*Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

Kiitos kaikille onnitteluista! =)

En meinannut päästä kirjautumaan sisään. En tiedä mikä ihme sivuja vai konetta vaivaa...

Paapelolle paljon onnea tätiytymisestä! :flower:

Lumipyry, voi kauheeta mitä oot joutunut kokeen. Inhottavaa varmasti olla käsi paketissa ja samalla hoitaa esikoista masu pystyssä.

Kellopeliappelsiini, tervetuloa!!

Hanille onnea vauvasta!!

Meillä on vauvan kanssa arki lähtenyt sujumaan kivasti. Vauva nukkuu ja syö hyvin ja multa on alkanut tulemaan jo maitoakin. Ollaan jo liikuttukin aika paljon ja huomenna ajattelin mennä shoppaileen uudet imetysliivit, nuo vanhat kun eivät mahtuneetkaan päälle. :eek: :LOL:

marza ja prinsessa 1 vko

AAM
marzalle vielä onsku:hug: ja Latelle voimia tulehdusten kanssa :( :hug:

Kellis !! :D ihana uutinen !! olin käynyt tuolla kuumepuolella väijymääs säännöllisesti ja sie jäänyt mieleen :ashamed: emmä siellä niin "uskalla" huudella ettei ko on vähempi porukkaa joka sieltä enään mua muistaa nii.. voikun saisit enempi porukkaa vanavedessä mukana tänne :heart: b:)d

( . ) minä missää synnyttämässä :kieh: :LOL:... varasin sen osteopaatin aamupäivällä ens tiistaiks (siis sen ekan käynnin jossa on haastis ja vähän testaa paikkoja ) ja olin pojan kanssa sitä ennen aamusella siellä perhekahvilassa verenpainettani nostattamassa :kieh: pikku-ukoo alkoi niin vitsikkääksi siellä että juoksi vain pakoon kun yritin kotio saaha sitä lähtemään.. imi niin voiman että oli pakko ottaa pikku kolmen tunnin nokoset :whistle: nyt sit tässä sitä energiaa kulutan sormillani :D no käytiin me puistossa vielä iltapäivällä ukonkin kanssa, pääsi sekin nauttimaan tuosta kirpeestä ilmasta hetkoks..
huomenna klapinhaku reissulle landelle ja perheen kesken vapaata.. jee !!

am & hippunen 37+4 :heart:

Tervetuloa mukaan kellopeliappelsiini mä muistan sut kanssa siitä,kun olen käynyt pikku kakkosen kuumeilijoita vakoilemassa siellä vauvakuumepuolella B)
Pakko kysyä mistäpäin olet,meillä on meinaan samanikäiset esikot,mulla tyttö syntynyt myös 10/06 :wave:

Kohtahan se olisi taas monella vauvaantumisen aika tässä pinossa,ihanaa :heart:

BV ja P 30+6

Nonni, mä täällä jo ehdin eilen intoilla että VARPILLA ootte rimata ja allusmamma synnärille päässeet :D (kiva intoilla toisten puolesta kun itsellä näyttää ettei edistystä tapahdu... :p ).

Laitas muuten rimata sitä tilinnumeroa tulemaan jos haluat vielä tehdä kauppaa niistä kuorista! :wave: Ostin esikoiselle kokeeksi muutaman taskuvaipan, mutta voisin sitten sitä kuorihommaakin kokeilla :).

Tervetuloa joukkoon kellopeliappelsiini! :wave:

Laiskana kopioin tähän vielä tuolta huhtimammojen pinosta omat tänä päivän shoppailukuulumiset :):

No nyt sitten kävin minäkin shoppailemassa paikallisessa lastenvaateliikkeessä. Siellä oli sellainen alennus että muutamasta rekistä ja korista sai lappaa vaatetta sankollisen, siis niin paljon kuin sankkoon mahtui, ja sankko maksoi 45 ekua. Ja ihan kivoja vaatteita siellä oli tarjolla, perusbodyja, velourvaatteita, kesäasuja ja jopa Reiman fleecehattuja!! Semmoset 30 vaatekappaletta sain mahtumaan sankkoon, kivoja vaatteita esikoiselle ja tulevalle vauvalle myös :heart:.Latasin sinne sankkoon sekä tyttö- että poikavärejä, epäsopivat voi sitten myydä vaikka huutiksessa ja varmasti saan niistä omani pois :). Sitten ostin tytölle myös uuden välikausihaalarin, herkullisen oranssin värisen LenneActiven ja siihen sopivan hatun :heart:. Ajattelin että sama nyt ostaa kun voi olla etten hirveesti tässä lähiaikoina shoppaamaan pääse *toiveajattelee* :whistle:.

