PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Paljon onnea plussanneille!! :flower: ja :hug: pettyneille.

Täällä yksi, joka ei oo aikoihin kirjoitellut.. Töissä kiireitä, viikonlopunkin olin töissä. Ei mitään erikoista, kp taitaa olla 16 tänään. Ens kierrossa kyllä ajattelin kokeilla niitä ovistestejä. Mietin vaan kun oli melko runsasta valkovuotoa joskus kp 10, niin onkohan mulla ollut ovis sitten jo vähän aikaisemmin.. hmm. enpä tiedä, vähän huonosti on ennen viikonloppua vällyjen välissä tapahtunut, la ja su tapahtui sitten vähän enemmänkin. :D toivotaan että se ovis olis nyt näillä main ollut tai nyt alkuviikosta, niin olis mahikset vielä.
 
ONNEA ELWI!!!!!!!!! Toivottavasti seuraan sua viikon kuluttua! Jospa mullakin neljäs kierros olis tällä kertaa onnekas, niinkuin esikoisen kohdalla :heart:

Zuku, listalla taitaa ainakin Nasu21 ja Blondie on plussanneita, taisi olla joku muukin. Jos Nemu jaksaisi samalla vähän tehdä leikkauksia kun päivittelee. Voisi ehkä myös poistaa sellaisia joita ei ollenkaan ole näkynyt? Helpottaisi sen seurailua että kenellä mikäkin jännä vaihe on ajankohtaista.
 
Ihanaa Elwi, arvasin ;) Onnea hirveesti :flower: :heart:

Mulla on jotenkin niin hirvee jännitys tästä omasta tilanteesta, et se jännitys aiheuttaa mulle ihan pieniä supistuksia :/ Toivottavasti ne ei oo haitallisia. Soitan kohta siihen verikokeeseen sen ajan, kun mun on pakko saada joku varmistus. Prkleen dBest, kun sai mut näin miettelijääks.

Mut saa laittaa haamuilijoihin ja jos sopii, niin täällä pyörin sen aikaa, kun saan jotain varmuutta.
 
Kiitos onnitteluista :heart:
Itse en osaa ja ehkä uskallakkaan vielä mennä tuonne odotuspuolen keskusteluihin :ashamed: No, ehkä se tästä kun asia on kristallinkirkaana valjennut :D
Tinkerbellelle pidän kovasti peukkuja, ois kivaa saada tältä palstalta tuttuja mukaan sitten tuonne odotuspuolen keskusteluihin.
Dogtorille ja Lumipyrylle myös peukutuksia =)
Omppunen, kannattaa käydä verikokeessa, jotta saa itselle mielenrauhan. Mulla nippaili ja vihloi eilen illalla ja tänään aamulla vatsaa jonkinverran ja olin jo ihan varma, että menkat tulee sittenkin ja haamuni on vaan näköharhaa. No, ehkä ne johtui vaan jännityksestä kun malttamattomana odottelin vaan apteekkiin pääsyä ja testausta :D
 
Onnea plussanneill!! =) :flower:
Kukas se puhui siitä kotilaboratoriosta? :D Mulla kans tuolla vessassa kauheet testailut menossa, pitää vertailla et vaikuttaako tulokseen jos pissiä jäähdyttää sen neuvotun ajan, vai onko sama jos heti kastelee tikun pissaan.. :ashamed: Ovistikkuun ei vielä tänään tullut mitään. Todennäköisesti ovis tapahtuu tällä viikolla ja mies on yövuorossa. :kieh: Nää välipäivät heti menkkojen ja oletetun oviksen välissä on yhtä tuskaa..Tulee vierotusoireita, kun ei oo tarvetta testailla mitään.. :whistle: :snotty:
Toivotaan nyt kovasti niitä plussia, kun viime kuu taisi olla aika hiljainen.. =)
 
Onnea elwille ja omppuselle plussista!
ittnafele,mä alan kans tänään tikutteleen ovista.Eka kertaa siinä hommassa mukana. Toivotaan meille ja muille oviksen bongaajille vahvoja ovisplussia.

Täällä kp 9/26-30
 
Plussatuulia myös O:n metsästäjille! +++++++++

It-naffeli, mä tein kans viime kierrossa ton saman jutun että jäähdyttelin pissaa :LOL: ihan turhaa tosiaan näyttää olevan, en ymmärrä alkuunkaan miksi sellaista ohjeistetaan. Aina olen hienot plussat saanut kuumallakin pissillä! :D Ei se kyllä kauhean mieltä ylentävää olis jos joka päivä pesukoneen päällä olis pakasterasiallinen pissaa jäähtymässä - saattais tulla kommenttia että "hei täällä asuu muitakin" :LOL:

