PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Tervetuloa uudet! :wave:

Unis toi teidän saippuaooppera on just niinkuin meillä :LOL: Itse asiassa meille on käynyt muutaman kerran niinkin nolosti että ollaan alettu nauramaan kesken touhujen ja on menny ihan pipareiks koko homma :D Jotenkinhan se stressi varmaan aina purkautuu, ja meillä näköjään näin... Siinä olen ihan samaa mieltä että erotiikka on usein tosi kaukana, etenkin kun mulla tulee näköjään kauhean helposti hiivatin hiiva silloin kun sänkypuuhaa on tiheään. Hitto että ei oo montaa yhtä ärsyttävää asiaa kuin hiiva! |O |O

No joo... toivo elää taas korkealla että sais plussan ja pääsis tästä pakkoyrittämisestä! Mulla on 6 dpo, kp 19 ja aika tavanomaiselta vielä tuntuu. Ei oo mitään oloja, ei raskauteen tai kuukautisiin viitaten. Ja jos menkat tulee, niin onneksi näyttää tulevan vähän pidempi eli normaalimpi kierto.

Shenda älä helkkarissa niitä ovislaskureita kato, ne on ihan päin hittoja kun olettavat oviksen tapahtuvan aina tasan 14 vrk ennen menkkoja! Väistämättä mennään metsään, koska harvalla on edes säännölliset menkat saati sitten ovis aina tasan 14 pvää ennen. Kuten totesin, olen tikuttanut useita kiertoja ja mun ovis on löytynyt väleillä kp 12-19! Jatka vaan sitkeästi tikutusta, se voi tummua ihan yllättäen. Mulla meni viivat tässä kierrossa hailukasta tosi tummaan plussaan yhdessä vuorokaudessa.

Samaa kärsivällisyyttä myös t 77:lle!

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
zuku onko teillä penisilliini allergiaa kun ei amorionia oo annettu?
meillä on pojalle altistus joulukuussa kun tuli tosi paha allergia reaktio vasta kolmannella kuuri kerralla,oltiin ihan sairaalan ensiavussa ja osastolla
Mä ite olen kyllä allerginen, mut neiti ei. En tiedä miks noin voimakkailla kuureilla heti alottivat! Tytöllä tänään mahakin sekasin.. :/

Tinkerbelle ootko kokeillu maitohappokapseleita (ehkäsemään hiivaa) niitä saa apteekista. toinen "hyvä" on rahka tai maustamaton jogurtti

Täällä taustailija ilmottaa kierron vaihtuneen kolmoseksi ja päiviä on nyt 5 eli kp5/23-32 ja yk3.

Kovasti luen teän porinoita, mutta aika ei riitä kommentoimiseen (sen lisäksi, että oon luonteeltani taustailija). toivottavasti ei haittaa. :)

Tinkerbelle, piimällä on hyvä pestä alapesut jos on hiivaa!i Ja Zukun ehdottamat maitohappobakteerit on kans hyviä ja rahka ja jogurtit missä ei oo sokruu. Olishan se vähä omituista pestä alapesut mansikka tai banaanijogurtilla :) :) :) :) Arvaa vaan onko vaikeeta olla ku ei sais testata. Pakko mennä kohta pissimään johonkin tikkuun :)

* Muoks * Mistä toi DEKO DEKO tuli tohon väliin??????????????????????

lumipyry,toi mainos on kaikilla keskustelu sivuilla täällä plussalla..
ja tein sen testin eilen s-marketin testillä,mikälie olikaan,ja tänään sain taas negan mammaksi testillä,tosin pisu ei ollu ollut tuntia pidempään rakossa,huomenna taas teen sit aamulla,ja noi mammaksi sivun testit on niitä herkkiä puikkoja..
mulla melko vahva epäily on + kun mulla on säännölliset menkat eikä oo tapahtunu mitään mikä vois mieltä painaa ja näin vaikuttaa sit hormooneihin ettei menkkoja tuu,ja kun ei ees tunnu et ne ois tulossa..pitäs vaan siihen testiin se saada näkyviin :LOL: mutta en ota ressiä,jompikumpi tulos sieltä tulee,ajan mittaan :D

zuku onpa jännä että tosiaan noilla lääkkeillä hoitavat,mulla kun on itellä aina tuota zitromaksia ollu :eek:
mun pitää ens viikon 1v neuvolassa pyytää lähete allergia polille pojalle,kun koko ajan on räkis,ettei vaan ois koiralle allergiaa kun meillä sellainen on..

Iltoja! :wave:

Shenda mä olen käyttänyt vain liuskaovistestejä, ne on edullisempia ja huomattavasti ympäristöystävällisempiä. Ja aina on toimineet. Ainoo juttu tietty on että on enempi vaivaa pissiä ensin purkkiin, mutta toisaalta se on aika vähäinen vaiva. Mulla on ikioma pissipakasterasia aina vessan kaapissa odottamassa! :D

Zuku ja Lumppari noi hiivanhäätökonstit kuulostaa järkeviltä (etenkin tuo mansikkajogurttia vehkeeseen :LOL: ), itse asiassa mulla oli aiemmin tapana popsia maitohappoja mutta nyt ne on jääny...Ipanalle annan joka päivä rela-tipat, pitäis varmaan vetäistä itekin samalla.

Koska mä saan testata???? Nyt se alkoi. Haen teiltä nyt hyväksyntää hulluille näkemyksilleni. :D :headwall:

PALJON ONNEA TUPLASYYSTÄ LUMPPARI!!!! :flower: :flower: :flower:

Noi ei oo mitään haamuja vaan plussia!! Voi että, munkin tekis NIIN mieli jo testata, mutta jos nyt edes viikonloppuun jaksaisin odottaa :) Toivottavasti perästä tullaan!