kiitokset kaikille lämpimistä tervetulotoivotuksista ja plussaonnitteluista! :heart: tuntee heti et on tervetullut joukkoon.. ihanaa!

tuntuu et mä edelleen odotan et menkat alkaa.. aina ku vähäkää lirahtaa jotain ni vauhdilla vessaan tarkistaan, ihan vaan valkovuotoahan tuo on ollu, mut pelottaa silti.. soittelen maanantaina neuvolaan ja pyydän päästä mahd pian sit ultraan.. vau.fi:n laskettuaikalaskurin mukaan kyytiläisen sydän alkaa sykkiä 5.4 et jos vaikka parin viikon päähän sen ajan sais ni ei tarvis jännäillä kovin kauheen kauaa.. :/

alamahassa tuntuu semmosta tosi lievää jomottelua.. vähän ku menkkatuntemuksia, muttei kuitenkaan.. samanlaista oli esikoisesta alkuraskaudessa.. kohtu siellä vaan taitaa alkaa valmistautuun urakkaansa varten.. hope so..

allusmamma muistanki sun nimimerkin ku oot joskus jotain pikkukommenttia tonne kuumeilupuolelle heittäny.. :) toivottavasti olen jäänyt mieleen ihan positiivisessä mielessä, enkä vaan ainaisena valittajana.. :LOL:

BV: me ollaan täältä pohjois-pohjanmaalta, ihan oulun läheltä.. :) mistäs päin te?

ihanaa, onnellista odotusta teille kaikille! :flower:

Päivää!

En taas muutamaan päivään oo ehtinyt/jaksanut kirjoitella tänne enkä toisellekaan foorumille missä oon suht aktiivisena ollut. Täällä sitä odotellaan ötökän kanssa seuraavaa neuvolaa joka on kiirastorstaina 9.4. Silloin on haaveissa saada myös mies ensimmäistä kertaa mukaan. Hällä kun oma kontrollikäynti samana päivänä Meilahdessa ja jos hyvin käy niin saa koko päivän vapaaksi. :D

Kellopeliappelsiini: Laitoin sulle privana yhden kyssärin. Toivottavasti vastaat. :D Kuinkas pitkällä sun raskaus on? Mun tarttis jaksaa odotella vielä kolme viikkoa puolivälin etappiin. Tuntuu että aika mataa tosi hitaasti vaikka kyllä se oikeasti kuluu ihan sopivaan tahtiin

Nyt meen katsomaan mitä hellalla tapahtuu. Toivottavasti ruoka alkais olla jo valmiina sillä masu huutaa jo ruokaa.

Olkkis ja ötökkä 16+6

millipilli
kellopeliappelsiini, onnea plussasta ja tervetuloa mukaan :wave: :flower: :flower:
'
tutsalle vielä isot onnittelut! :heart: :heart:

Me reippailtiin pikkumiehen kanssa tänään ja oltiin kaksin HopLopissa :D onneks mun ei tarvinnut siellä juurikaan mitään tehdä kun tuo poitsu mennä painatti... pomppulinnasta jouduin kertaalleen hakemaan liukumäestä ja laskettiin sitten yhdessä mäki alas :D

Tänään onkin harvinaislaatuinen ilta kun miehellä on klo 19 eteenpäin vapaata :eek: on nimittäin TODELLA harvassa ne pe tai la illat jolloin on vapaalla. Tiedossa siis ainakin saunomista (ja siihen ne ässät sitten taitaa jäädäkin... prkl).

