Meillä neiti oli 5 ja puol kk ku siirty omaan sänkyy ja omaan huoneeseen aika pian sen jälkee, aluks nukku kans niin pirun huonosti ja sit ku siirty omaa huoneesee ja tottu nukahtaa yksin, meni nuo yötki sit paremmi! Nyt nukahtaa yleensä kiltisti isojen tyttöjen sänkyyn kun sinne viedään...Oon päättäny et seuraava vauveli ei tuu mun viereen mammuu et tissittelee siin ja si takas omaan sänkyy...(katotaa vaa si miten käy) Onnee uusille plussille :flower:
Mulla meni kans aika pitkää ennen ku hiffasin et oon oikeesti raskaana, sit varmaa kunnol just ku alko ne liikkeet tuntuu ja maha kasvaa....Ja huomaa kyl et tää on toinen kun esikoisesta sitä hehkutti melki heti kaikille,tästä ei tullu hehkutettuu, vieläkään ei mun sukulaisista tiedä kun muutama et perhenlisäystä tulee!!! =)
Mutta nyt piisaa tältä erää!
Jaksamisii :hug:
elohiiri0608 ja juniori 31+jotain...
Mulla meni kans aika pitkää ennen ku hiffasin et oon oikeesti raskaana, sit varmaa kunnol just ku alko ne liikkeet tuntuu ja maha kasvaa....Ja huomaa kyl et tää on toinen kun esikoisesta sitä hehkutti melki heti kaikille,tästä ei tullu hehkutettuu, vieläkään ei mun sukulaisista tiedä kun muutama et perhenlisäystä tulee!!! =)
Mutta nyt piisaa tältä erää!
Jaksamisii :hug:
elohiiri0608 ja juniori 31+jotain...