Pikkukakkosta odottavat vol4

kävin kaupungilla ostamassa ensimmäiset mamma farkut..Entiset omat normi farkut puristaa joten nyt jo jouduin ostamaan uuden housut. :D Ja vanhat mamma farkut olen hävittänyt jonnekkin.

Tilasin bebesistä sellasen bola riipuksen. Ne oli siellä alennuksessa ja toi on aivan ihana..kun vauva kuulee sen helinän se rauhoittuu :) Ostin sellasen hopeisen jossa kuu ja tähtiä. Se tuli tänään postiin ja sain sen heti.

on: Väsymys ja palelu jatkuu..Voisin nukkua kellon ympäri :snotty: Mutta eiköhän se tästä..

sannis ja tammivauva 5+4
 
Onnea hirmuisen paljon BV!!!! :heart:

Täällä taas lääkäris käyty ja saikkuu jatkettii taas parilla viikolla... kyl tää iskias on sit vissii tullu jäädäkseen!!! Parin viikon pääst alkais sit jo kesälomaki, ellei seki sit vaihdu saikuks!?
Poks poks ja viikotki poksuu jälleen... :)

mama ja kääpiäinen 24+0
 
"Bäk in bisnes" B) ja yhteydet toimii!!! (tarttee lukasta kuulumiset - juttua on kertynyt reilussa viikossa aikas paljon)

Sannis,ne on tosi ihania ne beben korut. Harmittaa kun itte en muistanut ostaa...
Mama, voi kurjuus. Iskias osaa olla todella inhottava ja häiritsevä vaiva. Mullakin on ollut sitä aina silloin tällöin nyt tän tokan kanssa.. Toivottavasti sulla helpottais pian.

Missäs Tigrulainen on? Mitä kuuluu?!? Luin, että sulla oli jotain vuotoa. Kaikki kunnossa nyt? Mullakin oli vuotoa alussa ja oikeestaan sitä kesti aika pitkälle.. olisko ollu jotain rv19 ku loppu. . Mulla on sitä ektopiaa (ihan yleistä synnyttäneillä, kuulemma ja just raskaudessa oireilee ku paikat turpeat ja verestävät) ja johtui siitä. Rasituksessa vuoti enemmän joten vesijuoksut ja muu liikiunta sai silloin jäädä.

Eli ollaan muutettu ja kyllä vaan pitää sanoa että RANKKAA oli, huh huh!

Täällä on ihana neuvola :heart:

Tänään oli lääkäri:

paineet ok
pissa ok
liikkeet ja syke +++ (tais olla mahahepuli)
hemppa 138
vähän meinaa hiiva vaivata, inhaa
kanava pehmee ja sormelle auki

närästää, supistaa, vaikee nukkua, karseet häpyluu kivut, peräpukamat, ei maistu ruoka
:kieh: ym ym ym... Loppuraskauden ihanuus :)



Voi Nöttis, olen niin pahoillani!! Voimia teidän perheelle!


Lumppari ja mahanvaltaaja 34+6 (huomenna poksuu taasen)
 
Iltaa! :wave:

BV: Onnea nyt viel vauvelista. :hug: :flower:

LumiPyry73
: Täällä ollaan, kaikki kunnossa, vuoto kesti kaikkiaan varmaan 12h, ja oli lähinnä sellaista ruskeaa turhrua, eli ei onneks hätää. :D

ON: Pahoinvoitia ei ole toistaiseksi esiintynyt, tuskin esiintyykään, eihän sitä esikoisen aikanakaan ollut.. Mutta närästys on tullut jäädäkseen. :x Ja mä kun luulin sen olevan loppuraskauden ongelma, kuten edellisellä kerralla, vaan ei... Mutta muuten ei mitään erityistä..

Tigru ja möhkis 5+0, poks. :D
 
BV:
Onnea vielä ja kylläpä sinua sitten vietiinkin, oli lapsi sylissä tosi nopeasti ja nuin lyhyellä ponnistamisella =)

Huomenna kampaajalle, sitä ennen pissanäyte labraan, jottei varmasti unohdu tämä raskaus :LOL: Pahuksen kusitulehdukset, jos tämä sitä nyt edes on...tai sitten nämä on jotain alkavia supisteluja ja joudun vuodelepoon...maalailen taas uhkakuvia seinille...pah.

