***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

mama-84 Tervetuloa ja kovasti onnea plussasta! :wave: Muistankos väärin kuumeilupuolelta vai eikös teillä ollu tosi pitkä yritys takana?

Hani :)

rimata Kiitos :hug: Ekan raskauden jälkeen sitä ihmetteli näitä loppumetrien valittelijoita, mut nyt ymmärrän jo vähän paremmin. Viimeks siis oli tosi helppoa loppuun saakka. Nytkin kyllä lähinnä naurattaa nää vaivat.. :D On tää vaan näiden kolotusten ja olojen arvosta puuhaa kuitenkin! :heart:

 
pilkkis: juu kyllä muistat ihan oikein!!! Kaks vuotta yritystä takana! Lokakuussa olin sit laparoskopiassa, jonka ansiosta varmaan nyt ollaan täs tilantees! Keväällä ilmeisesti ois noi inssit alotettu...mut onneks kävi näin! :)
 
Iltaa!

Maarunen- Missas luuraat! Kaikki nayttaa olevan sulla jo valmista! =)

Onnea tytosta BV!!!! Ihanaa, etta kaikki oli hyvin! =)

Aminohapolle Paljon supistuksia! :D Kylla kohta on sun vuoro vakisinkin!

Onnea plussasta Nottiainen!!! :flower: Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin :hug:

Tervetuloa ja onnea plussasta Mama84! :flower: Ei meista kaikki ole pitkalla ja jostain on aina alotettava! Tuu siis mukaan vaan!

Meilla on sit niin samat lasketut ajat Rimata! Saa nahda kumpi ehtii ensin!!! :D

Mulla on sit naa tummennukset menny ihan :whistle:


Latte :wave: 31 vkoa
 
Tervetuloa ja suuret onnittelut Mama-84 ja Nöttiäinen!

BV, hienoa että kaikki oli ok

Loppusuoran piinailijoille tsemppiä tulevaan koitokseen!

(.) verenpaineet ok, turvotusta vähän. Väsyttää. Liika kävely alkaa supistamaan. Viikonloppuna oltiin miehen kanssa Itiksessä shoppailemassa, lähinnä poitsulle suurempia vaatteita kun kasvaa ihan silmissä. Käytiin herkuttelemassa siellä pienessä kreikkalaisessa ravintolassa, oli hyvää. Tällä viikolla taas enemmän hoppua töissä, ulkomaalaisia kollegoja ramppaa täällä ja pitäis muistella miten haastellaan saksaksi ja englanniksi. Oikeesti, mä oon huomannu jo pikkuhiljaa sen tieteellisestikin todistetun faktan että raskausaikana aivot kutistuu n. -10%

Blondie rv 24+
 
Alkuperäinen kirjoittaja rimata:
Pidähän sinäkin emppu jalat vielä vähä aikaa ristissä. Mehän mennään melkeen samoissa päivissä :heart: .
Yritän parhaani mukaan :)


28.1.On sitten taas tarkists ultra että missä mennään :)



Anoppi ei sitten suostunut tulemaan auttamaan siivouksessa kun mielummin kaitseis tota meidän neitiä eikä mieskään luvannut siivota :headwall:
No mä sitten tänään pirautin siivousfirmaan ja huomenna meille tulee
muutamaksi tunniksi siivooja siivoamaan :D Me kun vietetään myöhässä
noita neidin synttäreitä niin pitää olla siistiä :)
 
AAM
Mama-84 tervetuloa :wave: munkin puolesta

Empulle788 :kieh: näppärä apua toi kotipalvelu :D

Blondielle töihin jaksuja.. ja aivojumppaa mit deutch zu sprechen tai jtn *yhtyy Blondien empiiriseen tutkimustulokseen aivojen muistikapasitettin kutistumisesta ainakin äitiyslomalla :LOL: *

Aminohapolle täältäkin ruuuutkasti megasuppareita että lähtis odotuksen viime metrit (sentit?) loppusuoralle :D

Maarusella on jo varmaan työ tehtynä.. :whistle:

BäädVirkin herranjee joks sulla 20 paukkui :eek: ja vasta tänne sieki tulit.. :flower: tyttölupauksesta..


