***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
:hug: Allusmamma! Voi kun teilla parannuttais jo!
no älä.. sitä mäki toivon.. :kieh: :|

erittäin hyvä kaveri ois tulossa lempäälästä käymään viikendinä hesassa ja samalla tulis poikaa katsomaan, nähnyt joskus kesällä viimeks.. ja toisi joulu- ja synttärilahjat pojalle ja vaavallekin tehnyt jotai vilttiä-- (joita sen ei edes tarttis hankkia/tehdä ko ei oo edes kummi mutta hyvää hyvyyttää ne hankkinut kuite :ashamed: ).. mietin et jos en edes kaffeja voi tarjota niin :headwall: :headwall: pitänee lähteä käymään keväällä sen luona sit ja viiä se lounaalle sit ko vauva on syntynyt vaikka :)

Täällä olis kauhea kasa valmiina mokkapaloja :p
tossa aamulla hiukan leiposin :D Ne on sitten
munattomia versioita :) Nyt malttamattomana
odotan että pääsen niitä maistelemaan :p
Pitäs ens kiltisti toi pääruoka syödä...Tänään
ollaan vaan kotoslla ja illalla käydään kaupassa
kun mies tulee töistä...

Emppu788 & Veikka 31+4

Emppu788 voi kun söpö setti,jotain tollasta mäkin haluan ostaa :heart:
Jaa että oikein mokkapaloja :p

Allusmammalle pikaiset paranemiset,eiköhän toi sairastelu jo riitä :hug:

Mä päätin tästä päivästä lähtien pitää viikon karkki/herkkulakon,en halua että paino nousee liikaa :snotty: Ja viikon päästä keskiviikkona mulla olis neuvola :whistle:
Sitten mä saan samalla äitiysavustus sun muut paprut sieltä,kiva alkaa taas setvimään kelan kanssa paljonko mä tuun saamaan sieltä rahaa,vitsit mä vihaan sitä paperisotaa :kieh:

bad virgin ja naapero 21+3

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
missä ne pojat luuraa :whistle: :D

No mä kovin koitan sitten sellasen synnyttää :LOL:

Nalle puhista tuli mieleen anttila missä myytiin kanssa
nalle puh pussilakanasettiä/pinnasängynsuojusta
tosin eri kuosilla vaan...Mutta ne taitaa olla jo loppu
eikä uusia ole tulossa?Näin ainakin meillä...Mies eilen
kyseli että enkö mä käytäkkään sitä vanhaa pinnasängyn
suojusta?Vastasin että [/b]EN:D Siitä suojuksesta on
kaikki pidikkeet irronnut enkä mä jaksa sihen uusia neuloa :whistle:

Emppu788 & Veikka 31+4

Huomenta!

Allusmamma- se on tosi arsyttavaa, kun nakee joitain ihmisia harvoin muutenkin ja sit tulee viela esteita sairauksien tai muun takia... Ne kevaammalla sitten viimeistaan naette! =) Millanen olo teilla on tanaan?

Emppu- ma en myoskaan syo enaa herkkuja (ainakaan kovin usein :D ), kun nyt jo huolettaa taman vauvan koko... ja kylla omakin. 10 kiloa oli tullut viime vaa'alla kaynnin mukaan ja pariin viikkoon en ole edes kaynyt. :ashamed: Nauti sina kuitenkin mokkapaloista! =)

Onko kellaan ollut sellasia kivuliaita kramppeja vatsalihaksissa? Miten niista paasee eroon tai miten estaa tulemasta?? Mulla on niita valilla useita kertoja paivassa ja se kipu salpaa hengityksen, eika pysty liikkumaan... Ne on hirveita!

vai poikia pitäisi tehdä.. No minä kovin yritän, mutta vaikka olin tänään pojan kanssa kerhon liikuntapäivässä niin ei se saanut kipeita suppareita aikaan, pelkästään mahankovettumisia. :) Mutta katsotaan mitä mieltä ovat huomenna polilla, että käynnistelläänkö ja milloin.

Mulla on ihan kauhea himo kaikenlaisiin herkkuihin, vaikka radilaisena en saisi mitään herkkuja syödäkään. Tähän asti olen onnistunut kyllä hyvin välttelemään eikä painoakaan ole tullut kuin 2,5 kg, mutta nyt lopussa alkaa kyllä tehdä tiukkaa herkuista kieltäytyminen. :ashamed:

Läksin sitt poikaa nukuttaa ja vetäsin sellaset tunnin "horkat" ja kun havahduin niin pikkumies eikun lallattaa :p .Kyllähän tuo sitt kun sielt huoneesta läksin niin tais nukahtaa kun mitään ei kuulu..

