PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Ensiks nyt vielä iso kiitos kaikille peukkuja pitäneille. Olin aikasemmin niin jotenkin ärsyyntyny tosta testin tuloksesta, etten ees älynny muita tärkeitä asioita :ashamed:

Mutta koitan nyt sitä kuvaa laittaa. Aika huonosti se kuvassa näkyy, mut kyl mä ainakin kuvastakin nään sen (tietenkin, kun osaan kattoo oikein). Normaalisti se on kyl pikkasen selvempi kumminkin. Ja kannattaa kattella vähän joka kulmasta koneen ruutua sit ;) Mulla näkyy parhaiten alhaalta päin katottuna.

Mutta tässä nyt yksistään tän päivän testi: http://www.aijaa.com/v.php?i=2843098.jpg

Ja toissapäivänen tän päivän testin kanssa, eikä toissapäivästä taida kuvasta erottaa ollenkaan: http://www.aijaa.com/v.php?i=2843117.jpg

Ja testihän on aconin 10 tilalle tullu dBest, erittäin herkkä myöskin. Sillon viime kierrossa tein kans tällä testillä, eikä sillon tullu kyllä pienintäkään häivähdystä mistään muusta, kun kontrollista.

Kovasti pidän peukkuja kanssa dogtorille ja cristinalle b:)d
 
Noppis
omppunen, testissä on ilmiselvästi sekä viiva että väriä. Joten testiraati arvioi, että sinulla on hyvät mahdollisuudet saada vielä oikea plussa tästä kierrosta! :xmas: Tosin raskaus on vielä niin alussa, että jotain voi vielä tapahtua, mutta tällä hetkellä näyttää erittäin hyvältä! :heart:
 
Onnea omppunen!! kyllä tuo mun mielestä plussa on, kerta väriä tikussa näkyy!
Itsellä esikkoa yrittäessä oli samanlainen haalea plussaviiva tikussa 1,5 viikkoa, ennenkuin vahvistui kunnolla. Tarrasukkia matkaan! :flower: =) :flower:

Osaako kukaan muuten vastata, että jos imettää, niin voiko se estää ovulaation kokonaan???
 
Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja Piiperö07:
Osaako kukaan muuten vastata, että jos imettää, niin voiko se estää ovulaation kokonaan???
Mun tietääkseni voi, mutta kyllähän noita raskauksia alkaa paljonkin imetysaikana.
=)

Itselläni esti niin täydellisesti, et eka ovulaatio tuli vasta 2,5 kk kuluttua imetyksen lopettamisesta.
 
Noppis Tuolla aikasemmin jo juteltiin Stinkkerin kanssa haaleista ovisviivoista tarkemmin ;) Mutta siis lyhennettynä: miun gynen mukaan myös haaleampi kuin testiviiva voi olla plussa ovistestissä. Kaikilla kun ei ole kovin vahva hormoonitoiminta.
Miulla ovis saattaa näkyä juuri ihan hailakkana viivana testissä ja silti veritesti on positiivinen (niitä otettiin sillon lapsettomuustutkimusten yhteydessä). Se eilinen haalea plussa on omppusen raskaustestiviivan tasoa :D

Omppunen Kyllä se plussa on miustakin :wave:
 
Omppulainen mä peesaan jo puhuneita - kyllä tuo plussalta näyttää! Pidetän peukkuja että vahvistuisi! :wave:

Noppis ja Kiin, mulla on ovisplussa aina ollut ihan selkeä viiva, mutta vahvuudessaan jäänyt pikkuisen hailakammaksi kuin kontrolli. Tässä kierrossa tosiaan sain ekan kerran kontrollia vahvemman viivan. Luulenpa että kun tikuttelee muutaman kierron niin oppii tuntemaan sen oman "viivataipumuksensa" :) . Mulla menee aina siten, että ekaan pissitikkuun (n. kp9) ei tule haamuakaan tai ihan superhaalea, sitten lähtee tummumaan hitaasti joka päivä kunnes yhtenä päivänä tulee aiempaa huomattavasti selkeämpi viiva (n. kp 12-18). Seuraavana päivänä yleensä tulee taas ihan hailukka, ja jos jatkan tikutusta niin häviää kokonaan. Tästä tiedän ovulaation tapahtuneen.

