*Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

AAM
:wave: yhes koos vielä

eip mtn tuntemuksia.. erikoisempia.. :| *huokaus*
ei auttanut eilinen himolenkki karseessa boforissa miehen ja pojan kanssa.. suppareita tuli hädin tuskin muutama illalla ja nekin surkeita esityksiä aamuisista.. |O

tänään on sentäs nätti keli luvassa toivottavasti toi tuuli ei ois niin kova ko eilen, ois niin paljon lämpimämpi :heart:
jos mies veis meidät vaikka tivoliin lohjalle.. siellä on vielä tänään. sit toisaalta tulee tohon lauttasaareen mut mä olen silloi käynnistyksessä jollei synnyttänyt joten se on pois suljettu eniweis.. lohdullista tietää että silloi viim on vauva mut SOIS tulla aikasemmin jo ja omin avuin.. :)

am & Hippunen 40+6
 
Mua rupee stressaamaan kun ötzki ei kauheesti oo liikkunut nyt viikonloppuna. En kyllä tunne välttämättä kaikkia liikkeitä mutta silti huolestuttaa kun ennen on tuntunut ihan päivittäin jotain. Joko ötzki ei oo liikkunut niin paljoo tai sitten en oo muuten huomannut

Olkkis ja ötzki 20+0
 
olkkis:
Voihan olla ,että ötzki keräilee voimia tai on vaihtanut rytminsä yövoittoiseksi.
Esikolla kävi nimittäin niin, että alussa tunsin liikkeitä lähes päivttäin ja pitkin päivää. Sitten r-ultran jälkeen joskus rv22 ei liikkeitä ykskaks enään päivisin tuntunutkaan ja ihmettelin kovasti mikähän nyt on. No onneksi sitten havaitsin eräänä iltana kun valvoinkin pidempään, että sieltähän niitä potkuja tuleekin ja kello oli yli 23.00 ja siitä eteenpäin niitä tuntui lähes kellon tarkkuudella aina tuohon aikaan ja vasta ihan lopulla alkoi muljumiset tulemaan pitkin päivää kera hikkojen :D :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja paapelo:
olkkis:
Voihan olla ,että ötzki keräilee voimia tai on vaihtanut rytminsä yövoittoiseksi.
Esikolla kävi nimittäin niin, että alussa tunsin liikkeitä lähes päivttäin ja pitkin päivää. Sitten r-ultran jälkeen joskus rv22 ei liikkeitä ykskaks enään päivisin tuntunutkaan ja ihmettelin kovasti mikähän nyt on. No onneksi sitten havaitsin eräänä iltana kun valvoinkin pidempään, että sieltähän niitä potkuja tuleekin ja kello oli yli 23.00 ja siitä eteenpäin niitä tuntui lähes kellon tarkkuudella aina tuohon aikaan ja vasta ihan lopulla alkoi muljumiset tulemaan pitkin päivää kera hikkojen :D :hug:
Mä taas stressailen turhaan, tiedän sen. Ötzkillä ei tähän mennessä oo ollut mitään selkeää rytmiä vaan enemmänkin liikkeet liittyneet siihen mitä teen ja miten esim istun/makaan. Tutkiskellaan noita tässä illalla lisää... Tuskin mitään hätää on, mutta pessimistiluonne on pessimistiluonne. Kun tilanne muuttuu niin heti pelätään pahinta. Onneksi tuo rakenneultra on jo perjantaina 24.4 eli ei olis montaa päivää. Toivottavasti saan hommaan taas järkevyyttä ja tälle pessimistiäidille saa näyttää taas pitkää nenää. :D

Olkkis ja ötzki 20+0

 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja rimata:
Mikäs AM:n vointi? Miten meni tivolissa?

Kesiiiis? :wave:
täällä ollaan pari napakkaa tuli tivolissa mutta siihen jäi... :(
saunottu on ja kumpu lepää.. samoi on muksukin levännyt :whistle:
odottelen sitä julmettua limatulppaa jos vaikka... :D SOLJUISI NEVADAAN !!!!

mutta muuten ruokahalu on sama *ISO* lohikeittoa ja suklaakakkua :D :p pidän huolta että mukula on terve kun tulee ulos... ja iso :ashamed: tsiisus toosa parka..

am & hippunen 40+6

ps. Kesis lienee "töissä", sillähän meni limatulpat tuossa pari päivää sit.. :whistle:
 