Mua kans ahistaa kun ei oo mitään mihin pissiä - vielä viikko pitäis odottaa, voi apua. Jos kävis pissimässä pihalla vaikka omenapuun juureen tai rasittavan naapurin postilaatikkoon :LOL: Mulla on vissiin vähän jo pehmenny nuppi.. :whistle:
 
Tinkerbelle: :LOL: :LOL: mulla kävikin mielessä, että mitenhän sitten pärjäät kun saat plussan eikä tarvii enään pissiä mihinkään :LOL: Tietty neuvolassa sitten pääset pissimään purkkiin, mutta sekään ei tapahdu kovin usein mihin olet tottunut :D

Oilin metsästäjille paljon plussapuhureita ja loppukierron kanssa kituville, paljon tsemppiä ja täti pysykööt poissa! :)
 
t77, mä aloitan kans yleensä tikutuksen kp 9 ja mulla on samantyyppinen kierto kun sulla. Ja tosiaan se plussa voi pamahtaa vaikka kp 10-12 joten et joudu edes välttämättä kauaa odottelemaan!

Kai ootte It-naffelin kanssa varottanu jo miehiänne :kieh: ? Se on niin että kaikki muu on keskeytettävä kun plussa tulee tikkuun - vaikka ois kuinka tärkee palaveri! :LOL:
 
Onnea hurjasti Elwi ja Omppunen!!! :flower: :heart:

En ole hirveesti jaksanu kirjoitella kun on tylsä "ovista-odotellessa" -aika, ja sitä ennen oli tylsistäkin tylsin tätiaika. Nyt on jotenkin semmonen pessimistinen olo, ei yhtään samalla tavalla pyöri ajatukset koko ajan navan alla kuin vielä viime kierroissa. ehkä se on hyväkin niin ei ainakaan stressi estä ovista niinkuin epäilin tuossa taannoin.

Tikutin kuitenkin eilen, ja ei mitään haamuakaan. Tilasin muuten mammaksi:sta tikut, tuli tosi nopeesti. Onkohan ne luotettavia tikkuja?

Unis kp 10/24-31.

p.s. Stinkkeri mitäs kaikkia muita tikkuja olisi apteekissa? Jos siis vieroitusoireet tikkuun pissimisestä käy liian rankaksi. Oisko jotain verensokeria mittaavia tms.? Käy rohkeasti kysymässä! :LOL:
 
Unis mä jo tuolta kotitesti.fi:stä meinasin tilata tarjoussetin kannabis-, bentso- ja opiaattitestejä - sen verran jo flippaa yläkerrassa että parempi testata nuokin varmuuden vuoksi! :LOL: :LOL: :LOL:

Tämän lisäksi voisin toki puhallella säännöllisesti myös alkometriin. Ja luonnollisesti päivittäiset älykkyystestit ja mielentilatutkimukset.

:LOL: Olenpas minä hauska tänään. :headwall:
 
Mäkin aloin tikuttaa jo varuilta kp 8.Sen verran viel noita ovistesteistä että liuskatestiin sain tosi haalean viivan mutta herkkään puikkotestiin ei tullunna mitään.
Eli taidan jatkaa testailuja noilla liuskoilla.

Miehen kanssa mietittiin että nythän pitäis vetää kännit ja puuhastella niin varmasti olisi heti raskaana...jos muka sohlais viel kumin kanssa :LOL:

Mäkin sanoin miehelle että kun soitto käy on tultava heti!!!Onneksi asutaan miehen työpaikan yhteydessä joten matkakaan ei ole pitkä :LOL:
 
Elwi ja omppunen sanokaas sit ku voin siirää teijät plussanneisiin... :) hirmusesti onnea :heart:



Ja palstaa leikattu, sellaiset poistettu joita täällä ei näy ja joiden kp:t menevät minne sattuu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nemu:
Elwi ja omppunen sanokaas sit ku voin siirää teijät plussanneisiin... :) hirmusesti onnea :heart:



Ja palstaa leikattu, sellaiset poistettu joita täällä ei näy ja joiden kp:t menevät minne sattuu...
Sen verran vaivaan vielä että jos laitat mulle kierron pituudeksi 28päivää..thank juu
 
Nemu: Kyllä mutkin voi sinne plussanneisiin laittaa, koska oonhan plussannut :) Jatko vaan tuntuu niin epävarmalta, mutta niinhän se on jokaisella.

Vielä ++++++++++++ :whistle: kaikille!

Dogtor ja Lumipyry super tsempit! Ja eikös Stinkkerilläkin aika pian oo hetki käsillä, sinne myös! Voi vitsit noita sun juttujas :LOL: Kiitos, kun piristät harmaita päiviä :D
 
testasin tänään negan :ashamed:
iskä on illassa töissä,piti anoppi soittaa poikaa katsomaan kun mua vaan oksettaa ihan hirveesti koko ajan..jospa tuota peiton alle kömpis..

onnea plussaajille!! :heart:
 

Yhteistyössä