Pikkukakkosta odottavat vol5

Heipä hei,

täälläkin poksahtelee, tänään 13+0!

Viime viikon ultrassa kaikki hyvin, LA tarkentui aikaisemmaksi eli ei olekaan aprillivauva vaan 29.3.10 (jos päivittäjä haluaa muuttaa).

Olen ollut MIELETTÖMÄN TOLKUTTOMAN väsynyt, siksi kirjoittelu ollut vähän vähemmällä. Voi kunpa saisin pian voimat takaisin..

Tervetuloa uusille :wave: ja vanhoille hyvää vointia! Kohtahan tässä kuuluu vauvauutisiakin!

Kelliksen hyviä uutisia jään odottelemaan :)

Stinkkis + Snadi, 13 + 0
 
täällä "arki" alkanut että tytön kans kahden olemista. Tänää piti apteekista kipaista hakemassa ummetukseen apua kun alkaa tosissaan vaivaan tuo ku maha ei toimi kunnolla. Varasin tänään sinne seulonta ultraääneen ajan ja se ois 12.10 oulussa ja illalla. MIeheniki pääsee mukaan JEE! odotan innolla ku tosiaan 12.10 se ultra ja 14.10 on neuvola :) kiva. mut olen silloin rv 13 kun on nuo käynnit.
Mitenhän sais nämä viikot kulumaan? :( MIes tämän viikon entisessä työpaikassa ja ensiviikolla aloittaa uudessa työpaikassa :)

huomenna ainakin kerhoilemaan tytön kans aamupäivästä mutta muuta ei ohjelmassa :(

arska äippä+ salamatkustaja 10+1
 
Heipä hei!

Stinkkikselle onnittelut ultrasta =)

Täällä yrittää lentsu iskeä :/ Yskää pukkaa, kuten aina minulla kun lentsu iskee...eilinen höyryttely kyllä auttoi ihan mielettömän hyvin ja en herännyt yöllä kertaakaan yskimään, ainoastaan vessaan :D

Sienestystä ollaan harrastettu tässä parina päivänä ja se on kyllä tehnyt hyvää, myös supistuksia olen saanut, joskaan en mitään ruhtinaallista ;)

Viimeyönä näin unta, että bongasin jotain vaaleanpunaista limaa ja aloin sitä hyvin tieteellisesti analysoimaan kaikilla testeillä :LOL:
Miehelle kun kerroin unesta, oli hän sitä mieltä, että tänään tai huomenna on lähtö, onko kassit pakattu :LOL:
Kunpa olisikin enneuni, vaan en usko...näen kyllä muista enneunia koskien vauvojen sukupuolia ja synnytyspäiviä ym. mutta en usko, että näen omistani enteitä :D

Huomenna on neuvola, joten kuulumiset sieltä sitten tänne kirjoittamaan. =)

paapelo+poju+Deri 38+2 :heart:
 
Ultrassa käyty ja kaikki oli edelleen niinkuin pitääkin! :heart:
Vilkas kaveri, tuumasi lääkäri. Kovasti viikkoja vastaava pikkuihminen siellä huitoi käsillään ja jaloillaan menemään.. :) Seuraava aika oiski sitte vasta kuukauden päästä, mut taidan käydä vielä parin viikon päästä tarkistuttaan tilannetta, ihan vaan mielenrauhan ylläpitämiseksi.. :kieh:
 
Täällä kohta taas poksuu viikot. Mihin tää aika katoaa..? Kelan sivuilta katsoin ja mun äitiyspakkaus on tilattu mulle :D Kohta pääsen hypistelemään niitä pikku vaatteita!

kellis: Hyvä että kaikki oli kunnossa :heart:

Eilen kun kävelin nopeammin niin mahaan alkoi sattua ja paljon. kyse on varmaan lantion löystymisestä ja siihen päälle jo liitoskivut.. auts..!

sannis ja patu 24+5
 
heippa taas!