AM & hippunen 28 :heart:
 
Kiva kun saa siivota ennen kun siivooja tulee :D No ei vaiteskaan :) Kerättiin lelut ja matot lattialta niin saa alkaa vaan siivoamaan kun tulee :) Me lähetään neidin kanssa sitten muutmaksi tunniksi evakkoon...Ei tonne keskustan bubiin van ihan muualle :D Meilä kun
on keskustassa sen niminen bubi :LOL:


Emppu788 & Veikka 31+3
 
mama84 onko sulla milloin la niin lisäilen senkin listaan :wave:

Allusmamma täällä on jo viikko 21 mennyt rikki,nopeasti se aika menee,eikö vain :D

Emppu788 millois teille on niitä synttärivieraita tulossa? =)


Kävin eilen lindexillä ja ,esikolle ostin vaikka mitä ja vaaville mm. nämä :p



Sitten ostin sellaisen v.punaisen myssyn ja valkoisia pieniä sukkia :heart:

bad virgin ja naapero 21+2
 
Huomenta!

Inhottavaa, etta suo supistukset vaivaa Blondie! Varsinkin, kun kiiretta pitaa...

Ma luulen Emppu, etta toi siivooja oli vielakin parempi juttu, kuin anoppi auttamassa! Ma usein mietin, etta pitais palkata joku pesemaan uunia, ma nimittain inhoan sita!!! Jo se haju saa mut yokkaamaan! Koskas niita vieraita alkaa tulla?

Ihania vaatteita BV!!! Tosi sootteja ja kauniit varit! Ma oon kanssa yrittanyt metsastaa jotain tollasia, mutta nuo potkarit tuppaa olemaan sita pinkkia vaan, mista en tykkaa... Onko kukaan loytanyt netista mitaan hyvaa listaa siita, mita ja kuinka paljon vaatetta sille vauvalle pitais olla? Ma oon katellu esikoisen vanhoja vaatteita ja nayttaa silta, etta oon antanut kaiken pois... eli kaikki pitaa hankkia. :(

(.) Mina voi olosuhteisiin nahden hyvin, mutta tama ihana 'loppuraskauden' oksetus on palannut!!! Eika viela olla edes loppuraskaudessa... pitikin tallasessa asiassa sitten olla 'ajoissa'. :x Tai sit mulla on joku popo... En tiia kumpi on pahempi.

Onnea Lappitarelle ja perheelle! :flower:

Nyt menen vahaksi aikaa siivoilemaan!

Myohemmin!

Latte :wave: (yli 31 vkoa :eek: :D )
 
Latte mä olen hankkinut myös paljon ruskea-valkoinen värisiä vaatteita,sopii hyvin tytölle sekä pojalle ja oon myös retroihin hurahtanut :ashamed: :heart:
Ja tässä linkki,mitä muut ovat vauvalle hankkineet,ihan ne perustavarat riittää.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t842837
 
Kiitti vinkista BV! Taytyy nyt yrittaa jossain vaiheessa saada sen verran aikaiseksi, etta viitsii lahtea ostoksille... Ehka sitten, kun mammaloma alkaa- ei millaan viitsi talla hetkella vapaa- aikaa hukata kaupoissa juoksenteluun... ja jos vauva tulee ennen hankintoja, voi ne hyvalla syylla jattaa miehelle! :LOL:

Ihanat lakanat Emppu! :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
ja jos vauva tulee ennen hankintoja, voi ne hyvalla syylla jattaa miehelle! :LOL:
EI VOI



Ainakaan meillä :D Mä kun olin sairaalassa niin ehtona kotiin
pääsyyn oli sitten että mulla on rintapumppu kotona...No ehän
mä sirlasta mihinkään päässyt niin piti laittaa mies asialle...
mitä tekee mies?Ostaa pumpun kyllä mutta käsikäyttösen :D
Valitteli kun sähkökäyttöset on niin kalliita :D



Emppu788 & Veikka 31+3
 
Tervetuloa uudet!

