PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Nyt pitää tuulettaa mukavia uutisia - nimittäin soitin äsken lääkärille Felisitasiin ja kaikki mun verikoetulokset oli erinomaisia! Musta otettiin siis progesteroni, kilpirauhasarvo, LH (luteinisoiva? hormoni), joku muu vastaava hormoni jonka nimeä en muista sekä prolaktiini eli imetyshormoni. JEEEE =)

Lääkäri totesi puhelimessa että nyt vaan reipasta mieltä ja kärsivällisyyttä, kaiken tiedon mukaan sun pitäisi olla kohta raskaana :heart: Ihanaa! Nyt tuntuu ettei enää ole niin kauhea katastrofi vaikka ei plussa ihan heti tuliskaan.

Ompulla ja Dogtorilla näyttää olevan vielä hyvät mahikset ottaa lokakuun eka plussa - vähänkö täällä pidetään peukkuja :wave: :wave: Heti kertomaan sit!!!

Onko muita pian testailijoita?
 
Noppis
Kiitos paljon lohtuhaleista tytöt! :heart: Kyllä minä tiedän, että 3 yrityskiertoa ei ole "vielä mitään", mutta vaikka järki tietää sen, se ei tunteisiin auta mitään... Mä vaan jotenkin niin pelkään, et en enää voi tulla raskaaksi. Vaikka tiedän, ettei sille pelolle oo mitään perustetta. Ja sitten jotenkin mua ahdistaa, kun tämän opiskeluni takia se ei oo ihan sama missä kuussa vaavi sit joskus syntyy, toiset ajankohdat on huomattavasti hankalampia. Vaikka yritän sanoa itselleni, että kaikki järjestyy joka tapauksessa, niin silti tunnen kauheeta painetta tulla äkkiä raskaaksi.

Voi VITSI mua harmittaa!!!! Olen varmaan pilannut meidän neidin kaikki Reimatecit ja Remut lopullisesti! Kun kuivatin niitä saunassa, joka ei ole koskaan päällä, mutta patterit on aika kovalla. Ja nyt kun oltiin ulkona, ihan selvästi meni sade läpi! Voi k-a-k-k-a! :headwall:
 
Pitäiskö noita ovistikkuja tikuttaa parikin kertaa päivässä???

Mä tikutin tänä aamuna kerran ja ei tullut mitään.Ostin niitä liuskatikkuja..pitääkö sen pissan antaa jäähtyä 20min ennen testausta????
 
Shenda - kyllä yhden kerran päivässä tikutus riittää, mä tikutin toisen kerran ihan vaan mielenkiinnosta koska arvelin ovulaation tapahtuvan juuri tuossa illalla. Ja niinhän se taisi ollakin.

Mutta on siis hyvä tiedostaa että tosi vahvaa viivaa ei välttämättä onnistu saamaan tikkuun eikä se kuitenkaan tarkoita ettei kyseessä olisi plussa. Joskus vaan osuu testaus sellaiseen aikaan vuorokaudesta ettei ovis ole vielä useaan tuntiin tapahtumassa.

Eikä tartte antaa minkään pissojen jäähtyä! Ihan hoopo ohje :p Tikku suoraan vaan astiaan :D
 
Noppis
Ajattelin vain ilmoittaa, että olen tänään syönyt paljon karkkia, juonut varmaan 10 kupillista teetä ja syönyt särkylääkkeitä oikein sydämeni kyllyydestä - kun kerran voin! :kieh: Pitäiskö illalla vetää vielä muutamat rommikolat. :LOL:

shenda81 onko sulla joku ohje mikä on tullut testien mukana? Kannattanee noudattaa juuri kyseisen testin ohjetta. En oo koskaan kuullut mistään jäähdytyksestä. Itse sain plussan aamupissasta viimeksi ja iltapäivällä en. Juuri kyseisessä testissä käskettiin testaamaan aamupissasta, vaikka yleensähän niissä suositellaan iltapäivää. Tiedä sit mikä siinä voi olla taika, et toinen testi näyttää aamupissasta paremmin ja toinen iltapäiväpissasta? :eek: Itselläni plussa tarkoitti melkein yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolli, mutta ei silti yhtä vahvaa. Sama homma oli siinä kierrossa kun esikosta raskauduin. =)

Mietin, et josko tässä kierrossa heittäis kaikki testit nurkkaan ja ei laskis edes oviksia, dpo:ta tms. Pitäiskö toi lämpömittarikin laittaa lukkojen taa? :ashamed:

Seuraavat menkat pitäis alkaa 30. tai 31.10. Hei eihän siihen oo enää pitkä aika! =)
 
Noppis iso :hug: ja voimia uuteen kiertoon. Toi tunne on niin tuttu minullekin, kuten varmaan jokaiselle meille. Jostain sitä silti aina saa uusia voimia joka kuukauden pettymyksen jälkeen. Itsellä ainakin on vaihdellut pettymykset melkein masennuksesta pienempiin pettymyksiin. Yritä jaksaa.



