PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Elwi vastailen vielä, vähän myöhässä, sun galluppiin. Elikkä mun typy syntyi rv 41+1. Ja raskauskilo kyselyyn... Mulle tuli kiloja kaikenkaikkiaan 13 kiloa ja melkein kaikki jäi synnärille. Parin viikon päästä tehdyssä jälkitutkimuksessa paino oli jo sama kun ennen raskautta. Siitä puolen vuoden päästä paino putos vielä neljä kiloa lisää... Mutta tällä hetkellä on taas 5 kiloa enemmän ku ennen raskautta, mutta onhan siitä jo yli kuus vuotta...
Niin ja pidetään peukkuja, että se plussa sieltä tulee db

Aurinkoinen voima :hug:

Ittnafele tyttö painoi syntyessään 3330g ja pituus 50cm, eli ihan sopivan kokoinen synnyttää alakautta

Noppis ja Omppunen täällä jännitetään kovasti teidän puolesta :D

Tinkerbelle onnittelut ovisplussasta :flower: Nyt vaan touhuumaan :D Ai niin ja asustelen n.60km helsingistä pohjoiseen päin...

Ja vielä vähän ).( Tänään tehtiin eka inssi =) Nyt sit kauhee jännitys pari viikkoo_Onneks ollaan launataina lähdössä viikoks Tunisiaan ni saan muuta ajateltavaa =)
 
Raskauskilo kyselyyn, mulle tuli 15kg joista laitokselle jäi joku lähemmäs 7 ja sit imetyksen aikana lähti loput. Nyt vaan pitäs ottaa itseään niskasta ja tiputtaa muutama kilo.

ON: ei edelleenkään menkkoja, nyt mietinkin et voiskohan ovis silti tulla?et kannattaisko alkaa tikuttaa?
Tänään taas mietin et mitä jos sittenkin olis tärppi käynyt ja mulla se hormooni määrä vaan nousis niin hitaasti...esikoisesta kun mulla ei mitään tietoa koska ensin tuli km ja siitä samantien raskauduin uudelleen, eikä menkkoja ehtinyt tulla.Joo tää on vaan toiveajattelua..
 
raskauskiloja mulle tuli 20kg :whistle: ja sairaalaan jäi se kaikki mitä tuli ulos eli 4kg,kotona lähti 2viikossa 10kg ja loput jäi..nyt kun oon salilla alkanu käydä niin on sit saanu pikkasen pois ja saanu sitä rasvaa lihakseks :D ja jopa hiukan kiinteytettyä,mahaa mulla ei oikeen ees oo enää,no onhan siitä jo vuosi :LOL:
olikos elwin lapsosella tänään 1v synttärit? muistelen et oli 1.10,jos oli niin paljon onnea sinne :heart:

menkkojen pitäs alkaa su-ma,eikä oireita vielä :whistle: toivossa on hyvä elää ;)
 
LumiPyry73 mulle kävi samoin.. en tiedä sekoilinko ite vai mistä johtu :headwall: itseasiassa käy useasti noin .. :ashamed:




Pikkumuksis mikäs on kp ja kierron pituus + yk??


Mulla tuli raskaudessa n.11kg lähtivät 2kk sisällä synnytyksestä, mut sit alotin pillerit ja tuli takas.. nyt sit niistä jäljellä 6kg :headwall:
 
Noppis: :hug:
Täällä ei mitään uutta..Ovista odotellessa. :D
Mulla tuli raskauden aikana painoa 20kg,ylipainoa oli ennenstäänkin ja sen jälkeen vielä vähän lisää.. :ashamed: Sain töissä sitten tiputettua 30kg, mut osa on tullu jo takas nyt kotona ollessa.. :snotty: pitäs jättää noi herkut pois, mutta helpommin sanottu kun tehty.. :(
 
Päiviä

Nyt menossa kp 8 ja ajattelin ruveta varuilta testailemaan ovista jo nyt.Viime kierto oli 28 päivää eli jospa se nyt olisi asettunut siihen normaalimittoihin.Pillerit kun lopetin niin kierto oli vain 21 päivää..olin vähän että mitä!!!!

Mutta innolla uuteen yritykseen

Painoa tuli about 10kg raskausaikana ja heti ne lähti mutta takaisin tulivat kun mä olen tälläinen herkkuperse :LOL:

Pitäis jumppaan lähteä että sais kuosiin taas ittensä.

Mä olen kohta vantaalainen
 
Noppis
Mulla on niin hanskat naulaan -fiilis. :'( En oikeasti haluais enää edes yrittää, kun otan nää pettymykset aina niin raskaasti. Tuntuu, et tää yrittäminen pilaa koko elämän. :'(
 
Noppis voima :hug: ja jaksamista. Hanskat naulaan fiilis on ihan inhimillistä. Sitä kun pystyisikin olemaan ajattelematta koko projektia, ei sais stressata yms. niin tärppäis...siis helpommin sanottu kuin tehty. Itsekkin ajattelen pikkukakkos projektia päivittäin, välillä enemmän, välillä vähemmän...onneksi on tämä palsta, jossa kohtalotovereita.
Pää pystyyn vaan ja tänne vaan purat tuntojasi niin toivottavasti helpottaa :heart:

Täällä kp kakskyt ja jotain menossa (siis ekaa kertaa olen pihalla mikä kp tänään!!)
eikä tätiä kuulu. Toissapäivänä testasin sen negan, joten nyt odottelen kunnolla tädin saapumista. Tunnin päästä pitäis varata aika perhesuunnitteluneuvolaan, pitäis papassa käydä ja jutella vähän tuosta kierron heittelystä. Toivottavasti eivät naura mua ulos kun vasta n. 5kk yritystä takana.