Tähän on kyllä yksi poikkeuskin, nimittäin olikos se mun yk 2 kun vahvat viivat oli näkyvissä lähes 3 päivää! Mitäköhän sekin oli... :/
 
Omppunen ihan selkeetä väriä löytyy wihii, onnea :flower: :flower:

Cassy, päivitetty :)


meen kohta taas tekemään ovistestiä. koska haalee plussa eilen ni jospa tummentuis..
:p toivossa on hyvä elää..
 
Kiitos kaikille ihanista kannustavista sanoista :heart: Olette ihania!

Kyl mulla on semmosia tuntemuksia, et voisin ollakin raskaana, mut toi testi vähän hämää ja mitä jos se lopulta paljaistuiskin vaan, et olis vialliset testit ja mä vaan kuvittelen kaikki :/ Mä kyllä tarvin vielä tummemman viivan, et pystyn uskoon.

Mies just meni postissa asioimaan, joka sattuu oleen apteekin vieressä :whistle: , niin voitte arvata, mitä tuliaisia sieltä onkaan tulossa :D
Mitä mieltä ootte, et koska kannattaa testata seuraavaks, kun luultavasti se testi on herkkyydeltään 25 ja noi on ollu siis 10?
 
Omppunen, kyllä tossa testissä on väriä. Plussa se on! Todellakin! Innolla odottelemme täällä seuraavan testin tulosta ja kuvaa! Kyllä sun kannattaa oottaa 2-4 päivää.. jos vaan pystyt (mä en pystyis :ashamed: ) Hemmetin vaikeeta on olla testaamatta.. ainakin tämmösen hermoheikon :snotty:

Mä oli terkkarinlääkärillä tänään ja multa otetaan kilpparitesti ensviikolla.. terkkarilekuri otti mut ihan eritavalla vakavissaan ku se Mehiläisen gyne :eek: Enpä olis uskonut! Oon kyllä käyny samalla jo 12 vuotta ja oon kyllä ollu aika tyytyväinen.
Mä täällä jo mietin testaamista... TYHMÄ MINÄ! Eihän sitä tiiä että tartteeko sitä ees testata jos se akka kaahaa taas liian aikasin kylään :kieh: niinku viimeksi.
Mulla on ens ke synttärit (35 vee niinku varman kaikki osaski laskee :saint: , hih ) mietin että voiskohan sitä jo testata erittäin herkällä sillon....? Oonko ihan pöllö jos testaan sillo.. onhan se aikasin, mutta mutta... Se olis kp 29, dpo 11. Huomaatte varmaan, että selittelen ittelleni aika tavalla... Hieman sekavat fiilikset. Niin toivoo, että täti ei tulis mutta samalla PELKÄÄ, että housuun tulee ferrarin jarrujälki |O
Viimekshän kierto ei ollu ku 25 päivää...

Hö!
 
Noppis
Omppunen, uskoisin, et 2 päivän päästä näkyis viiva 25 testissä. Mut odota 3 jos pystyt! :p

Tietenkin oikeasti teet sen testin jo huomenna, katsotaan sit taas sitä kuvaa yhdessä. :LOL:
 
omppusella on ihan selevä plussa :heart: toivotaan että vahvistuu vielä :heart:

mikä ihme mulla on?kuumetta 39.2 mutta ei kuume oireita,oon mitannu molemmista kainaloista,kielen alta ja korvasta..samaa lukemaa suunnilleen..mies mittas iteltään ja hällä normaali lämpö :eek:
lisäks ollu väsy koko pävän,en yleensä päiväunia ota,tänään oon jo 2 päikyt nukkunu,ja alamaha on vasemmalta kipee,välillä koko alamaha..
hittolainen sentään :headwall: ja kun mulla ei saa kuume nousta yli 39 ku tulee kuumekouristuksia,ja isukki on huomenna hirvimetsällä,jäis se kotiin mut mulla on kuitenki ihan hyvä olo..
 
omppunen onnea plussasta ja suuret viivanvahvistumis puhurit :whistle: :whistle: Mä näin kans noissa sun testeissä kaks viivaa, eikä edes tarvinnu etsiä oikeeta kulmaa.

