PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

dogtor: joo, tottakai tämä plussaus on nyt tarttuvaa tällä palstalla :D
No, vielä en juhli ennenkuin koittaa huominen ja pääsen testaamaan.
Mullakin on jomotellut masua koko viikon aina silloin tällöin ja alkuviikosta oli kuvottava olo. Muistelisin, että esikoistakin odottaessa (ennenkuin tein plussatestin) mulla oli koko ajan tunne, että menkat alkaa ja ravasin vaan vessassa tsekkaamassa että alkoiko vuoto....
Omppunen: Täälläkin odotellaan jo malttamattomana testisi tulosta :D
 
Huomenia :wave:

Pitihän teitä hetki pitää jännityksessä ;) Ei vaan..

Eli siis 2 viivaa taas on, mut kyllä se aika vaalee on vieläkin, tosin tummentunu viime kerrasta. Nyt kumminkin mielestäni se näyttäis jo aidolta haamulta, eikö? :) Mutta silti mietityttää, et onko kaikki kunnossa siitä haaleudesta johtuen.

Eli kuvassa tänään tehty ylhäällä ja alempi se toissapäivänen:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2852890.jpg

Aika epätodellinen olo, enkä osaa yhtään vielä iloita asiaa. Koko ajan vaan hirvee pelko pesriissä. :/ Aattelin ensviikolla käydä verikokeessa vielä.

dogtor toivotaan, et tää olis tarttuvaa :D Ja jomotusta mullakin oli koko viime viikko. Ja nyt tänään selvästi tissit oikeella tapaa kipeet (raskautta ajatellen) ja eilen jo aamulla etoi, kuin myös tänään.
 
Omppuselle ja Elwille onnittelut! :flower: =)
Eiköhän ne ihan plussia kummallakin ole, ainakin omppusen kuvassa ihan selvästi viiva, vaikkakin vaalea, mutta eikö se ole plussa jos viiva vaan näkyy? Ja mä ainakin näen, joten varovaisesti onnittelen!

Ovisplussiakin oli ropissut ja itse liityn tähän ryhmään. Eli tikutin O:ta tässä kierroksessa ekaa kertaa ( tässä yrityksessä ), ja eilen olin jo vajoamassa epätoivoon kun tikkuun ei ilmestynyt kuin haalean haikakka viiva. :( Kroppa kuitenkin kertoi, että O lähestyy ja niimpä tänä aamuna tikkuun ilmestyi NIIN tumma viiva, että olin ihan ylpeä! ;)
No joo, taitaa kuitenkin tuo tikuttelu stressata mua enempi kuin auttaa, mutta löytyihän se ovis, sittenkin. Joten illemmalla tiedossa.... :whistle: :p
Onneksi eilen haaleasta viivasta huolimatta vähäsen jo "harjoiteltiin"...

Toivotaan nyt, että tästä Lokakuusta tulisi "the PlussaKuu", niinkuin joku jo ehti toivoakkin, ainakin alku on lupaava! Ja dogtorko oli se seuraava plussaaja!? :D

:wave: :wave:
 
Onnea plussanneille :flower:

on: kp 41/28, tää on niin outoa itselle kun ei koskaan aiemmin ole kierrot heittänyt yhtään.Loppuviikosta taidan taas testata.Eiköhän se nega ole mutta pitäähän sitä vähän ihmisen itseään kiusata :LOL:
 
