Pikkukakkosta odottavat vol4

Huomenta Niisku (ja kaikki muutkin)!

Tuskastuminen on nyt varmaan Niiskulla ja monella muullakin viimeisiä päiviään odottavalla vallalla? Itse esikoista odottaessani meinas hermot mennä kun kyselivät jatkuvasti että joko se vauva on syntynyt. Kysyjät eivät osanneet itse katsoa että vatsa pystyssä sitä kuljettiin. Neiti syntyi sitten vasta rv 42+3. Nyt neiti siis jo 8v ja odottaa innokkaasti pikkusiskoo tai -veljee. Ei olla edes tytölle kerrottu kumpi siellä on tulossa vaikka itse tiedetään. :D

Saa nähdä miten sitä viikonloppuna saa nukuttua... Mies lähtee isänsä hautajaisiin ja on neljä päivää poissa kotoa. Tyttökin menee viikonlopuksi isälleen. Onneksi kisut on seuranani. Täytynee vain nauttia kun edellisen kerran näin "omaa aikaa" on ollut muistaakseni tammikuussa eikä sitä tiedä miten vauvan kanssa tuo on mahdollista. :D

Olkkis ja Ötzki Masupallero 23+4
 
Niin no... en mä jaksa enää miettiä.. La oli ja meni mitä siitä. Puhelimeen en ole vilkaissut eilisen aamun jälkeen ja mies on vastaillut kyselyihin... :LOL: :D :kieh: :whistle:

Aika hassua et meni yli tänään siis 40+1

Kaikki vauvat suvussa syntyneet rv 37-38 jopa miehen puolella.

Esikoisestakin veikattiin et tulee jo aikasemmin mut tuli kuitenkin vasta 40+5 /40+0
Papereissa merkattu yliajalle...

Tästä raskaudesta eka la meni jo eli sen mukaan olis 41+2

Neuvolasta onneksi lohduttivat että saan pitää masua rv 42 asti ennen kuin lähdetään käynnistämään kun ei ole ensimmäinen lapsi ja kun ei ole sokerit koholla. Silti tää vauva vetelee jo samoilla mitoilla kuin neiti syntyessään... Joten tiedä sit kui täs käy... :kieh: :kieh: :kieh:
 
AAM
Blondie :flower: :hug: :heart: :heart:
Niiskurouvalla kans poksuneet viikot täysiin jo :D ulostuloa odotellessa.. :hug: :)

BV:tä en muista olenko edes onnitellut :eek: :ashamed: :hug: :hug: :flower: pää on mitä on.. ei pysy mikään niinko sisällä kahta minuuttia kauempaa heti pitää joko kirjoittaa ylös tai sitten autuaasti unohtuu.. . :| :snotty:

Olkkis sä kyselit noita nestemäisistä rautajutuista toisessa topicissa.. mä kokeilin tuota Fexiniä mitä mainostavat telsussa ja mulla toimi suht jees.. eikä ollut pahamakuinenkaan (liian), puoleen lasiin yks tabu ja kertakietaisulla naamaan niin ei oo paha :D

Vitsi vieläkin naurattaa ko miettiin noita omia synnytyssuppareita mitä tuli neitistä siis 6h ennenkuin syntyi.. klo 12 päivällä nokosilta tosiaan heräsin niihin ja oli periaatteessa tosi laimeita verrattuna esikoisen synnytyssuppareihin. Ja todellisuudessa noi oli paljon tehokkaampia :whistle: tai johtuiko se siitä että se aukeaminen tapahtui vaan nopsempaa ? emmä tiiä.. mut ei kannata jäädä miettimään että "should i stay or should i go" VAAN LÄHDE jos yhtää mietit edellä mainittua lausetta... ihan vain vinkiksi.. |O meni mullaki se spinaalin saaminen hilkulle... just sen takia että jäin miettimään..

EX Am & neiti A. 20 vrk
 
Kasassa edelleen. Illalla alkoi aikamoinen selän jomottelu just, kun pistin pään tyynyyn. Ehkä tunnin siinä pyörin ja mietin, että nyt en ainakaan lähde, haluan nukkua. Ja nukahdinhan. Aamusta sitten heräsin hieman ennen viitä kovaan selkäjomotukseen. Suppareitakin siinä tuli, mutta en saanut niille kunnolla mitään väliä, kun se selkäkipu häiritsi tuntemuksia. 1½ tunnin päästä nousin suihkuun ja jomottelu loppui.
Harvakseltaan tulee suppareita, niin kuin eilenkin, mutta ei sillai ole kipeitä. Napakoita vaan.

