Onnittelut hyviä uutisia saaneille. <3 Ja tervetuloa uusille.
Meillä tosiaan oli maanantaina neuvola ja helpotukseksi siellä oli kaikki hyvin, tai siis masussa oli kaikki hyvin ja vastas viikkoja. Sydänäänet ei vielä kuulunu, mutta syke kyllä näkyi ja kyllä se rauhoitti mieltä.
Meillä on doppleri ja jossain vaiheessa sillä yritän kuunnella, joskin en nyt ihan pariin viikkoon vielä ainakaan.
Lehtisiä ja kaiken maailman juttuja sieltä taas tuli mukaan, vaikka esikoisestakin ne on vielä tallella. Tiedä sitten miks antoivat uusia, kun sama neukkutäti siellä oli kun esikoisenkin aikana. Noi tosin meni samantein laatikon pohjalle, kun ne on jo kertaalleen luettu (miks ihmeessä meinasin kirjottaa, että leikattu..).
Mä oon näköjään taas hajamielinen. Normisti en oo, mutta nyt näköjään sit oon.. Meinasin unohtaa laukun sinne huoneeseen ja kännykkäkin meinas jäädä sinne samalla.
Eilen löysin puhelimeni jääkaapista, sekä nyt aamulla kun heräsin,ja olin tekemässä leipää niin meinasin juuston laittaa leipälaatikkoon ja oivariinin tiskikoneeseen.. Hmm.. Ehkä mä nyt laitan kahvin tippumaan, jos se sattuis ensimmäisellä yrittämällä onnistua.
Oireet on pysyny niissä samoissa.
Pahoinvointi on osittain pysyny poissa, välillä tulee oikeen kunnon puuskia, mut sit ne menee ohi kun saa ruokaa suuhunsa.
Hajuaisti on voimistunu, ehkä jopa liikaakin.
Tissien aristus on helpottamaan päin.
Huimausta on välillä, mutta ei nyt hirveen häiritsevästi. Pystyssä ollaan pysytty.
BOLA - korunkin tilasin ja en malta odottaa, että tulee. Oli mulla esikoisenkin aikana käytössä, mut oon laittanu sen näköjään niin hyvään talteen, etten tiedä missä se on. Eikä mieskään muista...
Äitiyspakkaus otetaan, kiinnostuksesta odottelen, että miltä se näyttää joten julkaisua odotellaan.
Me päätettiin nyt miehen kanssa, että isänpäivänä (tai no lauantaina jo) julkistetaan tää raskaus meijän vanhemmille.
Saatiin ultrakuvat mukaan, vaikka eihän niissä nyt mitään erikoisempaa vielä näykään. Ja ajattelin askarrella kortit meijän iseille, joissa nuo kuvat sit on.
Mä voin jo kuvitella anopin reaktion, kun sen näkee ja tajuaa..
Kyllä mä kattelen kirppareita pyöriessä, että löytyykö jotain lapselle/vauvalle. Ja täällä päin onneks myydään hyvänkuntosia vaatteita kirppareilla. Tosin useimmiten käytän noita facebookin kirppareita. Ja melko paljon myös ihan uutena ostan.
Lähinnä varmaan sitten kun lapset kasvaa, niin ostan ihan uusia, koska ne käytetyt on sit jo niin huonossa kunnossa, kun niitä uudellee myydään.
Mä oon ite meijän perheen nuorin ja 5. lapsi, joten melko paljon ollu mulla siskojen vanhoja vaatteita käytössä. Ja en tosiaan halua jatkaa tota perinnettä, että kierrätetään ehkä pariinkin kertaan ne sisarusten vaatteet..
Ja loput unohtuki, ne mitä piti kirjottaa siis.. Mut eiköhän tässäkin nyt ollu jo tarpeeksi.
Susanna#1 & Pupunen 8+4