Mä en ole ostellut uudelle tulokkaalle yhtään mitään kun tota entistä on ihan vimmatusti ja tiedän kokemuksesta ett osa jää taas niistäkin käyttämättä.
Paitsi huomenna saan vapaapäivän kun mummo ottaa pojan päiväksi niin voi olla ett kun yhdess lastenvaateliikkeessä on -50-70% noita merkkikuteita niin ehkä sieltä jotain mukaan lähtee :LOL:

Meill ei vaan toi flunssan riivattu hellittä ja aamulla ko oltiin vähän aikaa pulkalla kun satoi taas tota lunta niin kyllä meinas henki lähtee vaikka lilliputti vauhtia vedin poikaa pulkassa.
Ai että kun olis miehellä sellainen työ ett olis joka ilta kotona :'(
Nykin ollut reissussa jo 7 pvää eikä tietoa milloin kotiin tulee...byää!

Munkin pitäs hiukka rajottaa tota makeeta mutt nyt tuntuu ett on oikein HIMO, just vetäsin itse tekemää kääretorttua palasen ja lisää tekis mieli.

Hirmu stressi poikasen 2 vee juhlista kun ajattelin Posti-Pate kakun tehdä ja katoin malleja ihmisten tekemistä kakuista ja ou jee siis en takuulla ala väsäämään sellaisia marsipaanijuttuja...vaikka hemmetin hienoja ne oliskin.
Noh, ehkä levykakku josta muotoillaan ja värjätään Paten auto riittää, hope so!

Kamalan punkero olo alkaa olla ja ens viikolla olis taas se "aivojen koon tutkintaultra" joten katsotaan mikä tulee painoarvioksi ja mitä muuta ne sanoo Kys:llä.

Alkoi muuten taas toi perhekerho jossa eilen sitt käytiin ja harmittaa kyllä kun ei voi koko kevättä siel käydä, pitää ehkä sitt itse kun on kriittiset hetket käsillä niin pyytää mummoa käyttää poikaa siellä niin näkee vähän muitakin ihmisiä.
Nimim.taas kauheat tunnontuskat ett onko liian paljon poika kotona ja tartteisko hän jo muiden lasten seuraa enemmän?Mites teillä muilla keillä pikkuykkonen ja olette kotona hänen kanssaan?

Lis69 28+5

Onnea tyypin äipälle!

Kävin tänään ylimääräsessä lääkärissä suppareiden takia. Seuraavat viikot pitää ottaa iisisti ja makoilla mahollisimman paljon. Paikat ei oo onneksi avautuneet mutta pehmenneet kyllä. Huomenna pitää jättää vielä pissanäyte tulehusten varalta. Turhat sorkkimiset ( ei sisätutkimuksia) jätetään pois ettei tilanne pahenis ja jos pahenee nii väläytteli makoilupakkoa osastolle :/ . 34. viikolle kun pääsee, nii sitten saa taas alkaa harrastaan mm. liikuntaa. Pojan kans voi yrittää olla pihalla mutta ei mitään lenkkejä. Onneks kuitenkin ollaan jo näinkin hyvällä mallilla (31+2).

..tuun kommentoimaan myöhemmin nyt hirvikäristyksen kimppuun.

AAM
hellou
ON-viesti nyt ei muuta jaksa :( .. jo hiljasta pidellyt... eilen olin kotona ukon kanssa siis poika oli tarhassa siis kolme ekaa päivää viikosta mutta tänä aamuna.. :headwall: RIPULIVELLIT housussa kun heräs.. siis oikein lainehti..odotin jopa pääseväni töihin mutta enhän mä mihinkään voi mennä kun ukkokin on vielä kipeä, ei siitä ton hoitajaksi ole.
Toivon vaan ettei pojalle ole sen entero tarttunut.. :eek: :(
sillä ripulillahan sekin alkaa ja sit kuume päälle paris päivässä ja sit ne rakkulat ilmestyy.. mut nyt taas pitää mennä tuo natisee sylissä samalla.. :( :wave: nähdään..

oma olo parempi niin että töihin tekis mieleni vielä.. :| minkäs teet..

tyypin äippä :hug: :flower:

Lis69 poika ois tarkoitus pitää tarhassa kolme päivää viikossa kun vauva syntyy..en tahdo tarhapaikasta luopua on niin kiva paikka..

Maaruselle ja Empulle kans jaksuja viime päiville.. :)

Ja herkkuja täälläkin nautitaan (liikaa).. vielä..:ashamed: testasin juuri niitä dumlen uusia toffeejuttuja :p syntisen hyviä.. kolme palaa vissiin pussissä jäljellä. :whistle:

AM & hippunen 28+3 :heart:

Onnea tyypin äipälle :flower: Pitääpä mennä urkkimaan tarkemmat tiedot :D

rimata yritähän ottaa iisisti vielä muutama viikko :hug:

Eipä me paljon ton ykkösen kanssa missään käydä,ei täällä oikein ole mitään kerhoja sun muita,tossa pihalla treffaillaan silloin tällöin muiden lasten kanssa =)

bad virgin ja naapero 21+4

No niin, nyt on Tyks käynniltä kotiuduttu ja sain käynnistysajan huomiselle klo 8.00! Kaikki oli ihan hyvin, mutta lääkäri totesi myös, että mitään estettä ei käynnistyksellekään ole. Kysyi vielä, että haluatko jo tänään vai huomenna. Valitsin sitten huomisen niin ehdin tänään vielä tehdä loput valmistelut. Hui, kun alkoi jännittämään! Mennään siis huomenna heti aamusta synnärille ja siellä yrittävät oksitosiini tipalla käynnistystä. Viimeksihän minä menin synnytysvuodeosastolle jossa käynnisteltiin pillereillä. Nyt siis eri juttu ja pääsen heti synnytyssaliin. Jännää!