Vauva oli eilen tavallista hiljaisempi masussa. Saa nähdä, miten tänään. On yleensä muutenkin aamupäivästä aika vaisu. Ja vessassa sai eilen käydä aika usein. Suoli tyhjeni heti, kun jotain suuhunsa laittoi. Se on aika lupaava merkki. Jalat ristissä koitin illallakin saada lapsukaiselle letut paistettua, kun en viitsinyt sitä jättää kesken.

Tuota AM:n pointtia mietinkin aamulla, että mitäs jos nyt toisella kertaa ne synnytyssupparit ei tunnukaan niin pahoilta. Koko ajan vaan odottaa, että tulisi sellainen kipu, jossa kuljetaan ihan sietokyvyn rajamailla. Sellainen, josta meinaa taju lähteä.


Joie ja Sippu rv 40+2
 
Niiskulle ja joielle tsemiä :)

Esikoisesta kans heräsin supistuksiin ja siitä hetkestä vauva oli 7h ulkona, josta 1h ponnistusta. Mainasivat sillon, että toisesta vois ist jo ekasta pikku tuntemuksesta tulla sairaalaan...mä varmaan Joien tilanteessa päivystäisin sairaalan kahviossa ihan paniikissa ehinkö sieltäkään :) No oikeesti menee varmaan tällä kertaa joku 20h, huoh.

No kunhan nyt päästään sinne asti, viime yönä taas aika paljon suppaili ja oli menkkamaista särkyä, varsinaisesti supistukset ei tehny kipeetä. Koitan taas tänään olla ihan hissukseen, vaikka niin olin eilenkin ja toissa päivänä ja...Ensi viikolla on taas lääkäri ni näkee tilanteen, viimeksi siis oli paikat pehmentynyt, mutta kiinni.

Nyt kaffeen keittoon, aurinkoista päivää kaikille :flower:

Permis ja Veikko 26+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lily of the valley:
Onnea Blondie! :flower: :heart: Minä muistan sen päivän niin kuin eilisen, kun kerroit plussanneesi, ja nyt ollaan jo tässä. Uskomatonta ja ihanaa. :heart:
Peesi!! Sama täällä, muistan tosi hyvin sun plussaustilanteen. Mä tiesin että se on tyttö!!!!!!!! Arvelin sitä jo silloin kun plussasit ;) Onnea siis Blondie!! :flower:

Myös BV:lle paljon onnea tytöntylleröstä!

).( Huh kun tuntuu olevan pitkä matka tuohon pisteeseen. Vielä ei ole edes tietoa onko tuolla masussa ketään elävää olentoa. Ultra vasta puolentoista viikon päästä.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille! :wave:

Unis 6+6 MUOKS. Eiku 7+0
 
eka neuvola takana :D huh huh.. olipas jännä aamu.. yks vaavi sieltä löytyi, jonka sydän löi mukavasti ja tyyppi vissiin häiriinty päiväunilta, ku alko pomppimaan :heart: terkkari meinas et olis isompi mitä menkkojen mukaan, mut varasin np-ultran 2.5vk päähän ni sithän se selviää. Ite olin kyl varma et olis pienempi, mut terkkari vakuutteli ettei tämä ainakaan pienempi ole (no hyvä niin, kerkeää syntyä ennen joulua :D)
Terkkari mukavasti ultrassa ja jutteli et oma km pelkokin vähän himmeni. uskalsin jo siskollekki paljastaa.
sukkapari 10+4 (mennään nyt näillä, kunnes toisin todistetaan) :ashamed:
 
Paapelo, kiitos. tayssissa on huhujen mukaan synnytetty jopa tuulikaappiin, joten ei kai toi kahvila paha ois :) Ja tuttava perhe synnytti omaan autotalliin auton takapenkille, onneksi lapsia vahtimassa ollut äiti oli eläkkeellä oleva sairaanhoitaja. Sairaalaan oli vaan 5km matka, mutta baby tulee kun on tullakseen, ei se paikkaa kysy :heart: No toivotaan nyt, että me kaikki ehitään sairaalaan ja ihan petiin asti.Et valppaana ny niisku ja joie :p