Ai niin, voi BYÄÄÄH mä bongasin arpia mahastani eilen |O |O |O

millipilli & Frank 38+6

Tervetuloa kellopeliaplari :wave:

Talvitie laitoin yv:tä. Siellähän oli mahtavia sankotarjouksia tarjolla!!

millipilli meilläkin ollut tarkotus käydä Hoplopissa poitsun kanssa mutta ei vaan oo saatu vielä aikaseksi. Se rantautui vasta joulun alla meijän kulmille. Poika nyt 1.5 v että kai sinne vois jo mennä katteleen.. Olikos nautinnollinen ilta? :D

BV:lle nautinnollisia Formulahetkiä

Täällä ei mitään uutta B) . Huomenna neuvola ja terkka lupas varata ajan perjantaille yakontrolliin, että katotaan miten käy. Mä oon ihan varma, että lähtö tulee mulle täytenä yllätyksenä, koska en oo enää millään tasolla sinne lähössä :LOL: . Supistuksetkin kuittaan, että kyllä ne kohta loppuu :headwall:

40+6

BV mäkin elättelen toiveita, että saisin jäädä sille tielle sitten viimestään. Kysyin terkalta, että voinko ite vaikuttaa siihen, että käynnistäsivät jo nii sano, että joo. Vloppua vasten vaan, jos on jo sillon ruuhkaa nii voi olla, että laittavat kotiin ja maanantaina sitten uudestaan. Oliko sulla kassi varalta matkassa? Tuota pohdin, etten vaikuta liian innokkaalta ku meen sinne :LOL:

millipilli
rimata, meillä poitsu oli varmaan just joku 1,5v kun käytiin ekan kerran hoplopissa ja ihan intoo täynnä jätkä painatti meneen sen kaks tuntia :D
Joo, olihan se ilta... saunoessa prkl :D toisena ässänä join yhden siiderin kun oon sitä himoinnut nyt pari viikkoa. Tulis edes muodon vuoks joku kipee supistus joskus, mutta ei näy :D Ja sulle kovasti tsemppiä viimeisiin päiviin! Ei voi olla enää pitkää aikaa jäljellä :)

millipilli & Frank 39+0

Hei kaikille :wave:

Yskä flunssa sitten iski meikäläisiin...krööhhöööh röks :snotty:

Ei oikein meinaa psytyssä pysyä, eli oliskos kuumetta tiedossa illalla tai lähipäivinä...sitten kiitos riittäisi tältä vuodelta nämä tämmöiset :headwall:

Eilen sitten juu poksui viikot...hurraa!!!

Lähimmillä ystäville sitten hetki sitten kerroin uudesta kääröstä. Ultra kuvat näytin ja kumpikaan ei eka ymmärtänyt, että ovat minun, vaan luulivat, että kyseessä on siskon ultrakuvia :LOL:
Sain sitten tietää erään ystävämme olevan myös samoilla viikoilla raskaana toistaan odottaessa. Todella mukavaa...voisi hänenkin kanssa treffata piitkästä aikaa...asutaan niin eri ilman suunnassa niin tulee tosi harvoin nähtyäkin, mutta ehkä saisin itseäni niskasta kiinni :D

Sisko ja vaavi siis pääsivät eilen kotiin. Poika on niin hurmaava. Sain pukea hänet sairaalassa lähtötamineisiin, iih, se oli ihan onneton...tottunut pyörittämään tuota meidän 10kg jörmyä :LOL:

Nyt on mentävä kohta käymään kiskalla pikaseen, jotta saapi mehua tai jotain...vesi tökkii, kun ei se maistu miltään :whistle:

paapelo+poju+Tiuhti 13+1

AAM
paapelo :heart: oi ihan kadena, meillähän kans tää 13 kiloa jötikkä täällä niin miettii semmoi muutaman maitotölkin painoinen nyytti kohta.. :whistle: mo varmaan olkapäälle ko laitan niin heitän ylitse vahingossa.. :eek: :| :ashamed:

Allu:
Juu, minäkin kun kannoin nassukan autoon, niin tuntui, että jos nyt liikutan, niin käytän liikaa voimaa ja ressu lentää ylitte :ashamed:
Mutta onneksi kyllä kaikkeen tottuu...ainakin toivon niin :D

