Heips!
Viikonlopusta selvitty. Mut valtasi kauhea migreeni, joten kaksi päivää meni pää sumeana, wc-pönttöä halaten. Samalla piti hoitaa poikaa, jotta mies pääsi raksalle. Ei oo helppoa :x . Onneksi on purkkiruuat keksitty, muuten meidän lapsukainen olis aika nälkäinen.
Mä täällä jo haaveilen joulusta
. Mä tykkään piiiiiitkästä joulunalusajasta. Mun mielestä on ihanaa kun saa rauhassa kierrellä kaupoissa etsimässä joululahjoja. Rauhassa tarkoittaa juuri niitä viikonloppuja, kun kaupat pullistelee porukkaa ja joululaulut pauhaa. Mulle ne on rauhassa, kun pääsen yksin liikkeelle ilman kitisevää miestä ja lasta
.
Ja jälleen vauvakuume nosti päätään. Kuulin eilen, että tuttavaperheeseen tulee toinen lapsi. Niiden esikoispoika on 04/06 syntynyt ja toinen on tulossa maaliskuussa -08. Mä olin todella kateellinen kuullessani heidän iloisen uutisen :ashamed: . Musta vaan on alkanut tuntua, ettei meille voi tulla toista vauvaa, ainakaan kovin nopeasti. Soitin töihin esimiehelleni perjantaina ja anelin jatkoa hoitovapaaseen. Selitin sen niin, että kun muutamme eri asuntoon marraskuussa ja jälleen toiseen asuntoon (omaan taloon) kesäkuussa, niin tuntuu tosi pahalta laittaa lapsi vielä helmikuun alussa hoitoon. Tämän lisäksi hän joutuisi vaihtamaan muutaman kuukauden jälkeen hoitopaikkaa, sen vuoksi kun asuinpaikka vaihtuu. Mun pomo oli TOSI nihkeä ja sanoi, että "niin, onhan sulla oikeus jatkaa mutta täytyy kysyä sun sijaiselta mitä mieltä hän on, aikooko hän jatkaa". Mä oon ihan varma ettei se aio jatkaa, joten mun on pakko mennä töihin. Nyt kun tiedän miten mun pomo suhtautuu vapaisiin, niin ei ihan heti tule mieleen jäädä mahd. vuoden päästä uudelleen äitiysvapaalle. Olipas vaikeasti selitetty mutta toivottavasti tajusitte mitä ajan takaa. Mä oon heti työelämään liittyessäni tehnyt itselleni selväksi, että valitsen perheen, keskityn siihen ja käyn töissä, jotta saan perheelleni kaiken sen mitä tarvitsee. Valitettavasti mä olen töissä paikassa, jossa keskitytään työhön eikä perheeseen. Mä kuulin vuosi sitten, että eräs äiti oli pariviikkoisen vauvan kanssa tullut työpaikalle hoitamaan ihan vaan pari juttua. Eikä se siihen jäänyt, pari hommaa oli aina vaan enemmän.
Huoh, olipas taas valitusviesti. Masentaa vaan niin vietävästi :/ .