Onnea ZiiliZeijalle pikkuprinsessasta! Hurja alku teillä ollut.

Mulla on vointi parantunut nyt lepäillessä niin paljon, että menen huomenna töihin. Saa nähdä sit miten käy. Pitää vaan koittaa levätä heti, kun tuntuu siltä. Pysys vaan nyt ne kipeät supistukset poissa.

Nyt täytyy jo kiirehtiä hakemaan esikkoa kotiin....


Joie ja Sippu rv 24+0
 
Tervetuloa Nöttiäinen ja mama84! Onnea plussista!

Lappitar onnea pikku prinssistä! :heart:

Oma olo on nuutunut. Ei saa yöllä nukutuksi kun ei löydy hyvää asentoa
ja kun löytyy on mentävä vessaan tai sit herään johonkin ääneen..
siis mä oon niin herkkäuninen. Ja päivällä ei voi nukkua kun on toi likka.
Arvatkaa kuka on "hieman" kiukkuinen joskus.. :whistle:
Tästä se sit taas lähtee ainakin kahdenvuoden pitunen
eisaanukkua ja ainaväsyttää-kausi.
Että näin tänään.

iitukka ja helmi 35+3
 
Heh! Laiskottaa tanaan, joten taalla taas roikun... :D

Tsemppia toihin Joie! Kauhean monilla tuntuu olevan tollasia ikavia supistuksia... :hug: Toivottavasti ne nyt sit loppuu ja pystyt toissa valilla lepaamaan!

Kiukkuisuus? Minakinko?! Joo! :D Mulla noita younia hairitsee vessassa ramppaaminen ja huonovointisuus... Yosyopottely siis jatkuu. Mies just sano, etta ruvetaan jo pakkaamaan sita sairaalakassia, kun taa aika menee niin nopeesti :eek: No, mulla taa aika on valilla pitka kun nalkavuosi. Mutta helppohan sita on puhua, kun ei karsi monikuukautisesta krapulasta! Joo, mua arsyttaa tanaan mies. sori :ashamed:
 
Nöttiäinen ja mama-84 Onnea masumatkalaisesta! :heart:

Täällä minä edelleen olen, yhtenä kappaleena. :) Olen laittanut vauvan tavaroita valmiiksi ja tuskaillut kiukkuilevan esikoisen kanssa. Mun selkä on jatkuvasti kipeä, joten olo on erittäin odottava. :LOL: Torstaita odotan malttamattomana, että mikä tuomio polilla tulee. Alkavatko käynnistämään ennen vai jälkeen viikonlopun. Olen jo sopeutunut ajatukseen käynnistämisestä, vaikka viimekertainen raju käynnistys on vielä elävästi mielessä.. Minäkin sorruin ostamaan Vilille pikku pikku vaatteita :heart:
 
AAM
hellou !

lappitarelle isoja Onskuja vaavasta :D :hug: :flower:

) .) täällä kans katseltu juuri tänään työsarkana pikkutytölle vaatteita esikoisen kokoelmista ja kyllä siellä niitä neutraalin värisiä löytyi aika paljonkin mutta suoraan raakattiin pois kaikki vaaleansinisävyiset ihan "vain pojille" meningillä... anttila muovikassillinen niitä jäi ja sit päälle mun ostellut uudet lumput ja rätit :whistle: on riittävästi.. :D
Edelleen kärsitään meillä enterorokosta (se71-malli) mies siis vielä vain, poika kans terve mutta toivon vaan ettei muhun tartu ja sitä myöten vauvaan :( synnytyksen yhteydessä.. :| pisarana kun tuo "rutto" leviää..

muuten vointi mitä parahin mitä nyt flunssaisena voi olla, henki kulkee juuri ja juuri.. :D |O

Parempia vointeja kaikille.. enempi ei nyt taas jaksa.. :| :ashamed:

AM & hippunen 28+1
 

Yhteistyössä