***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

Joo, en tiia kuinka kauan sita minakaan jaksaisin olla jatkuvasti kotona. Nyt vaan taa vasymys ja paha olo... :headwall: Tulis jo se 40 viikkoa tayteen!

Tauteja tassa maailmassa kylla riittaa! Saa kiittaa onneaan, ettei (ainakaan viela) ole tullut noroa tai muuta tana talvena!
 
Kiitoksia kaikille tsempeistä! :heart:
Kyllä täällä jo aikalailla jännittää huominen. Vielä tässä teen kauppalistaa, että mitä tarvitsen itselleni sairaalaan (mm. lukemista) ja mitä sitten tarvitaan kotiin, että kaikki sujuu mallikkaasti. Taidan kyllä huolehtia tuosta ihan turhaan, sillä osaahan mieskin kaupassa käydä, mutta jotenkin sitä haluaa, että kaikki on kunnossa. :)
 
maarunen Iiiik! :heart: Tsemppiä kovasti huomiselle ja toivottavasti käynnistys menee hyvin! :hug: Ehkä sulla on jo huomenna tähän aikaan vauva sylissä, jos oikeen sujuvasti lähtee käyntiin. :) Kovasti sulla on puuhaa tälle päivälle, mut oisin ite varmaan ihan samanlainen, et kaiken ois oltava valmiina. :) Onnea vielä huomiselle!

Pillkis 35+4
 
AAM
nostellaas meitä :wave:

) .) tautipäivitystä..
ei ripulia kuulunut vähään aikaan. poika heitti yrgelöt mun antaman iltapäiväpalan jälkeen :/ tuli kiisselit lennossa ylös.. ukko kävi osmosalia hakemassa sitä juotettu hieman. ja ruokakin on pysynyt toistaiseksi sisällä, marie keksit ja vähän maitoa, iskin relatippoja maitoon mukaan ja iltaruokaakin meni kohtuullisesti, ei ladattu ihan täyteen, pala banaania kans.. ja kaksi puuhapete namia vaikka ei ollut namipäivä :heart: toinen oli oikein tohkeissaan siitä :) riepuliini..

nyt odotan huomista, pohdin uskallanko itse mennä töihin, sillä pelolla että levitän mahdollista enteroa vaikka mulla ei mtn oireita ole.. :| mut katsellaan yön yli pojan tilaa. mies jokatapauksessa katsoo sitä huomenna koska sen olotila on lähes normaali, lukuunottamatta pieniä rakkuloita jotka kuivuvat onneks jo pois |O kirosana koko enterorokko !!!
toivotaan että pojalla jäisi ärhäkäksi vatsataudiksi..

AM & hippunen 28+3 :heart:
 
Huomenta!

Paljon tsemppia Maaruselle! :D

:hug: Allusmamma ja perhe. Parantukaa pian!

( . ) Yo nukuttu taas huonosti, krampit herattelivat... Nyt siis tosi hyvalla tuulella vasyneena...
Lisaksi en jaksanut menna eilen kauppaan, joten hedelmat loppu ja huono olo vaivaa... Valivali siis...


Aamiaiselle siis!

Latte :wave:
 
maarusella jännät paikat :heart:.

Allusmamma toivottavasti alkaa olla voitonpuolella :hug: .

Latte :hug: :heart: .

Täytynee hiljentää tahtia myös täällä Emppu. Ku tulee 34 viikoa täyteen nii saa alkaa taas urheileen, sittenhän ei enää estellä syntymistä. Katotaan nii kärvistelen yliajan kuitenkin, toki esikoinen synty 38+5 mutta silti.. :headwall:
 
Mä hetki sitten menin kotona kaatumaan |O Eteisestä tulin ruokahuoneeseen enkä ymmärrä miten mä sillain kaaduin
oikealle kyljelleni niin että pehvaankin sattui |O Oikealla
kädellä sain lattiasta kiinni niin ei kylki sentään ihan
maahan asti osunut :)


No nyt täytyy mennä taas leipomaan niitä mokkapaloja :p Että on huomenna sitten niitä kun vierita tulee :) Toki muutakin tarjottavaa
on syntymäpäivillä :LOL:
 
Emppu ottaa nyt iisisti siellä B) . Mulla revähti eilen reisi kun syöksyin poikaa ettimään ku kuulu kakomista. En varsinaisesti liukastunut mutta jotenkin tää mun uus elopaino (vissiin :LOL: ) vaikutti asiaan ja nyt en lattialta kunnolla ylös pääse. Niin ku sei ois välillä ollut jo muutenkin hankalaa, että mielenkiinnolla odotan mitä vielä ehtii sattua :LOL:
 
AAM
:wave: huomenia...