AM:
Jotten turhaan innosta, mutta tuo kuulostaa aika samalta kuin siskolla paipäivää ennen lähtöä :D
Poju vietti hiljaiseloa kaikesta siitä siskon hyppelystä huolimatta ja hällä oli NÄLKÄ...äiti oli sitä mieltä, että jos lähtö olisi tulossa, ei siskoa nälättäisi, minä taasen olin toista mieltä ja sanoin, että tokkopa kauaa menee ja toden totta, kaksipäivää ja lähtösoitto tuli :D
Let us wish d :D b

paapelo+poju+Tiuhti 16+1
 
AM eiköhän kohta ala tapahtua joka tapauksessa B)

.. Kesiksen infoo siis synnytyksestä oottelen, huomasin sen limisviestin ja kerhon puolella oli yöllä käynyt kolmen maissa kirjottelemassa supituksistaan :wave:

Nyt unille, kun siihen mahdollisuus
 
AAM
:wave: täällä taas yhtä suklaakakkupalaa isompana :D :ashamed:
no sign of the limatulppa... odotan yötä innolla muuten huomenna ukon vaateostosreissurumba jos sillä irtoais :D :LOL:

am & hippunen 40+6
 
Täältä puhkutaan supistuksia kaikille haluaville :whistle: :whistle: Hurjan nopeita synnytyksiä ollut...itseäkin pelottaa hieman, kun esikoinen tuli 7h ja meinasivat, että seuraava syöksyy läpi, kun ekakin eteni niin nopsaan. Tosta oli yli tunti ponnistusta, kun poika oli jumissa, katseli taivaisiin ja lääkäri huomasi vasta ihan lopussa, kun oli molemmat imukupit jo yrittänyt. Sit lopulta otettiin pihdit esiin ja napattiin poika sillä ulos. Sektio oltas tehty, jos ei paikalla olis sopivasti ollut pihtilääkäriä, niitä ei moni enää osaa tehdä, ilmeisesti tayssissa yksi lääkäri:)

Kaippa munkin sit on vaan tällä viikolla saikku alotettava. Viime viikon työpäovien loput ja illat oli ihan tuskasia supistelujen takia. Nyt viikonloppuna ollut parempi, joten myönnettävä on, että työpäivät vaikuttaa noin paljon, vaikka siis istumatyötä teen ja taukojakin voin pitää ihan vapaasti. Jotenkin on epäonnistunut fiilis...toivoin, että voisin olla töissä loppuun asti. En kuitenkaan enää uskalla riskeerata, koska supparit niin kovia. Kohdun suullahan ei kuitenkaan mitään onneksi ollut tapahtunut. Viime viikon lääkärissä ke en siis vielä suostunut saikulle jäämään. Miksi mä oon näin tunnollinen
:headwall: :headwall: Oman sairauden takia en jäiskään (tyhmä minä), mutta koska kyse on pikkusen hyvinvoinnista, niin näin on parempi. Laitoin neuvolaan viestiä ja oottelen nyt, että ottavat yhteyttä ja saan lääkäriajan. Meillä toimii tosiaan tosi hyvin neuvolatätin kanssa tää tekstailu, hän soittaa sitten kun on aikaa, ei tarvi sillon soittoajalla yrittää häntä kiinni ja iltapäivästä ajatkin on jo mennyt.

Toivottavasti kirjottelen tänne semmosen 16 viikon päästä, että missä ne supistukset on :)

Nyt ei muuta kuin mukavaa viikon alkua kaikille :flower: :flower:

Permis ja Veikko 23+0 Poksista poks :heart:
 
AM:lle mega ilkeitä suppareita nyt pikaexpres lähteyksenä :whistle:

Näin taas unta tulevasta lapsesta.

Supistukset siinä unessa alkoivat rv39+5 ja kello oli 20.00 (huomatkaa miten tarkkaan olen unessa seurannut kelloa ;) ).
Supistukset olivat heti alkuunsa todella kipeitä ja äkkiä vietiin poika mummolleen hoitoon.
Tultiin kättärille ja puuskutin siinä, että kylläpä on tällä kiire tulla, kun näin nopeaan menee.
Päästiin sitten vastaanottoon ja sieltä heivasivat samantien synnäripuolelle. Ja juurikun ehdittiin huoneeseen syntyi lapsi. Poika ja mustatukkainen ja painoi 3800g. Ja päästiin heti seuraavana aamuna kotiinkin :LOL:
Ja synnytys kesti siis 2h...kaikkea sitä, toivotaan, ettei tämä olisi enneuni, tai tuo rv on kyllä tosi kivan kuuloinen, mutta tuo tahti... :D

