Mulla ainakin on maha pömpöttänyt jo viikolla 10... ei ekasta tosiaan näkynyt niin nopeasti. Sisko ja anoppi oli kuulemma molemmat katselleet vatsaa jo epäilevästi, ennen kuin kerrottiin Nyt 12+3 (?) ja olen jo välillä pitänyt äitiyshousuja tai sitten pitää istua töissä nappi auki, tyylikästä
Masunimeä ei ole, ei kyllä oikein ollut esikoisellakaan sellaista...
Olen itsekin miettinyt, tarvisko sitä seisomalautaa. Toisaalta meidän esikoinen on aika reipas kävelijä jo nyt ja varmaan kesällä voisi kulkea tuolla potkupyörällään. Mutta jos joku uhmakohtaus iskee, niin mitäs sitten (odotellaan varmaan ?), tosin eipä sitä siihen seisomalaudallekaan pakottamalla saa.
Nyt lähdetään esikoisen kanssa kirjastoon, jospa löytyisi joku kiva kirja aiheesta "meille tulee vauva/sisko/veli"
Masunimeä ei ole, ei kyllä oikein ollut esikoisellakaan sellaista...
Olen itsekin miettinyt, tarvisko sitä seisomalautaa. Toisaalta meidän esikoinen on aika reipas kävelijä jo nyt ja varmaan kesällä voisi kulkea tuolla potkupyörällään. Mutta jos joku uhmakohtaus iskee, niin mitäs sitten (odotellaan varmaan ?), tosin eipä sitä siihen seisomalaudallekaan pakottamalla saa.
Nyt lähdetään esikoisen kanssa kirjastoon, jospa löytyisi joku kiva kirja aiheesta "meille tulee vauva/sisko/veli"