumaan, aamulla aikasin herätys..Hyvää yötä.
Tuun aamusella lukemaan jututu! =)
ihana :LOL: :LOL:
 
Meil ollaan TAAS kuumeessa.. joko korvat tai sit hampaat (alhaalla pullottaa), pitää aamulla kattoa pitääkö käyttää näytillä, viikon päästä olis korvakontrolli. Edelliselläkin keralla nosti kuumeen, ku oli korvissa (ei ollu flunssaa tms.) mä en kestä :'( jos tää kierre tästä alkaa :headwall: nyt kaks kuuria ( dimitrin duplo ja sitromax) syöty 3vk välein :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja ittnafele:
Mentiin tänään koko perheen voimin autokauppaan. Myyjä tuli siihen kyselemään et minkäslaista autoa haeskelette. Kohta 3-vuotias poikani sanoi siihen:" Minä oon aatellu temmosta paljon ajettua melsua." :D
Kyseisessä autoliikkeessä ei valitettavasti ollu mersuja myynnissä.. :whistle:

Nyt pittää mennä nukkumaan, aamulla aikasin herätys..Hyvää yötä.
Tuun aamusella lukemaan jututu! =)
ihana :LOL: :LOL:

:LOL: :LOL: :LOL: ei hitto,päivän parhaat naurut sain,ihana poika :heart:
 
zuku onko teillä penisilliini allergiaa kun ei amorionia oo annettu?
meillä on pojalle altistus joulukuussa kun tuli tosi paha allergia reaktio vasta kolmannella kuuri kerralla,oltiin ihan sairaalan ensiavussa ja osastolla
 
Pitäis varmaan testi mennä ostamaan menkat päivän myöhässä, mut en viitteis turhaakaan käydä ostamassa kun kuitenkin vähän menkkajomotusta ni ootan menkkoja... esikoista odottaessa olisin jo tässä vaiheessa tehnyt ainaskin pari testiä... Mut en haluis pettyä jos onkin vain yks viiva...
Kävin just raskauskiekosta katselemassa et jos oisin raskaana ni saisimme juhannus vauvan la ois 16 pvä ja juhannus 20 ja esikoinenkin meni viikon yli.... ehkä parempi lähtee apteekkiin eikä kuvitella että on raskaana ja haaveilla juhannusvauvasta
sori vähän sekavaa tekstii mut on sekavat fiiliksetkin....
 
Minä ja mies lojutaan molemmat puolimakaavassa asennossa sohvalla klo 21 ja haukotellaan vuorotellen. Telkkari on auki ja odotellaan että Bettinassa tulisi vieraaksi Patric Sarin. Se kun tuntuisi kiinnostavimmalta siinä hetkessä.

Kumpikin tietää että nyt pitäisi jaksaa. Kummallakaan ei evä värähdäkään.

Minä: miks mä joudun aina tekemään aloitteen.

Mies: ai onks nyt se aika.

Minä: no kyllä sä sen tiiät. Ja voishan sitä muulloinkin, vai?

Lisää haukottelua ja voimien keräämistä.

Minä: no ei auta, kai se on pakko.

Haukottelen niin makeasti että miestä naurattaa. Könyämme vaivalloisesti sohvalta Patric Sarinin silmien alta ja menemme makkariin.

Minä: mä haluan olla alla.

Mies: eiku mä oon väsyneempi.

Laiskanlaista touhuilua, minä toivon että tulis nyt nopeesti että pääsis nukkumaan. Sitten rutiininomaisesti hetki köllöttelyä sängyllä miehen mentyä kylppäriin.

Takaisin telkkarin ääreen.

Lumipyryn ihanan gynen sanoja lainatakseni: heitetään ovistikut hiiteen ja nautitaan vain seksistä! Just joo.
 
Täällä siis uusi kuumeilija joukkoon. Ennestään perheessä -01 syntynyt poika.

E-pillerit on ollut käytössä jo 7 vuotta, loppukesällä jätetty ne pois. Nyt menossa toinen kierto ja kroppa ilmeisesti ihan sekaisin noista vuosien pillerien popsimisesta. Eka kierto tyhjennysvuodon jälkeen kesti 53 pv, nyt mennään toisessa kierrossa päivässä 34. Otin ovistikut käyttöön kp 11, mutta enpä ole sitä vielä ollenkaan bongannut. Kerran saattoi ehkä olla haaleaakin haaleampi viiva ovistestissä, mutta sitäkin hieman epäilen. Mutta taidan kyllä vaan jatkaa tota tikuttelua. Toivottavasti joskus edes saan ne maagiset viivat näkyviin! =)
 
Hitto en mä saa ovistesteihin mitään vaikka joittenkin laskureiden mukaan oviksen pitäis olla 8.-.9pvä....mä EN ala mitään.

Meilläkin oli samanlainen tilanne kuin UniUnnalla eilen..kyllä tästä on romantiikka kaukana, toivoo vaan että tule ja äkkiä ei tässä koko iltaa ole aikaa.

Eilen tehtiin tytön synttärikakusta koeversio ja siinä täytteen tekemisen ja kakun paistamisen välillä piti jo jotain harrastaa ja eikun takaisin leipomishommiin :LOL:
 
Tervistuloa uudet!!!!!!!!!! Mukaan vaan!!!!!!

dogtor , mä tekisin testin, jos olisin sä, mutta sä oot varmaan viisaampi ku mä ja ootat huomiseen.. tai teet testin tänään!!! Jännäääääääääääääää sulla, hui!!!!!! Sitten heti taas raporttia tänne!!!!!!! Milläs testillä sä testasitkaan eilen?

Hauska autokauppa reissu teillä =) ittnafele :D Tulikos kauppoja?

OI, miten romanttinen ilta teillä UniUnna!hanaa ;) ;) Meilläkin mies valitti ettei jaksa kun viimeistä varmistus vetoa vonkasin :p :p Siihen saakka oli kyllä ihan romanttistakin mutta se oli vähän semmoinen pakko rutistus poitsun ollessa päikkäreillä :)

(.) (-- TURVONNU OLO!! Mulla se migreenin alku hävis kokonaan :eek: OUTOA! Yleensä se kestää kauan.. Ja on jotenkin outo olo |O Ja mun tekee mieli appelsiineja, heh!!! Ei oo menkat alkanu ja mulla on ihan hirveen vaikeeta ollu koko aamun pitää näppini erossa noista mun testeistä, joo niitä on tosiaan aika monta... 6 kpl. :ashamed: Olen vähän hermoheikko ja himotestaaja :ashamed: Mutta huomenna aamulla pissaan tikkuun (jos en jo hädissäni tee sitä jo tänään)
Olis vaan niin ihana synttärilahja, ne kaks viivaa tikussa =) :heart: =)

Mä varmaan palaan pian koska mä oon ihan hermona :kieh:
 

Yhteistyössä