Lähdetään taas vähän kauppoihin kiertelemään...honkkarissa pitää käydä ja tarjoustalossa puutarhapuolella...tulisi mies vain jo kotiin, ei jaksaisi odottaa :D

paapelo+poju+Tiuhti 16+2
 
permis: juu saikulle vaan!!! Mä oon kans täl hetkel saikulla, ku rupes jo viikolla 17 supisteleen!!! Viel ois parisen viikkoa saikkua jäljellä ja mukavasti supistelu vähentyny, ku ei tarvii töissä rehkii!!!

mama ja kääpiäinen 20+6
 
Kiitos tsemppauksesta Blondie ja mama, itseasiassa kävin pomolle juttelemassa, että tämmönen on nyt varmaan eessä, (vaikka en siis vielä oo lääkärissä käynytkään), odottelen soittoa, niin suhtautui tosi positiivisesti. odotin jotain muuta, oon niin miehisellä alalla ja täällä ei paljon mammalomia vietetä ja oon koko ajan ollut varpaillani suhtautumisen suhteen, mutta joka kerran yllättävät. Nytkin totesi, että vauva on tärkein ja siinä sit ihan suu auki olin, että niinpä. Kai mulla on itellä ongelma jättää omat hommat muille ja huomata, että ilman muakin tullaan toimeen :p

Mukava kuulla mama, että sun on supparit saikun avulla vähentynyt. :)
 
:whistle: Supistuksia AM!! :D Akkia tuonne pikkukakkosiin vauvapuolelle! :D

:hug: Ennenaikaisten supistusten kanssa karvisteleville!

:LOL: Paapelo, sulla pitaakin sit kiiretta, jos enneunia naet!

:hug: Sydankapynen!

Meilla tytto syo yha jatkuvasti, joten kai tahan on alistuttava... Muutaman kuukauden kuluttua alan kylla lypsaa ja sit saa mieskin osallistua syottomaratoneihin!
:D

 
Juu todentotta kiirettä sitten piisaisi...tainnut mennä alitajuntaan nuo neukkutätsyjen ja kätilöiden uumoilut, että seruaava saattaisi sitten tulla puolet nopeammin :LOL:

Aa..sain haluamani väriset orvokit...oransseja ja todella tumman liloja, lähes mustanpuhuvia..näyttävät mielestäni tosi hyvältä kimpassa, vaikka oranssin orvokin kukat ovat pieniä, ei haittaa.
Tämä orvokki ihastus on lähtöisin isovaariltani. Hän rakasti orvokkeja ja kasvatti niitä omalla pihallaan joka kesä, hänen lempivärejään olivat valkoinen ja sininen, isänmaalisesti kun sotaveteraani oli :D
Hän niin kovasti aina hoivasi kukkiaan ja kirosi kovalla äänellä jos isomummon rakkaat kissat olivat käyneet syömässä niitä ja uhkasi naukujia milloin milläkin mestaustavalla :LOL: Eipä kyllä koskaan silti iitä toteuttanut, sillä isomummo oli TODELLA tiukka täti ja hänen kisuilleen ei ristipäistä sanaa sanottu :D

paapelo+poju+Tiuhti 16+2
 
AAM
:wave: ilmoittautuu yhes koos vieläkin.. paikallistin juuri kireän supparin vatsaltani mutta kivuttomana :( :'( *elämä on tällä hetkellä suurta draamaa* mä kuvittelin äsken jo limatulpan irtoamisen.. :xmas: :headwall: :headwall: sitä on tulossa jo sekopäiseksi.. :whistle:
Yritän huomenna Ikeassa ja Entressessä käydä kaverin kanssa hakemassa supistuksia.. jos siitä sit sais jorviin suoraan niin ois bueno, niin lapsi pitäis vaan hoidosta sit haetuttaa.. :D :LOL:
joo Latte doing my best . Ikkunanpesua kolme tuntia takana, mies katteli sohvalla ja kyselin että tuleeko raitoja ja se vaan siellä kommentoi hymyssä suin.. melkein kielsin auttamasta :LOL: että säästyy mulle KAIKKI ikkunat meillä siis on kolminkertaiset siksi pesu suht harvoin :xmas: |O u see ? ja kyllä saa sanoa että viime kerrasta oli AIKAA oli enempi ko RUNSAASTI, ukko tuli siihen ihastelemaan että eikö se nurmikko ollutkaan harmaa ko hään sitä aamulla katseli :D hihhei..
harmi vaan että suppareita ei sillä tavalla seurannut kuin oisin odottanut..
:| no huomiseksi jäi ulkopuoli pestäväksi.. 8 ikkunaa.. ja varvistelua :p
moon varmaan jonkinsortin perverssi jo.. :headwall: :D

