PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Alkuperäinen kirjoittaja UniUnna:
Dogtor ja Lumikuningatar :hug: mälsää...

Tervetuloa uudet! :wave:

Mäkään en saa ovistesteihin haamun haamua, vaikka jo 14/24-31. Kai mä jatkan viel tikuttamista muutaman päivän, mut luulis et jos ovuloisin täs kuussa, tikkuun tulis nyt jo ees vähän väriä. Tai sitte nuo mammaksi-tikut on susia. :(

Suattaahan tää mennä taas vanhan kaavan mukaan, että pari ovuloimatonta kiertoo ja sitte taas ovis. This sucks.
Voiko nuo kierrot mennä niin että ei ovuloi välttämättä joka kierrosta????Ihan pyllystähän tollanen on :(

Mä jatkan tikutusta viel tän viikonloppuun asti....jospa sieltä jotain tulisi.
Jos valkovuotoa tulee normaalisti niin tarkoittaako se mitään niinku tuon ovuloimisen kannalta????

Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Mä jatkan tikutusta viel tän viikonloppuun asti....jospa sieltä jotain tulisi.
Jos valkovuotoa tulee normaalisti niin tarkoittaako se mitään niinku tuon ovuloimisen kannalta????
Valkovuodon pitäisi muuttua raakaa kananmunanvalkuaista muistuttavaksi limaksi ovulaation lähestyessä. Toki ei varmaan kaikilla ole niin selkeä se muutos.

jouvauva, mun kp:t on ollu 25-32 synnytyksen jälkeen ja tein testin eilen eli kp 29 ja dpo 10 ja tuli kyllä aika selvä viiva. Ja tänään viiva oli vahvistunut entisesään ja dpo 11.

Voi hitto, flunssa iskee.. pakko mennä sohvalle huilimaan ku pikkuotus nukkuu päikkäreitä just nyt.

Ja kiitti vielä kaikille onnitteluista :heart:

Paljon onnea kaikille plussanneille, Omppunen, LumiPyry ja Elwi!! :flower: :flower: :flower:
Ihania uutisia! Todellinen plussakuu :D

Ja tädin yllättäneille suuri :hug:

Täällä menossa kp11 ja aloitin tikuttelun tänään mammaksin ovistesteillä. Tuli joku haamun haamu, mutta ei siis mitään vielä. Ja kiitoksia vastauksesta, että tosiaan imetys voi viedä oviksen pois... Siitähän sain jo kauhukuvan itselleni, että kun imetän vielä, niin ei onnistu raskautuminen.. Mutta toivottavasti nyt tuohon ovistikkuun piirtyisi viikon sisällä kaksi upeaa viivaa!! Toivossa on hyvä elää.. Esikoisestakin ovis oli joskus kp 19, eli en vielä sitä odottelekaan.

Plussapuhuria kaikille!

siis mitä ihmettä tää on?mulla on ollu näin kauheet menkat viimeks joskus 16 vuotiaana :eek:
ihanku hanasta vuotais ja hyytymiä tulee,jipii!!!
hitto mä istun koko ill an vessassa,vuotakoot sinne nii ei ainakaa läpi tuu :kieh:

Paljon onneva plussanneille! :flower:

Mitenhän mulla, eilen ja tänään tuntunut ovistuntemuksia ja kipujakin jonkin verran. Mies reissutöissä ollut, tänään pääsimme vasta hyödyntämään ovista ;) olikohan liian myöhäistä? Eli kp 14/26-28. Noh, sen näkee sitten... Tikutellut en ole, joten tarkkaan en ovista tiedä, mutta tunnen sen kyllä melko hyvin noiden mahakipujen ym. perusteella.

Minulla näyttää tuolla listassa olevan kierto 16-28 mutta pitäisi siis olla 26-28.

Noppis
pikkumuksis, toivottavasti ei olis ollut liian myöhäistä! d =) b

Lumikuningattarelle myös :hug: kp1:n johdosta, en sitä aiemmin huomannutkaan että sinullakin oli täti tullut kylään. :/

).( Olen ihan addiktoitunut tuorejuustoon viime aikoina. En voi enää kuvitellakaan voileipää ilman tuorejuustoa. Katsotaan vaan, niin varmaan heti sitten raskaudun, etten saa enää sitä syödä! :LOL: (Toiveajattelua... :ashamed: )

Minä järjestin eilen taas huonekalut uuteen järjestykseen ja siivosin, ja kylläpä taas on niin paljon parempi mieli! :heart:

Onnittelut plussanneille. :)
Enpä tiedä mitä meijän vauvahaaveille käy, mies on puhunut tänään että pitäis erota. :'( Oon itkeny silmät päästäni tänään, lähdin töistäkin kesken pois. Mä en edes tiedä syytä tähän. Hajoon niin pahasti jos se sen päättää oikeesti tehdä.
Tai mitä jos tässä kierrossa jotenkin ihmeesti plussais? MItä sitten, jäisin yksin lapsen kanssa.
Oon niin hajalla jo nyt etten tiedä mitä tekisin seuraavaksi. :'(

Nyt apuja
Ovistestin tein ja se oli aika tumma se testiviiva mutta ei kuitenkaan yhtä tumma tai tummempi kuin kuntrolliviiva.Testaanko huomenna taas????Kannanttaako illalla pöllytellä peittoja????Eilen tehtiin niin.

Mutta asiassa on pikku mutta...e muista kauanko liuska oli vessassa ja ohjeissa lukee eittei tulos ole enään luotettava kun yli 30min on kulunut?????