Vitsi kun en jaksa nykyään enään kirjoitella, kaikki aika ja energia menee kouluun ja kotihommiin. Varsinkin nyt kun muutettiin, ns anopille, joten neliöitä on tuplaten edelliseen.. huoh. On tässä jotain positiivistakin, anoppi touhuilee pojan kanssa aina kun on paikalla, saan sitten itse vähän omaa aikaa. :D Mutta onneks ei kuitenkaan ole kokoajan paikalla, vaan asustelevat tuossa melkein naapurissa, miehensä talossa suurimmaksi osaksi.. :whistle:

ON: Vauvelille ei kuulu oikeestaa mitään uutta, kovasti potkottaa ja ilmoittelee olemassa olostaa.. :heart: Närästys on aivan järkyttävä, palailee hyvin mieleen edellinen raskaus, jossa myöskin kärsin samasta vaivasta 24/7, aina puolivälistä lähtien.. :x Mutta kyllä se sitten viimeistään laitokselle jää.. :D

Nyt vessan pesuun, kun luistin siitä siivouspäivänä. On tämäkin tapa käyttää vapaa päivä. :headwall: :D

Tigru ja möhkis, kappas se olis sitten pokspoks ja rv24
 
Onnea hyvistä uutisista kellis :heart:

Ja muillakin taitaa mennä hyvin, hienoa!

Mä sain hyviä uutisia itsekin tänään, neuvolasta soitettiin parvo-vasta-ainekokeen tuloksia, ja mulla on ollut se aikaisemmin! Eli ei tartte huolehtia että saanko/olenko juuri saanut tartunnan meidän pojalta. Helpotus! Ja elinen ravitsemusterapeutilla käynti meni hyvin, en saanut haukkuja, kehuja ja kannustusta vain. Nyt vain sokereita mittaillaan edelleen, ja nekin arvot ovat hyviä. Töissä on mukavaa ja kotona sitten väsyttää.. :D Eikä jaksa siivota.. Mutta kyllä toi mieskin näköjään osaa käyttää vapaapäivänsä yhteisen hyvän nimissä, oli ihanaa tulla hirmusiistiin keittiöön! :heart:

T: Kalamama ja Papu 17+5
 
Käyn nyt vain pikaisesti ilmoittamassa kuulumiset.
Kävimme tänään ultrassa ja siellä vilkutteli 10+1 vastaava pikkuinen. :heart: Uuteen ultraan menemme kolmen viikon päästä, jotta saadaan katsottua rakennetta paremmin. Pikkuisella näytti kuitenkin olevan kaikki hyvin ja la osuu niille nurkille kuin oletinkin eli 19.4.

Donu ja Pikkuinen rv 10+1
 
Onnea hyvistä ultra ja neuvola kuulumisista :D

Täällä tänään neuvola. Paineet vähän nousseet, mutta varmaan ihan alkavan flunssan tekosia...siellä kun ajatteli ensin, että joskos enteilisi jotain muuta, kunnes sanoin, että taitaa ihan pöpö tehdä tehtäväänsä :D

Vauva vilkas ja säikky koville äänille. Dopleri on Derin kauhistus...pyrkii aina pakoon sitä, niin on ollut aina :D

Ikäviä kipuja ollut tänään massulla...eivät tule säännöllisesti, joten en edes kellottele, eivät edes tee kovin kipeääkään, joten mitäpä sitä :saint:

Eipä tässä enään pitkä aika ole vaikka yliaikaisena käynnistykseen joutuisi, joten lunkisti vaan :D

Alkuraskaudessahan näin unen, jossa vauvamme syntyi rv39+4 ja oli poika kera hurmaavan tumman tukan, kuten esikoinenkin...siihen olisi viikon verran...katsotaan mitä tuleman pitää ;)

Nyt menen laittamaan poikaa yöpuulle ja tekemään sitten itselleni höyryävän kupin teetä :wave:

paapelo+poju+Deri 38+3
 
HERRANJUMALA PAAPELO SUN VIIKKOJA :heart: :heart: :heart: just muistin ku plussasit :D

Onnea hyvistä uutisista muille :) !

(.) En tiä mikä masuun meni tänään mut se oli tosta keskeltä ihan pystyssä ja törrötti silleen kovana :D ,ei tuntunu supistukseltakaan... hassua..
täällä odotetaan kovasti ultraa joka 5.10, no pari viikkoa vielä :p

nemu 18+1 oisko??
 