Paapelo IHANIA orvokkeja :heart: mä tykkään kans niiiiin paljon. mun lemppareita ne verenpunaiset ja semmoi valkotummanliilat.. :p =)

am & hippunen 41
 
AM: Toivottavasti pääset pikaisesti jakautumaan. Ei oo kivaa odotella turhan pitkään. Tosin Jorvista voin omalta kohdaltani (ja myös tuttavani kokemuksesta) sanoa että voit hyvinkin joutua odottamaan käynnistystä vielä viikonkin. Kun esikoiseni syntyi Jorvissa rv 42+3 niin käynnistyksestä ei ollut edes puhetta. Vasta tytön syntymää edeltävänä päivänä lääkäri sanoi ottavansa synnytykseni käynnistyksen seuraavassa lääkäripalaverissa käsittelyyn. "Onneksi" sitten satuin liukastumaan (oli talviaika) ja se käynnisti sitten synnytyksen ja syntyi terve, mutta aika iso (54cm/4640g) lapsi. Mietinkin vain että mitenhän olis pienellä käynyt jos ei olis liukastuminen käynnistänyt synnytystä.

Olkkis ja ötzki 20+2
 
Suppareita AM:lle! On se vaan nyt sun aika suunnata synnärille.

Nätti masu sulla Mama-84!
Pitäis taas omastakin pallosta ottaa uutta kuvaa, kun viikot poksuu.

Latelle tsemppiä imetysmaratoneihin!

Permis: Lepoa vaan, jos supistaa!
Mulla alkoi puolivälin jälkeen tulemaan kipeitä supistuksia ja kerran piti käydä sairaalassakin piikillä niitä hillitsemässä. Nyt sitten, kun LA lähestyy, ei kipeitä suppareita ole enää näkynyt :LOL:

(.) Ei vois parempi olo olla! Ei supista kipeästi, ei edes napakasti, ei närästä, selkäkin on melko hyvä ja energiaakin on paremmin kuin aikoihin. Alaosastoa kyllä kovasti vihloo, varsinkin kävellessä, mutta se on pientä, kun muuten on niin hyvä olla.
Vauvalla alkaa kyllä selvästi olemaan jo ahdasta. Liikkeet on sellaista asennon vaihtamista ja könyämistä. Tuntuu, että koko maha on pelkkää vauvaa. Tuntuu niin selvästi kaikki vatsanahan läpi. Melkein vois varpaat laskea vauvalta :LOL:

Huomenna sitten taas neuvolaan ihmeteltäväksi. Jokohan se jäisi viimeiseksi käynniksi? Johan tuo vauva on niin alhaalla, että kohta putoaa. Joka yö nään unia, että synnytys alkaa. Viimekin yönä taisi monesti mennä vedet :LOL:

Kävin eilen ostamassa mukavan ja rennon asun, jossa voi sitten synnytyksen jälkeen kotona oleilla. Kovasti olis valkoiset housut ja huppari himottaneet, mutta värivalita ei ole paras ajatellen ohivuotoja ja pukluja. Ostin sit mustat housut sekä punaisen ja vihreän hupparin, vetoketjulla tieteskin, niin imetys sujuu näppärästi.


Joie ja Sippu rv 37+0
 
AAM
Joie kuulostaa ihanalta tuo sun valmistautumis oloasu valkoisena... :D :LOL: sit just ko tulis joku ohivuoto... *loooor* kiva :|
Hyvänen aika kuulostaa että sä saat vauvasi ulos aiksemmin ko minä :LOL:

Juu tänne vaan kaikki supparit :kieh:
poika viety just tarhaan ja voisin käydä pungertamassa näin päiväsaikaan jorvissa äkkiä vauvan ja illaks tulla jo kotiin :D se oiski ylläri kaikille.. :LOL:

olenpa mä positiivisena :whistle: :xmas: ? taitaa olla päässä vikaa tai vauva painaa nuita isoja valtimota alaselässä.. :D

am & hippunen 41+1
 

Yhteistyössä