Selvä viivahan tuo on omppunen ja selvästi jo vahvistunut :D
Mulla oli yhtä haalea suurinpiirtein perjantaina mitä sulla oli tänään :D
Kohta varmaan malttamattomana hurautan lähimpään päivystävään apteekkiin ja ostan testin...no, ei vaan, kyllä nyt maltan huomiseen.
Mua kiinnostais myös tietää, että merkkaako nuo testatut haamut mitään vai onko kaikki vaan kiinni hormoonin erityksestä eli että muilla näkyy tummempana aiemmin kuin muilla...kyselenkö ihan tyhmiä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elwi:
Selvä viivahan tuo on omppunen ja selvästi jo vahvistunut :D
Mulla oli yhtä haalea suurinpiirtein perjantaina mitä sulla oli tänään :D
Kohta varmaan malttamattomana hurautan lähimpään päivystävään apteekkiin ja ostan testin...no, ei vaan, kyllä nyt maltan huomiseen.
Mua kiinnostais myös tietää, että merkkaako nuo testatut haamut mitään vai onko kaikki vaan kiinni hormoonin erityksestä eli että muilla näkyy tummempana aiemmin kuin muilla...kyselenkö ihan tyhmiä :ashamed:
et sä kysele tyhmiä!
Myös haamu on plussa.. tosin mikäli haamu ei lähde "vahvistumaan" on syytä varmistaa asia laboratoriokokeella! Tosin kaikilla raskaustesti ei näytä tummaa viivaa ollenkaan ja silti raskaus etenee normaalisti.
Normaalissa raskaudessa S -hCG-pitoisuus nousee mitattavalle tasolle 5 - 7 päivää hedelmöityksen jälkeen, eli kolmannen raskausviikon lopussa. Taso kaksinkertaistuu 1.5 vuorokaudessa ja on neljännen viikon lopussa eli ensimmäisten poisjääneiden kuukautisten aikaan keskimäärin 100 - 200 ja viikkoa myöhemmin 1000 - 2000. Normaaliraskaudessa huippupitoisuus (noin 100 000 U/l) saavutetaan kolmannen raskauskuukauden aikana, minkä jälkeen taso asteittain alenee.

tässä eräs taulukko:
Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000




eli hcg-arvo voi vaihdella hyvinkin reilusti!
 
Noppis
omppunen, onhan se ihan selvästi vahvistunut, joten eiköhän kaikki ole hyvin! Oon kuullut, et joskus noi herkät testit voi antaa "pelkkiä haamuja", eli vaikka niillä näkyy tosi aikaisin, niin se viiva olis silti pitkään heikko. En tiedä pitääkö paikkansa, mut voithan kokeilla vielä parin päivän päästä esim. apteekin omalla. Onnea! :flower:
 
Niin jos Nemu päivittäisi mun kohdalle kp11 ja yk3 Kiitos :heart:

Meillä tyttö nukkuu päikkäreitä teranssilla ja äkkiä käytiin miehen kanssa heiluttelemassa peittoja.Ovistestin tein tänään ja liuskaan tuli juuri ja juuri silmillä havaittavissa oleva viiva..en tiedä merkkaako se sitä että viiva lähtisi vahvistumaan?????Tietääkö viisaammat????

Ajateltiin nyt että ensi viikolla pupuillaan joka toinen päivä niin jos jotain tulosta syntyisi..i hope so.

Mutta kauhena paljon rutistuksia kaikille plussanneille ja yrittäjille =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
Shenda, mulla se ei merkkaa, mut ilmeisesti muilla ihmisillä se voi merkata, ja joillain se merkkaa jopa plussaa... et näin nää on yksilöllisiä nää hormonit.
Niin en mä ajatellutkaan että se ovis vielä olisi,laskureiden mukaan se pitäis olla 8.-9.pvä mutta tosiaan jos pupuillaan joka toinen päivä niin pitäis lastia olla matkassa.

Fertinovaltakin lääkäri sanoi ettei kuulemma tartte olla yhdynnässä toisella viikolla kuin 2-3 kertaa sen pitäisi kuulemma riittää..tiedä häntä.

Sen takia olen tuolta kysellyt kun luovutin munasolujani kyseisellä klinikalla 4 vuotta sitten ja siellä oli sen verran mukavaa henkilökuntaa että jos tässä ei puolen vuoden sisään mitään tapahdu niin aajttelin ottaa yhteyttä sinne.
 
Pakko tulla viä kertoon, et mun oli ihan pakko tehä yks testi varmistukseks eri merkkiä ja tein apteekin testin, pidättelin 3 tuntia ja siihen ilmesty paljon selvempi viiva vielä, kun tohon dBestiin, vaikka sehän ei oo ees yhtä herkkä.

Nyt on jo paremmat fiilikset, mut kai mä vielä verikokeessa käyn.

Ja tota dBestiä en suosittele (joku eilen siitä kyselikin jotain)

Eiköhän se Elwi sullakin viiva sit vahvene, kun oli kerta jo samanlainen, kun mulla =) Minkäs testin muuten sä teit?
 
Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja omppunen:
Pakko tulla viä kertoon, et mun oli ihan pakko tehä yks testi varmistukseks eri merkkiä ja tein apteekin testin, pidättelin 3 tuntia ja siihen ilmesty paljon selvempi viiva vielä, kun tohon dBestiin, vaikka sehän ei oo ees yhtä herkkä.
No niin, just tuollaisia kokemuksia mä niistä herkistä testeistä oon lukenutkin. Eli PALJON ONNEA vielä kerran, ja tarrasukkia pikku tiitiäiselle! :heart:
 
omppunen: tein vilja raskaustestillä perjantaisen haamun. Olin miettinyt, että ostan dBestin testin maanantaina, mutta pitääkin sitten ostaa vaikka clearblue tai joku muu jos se ei olekkaan niin hyvä. Vilja testejä olen tilannut netin kautta, mutta nyt oman malttamattomuuteni vuoksi kiiruhdan huomenna apteekkiin :D
zuku: Kiitos kattavasta vastauksesta, toivottavasti maanantaina ois jo vahvempi viiva niin ei välttämättä tarvis mennä verikokeeseen...
Osaako muuten joku taas vastata tyhmään kysymykseeni eli että voiko papa testiin mennä raskausaikana. Mun pitäis ensviikolla varata aika papaan ja mietin, että vaikuttaako raskaus jotenkin papa kokeen tulokseen?
 
Ihanaa, että saadaan tähän pinoon plussia :heart:

Elwi , kyllä voi mennä papaan raskausaikana. Riippuu raskudenkestosta, että mitä kaikkia puikkoja siellä voidaan pyöritellä =) Sitä kohdunsuun rapsuttelua ei tehdä jossain vaiheessa raskautta. En tiedä muuta, mutta näin minulle kerrottiin ja papa otettiin raskauden alkuvaiheessa, rv 9. Muistat vaan heti sanoa, että olet raskaana ja kerrot viikot!!

).( Väsy ja lämmöt 37.1 Eipä muuta :p Sanokaahan ny, että oonko ihan pöllö jos testaan sillon keskiviikkona ku on synttäripäivä.. (JOS SIIS ENÄÄ TARVIS TESTAILLA SILLON) Ihan hirvee himo testailla :ashamed: :snotty: Siitä on jo "niin kauan" kun oli ovis ja sisäinen laborantti vaatii töitä :D :D :D :D :D Eiku oikeesti.. tää loppukierto on ihan kauheeta ku pelkää ja pelkää ja pelkää ja toivoo, toivoo ja toivoo!!!!
 
Dogtor , VÄHÄNKÖ SULLA ON JÄNNÄÄ :p :p :p

Sitten heti tänne kertomaan uutiset :D

).( Mulla on paniikki. Ihan oikesti. Hitto. Mä ravaan vessassa kokoajan että joko joko alkaa ku viimeksikin alkoi silleen puuntakaa AIVAN LIIAN aikasin.... Hitto.
 
Älysin vasta äsken että mulla pitäis alkaa tänään menkat!!! Nyt olko jännittää sairaasti että tuleeko vai ei. Ihan varmaan menkat myöhässä kun alan jännäämään tekis mieli käydä testi ostaas.... mutta ehkä odotan vielä...
 
Nii justiinsa! Kertokaas ny äkkiä uusimmat päivitykset!! :wave: Täällä jännitetään myös kauheasti - ja on jo aikakin että plussia alkaa sataa lokakuulle! :attn:

Mulla meneillään kp 18, 5 dpo. Miten voi aika mennä näin hitaasti???????? Ainakin viikko vielä odottelua.... :headwall:
 
Täällä testattu juuri vahva plussa :D :D clearblue testin kävin ostamassa tänä aamuna apteekista ja perjantainen haamu oli vahvistunut selväksi plussaksi :heart:
Siis todella epätodellinen olo.... ihan ymmyrkäisenä tässä vielä ollaan...huh, pitääkin vähän sulatella asiaa, ihana fiilis kuitenkin :heart:
Kiitos kaikille jännäilystä mukana =)
 

Yhteistyössä