Tinkerbelle kiitos =)

Jouduin käymään tänään lääkärissä, kun tuli jo eilen illalla hirveet vatsakivut ja supistuksia, muuta onneks kaikki oli kunnossa. Johtu vaan kuulemma pregnylistä.
 
Noppis
cristina Kiitos. Onpas sulla jännät paikat. =) Toivottavasti kipuja ei enää tulis, mutta plussa kyllä. :p

Kattokaas minkä mä tein. Pitääköhän tää erikseen liittää joka viestiin mihin sen haluaa? :D


^ Huomatkaa, että en laske päiviä tässä kierrossa!
:LOL:
 
Noppikselle :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon! Hauska toi sun ovislaskuri =)

Cristinalle täältä suuret peukutukset, jänniä päiviä siellä tosiaan vietetään.

Täällä vasta kp 4, ja kovasti jo odottelen kierron puoliväliä.. Tylsiä päiviä odotella. Voiko imetys vaikuttaa siihen, että ovulaatiota ei tulekaan?
 

Ovistestissä haalea plussa!!!


Onkin tässä ollu miehenkipeä olo niin alotin testaamisen pari päivää ohjetta aikasemmin :p Limaa on tullu jonkinverran, mutta ei kovin vielä. Näköjään se kannattaa uskoa omaa kroppaa enemmän kun noita testejä =)

Miten sitä voikin olla näin ilonen pienestä punaisesta viivasta :LOL:
 
Noppis
Mitä Kiin tarkoitat haalealla plussalla? Itse saan sen haalean viivan nimittäin aina, vaikkei ovis olis lähelläkään vielä. Plussahan se on vasta sitten, jos viiva on vahva (yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolli) Mutta varmaan tämän tiesitkin... =)

Jaahas, se olis sit jo kp2! Äkkiähän tämä aika hurahtaakin! :LOL:
 
Huomenta! Herättiin Onnin kans jo puol7, kun tänään piti tulla mun tulevat hoitolapset tutustumaan, mut ei ne sitten tulleetkaan.. :/
Mä mietin, et jos alkas huomenna sitä ovista metsästään. :D
Kiin: Onnea ovisplussasta! =)
En nyt taas muista mitä muuta piti kirjotella.. :ashamed:
 
Moi!

No niin, eli testi tehty, mut se oli vieläkin samanlainen tosi tosi haalee, mut silti vähän selkeempi, kun viimeks. Eli joko nyt olis tärppi käyny tai sit noissa testeissä on pahasti vikaa. Mietityttää myös, et JOS olisin raskaana, ni oliskohan kaikki sit hyvin, kun noin haalee viiva viäkin? Pitää vaan odotella taas lisää ja jos tarvii vielä testata, ni vaihan kyllä merkkiä.

Ihania laskureita ilmestyny :heart:

+++++++++++ :whistle: vielä kaikille

Nyt on pää niin tyhjä, et ei ajatus kulje.

Viikonloppuja!
 
Omppunen toivotaan et seuraava testi ois jo selkee plussa!
Mun varmaan pitäs alkaa ovistestistä vahtaamaan et koska niitä alkasin testaileen.
Toiset sanoo et kantsii testata pari kertaa päiväs ja toiset et kerta riittää..mitähän sitä ite tekis.
Toivon todellakin et noista testeistä ois apua ja saisin komean ovisplussan ja sit perään tietty plussan raskaustestiin!

Tsemppiä kaikille olittepa missä vaiheessa kiertoa tahansa. Nyt porukalla paljon plussia tähän pinoon!!!
 
tinkerbelle. kiitti :D jospa sais sen plussan :heart:

mutta ei kyllä oo ollu mitää oiretta ei raskauden eikä menkkojen kannalta :eek: :eek: mulla on tähän aikaan kierrosta ollu aina hirmu kipeet tisulit,ja vähä oksu olo..nyt ei oo mitään..
meinasin eilen tilata kotitestistä testejä,mutta kun tuolla on 2 testiä jäljellä,ja jos ei tän kierron jälkeen tarttis enää testata :whistle: ;) :LOL:
 

Yhteistyössä