Läksin sitt poikaa nukuttaa ja vetäsin sellaset tunnin "horkat" ja kun havahduin niin pikkumies eikun lallattaa
.Kyllähän tuo sitt kun sielt huoneesta läksin niin tais nukahtaa kun mitään ei kuulu..
Mä en ole ostellut uudelle tulokkaalle yhtään mitään kun tota entistä on ihan vimmatusti ja tiedän kokemuksesta ett osa jää taas niistäkin käyttämättä.
Paitsi huomenna saan vapaapäivän kun mummo ottaa pojan päiväksi niin voi olla ett kun yhdess lastenvaateliikkeessä on -50-70% noita merkkikuteita niin ehkä sieltä jotain mukaan lähtee
Meill ei vaan toi flunssan riivattu hellittä ja aamulla ko oltiin vähän aikaa pulkalla kun satoi taas tota lunta niin kyllä meinas henki lähtee vaikka lilliputti vauhtia vedin poikaa pulkassa.
Ai että kun olis miehellä sellainen työ ett olis joka ilta kotona :'(
Nykin ollut reissussa jo 7 pvää eikä tietoa milloin kotiin tulee...byää!
Munkin pitäs hiukka rajottaa tota makeeta mutt nyt tuntuu ett on oikein HIMO, just vetäsin itse tekemää kääretorttua palasen ja lisää tekis mieli.
Hirmu stressi poikasen 2 vee juhlista kun ajattelin Posti-Pate kakun tehdä ja katoin malleja ihmisten tekemistä kakuista ja ou jee siis en takuulla ala väsäämään sellaisia marsipaanijuttuja...vaikka hemmetin hienoja ne oliskin.
Noh, ehkä levykakku josta muotoillaan ja värjätään Paten auto riittää, hope so!
Kamalan punkero olo alkaa olla ja ens viikolla olis taas se "aivojen koon tutkintaultra" joten katsotaan mikä tulee painoarvioksi ja mitä muuta ne sanoo Kys:llä.
Alkoi muuten taas toi perhekerho jossa eilen sitt käytiin ja harmittaa kyllä kun ei voi koko kevättä siel käydä, pitää ehkä sitt itse kun on kriittiset hetket käsillä niin pyytää mummoa käyttää poikaa siellä niin näkee vähän muitakin ihmisiä.
Nimim.taas kauheat tunnontuskat ett onko liian paljon poika kotona ja tartteisko hän jo muiden lasten seuraa enemmän?
Mites teillä muilla keillä pikkuykkonen ja olette kotona hänen kanssaan?
Lis69 28+5