No lauantaina on tulevan kummipoikani ristiäiset...aion olla sähäkkä ja simpsakka sylikummitäti mahastani huomimatta :D

Mies juuri naureskeli kun sauhusin hänen ajoittaisesta nuijamaisuudestaan, että jos hän ei minua tuntisi, ajattelisi hän minun olevan kokoni ja kasvojeni puolesta hyvin herkkä nainen, joka on kuuliainen jne jne...mutta koska tuntee minut, tietää, että tuollainen harhakuvitelma koituu turmioksi ja ken tohtii tulla minua tai läheisiäni kiusaamaan saa tuntea kyllä kipakan kivun ahterissaan :LOL:
(huom!!! Ei siis tosiaankaan näin kaunosanaisesti runoillut ) :LOL:

Eli juu, olen kuin joku Justiina kaulimeni kanssa...hyvin hyvin tulenarka ja erittäin pippurinen siis näköjään...itse kyllä tahtoisin mieltää itseni hyvin tasaisen tyyneksi ja rauhaa rakastavaksi olennoksi :D

Mutta nyt hiukan teetä ja näkkäriä ja lukemaan kirjaa :wave:

paapelo+poju+Tiuhti 19+3
 
Huomenta ja onnittelut vielä BV:lle!

Laskettu aika tuli ja meni. Sen kunniaksi olin neuvolassakin eilen. Kaikki aikalailla samalla mallilla kuin aiemminkin. Kohdunsuu oli auennut sentin lisää eli oli nyt 5 cm auki. Kaulaa kuiteskin vielä vähän jäljellä. Sf-mitta oli vielä kasvanut sentillä eli nyt 38cm. Vauvan kokoarviota pudotettiin vähän viime viikosta, on varmaan lähempänä 3,3 kg kuin 3,5 kg.

Yöllä supisteli tunnin ajan 3 minuutin välein ja olin jo melkein varma lähdöstä, kunnes nukahdin ja heräsin aamulla herätyskellon soittoon. Tuloksena yöllisestä oli vaan teelusikallinen limatulppaa.


Joie ja Sippu rv 40+1
 
Paapelo: Eipä varmaan tarvi sairaalassa kuin käydä ponnistamassa vauva ulos. En uskalla edes ajatella, mitä ne viimeöiset supparit sai lisää aikaan. Neuvolassakin sanoivat nyt, että aika nopeasti varmaan kannattaa lähteä kohti sairaalaa. Mutta mistä sen sitten tietää, jos tunnissa taas loppuukin supistukset? Toivottavasti tää alkaa vesien menolla.

Niisku-Rouvakin on vielä yhtenä kappaleena :)
Minkälainen vointi?
 
Blondie:
Paljon onnea :flower: :flower:

Joie:
Niin juuri, mistä sen sitten tietää...ehkä, jos olisin sinä, niin katsoisin sen tunnin, ellen ehkä puolitoista ja jos vieläkin jatkuvat vaikka käy levolle, niin aika herkästi sitten menisin edes näytille :D
Ja vesienmeno olisi kieltämättä kätevä, sitten ei ainakaan tarttisi miettiä, milloin mennä =)

ON:
Kävin tänään viemässä pissinäytteen labraan...saa nähdä osuivatko epäilyt oikeaan, onkos se pissitulehduksen pirulainen päässyt jylläämään.
Kun mitään varsinaista särkyä ei ole, ei kuumetta, ei satu pissiminen, on vain outo tunne rakolla...no tuleepahan sitten ainakin tarkistettua...olisi erittäin p***amaista jos tulehdus pääsisi salakavalasti munuaisiin, niinkuin äidille kävi aikoinaan, kun hällä oli piilevä virtsarakontulehdus :/
no tämä asia selviää viimeistään perjantaina.

Tänään on tukka kynitty...olo on varsin simpsakka :D Pää tuntuu taas niin ihanan kevyelle :LOL:

Illemmalla taasen ehkä lisää, nyt askareiden pariin :wave:

paapelo+poju+Tiuhti 19+4
 
Päivittelin tuon etusivun listankin...

Paapelo: Mä käyn aina ennen neuvolaa labrassa jättämässä pissanäytteen. Mulle tulee erittäin herkästi virtsainfektio joten tarkkailevat tuolla ettei pääse edes iskemään. :D

Olkkis ja Ötzki Masupalleroinen 23+3
 

Yhteistyössä