).( Nyt on eilen ja tänään kummasti nipistellyt ja venytellyt alamahassa. Välillä oikealla ja välillä vasemmalla. Tulikin mieleen että onkohan ovis vai mikä, koska sillon kun sain sen oletetun ovisplussa, oli aika kuivat paikat ja nyt sit ei. jäämme seuraamaan tilannetta töiden lomassa.
 
Kiitos kiitos vielä kaikille kovasti :wave: Eihän tää kumminka vielä 100 varma ole.

Ja tätiä ei oo näkyny, mut mun kierto onkin n.30, et voishan se ollakin nyt vaikka 31 tai 32.

Mutta huomenna aamulla taas testaan :) Ja saman testin mies sitten vielä toi sieltä apteekista, kun oli huomattavasti halvin, eikä näihin enää hirveesti viittis laittaa rahaa. Toisaalta ihan hyväkin, niin pystyy vertaan sit sen toivotun ja mahdollisen viivan vahvistumisen.

Rupee oleen taas enemmänkin jännäilijöitä täällä :) Kovasti +++++++ :whistle:
 
Iltaa!
omppuselle onnittelut haaleasta plussasta, eiköhän se viiva vaan vahvistu huomenna :D
Ihanaa :D

).( Testasin kp24 muistaakseni sen negan kun olin malttamaton. No yksi raskaustesti (herkkä viljatesti) jäi vielä käyttämättä ja tietenkin malttamattomana kun tätiä ei kuulu niin eilen testasin (osin myös omppusen haaleasta plussasta intoutuneena :D )
Mullekkin tuli sitten haalean haalea haamu kontrolliviivan seuraksi, joten tässä on nyt tosi outo fiilis =) Toisaalta mulla on ollut jotenkin sellainen fiilis, että oonkohan raskaana, mutta kun alavatsajuilimiset ja kuvottava olo mikä mulla on ollut, voivat yhtä hyvin olla vaan tädin tekemää tuloa. Bongasin oviksen tuntemuksistani kp16 ja silloin päästiin myös miehen kanssa tositoimiin. Kp24 testattu nega on siis voinut olla ihan oletettu tulos...
No, anyway, nyt yritän malttaa maanantaihin asti, että pääsen apteekkiin ja sitten testaamaan. Maanantaina ois kp31, joten eiköhän viivan pitäis jo sitten näkyä vahvempana :/
Onneksi huomenna vietetään tytön 1v. juhlia sukulaisten kesken, joten en ehdi asiaa juuri miettimään. Lähin päivystävä apteekkikin on 8km päässä eikä sinne suunnalle tule olemaan asiaa kuin vasta maanantaina :D

Plussapuhureita kaikille meille ja täti vierailkoon ihan muualla kuin kenelläkään meistä!
 
Hei tosi hienoa Elwi :) Eiköhän se viiva vielä vahvistu, b:)d Pystyisitkö laittaa kuvaa, olis mielenkiintosta nähä? :)

Mulla oli tänään myös tosi helppo olla testaamatta, kun oli paljon tekemistä.
Nyt kyllä polttelee senkin edestä, mut kohta saunaan rentoutuun ja sit mahdollisimman ajoissa nukkuun, ni aamu tulee nopeeta :D

Onkos muut kenties intoutunu jo testaan? ;) Tänne sit kertoileen :D
 
omppunen: ei ole valitettavasti kuvaa, kävi mielessä et pitäiskö ottaa, mutta kameran akku oli latauksessa tytön synttäreitä varten.
Testasin esikoisen silloin tuolla samalla viljatestillä, mutta sitä ei apteekissa myydä. Ajattelin ostaa maanantaina saman testin, josta mainitsit, dBestkö se oli?

Tosi jännittynyt olo jotenkin, ei viitsis vielä rakennella pilvilinnoja ja miettiä asiaa, mutta minkäs teet pääkopalle kun kuitenkin asiaa koko ajan ajattelee
:headwall: :D Pitäis vaan valmistautua, et tätikin voi kurvata paikalle niin ei tippuis sitten niiiin korkeelta. No, toivotaan kuitenkin, että plussahaamu vahvistuu :)
Tuu sitten heti omppunen kertomaan uutiset =)
 

Yhteistyössä