Eli varmaan kannattaa jatkaa testausta

Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja mimmeli:
Onnittelut plussanneille. :)
Enpä tiedä mitä meijän vauvahaaveille käy, mies on puhunut tänään että pitäis erota. :'( Oon itkeny silmät päästäni tänään, lähdin töistäkin kesken pois. Mä en edes tiedä syytä tähän. Hajoon niin pahasti jos se sen päättää oikeesti tehdä.
Tai mitä jos tässä kierrossa jotenkin ihmeesti plussais? MItä sitten, jäisin yksin lapsen kanssa.
Oon niin hajalla jo nyt etten tiedä mitä tekisin seuraavaksi. :'(
Voi eikä... :'( Ihan kamalaa :hug: Toivottavasti saat pian juteltua miehesi kanssa, että tietäisit edes syyn tilanteeseen. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Nyt apuja
Ovistestin tein ja se oli aika tumma se testiviiva mutta ei kuitenkaan yhtä tumma tai tummempi kuin kuntrolliviiva.Testaanko huomenna taas????Kannanttaako illalla pöllytellä peittoja????Eilen tehtiin niin.

Mutta asiassa on pikku mutta...e muista kauanko liuska oli vessassa ja ohjeissa lukee eittei tulos ole enään luotettava kun yli 30min on kulunut?????

Eli varmaan kannattaa jatkaa testausta
Mulla ovistesti on positiivinen, jos viiva on melkein yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Mutta tekisin silti vielä seuraavana päivänä, että näkee onko vaalentunut vai tummunut lisää. Ja kannattaa pöllytellä peittoja vielä, se kannattaa aina! Ovishan tapahtuu yleensä vasta päivää tai paria ovisplussan jälkeen. Mun nykyisissä testeissä tais lukea jopa että 2-3 vrk plussan jälkeen.

toivottavasti. Äsken tuli viesti että meillä ei kuulemma ole mitään yhteistä.. ihan yhtäkkiä vaan sai päähänsä. Aamulla vielä kävi suukottelemassa ennen kun lähti töihin ja sitten kun oon töissä niin tulee tekstiviesti. TEKSTIVIESTI. :kieh: en tiedä mitä pitäisi ajatella, täytyy kai odotella että tulee töistä kotiin jos saisi puhuttua, JOS tulee edes kotiin..

Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja mimmeli:
toivottavasti. Äsken tuli viesti että meillä ei kuulemma ole mitään yhteistä.. ihan yhtäkkiä vaan sai päähänsä. Aamulla vielä kävi suukottelemassa ennen kun lähti töihin ja sitten kun oon töissä niin tulee tekstiviesti. TEKSTIVIESTI. :kieh: en tiedä mitä pitäisi ajatella, täytyy kai odotella että tulee töistä kotiin jos saisi puhuttua, JOS tulee edes kotiin..
Siis tosi outoa. :eek: Toivottavasti miehesi tulee yhtä yhtäkkiä järkiinsäkin!

Katsoin että teillä oli aiemmin ollut surullisia kokemuksia. Jospa tämä on jotain vaikeutta käsitellä surua miehesi puolelta? Yritä nyt saada hänen puhumaan. :hug:

Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja t 77:
Joku oli tehny 2 testiä päivässä. Kantsiiko tehä vaan se yks vai 2?
No mä tein ainakin viime kierrossa. Vain testin ohjeiden mukaisena aikana sain plussan, eli se testi käskettiin tehdä aamupissasta ja se oli plussa, iltapäivällä ei ollut enää. Toki asiaan saattaa vaikuttaa sekin, et päivisin juon paljon ja käyn usein pisillä.

kiitoksia paljon. Kun ei se ole ylipäätään oikein käsitellyt sitä koko asiaa. (kun eiväthän miehet itke yms.) tuskin ne tunteen on yhtäkkiä hävinnyt, ellei ole sitten jo kauemmin miettinyt tätä. En ole kyllä ainakaan huomannut sellaista.. ihan on kivasti mennyt tähän päivään asti. Joskus se on puhunut että pelkää mun lähtevän jonkun toisen matkaan(kun oon kumminkin sen kymmenisen vuotta nuorempi), että sillä tavalla ns. haluaisi suojella itseään, en tiedä voiko johtua siitä. Vaikka oon moneen kertaan vakuutellut etten ole lähdössä minnekään. Ihan uusi tilanne on kyllä.. En vaan jaksaisi odotella että pääsee töistä, toivottavasti tulee kotiin sieltä.. Laitoin äsken viestin että näinkö oikeesti haluaa mutta ei ole kuulunut vastausta.. jospa miettisi ettei haluaisikaan. *pieni toivonkipinä*

Nyt tuli vastaus. "tuutko duuniin vastaan". Nyt oon ihan sekasin. Suht pitkä kävelymatka siis edessä, saiskohan puhuttua siinä matkalla.. Kertokaa joku mulle että mitä v****a miesten päässä oikein liikkuu? Tai löytyiskö joku kirja "näin ymmärrät miestäsi".

Noppis
mimmeli toivottavasti miehes avautuu aatoksistaan. Yritä sinä ainakin ottaa rauhallisesti, ettei mitään peruuttamantonta tule sanottua, monestihan tuollaisista päähänpistoista pääsee yli kunhan vaan vähän rauhoittuu ja miettii.

).( Siis JOKA kerta kun yritän tulla tähän vauvakuumepalstalle, klikkaan vahingossa tuota monikkoperheet-osion linkkiä! Ei kai tää vaan oo joku enne? :kieh:

Yhteistyössä