Kyllä se unis nopsaan menee ja tässä seurassa on mukavaa viettää vähän hitaamminkin kuluvaa aikaa. Itekkin tosin lasken melkein tunteja eteenpäin, että vauva ois isompi syntyyn...no kummiskin oon täällä viikoilla 41 ja vaavi vaan viivyttelee :)

Ihania uutisia sukkapari. Ja ihana massu sulla paapelo :heart:

Permis ja Veikko...menee tekeen listaa, mitä haluun kaupasta, eilen mies jo kävi kangaskaupassa, kukkakaupassa ja cittarissa sellaisia tikkaita ostamassa. Tänään pitäs ohjeistaa se ostaan esikoiselle housuja ja mulle parvekkeelle lisää kukkia. Kiltisti tuo menee, mutta aika tarkat ohjeet saa antaa ;)
 
ole jaksanut kirjoitella.. Paha olo vaivaa aamuisin :$ ja maha turpoaa :) Töissä kiirettä mutta mulla alkaa kohta kesäloma =)

on: Tänään raskausviikko 6 alkoi :heart: Väsymystä ja tosiaan pahaa oloa,varsinkin kun nälkä yllättää...Töissä aina pikku välipalaa mukana.

Nyt lähden nukkumaan väsyttää :snotty:

Sannis ja tammivauva rv 6
 
Paapelo: Onpas sulla jo isomasu, :heart: Muistan että, mulla oli tuon kokoinen kun lähdin esikoista synnyttämään.. :whistle: Eli, mulla vauvamasu on vielä hamassatulevaisuudessa.. :snotty:

Sukkapari: Onneks tuli hyviä uutisia, :heart: mää niin odotan ekaa neuvolaa, kesäkuun lopussa..

ON: Täällä ei mitään erikoista, eilen kävin lääkärissä, kun ollut outoa kipua alavatsassa, epäili munasarjakystia, joille ei nyt toistataiseksi voi tehdä mitään. Sanoi juttelevansa neuvolalääkärin kanssa, tarviiko edes ultrata.. Mutta nyt aamukaffelle. :p
 
Huomenta!

Tsemppia, tsemppia Joie ja Niisku0 Rouva!!! =) Vauhdilla ne teidankin kullat sielta varmaan tulee, niinkuin meilla muillakin! =) Paasisitte vaan alkuun... Hirveesti supistuksia ja puhjenneita vesia toivottelen!!! :D

Ihana masu Paapelo!! =)

:hug: Pahoinvointien ja sarkyjen kanssa taisteleville!


Meilla menee kivasti, tytto ja 7 viikkoa ja hymyilee niin, etta aidin sydan sulaa monta kertaa paivassa! :heart: Tytto nukkuukin oisin aika kivasti, yleensa alkuillasta paremmin ja aamuyosta sitten tankkaillaan usein, mutta viimeyona nukkuin todella hyvin, iltaseitsamasta yhteen ja sitten ruokailun jalkeen aamuviiteen!!! :eek: :heart: Ihanaa! Tanaan aamulla sita tuntee olonsa melkein ihmiseksi! :LOL:

Esikoinen RAKASTAA tyttoa, on hella ja huolehtivainen. :heart: Alun mustasukkaisuus minusta on loppunut (varmaan helpottaa, kun tytto ottaa katsekontaktia ja hymyilee... ja ei roiku tississa kaiken aikaa!) :D

Nyt mina painun aamiaiselle- taytyy pitaa energiataso ylhaalla! :LOL:

:wave:
 
Olen tosi iso kasa edelleen... :D :LOL: :LOL: :LOL:

Kait se tästä joku kaunis päivä...

Esikoinen alkaa jo käymään hermoihin... huutaa huutaa ja huutaa... Missään ei suostu olemaan jos ei näe minua... Mitä sitten kun olen laitoksella mitä hemmettiä joudunko vierailuilla kuuntelemaan sydäntä raastavaa itkua.
 