Mikä kp ja dpo sulla lumppari oli kun nämä ihanuudet sait? Entä muut plussanneet, minä kiertopäivänä/ dpo olette ekat plussat saaneet?

Onnea plussasta!!!!

Mulla tuli eilen nega :'( Mutta ei kyllä menkkojakaan vielä näy.... Kuinka paljon pitää olla myöhässä et plussa tulee? Mun muistaakseni tein viimekskin 3 testii ennen kuin plussa tuli....

Hei tosi hienoa, kun noita plussia nyt satelee :heart: =)

Tupla onnittelut siis Lumipyry :flower: :heart:

Onkos muut testaillu?

Mä sain eilisen verikokeen tuloksen ja hcg-arvo oli 424. Kai toi ihan hyvä sit on, onko??? :/ Eilen siis oli menkkojen mukaan 4+5, mut tavallaan vähemmän, jotain 4+3, kun mulla on ainakin se 30 pv kierto. Vieläkin silti tuntuu, et kaikki ei olis hyvin. Mun on ainakin pakko päästä varhaisultraan jo mun mielenterveyden kannalta. Ei mulla tosta esikosta ollu tämmöstä. Toivottavasti mun vaisto ei olis oikeessa. Nyt meen valittamasta. Anteeks vielä :ashamed:

AAM
omppunen sun arvot on tosi jees :) turvallisimmin mielin etiäpäin :) :hug: itsekin pelko persiissä vieläkin keväisestä tm:sta.. vaikka 1 ultra takana ja tyyppi nähttin ja neuvolalekuri ensi viikolla ja silloi vasta kuulen :heart:-äänet ekaa krtaa oikeasti :)

+++++++++++++++ :whistle: :whistle: *hönkäsen tänne vielä pahahajuhengitykselläni tädit pois kaikkien luota* :kieh:

Tervetuloa uudet!! :)

Lumipyry Jeeeee!!!!!!!!!! :heart: :heart: laitanko sut haamujengiin? Ja omppunen su ainakin lisään plussaneisiin..! nyt päivittelemään tätä päivää..

(.) prkl... ei todellakaan oo hyödynnetty ovista jos sellanen vaiks olis ollu, no mut ehkä ens kierrossa sitten... :headwall: :headwall: ens kierros tuleeki täyteen vuos yrittämisest... :O

Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Zuku ja Lumppari noi hiivanhäätökonstit kuulostaa järkeviltä (etenkin tuo mansikkajogurttia vehkeeseen :LOL: ), itse asiassa mulla oli aiemmin tapana popsia maitohappoja mutta nyt ne on jääny...Ipanalle annan joka päivä rela-tipat, pitäis varmaan vetäistä itekin samalla.

:headwall:
niistä on saatavilla myös emättimeen laitettava "malli".

LumiPyry73 HURJASTI ONNEA x2 :heart:

omppunen sur arvo on LOISTAVA.. :D mää lähetän oikein pitävät tarrusukat pikkuiselle jalkaan.. :wave:

Lumipyry :heart: :heart: jippii, hieno juttu!!

Tuosta romantiikasta! Miettikääpäs tätä tilannetta, kun yritystä on ollut yli vuosi!!! Kyllä molemmat todella tietää milloin on mikäkin aika :kieh: Oikeesti ajattelin, että kohta on pakko pitää taukokuukausi tästä yrityksestä ihan tuon seksi-puurtamisen takia. Yllättävän hyvin ollaan kyllä selvitty huumorilla, onneksi :heart:

Lumipyry Onnittelut plussasta =) :heart: ja synttäreistä :flower:

Elwille ja Omppusellekkin onnea plussista :)

Mahtavaa kuulla näin paljon iloisia uutisia.Tulee varmaan melkoisesti plussia tässä kuussa..

:D
).( Kohta alkaa ovis-metsästys..Oon yritelly tota greippimehua juoda mut ku se vaan on niin helkutin pahaa.
Ei täälläkään oo kyl romantiikka kukkinut,mitenköhän sen taas löytäs , eikä yritys ole edes kunnolla alkanut.. :ashamed:

Huh, kakkua piti alkaa leipomaan ku yhtäkkiä kaikki alko soittelemaan että oliskos kakkua tarjolla |O Vähän vaikeetahan se on ollut kun leijuu 15 cm lattian yläpuolella :p

Ihan oo puulla päähän lyöty :headwall: :headwall:

Joo, saa mut laittaa haamujengiin, Nemu!!

Huomenna testaan ja vielä perjantaina ja toivon, että viivat vahvenee!! JA AIJON JÄTTÄÄ YHDEN (ainakin) TESTIN ENSVIIKOLLE :snotty: :p

Stinkkis, kp on 29, mutta mulla oli ovis vähän myöhässä (jotain kp 17-18).. joten dpo on jotain 11 tänään. Mulle ovis testit näytti 3 päivää plussaa |O |O |O En tajuu!! Mutta uskon että se oli lauantaina kp 18. Eli nyt on se dpo 11. Nii ja hei, kyllä sä saat alkaa testailee sitten vähintää dpo 11, eiks niiiii :) :) :)

Mä oon ihan sekasin ja sitten pitäis olla muka jotenkin asiallinen kun kaverit paukkaa kylään. En haluu vielä kertoo niille mitään. Ai niin pitää noi testit käydä piilottamassa.. ovat tossa pöydällä ku niitä pitää kattoa aina välillä, hih :saint:

Nyt täytyy mennä - ei pysty olee paikoillaan!!!

Yhteistyössä