Täältä vois tulla kanssa kakkosen odottaja mukaa.
Oireina on tällä hetkellä satunnainen pahoinvointi/etova olo, huippaaminen, tissien turvotus ja aristus sekä iltaturvotus on ihan hervoton.. Melko samanlainen alkuraskaus kuin esikoisesta (ainakin tähän mennessä). Ei se raskausajan väsymyskään oo tänne löytäny,
Esikoinen täyttää 10kk ens kuun alussa. Ja menossa mukana on myös mies.
Mä palasin mammaloman jälkeen töihin, josta jään myös sitte mammalomalle sopivasti työn päätyttyä, tai no itse haluaisin sinne loppuun asti jatkaa ja hoitaa työt loppuun, mutta saa nyt nähdä mitä raskaus tuo tullessaan ja, että miten pitkälle pystyy töitä tekemään.
Raskaudesta ollaan kerrottu mun kahdelle siskolle. Muille kertoillaan vasta marraskuun lopussa tai joulukuun alussa. Eli sitten kun ollaan sinne viikolle 12 asti päästy.
Miehen työpaikalla ois pikkujoulut marraskuun viimosena viikonloppuna ja viime vuonna olin siellä mukana ja raskaana ja jos nyt tänä vuonna menen mukaan, niin taas siellä sitte raskaana.
Mutta tuskimpa siellä kukaan arvaa raskautta, ellei masu oo sit siihen mennessä ottanu jonkilaista kasvuspurttia, mutta tuskimpa tuo nyt niin paljoa kasvaa, vaikka tosiaan turvotus on melkoinen.
Esikoista odottaessa masu oli jo pienesti esillä siinä 12 viikon alussa ja kyllä siinä sitte kaikki arvas samantien, että raskaana ollaan, jollei pitänyt mitään hupparia tmv. päällä.
Neuvola/Ultra on ens viikon maanantaina. np-ultra tulee olemaan varmaankin loppukuusta tai joulukuun alussa, pitäs soitella ja varailla aikaa. Mutta voi olla, että tossa välissä mennään yksityiselle.
Susanna#1 / 6+5 / 19v / SatKS