Viimeinkin tuli sellaisia kunnolla kipeitä suppareita, mutta lopahtivat alle tunnissa. Aamuyöstä niitä seurailin. Aiemmin niistä on se jokin viimeinen silaus puuttunut, vaikka ihan tuntuvia ovat olleetkin ja paikkoja availleet. Jospa se tästä. Tuloksena oli aamulla veristä limaa.
Nyt on sitten ollut ihan kivasti mahakin sekaisin, vaikka normaalia aktiivisemmin se on toiminut jo jonkin aikaa.


Joie ja Sippu rv 40+4
 
Joie:
Noniin, nyt alkaa kuulostaa messevältä :D
Tujakat supistelut, verensekainen vuotelu, maha sekaisin...etköhän viimeistään viikon alusta ole synnyttänyt tai synnyttämässä vähintäänkin b :D d

Pitää mennä pynttäytymään ristiäisiin :wave:

paapelo+poju+Tiuhti 20+0 POKSISTAAAAAA!!!!!!!!!!
 
Tsemppiä Joie!! Kuulostaa lupaavalta!!

Ihana massu Paapelolla ja TODELLA SULOINEN pikkumies!! Aivan ihanan liikuttava!! Hymypoika!!!

Hyvä että Tigru kunnossa!! =)

Sannis, mä tiedän ton sun fiiliksen niin hyvin!! Mä olin kanssa alussa ihan invalidisoitunut enkä pystynyt tekeen mitään pahanolon takia. Toivotaan että sulla helpottaa pian!! Voimia!!

Nyt pannaria syömään, nam!!!

Lumppari + mahanvaltaaja 35+3
 
Tulinpa kurkkaamaan teidän juttuja pitkästä aikaa..

Itellä oli tän raskauden alussa aivan tajuttomat pahoinvoinnit, tosin kuin esikoista ootellessa.
Nyt on kaikk muuten ok, eikä onneks ole närästäny mikä kiusas taas esikoisen odotuksen aikana :p

Olisin jo valmis lähtee synnyttää...
viikkoja nyt 38+5
 
Ei hemmetti... MÄ OON VANHA! :LOL: En haluis tunnustaa mutta minusta tulee tänään ikänainen. :D Sen kunniaksi Ötzkikin taas riehuu...

Oon muuten nukkunut ihan kohtuullisen hyvin. Viime yönä varsinkin mutta sitä taisi edesauttaa tuo siskon ja siskonpojan vierailu. He ulkoiluttivat tätiä yli 5h Linnanmäellä.


Niin ja viikot paukkuu kanss...

Olkkis ja Ötzki Masupallero 24+0
 
Onnea olkkis synttäreistä tännekkin ja onnea myös poksuista :flower: :flower: :flower: :D

Mekin tultiin juuri lintsiltä...olipa kpojalla niin uskomattoman hullunhauskaa lasten maailmanpyörässä...tai sellainen vankkurihyskä se on oikeasti, mutta poika oli niin muikeana että :D
Täytyy seuraava reissu aloittaa niin, että kiertelee ensin vähän enempi niitä lasten laitteita ja sitten tälle pienimälle siskolle sopivia laitteita siinä välissä.

kävinpä itsekkin Linnunrata nimisessä vuoristoradassa siskon kanssa.
Se kun on sellainen pimeässä vesitornissa oleva, niin ei tarvitse häiriintyä siitä korkeudesta---en siis menisi alkuperäiseen vuoristorataan.....kammoan sitä :LOL: Ja muutenkaan raskaana viitsi nostatella kovin paljoa pulssia tuommoisissa vekottimissa :D Pistän siis raskauden piikkiin, kun kieltäydyn kyseisestä vekottimesta, mutta muihin kyllä muuten menisin, mutta niihin ei tosiaan voi raskaana mennä. :D

Tosiaan, enään n.20 viikkoa odotusta--veikkaan edeleen että yli mennään---ja kohta on jo taas kuu vaihtumassa...kamalaa kyytiä nämä kesäkuukaudet menee...ja sitten tuossa juhannuksena pitäisi kai mennä sinne ystävän maallekkin...sielläkin aika sitten menee nopsaan...loppuukohan aika kesken??? :D

paapelo+poju+Tiuhti 20+1
 

Yhteistyössä