äh vitsi ton ripulin kanssa, eilen ei pojalta tullut mtn ulos sit ei gaggaa tai oksua vain lirua ruokailua söi tietty vähempi mutta joi ja söi kuitenkin.. no tänä aamuna sit vatsan ihan ruikulilla taas... :( voi pöhnä !!

Empulle relaviboja ettei kintut lennätä nurin :eek: :hug:

rimatakin vetänyt spagaatteja siellä..

eilen ilta meni lumitöiksi kun naapurin pihanpuhdistushuoltoyhtiö oli lykännyt "loogisesti" aurauslumensa meidän pihalle !! :kieh: |O |O no siellä alla oli meidän angervot jotka kuten voi kuvitella näytti siltä kuin joku ois ne runnonut rusinaksi.. :( no saa nähdä toipuvatko kevääksi muuten lähtee laskua heille.. !! saakelin saakeli, järkeäkin saa käyttää perkele ! toisten kukkien päälle tartti niitä lumia viskoa.. ois naapurien PARKKIPAIKKA täynnä tyhjää tilaa lumia varten ja niil o sentäs 8 paikka siellä.. ***KELI !!

AM & hippunen 28+5 ma taas poks :D
 
on tämä hermoja raastavaa!
:/ Olin maanantaina urheilemassa (tuli myös hypittyä ), aikaisemmin ei ole ollut ongelmia ja olen harrastanut tätä kuntonyrkkeilyä myös aikaisemmin! Tiisaita vastasena yönä tuli pyyhkiessä selvää veristä vuotoa! Sen jälkeen on tullut välistä valkovuotoa, jonka veri on värjännyt joko punertavksi tai ruskeaksi! Maanantaina ultrassa näkyi syke (neuvolassa sen verran huono ultra, ettei muuta pystytty tarkistamaan). Onko muilla saman kaltaista kokemusta ja silti raskaus jatkunut normaalina?
Pientä alavatsan polttelua ja selkäkipua minulla on, mutta niin on ollut koko alku raskauden! Tulevana Maanantaina on vasta neuvolalääkärille aika! Täällä ihan panikissa ja itkusilmässä, varmana, että kesken tämä menee!
viikkoja nyt tasan 11+0
niin valkovuoto on vetistä ja imeytyy siteeseen.. ei kait se voi olla lapsivettä ja sitämyöten menoa
 
Mitenkohan Maarusella menee? Vauva varmaan jo sylissa! :heart:

Toivottavasti kaikki on hyvin Sukkapari! :hug: Mika sulla on tilanne nyt?

Herkullisen nakoinen kakku Emppu! Alkoi heti tehda makeaa mieli, kun nain! Mitas tyty sai lahjaksi?

Joko olette tervehtymassa Allusmamma? Onko pojalla myos entero?

Mika olo Rimata? Eihan mitaan venahtanyt?

Tuun paivalla kattelemaan lisaa, nyt lahden kauppaan!

Latte
:wave:

 
Halfcafnonfatlatte ja Pilkkis kiitos haleista! välistä vuotelee välistä ei.. ei ole ihan rehellistä verta, mut jotain selvästi veristä kuitenkin, tiiä sitten mitä se on, ku mietin et jos tuo on valkkaria, ni tulee kuitenki silleen reilusti ja on ihan vetistä.. ts. imeytyy suojaan! Oon yrittäny nyt ottaa ihan rennosti, yöllä oli välistä ala mahakin kippee ja painavan oloinen.. en tiiä kuvittelinko, vai supisteliko.. mut vuotoa ei kuitenkaan yöllä isommin ollu.. onneksi huomenna on neuvolalääkäri, et jos se sillä tk:n huonoakin huonommalla ultralla sais edes sen katottua, löytyykö sykettä.. ja tekis lähetteen eteenpäin! ku siihen np-ultaan on vielä rapiat viikko aikaa.. enkä tiiä miten jaksasin sinne asti oottaa!
 
sukkapari nyt pistät ton kuntonyrkkeilyn jäihin. Mulla tuli esikoisen alkuaikoina veristä vuotoa. Osaksi oli rusehtavaa osaksi ihan veristä. Muutamana päivänä tuli just tollain alkuviiikoina mutta sitten loppu. Toivottavasti kaikki menee hyvin :hug: . Multa ainakin kiellettin nyrkkeilyt sun muut repivät liikkeet.

Empulla herkullisen näkönen kakku.

Latte jalka alkaa oleen parempi ja eilen sain levättyä, joten supistelujakin oli hiukan vähemmän. Mitä herkkuja tarttu kaupasta? :D

Allusmamma onneks angervot aika kestäviä just ton lumen suhteen. Meilläkin, oliko viime vuonna, lumitraktori kaato portailta kukkapadan ja siihen tuli läpi asti railo. Kyllä harmitti..

nyt alkaa poika kiukkuileen vieressä, joten mentävä on!!
 