Pakko tulla toivottelemaan voimia ja tsemppiä kaikille tämän pinon odottajille! Ei se maltti paha asia ole, kyllä se vauva syntyy kun on sen aika (sanoo ihminen jonka synnytys käynnistettiin kun pelkäs isokokoista vauvaa :D )

Miiuska-: Kun ehdit niin voisit siirtää minut tuonne synnyttäneiden listaan... Ei jää turhaan sitten roikkumaan tuonne odottajiin. :D eli 10.9 poika olkkis74:lle (la 6.9.09)

Olkkis ja Pikku-A 12vrk
 
*HUOH*
Ultrassa kaikki hyvin :D !! Siellä pieni nukkui tyytyväisenä ja herättelyn jälkeen oikoi jäseniään, venytteli ja haukotteli, pieni :heart: ... Nenäluu näkyi ja niskaturvotus 0.16, muutama ihana kuvakin saatiin. Korvien väli kuulemma n. 2cm... :heart: Sykkeeseen eivät ottaneet kantaa, sanoivat että voi näillä viikoilla olla mitä vain, mietitään asiaa uudestaan jos on samaa luokkaa vielä puolenvälin tienoilla, mutta tuskin on. Viikotkaan eivät muuttuneet, vaikka olin ihan varma että muuttuvat, heitti vain kolme päivää, joten eivät lähteneet muuttamaan. Eli la aprillipäivänä ja nyt 12+6 :D

Täällä meidän Pikkis, joka näyttää lähinnä nallekarhulta...! :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=4927413.jpg
 
Toivotaan:

Onnea teillekkin hienoista ultrakuulumisista :D

Jee..hehkutan nyt jokapaikkaan :D
Täällä bongattu pinkkiä/veriviirujen värittämää limaa vessassa..mun kroppa toimii ja ilman oksitosiini tippaa :D

paapelo+poju+Deri 38+4
 
Tigru:

Juu, toivotaan, että en joutuisi sentään viikkotolkulla tätä juilintaa ja kolotusta kestämään...voivat nimittäin olla ihan vain jotain pikkumerkkejä...pessimisti minä taas nostaa päätään...mutta jännittäähän tässä toki, en muuta väitä. En vain luota liikaa, niin ei tule karvaita pettymyksiä :D
 
mulla tulee ihan älyttömän pieniä tipluja verta paperiin mutta siis kyseessä on niin pieniä tipluja ettei ne ole selvästi nähtävissä. Mutta myös välillä mahaa nipistelee..ensi viikolla on lääkäri neuvola. Onko kellään tullut tälläisiä veritipluja odotuksen aikana?

Patu kyllä liikkuu hienosti masussa ja potkii niin että maha heiluu mukana. Mutta tottakai huolestuttaa tuo ihan pieni verinen vuoto.. :(

Sannis ja patu 24+6
 
Täällä taas poksuu viikot :heart: 25 viikkoa tuli täyteen.

Aamulla nipisteli mahaa taas. Mutta patun liikkeistä voin päätellä eetä pikkuisella kaikki kunnossa! Nyt on myös iskias särkyä. Ja sitä oli myös joonaksen odotuksen aikaan. Alkaa olla näitä vaivoja loppua kohden :)

Sannis ja patu rv 25
 
sannis: Tuskin on mitään vakavaa, jos kerran liikkeitä tunnet, mutta voisithan soittaa vaikka neuvolaan, jos oikeen kovasti mieltä vaivaa..

ON: Voi veljet, mun selkä on rikki, en kohta käveleen pääse.. Kauhulla odotan viimeisiä viikkoja..

Tigru ja möhkis 24+2
 
Arska äippä ja höpsistä.. nythän on juuri hyvä aika odottaa kakkosta (joutilasta sellaista) :D
sannis: onko vuotelu helpottanu? tiedätkö onko istukka kohdunsuulla?
ONNEA kaikille hyvistä ulrakuulumisista!
Tääl tahkotaan pikkuhiljaa eteenpäin.. issias ja närästys vaivaa, mut ku liikkeelle pääsee ja saa jokseenki nukuttua, ni en valita ;)
Aattelin lähteä tänään uhmaamaan (mitä lie), mut menen tuon esikon (1v7kk) ja mun äitin + siskon+lasten kans käymään uimassa! Jos ei saa pissatulehusta, ni sit vois alkaa käymään useemminki uimassa. Esikon aikaan söin rv 26 saakka estolääkettä.
Nyt savuluupottujen syöntiin! Mukavia syyspäiviä!
jokohan paapelo on päässy lähteen?
sukkis ja kakkonen 29+3
 
Ehei..täällä minä edelleen enkä varmaan kulumallakaan lähde :LOL:

Kovin jomottaa ja kolottaa ja sen sellaista sekä pinetä supistelua, sekä toki sitä pinkkiä vuotoa, mutta ei sen järisyttävämpää. Eilen tosin klo 19.00 (kyllä kellon lyömällä ) alkoi supistaa, niitä tuli peräkanaa kolme ja olivat ihan helvetillisiä...alavatta ja ristiselkä oli niin tulessa...ajattelin jo, että en ala tähän sittenkään :LOL:
Yöllä ei oman rekisteröintini mukaan supistellut, mutta kohdunsuun viillot oli aika ikäviä ja niitä tuli paljon...