Kiitos onnitteluista, nyt se on meidänkin tyttö sitten jo 1v. vanha :D

Galluppiin: me asustellaan Vantaalla.

Plussatuulia ja voimia kaikille :hug:
 
Siis joku nyt mättää sivuissa, kun munkin viesti tuli kahteen kertaan ja sit, kun poistin sen toisen, ni molemmat hävis :eek: Mut onneks kopsaan aina tekstin nykyään, ennen, kun lähetän ;)

Eli uus yritys..

Heips :wave:

Voi Noppis :hug: Mä niin toivoin, et sulla olis tärpänny. Ja varmasti tuntuu pahalta. Tänne vaan tuntoja purkaan :hug: Mullakin se täti voi vielä tulla vastaan ja oon jo henkisesti varautunu. Ja vaikka mulla on menossa vasta toinen yk, ni on tästä tullu jo semmosta suorittamista.

).( Mulla siis se mahan jomottelu jatkuu ja huomenna aion tehdä toisen testin ja sillon pitäis selvitä, kun eilen oli se haamujen haamujen haamu.
Mulla myös on ilmaantunu pari oiretta, jotka olis ihan lupaavia, mut niin vähäsiä, et en niitä ees ääneen viitti mainita ja menkkojakin ne voi enteillä.

Ovisplussia näyttää tulevan hyvin :) d , josko sitten niitä olis saatu niin hyvin hyödyntääkin, et ne toisetkin testit näyttäis + ;) Toivotaan.

Ja kaikille vielä +++++++++++++++++ :whistle:

Mä tuun huomenna ilmotteleen, mitä se testi näyttää. En varmaan saa ees unta ens yönä.
 
Noppis, jos yhtään lohduttaa niin neljäs yritys on meilläkin käynnissä ja tunnelmat on ehtineet välillä olla aika maissa...Ihan varmasti teilläkin tärppää, todennäköisyydet on niin valtavat 12 kk sisällä ja todennäköisyyttä lisää se että on jo yksi ipana. Kyllä se mieliala taas pian kohenee ja pääsette uuteen yritykseen! :hug:

Mä tein vielä eilen illalla yhden o-testin (tosi tumma viiva) ja tänään viimeisen, jossa viiva oli jälleen hailukka. Eilen illalla siis sain elämän ensimmäisen kerran o-tikkuun kontrollia vahvemman viivan, ja oletan tämän liittyvän siihen että pissaaminen osui juuri ovulaation hetkeen (jos kerran päivässä pissii tikkuun niin sitä h-hetkeähän harvemmin tikkuun saa tallennettua). Pommitettu on eilen iltapäivällä ja tänä aamuna, varmuuden vuoksi ehkä vielä illalla laitetaan satsi matkaan :D

Ja nys sitten tämä sietämätön kahden viikon odottelu...aaaaaaaarghh.... :headwall: Taidan käydä lainaamassa paikallisesta psyk. sairaalasta lepositeet joilla voin köyttää itseni kiinni huonekaluihin ja siten estän itseäni tekemästä raskaustestiä ennen kuin on menkat myöhässä :eek:

Ja jos mä yritän hakea teiltä vahvistusta sille, että viikon kuluttua olis eritysen hyvä aika testata, niin rökittäkää mut. :attn:
 
Voi Noppis Noppis, iso :hug: Älä vielä lannistu. Tai siis todellakin ymmärrän tunteesi!! Saa harmittaa todellakin, mutta pidetään ne hanskat kätösissä, jooko?!? Ja haistatetaan sille tädille pitkät pökäleet!!

Onnittelut Stinkkikselle hienosti bongatusta oviksesta!! Teillä onkin sitten ollut hommia :p

Mun lähtöpaino raskauteen oli 51kg. Synnytys päivänä se 62kg Loppu tarkastuksessa se oli 58kg ja tänää se on 61..HEI, siis mikä meni pieleen :) Täysimetin 5kk ja paino vaan nousi nousemistaan. Toki olisin voinut jättää suklaan syömättä imetysaikana mutta mutta mutta. Milloinkaan muuten en ole suklaata syönyt enkä syö nytkään. IRTOKARKIT on niin jees. Niistä kun pääsis eroon. Mutta en vaan tideä millä hemmetetin konstilla niistä pääsis eroon. ne on mulle ku huumetta :kieh:

Helsingissä asutaan.
 
Noppis :hug: :hug: :hug: tiedän niin tunteen, mutta älä luovuta, sitten ku jaksaa vielä pinnistää niin kyllä se sitten.. itse meinasin heittää yk 8 kohdalla hanskat tiskiin ja luovuttaa onneksi täältä satoi niin paljon lohdutuksia, että jaksoin ja yk9 raskauduin, mutta menikin kesken..
Ja taas on täältä ja kavereilta saatujen lohtujen myötä puhtia yrittää!!
:heart:
 
Noppis :hug:

Sitä piti vielä kysymän et,kun kuseksin purkiin ovistestiä varten niin pitääkö sen antaa todellakin jäähtyä 20 min ennen testin tekemistä???

Täällä menkat alkaa olemaan kohta ohi.
 

Yhteistyössä