AAM
aamupäivää.. :wave:
Hillittömän heeno kaakku :D :p
täällä voidaan puolikuntoisesti vieläkin.. poika siis minä on puolisoni jo ok ! pojalla on tuo vatsa kun ei tahdo kiinteytyä, tuntuu että maito laukaisee oksurefleksin ?!? ihmettelen että eikös se pitäis rauhoittaa mutta nyt olen pitänyt koko päivän maidotta ja mehulla nestelinjaa toteuttanut.. ? eihän jumalauta mkn allergia noi äkkiä voi iskeä ?
puuroa ja hk:n sininen makkaraleipä aamulla :D ja hyvin uppos ja lounaalla semperin pikkusuolainen purkki jotai pastaa ja näkkileipää. nyt nukkuu.. iltapäivästä banaani ja joku sose, palataan ihan vauvajuttuihin :D :LOL: jos se auttaisi.. :| :ashamed:

Sukkis :hug: toivotaan että on harmitonta.. ehkäpä se oli se rankempi liikunta joka aiheutti sitä vuotoa ja nyt menee ohi sen enempiä säikyttelemättä :) peukutukset np-ultraan !! x:)x

Rimata ok ! hyvä tietää mä en noista kasveista silä tavalla mtn osaa.. :ashamed: katkeili vaan niin helkkaristi niitä oksia ko oli ihan lintussa siellä alla.. :(

Tuokohan maarunen huomenna jo hyviä uutisia ?

pilkkis ei oo sullakaan paljon aikaa :) :heart:

Am & hippunen 28+6 huomenna räts
 
Taitaa tää olla menoa.. muuttu verisemmäksi tuo vuoto. Tosin vielä on todella niukkaa, mut samalla alko särkeen ala mahaa... :'( :'( :'( :'(
Miks se pitää mennä sit "näin pitkälle" et kerkee, jo tottua ajatukseen ja katsoa elämää eteenpäin.. + nauttia ajatuksesta, että saa olla kesän kotona :'( :'( :'(
Tuun huomenna lääkärin jälkeen kertomaan vieläkö jatkan täällä!!
Kiitos haleista!!
 
AAM
sukkis-muru.. jos se mitä ei ääneen mainita tapahtuu niin ei ole mtn mitä millä sen pystyt estämään :( :hug:
se että sanoin kuntoinyrkkeilyurheilusta, en siis teidä mutta eikös se ole aika rankkaa mutta jos sä olet siihen tottunut niin tuskin se on vuodon aiheuttaja.. ja eikösa täällä ole mm kesis jolla oli kans niitä ihan hurjia vuotoja, kirkkaitakin.. ja kohta beibi hänelläkin syntyy :) :hug: joten ennenkö mitä kauhukuvia nyt lähdet ajattelemaan niin sinä olet raskaana ! :) niitä vuotoja voi mennä ja tulla alkukuukausina ja niitten jälkeenkin. Odotamme huomiseen ja tutkimuksia nehän näyttää jos siellä on jotai probleemaa sitten.. ennen on turha murehtia vaikka murehduttaakin.. :|
 
Kurkkauksella täälläkin :wave:

Voi sukkapari, toivottavasti ei ole mitään vakavaa!! Uskon kyllä, että huolestuttaa, epätietoisuudessa eläminen on ihan pahinta. Toivottavasti kaikki on hyvin, tsemppiä kovasti huomiselle :hug: :hug: :heart:
Tässä raskaudessa mulla ei ole niitä vuotoja ollut (AM muisteli varmaan jotain muuta :) ), mutta jostain juuri luin, että n. 1/3 raskaina olevista vuotelee verta jossain vaiheessa.

nöttiäiselle haluaisin antaa oikein lämpimät onnitteluni plussasta :heart: :hug: Tosi ihana kuulla, että olette päässeet uuteen odotukseen :heart:

Bad Virginiä en ole vielä tainnut onnitella hyvistä ultrakuulumisista, eli onnittelut siis nyt! :flower: :heart:

Paranemisia AM:n perheelle!

Ja tasapuolisesti kaikille hyviä vointeja =)

Kesis ja Nuppu 29+2
 
Sunnuntai-iltaa!

Pikaisesti tulin ilmoittamaan, että meille syntyi pikkuruinen prinsessa (3165g, 49cm, py35,2cm rv 41+1) viime maanantaina nopean synnytyksen tuloksena. Isosisko on ottanut tulokkaan hyvin vastaan, vaikka uhmaakin minua ja isäänsä entistä enemmän :whistle: .

sukkaparillle :hug:

Amino ja Ava 6pv
 

Yhteistyössä