Tulen kyllä takuuvarmasti ilmoittamaan, jos tässä lähtö tulee...tuskin heti olen niin kipeänä (tai mistäs minä tiedän ), etten nyt rakkaalle paslstalleni ehtisi tulla purnaamaan :D

paapelo+poju+Deri 38+5
 
tuli tänään äitiyspakkaus :D Mennään ihan kohta pakkaus avaamaan!!

Vielä tulee pikku tipluja ja ei kuulemma ole istukka kohdunsuulla. En ainakaan muista että lääkärit olisi niin sanonut. Mutta niitä tipluja ei tule kuin ihan välillä ja ovat todella pieniä. Täytyy mainita asiasta keskiviikon lääkärissä.

sannis ja patu rv 25
 
Täällä varmaan nenän limakalvot niin ärtyneet että nenästä vuotaa hiukan verta. :/

Eilen avattiin äitiyspakkaus ja joonaskin pääsi sitä ihastelemaan. Oli siellä taas paljon tavaraa ja niin ihania vaatteita.

on: Vaivoja löytyy lonkka on ärsyyntynyt jostain syystä eikä nyt kipu hellitä. Ja tuo nenäveren vuoto on myös vaivana. Mutta vielä tää työpäivä ja sitten viikonloppu vapaa :)

Sannis ja patu 25+1
 
Hei Sannis, se sun tiputteluvuotohan saattaa just johtua limakalvoistakin, jos ovat niin kuivat? Mulla oli jo ennen raskautta alapään limakalvot sen verran kuivat että aina esim. seksin jälkeen oli vuotoa, josta gyne sanoi että limakalvoilta tulee vaikka ei kipua tuntunutkaan, eikä itsestä kuivalta tuntunut.

On: mulla on taas ollut maha sekaisin monta päivää, ja inhottavia kramppeja on ollut. Yksi harjoitussupistus tuli eilen, epämiellyttävältä tuntui muttei sattunut onneksi. Muutenkin taas epävarmuus nostaa rumaa päätään, ja vielä viikko että neuvolassa kuulee sydänäänet! Sitten 9.10. on rakenneultra, ja esikoiselle pitäisi kertoa vauvasta silloin edellisenä päivänä. Toivotaan että ihan hyvin ottaa uutisen vastaan, olivat taas päiväkodissa parhaan ystävänsä (tyttö) kanssa leikkineet isää ja äitiä, ja äidin mahasta oli tullut kaksi vauvaa..

T:Kalamama ja Papu rv18+1
 
Hehei..taas on yksi viikko vähemmän :D

Ei mitään kovin kummoista oloissa...juilinut on kyllä koko päivän, mutta ei siis mielestäni mitään kovin kummoista...ehkä korkeintaan kypsyy paikat siinä kaikki.
Eikä tässä nyt ole niin malttamaton olokaan, jos vertaa esikoisen odotusta samassa vaiheessa. En esimerkiksi odota joka yötä, että joko, vaan ihan rauhassa tässä ollaan.
Ainoa mitä todella toivon on se, että jos ei tämä lapsi tahdo itsekseen lähteä tulemaan, niin toivon, että avautumista tapahtuu näinä viikkoina tarpeeksi, jotta päästäisiin taas kalvojen puhkaisulla synnytys käynnistämään. Muita odotuksia ei sitten oikein olekkaan :D

En silti väitä, ettenkö toki toivoisi, että vaikka ensi yönä alkaisi tapahtua, mutta en nyt petykkään, vaikka odotella joutuisi, kyllä se esikoinenkin sieltä syntyi ;)

Mutta eipä kummoisempaa. Hyvää lauantai iltaa kaikille :wave:

paapelo+poju+Deri 39+0 :heart:
 

Yhteistyössä