Tänään olisi ohjelmassa siivousta, ruuanlaittoa, kaupassa käyntiä, pyykin pesemistä yms, että kaikki on sitten valmiina. Mun ystävä tulee tänään iltapäivästä vielä vauvansa kanssa kyläilemään, mutta illan ystävätapaaminen täytyy perua. Äitini tulee alkuillasta meille ja jää yöksi niin on sitten valmiina täällä heti aamusta Joona vahtina kun me menemme hakemaan Viliä.

Tässä vielä viimeisen polikäynnin "tulokset":
rv 39+4
paino: 69,9 kg
rr: 119/80
U-prot: +/-
U-gluk: -
painoarvio: 3400g
tarjonta: rt
liikkeet: ++
kohdunsuu: pehmeä
auki: 1,5 cm
pituus: 2

Rimata Otetaan nyt kumpiki ihan rauhallisesti :)

Mulla on ke 28.1.09 tarkistus ultra että missä mennään :)

Marunen Onnea huomiselle!!!

Muo ainakin jännitäs ihan sika kun tietää että nyt käynnistetään ja
pian on pienokainen maailmassa..

Kattelen tossa uusintana meille tuli vauva...Toi mies on niin hupaisa :LOL:
Se kun oli sitä mieltä että kun vaimo menee synnyttämään ni se EI sittten
ota epiduraalia :LOL: No ei miehen tarvi sitä muksua synyttää :headwall:
Toinen mikä pisti silmään on se että kun oltiin vauvan kanssa kotona niin
sitten vasta laiteltiin sänkyä valmiiksi :D

Maaruselle tsemppiä huomiseen!

Allusmammalle jaksuja sairaidenhoitoon. Sairastavat miehet tapaavat olla "niin kovin kipeitä" kun joku on siinä huutoetäisyydellä...

Rimatalle :hug: ja otahan nyt iisisti!

Lis69
kyllä ne juhlat on varmasti onnistuneet vaikkei kakku oliskaan semmoinen kuin kuvissa.

Tyypin äipälle onnittelut! :flower:

HCNFL, kramppeja on aina välillä. Siihen auttaa pysähtyminen, riittävä juominen ja magnesiumia sisältävä lisäravinne.

(.) Eilen töissä yli kuuteen, aivan naatti vieläkin. Pitää noiden ulkomaalaisten vieraiden kanssa istua ja odotella lentoja, passata ja seuroa. Boring...Huominen hoppupäivä, ens viikolla vähän helpottaa taas. Oon ruvennut miettimään kehtaisko väsymyksen takia ottaa saikkua...toistaiseksi en oo kehdannut. Töissä jaksaminen vähän niin ja näin, kun yöllä nukkuminen huonoa ja päivällä hemmetinmoinen kiire, stressi ja sitten vielä illalla kotihommat päälle. Olishan siinäkin puolensa ollut että olis tehny toisen heti perään, olis saanu olla odotusajan kotona vaikka ikäero olis sit ollut pieni ja kaks vaippaikäistä. No näillä mennään tällä kertaa!

Samaa ma oon miettinyt Blondie- yhtaan saikkua en ole viela pitanyt ja valilla vasyttaa niin, etta silmat meinaa vakisin menna kiinni (olen esim ruokiksella nukahtanut :ashamed: ). Viela pitais aika monta viikkoa jaksaa. Tosin ei se lepoa ole siltikaan, kun kuitenkin on esikoisen koulujutut hoidettava... Kun sais edes yolla nukuttua.

AAM
Latte täällä on saikkuja otettu mutta en panis pahakseni olla töissä :D oma vointi on mitä parhain nyt taas.. :snotty: tauti menossa poispäin x:)x houp sou.. mut poika ja mies.. ! |O vuorostaan.. !! :headwall:

Ei oo koskaa niin että vois sanoa "täydellisesti" :D

Blondie jaksuja viekkujen kanssa. Häpi häpi tsoi tsoi.. ;)

Rimata toivottavasti jaksais tuo alakerta olla rauhallisesti niin ettet tosiaan vuodelepoon joudu.. :( :hug:

Maarunen onnea käynnistykseen toivotaan että lähtee hyvin käyntiin :wave: tsemppejä !!

AM

Yhteistyössä