Voiko nuo kierrot mennä niin että ei ovuloi välttämättä joka kierrosta????Ihan pyllystähän tollanen onAlkuperäinen kirjoittaja UniUnna:Dogtor ja Lumikuningatar :hug: mälsää...
Tervetuloa uudet! :wave:
Mäkään en saa ovistesteihin haamun haamua, vaikka jo 14/24-31. Kai mä jatkan viel tikuttamista muutaman päivän, mut luulis et jos ovuloisin täs kuussa, tikkuun tulis nyt jo ees vähän väriä. Tai sitte nuo mammaksi-tikut on susia.
Suattaahan tää mennä taas vanhan kaavan mukaan, että pari ovuloimatonta kiertoo ja sitte taas ovis. This sucks.
Valkovuodon pitäisi muuttua raakaa kananmunanvalkuaista muistuttavaksi limaksi ovulaation lähestyessä. Toki ei varmaan kaikilla ole niin selkeä se muutos.Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:Mä jatkan tikutusta viel tän viikonloppuun asti....jospa sieltä jotain tulisi.
Jos valkovuotoa tulee normaalisti niin tarkoittaako se mitään niinku tuon ovuloimisen kannalta????
Voi eikä... :'( Ihan kamalaa :hug: Toivottavasti saat pian juteltua miehesi kanssa, että tietäisit edes syyn tilanteeseen. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja mimmeli:Onnittelut plussanneille.
Enpä tiedä mitä meijän vauvahaaveille käy, mies on puhunut tänään että pitäis erota. :'( Oon itkeny silmät päästäni tänään, lähdin töistäkin kesken pois. Mä en edes tiedä syytä tähän. Hajoon niin pahasti jos se sen päättää oikeesti tehdä.
Tai mitä jos tässä kierrossa jotenkin ihmeesti plussais? MItä sitten, jäisin yksin lapsen kanssa.
Oon niin hajalla jo nyt etten tiedä mitä tekisin seuraavaksi. :'(
Mulla ovistesti on positiivinen, jos viiva on melkein yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Mutta tekisin silti vielä seuraavana päivänä, että näkee onko vaalentunut vai tummunut lisää. Ja kannattaa pöllytellä peittoja vielä, se kannattaa aina! Ovishan tapahtuu yleensä vasta päivää tai paria ovisplussan jälkeen. Mun nykyisissä testeissä tais lukea jopa että 2-3 vrk plussan jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:Nyt apuja
Ovistestin tein ja se oli aika tumma se testiviiva mutta ei kuitenkaan yhtä tumma tai tummempi kuin kuntrolliviiva.Testaanko huomenna taas????Kannanttaako illalla pöllytellä peittoja????Eilen tehtiin niin.
Mutta asiassa on pikku mutta...e muista kauanko liuska oli vessassa ja ohjeissa lukee eittei tulos ole enään luotettava kun yli 30min on kulunut?????
Eli varmaan kannattaa jatkaa testausta
Siis tosi outoa. Toivottavasti miehesi tulee yhtä yhtäkkiä järkiinsäkin!Alkuperäinen kirjoittaja mimmeli:toivottavasti. Äsken tuli viesti että meillä ei kuulemma ole mitään yhteistä.. ihan yhtäkkiä vaan sai päähänsä. Aamulla vielä kävi suukottelemassa ennen kun lähti töihin ja sitten kun oon töissä niin tulee tekstiviesti. TEKSTIVIESTI. :kieh: en tiedä mitä pitäisi ajatella, täytyy kai odotella että tulee töistä kotiin jos saisi puhuttua, JOS tulee edes kotiin..
No mä tein ainakin viime kierrossa. Vain testin ohjeiden mukaisena aikana sain plussan, eli se testi käskettiin tehdä aamupissasta ja se oli plussa, iltapäivällä ei ollut enää. Toki asiaan saattaa vaikuttaa sekin, et päivisin juon paljon ja käyn usein pisillä.Alkuperäinen kirjoittaja t 77:Joku oli tehny 2 testiä päivässä. Kantsiiko tehä vaan se yks vai 2?