Tuolla toisella palstalla juuri pähkäilin semmoista, että kun esikko syntyi tosiaan vain 6h synnytyksellä, niin tämä toinen...
Siskon synnytyksessäkin kätilö pohdiskeli, että saattaa tulla todella nopsa synnytys, että onko pitkä matka tänne ajaa :eek:
Se sitten alkoi nyt mietityttämään, että mitä, jos onkin sulku sekä naikkarilla, että kättärillä???
Synnytänkö sitten autoon...ei kuulosta kovin hurmaavalta vaihtoehdolta :ashamed:
Eikös tämmöisessä tilanteessa, jos lähtiessä jo tuntuu kovasti esim. painetta alapäässä, niin heidän ole otettava sisään...vai väkisinkö sitten odotuttavat vaikka kotona ambulanssia ja sitten pakolla Jorviin??
Sinne kun en tahdo :ashamed:

Ehkä vähän varhaista ja ehkä turhaakin miettiä noita, mutta jos joku tietää asiasta, niin jos tahtoo jakaa tiedon jyväset kanssain :D

paapelo+poju+Tiuhti 13+1

Paapelo: Mä aion mahdollisessa sulkutilanteessa vaatia mahdollisuutta päästä vaikka esim Porvooseen vaikka ensi sijaiset synnärit kättärin ollessa sulussa ovat Naikkari/Jorvi/Hyvinkää. Mulla kuin tuo puolivälin etappi alkaa olla jo nurkan takana ja kaikkea pitää alkaa hiljalleen valmistelemaan ja ottamaan selvää. Porvoon sairaalassakaan en oo koskaan käynyt mutta oon sieltäkin kuullut paljon hyvää.

Nyt jännäämään TTK:n pudotusta

Olkkis ja ötökkä 17+0

Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
paapelo :heart: oi ihan kadena, meillähän kans tää 13 kiloa jötikkä täällä niin miettii semmoi muutaman maitotölkin painoinen nyytti kohta.. :whistle: mo varmaan olkapäälle ko laitan niin heitän ylitse vahingossa.. :eek: :| :ashamed:
Mä varmaan teen ihan saman virheen :whistle: :snotty: :LOL:
Meidän likka painaa about 16-17kg,nostele siinä sitten hellästi kolme-nelikilosta :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja kellopeliappelsiini:
hyvin hyvin varovaisesti kysäisisin mahtuisiko mukaan juuri plussannut pikkukakkosen odottaja?

tänä aamuna sain selkeän plussan kp31/28 dpo 15.. esikoinen synt. 10/06

takana yritystä melkein puoltoista vuotta ja viime keväänä 04/08 jo rv12+ ehtinyt raskaus, joka sai sitten tuulimunadiagnoosin..

joten pelko takaraivossa odotan ensimmäistä neuvolakäyntiä ja sitä että saisin sykkeet nähdä.. :/

mutta nyt siis yk11 tuosta tuulimunasta laskettuna, jo tutkimuksiin aikakin varattuna, saikin pikku natiainen alkunsa ihan luomusti.. :heart:
Onnittelut Kellopeliappelsiinille!
ja tervetuloa mukaan! Hienoa että tärppäsi!!! :hug:

Neuvola takana ja yakontrolli perjantaina klo 10
. Turvotus lisääntynyt ja proteiinit +, paineet hiukan koholla. Näillä mennään :whistle: .

Onkohan Talvitie jo vauvanhaku matkalla, kun ei oo näkynyt. Paketti postitettu.

Mites muilla viime hetken odottajilla?

rimata:
Minäkun pääsin esikosta ya kontrolliin totesivat minun olevan 2 sormelle auki ja sainkin heti seuraavaksi päiväksi kalvojenpuhkaisu käynnistys ajan :D
Oli ollut edellisenä yönä 3h kestäviä suht kivuttomia supistuksia, mutta olivat näköjään tehneet hyvin tehtäväänsä :D

Huh..meinaa taju mennä...palailen taas myöhemmin :wave:

paapelo+poju+Tiuhti 13+2

paapelo mullakin on toiveet korkealla, koska 2 viikkoa sitten olin jo reilusti 3 sormelle auki ja supistuksia on ollut mutta ne sitten loppuu :D . Joka tapauksessa ei oo enää pitkästä ajasta kysymys B) . Yritän nyt nauttia masusta minkä voin, koska kohta sitä ei enää oo, jee.

Yhteistyössä