pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

On hiljasta varmaan.. emppu mä oon taas ollu kiireinen ja nyt olen koulun kirjastolla.
mut ensviikolla toivottavasti netti rupeais pelittämään kotona et pääsee useammin kattoo tapahtumat. ;)

täällä kp 7 menossa! joten ei vielä ainakaa ole tärpännyt... :(
 
Täällä kans pikkukakkosesta haaveillaan! =)

Esikoinen on vasta 3,5kk :heart:

Ukon kans puhuttiin et vois rueta pikku hiljaa yrittämään, ku ei tiiä kauanko menee et tärppää ja ois kiva saaha toinen pienellä ikäerolla =)

Sit jos sen toisen sais, ja sit vois haaveilla kolmosesta kuhan ne 2 ensimmäistä ois vähän isompia.

Mut tulevaisuus näyttää mitä se tuo tullessaan! =)
 
Moi!

Tervetuloa Heidi :flower:

Me oltiin juhannus siellä mökillä, torstaina lähdettiin, vaikka poika olikin vielä kuumeessa. Onneksi kuume sitten oli jo aattona kokonaan pois.

Mulle tulee pian pojan serkut hoitoon, niin käynpä tästä nopsasti jotain syömässä. Hauskaa viikonlopun alkua!
 
Moi! Minäkin vasta HAAVEILEN pikkukakkosesta, esikoinen täytti vasta 3kk :)
Mutta kauhea vauvakuume päällä, uskomatonta että se voi tulla näin aikaisessa vaiheesa ja varsinkin kun on ollut esikoisen kanssa vähän takkua sairauksien takia. Mut silti...

Olen itsekseni ajatellut, että yrittämään voisi alkaa tuossa vuodenvaihteen tienoilla, sopiva ikäero voisi olla 1,5v - 2v. Vielä täytyy mieskin saada innostumaan.. Tosin alusta alkaen on ollut selvää, että toinenkin tehdään jos vain onnistuu, ajankohdasta ei olla sen enempää puhuttu. Vielä en tosin viitsi miehelle alkaa asiasta puhumaan, on sen verran väsynyt valvomisista sun muista, joten ehdotus ei uppoaisi otolliseen maaperään.. Mut myöhemmin sit! Nyt keskityn haaveilemaan kakkosesta, myöhemmin alkaa varsinainen kuumeilu!

Täällä näyttää monet jo ryhtyneen sanoista tekoihin, tsemppiä kaikille kuumeilijoille, plussaonnea kovasti!!!
 
juu jännäillää täälläki et millo se ovis mahtaa olla.. mut taitaa mennä sivu suun ku miehen kaa ollaa erossa toisitamme.. vloppuna taas vietetää aikaa paitsi huomen illalla menen anoppilaan ku mies siellä oon yötä siel sit ja ke illaks töihin..

kaamea ikävä painaa.. :'( jospa tää kesä menis näin vaikka erossa joutuu olemaan mut ku koht koulut alkaa taas nii typykkä ihan hoitoon tuonne lähelle.. =)
 
Heippa!!
Emppulle peikut pystyssä.. jospa sieltä jo plussa tuli :heart:

Meillä enää reilu kuukaus, nii voidaa alotella vauvatekopuuhat :D Jänskättää!! :p

Johannina: Tervetuloa joukkoon!! Toivottavasti mieski alkaa pikkuhiljaa pehmetä vauva ajatukselle.. ;) Onhan noi lapset vaa nii ihanii..yhen ku saa nii sit haluuki vaa lisää ja lisää :D Meillä esikoinen nyt 1v7kk.. mutta tosiaa oon haaveillu kans pikkukakkosesta jo siitä asti ku esikoinen 3kk :D Nyt oon sit saanu miehenki mukaa ja kohta alkaa yritys.. tai no tosiaa en miekää nyt viel aikasemmin olis ollu valmis toista yrittää, ku valmistun vasta ens keväänä! Täytynee yrittää saada tuo koulu eka pois alta :whistle:
 
8 päivää vielä piinaavia hetkiä |O Nyt toivon todella että se on plussa tai muuten... :) Ensviikon la tulee kaveripariskunta yökylään ja kaveri on silloin 18 viikolla raskaana |O Ei auta yhtään mun kuumeiluuni :headwall:
 
Liitympä minäkin joukkoonne..

Meillä on poika just vuoden ja kuukauden ikäinen. . ja nyt kovasti haluttais jo toista vauvaa ja sisarusta pojalle.. mutta aina miettii vaan sitten miten sitä jaksaa ja mistä sen ajan saa toiselle kun tämän ensimmäisenki kanssa pitää kiirettä.
Meillä ei myöskään nukuta vielä öitä edes putkeen.. ja mulla on töihin meno nyt elokuussa, joten jospa haaveilis heti sit toisesta kun on työt alottanu niin sais sen 6 kk kasaan ja pääsis sitte äitiysloma rahoille jälleen jossain vaiheessa..
On se niin hankalaa tietää missä vaiheessa olis hyvä tulla raskaaksi ja mikä ikäero olis paras ;)
 
Tervetuloa joukkoon Moonlight-80 Mä en sit taas halunnut toista ennen kuin meidän neiti on 1v :) Kohta neiti täyttä 1v6kk...Meillä neiti alkoi nukkumaan koko yön nin 4kk iässä...Ni olenkin sitä nyt miettinyt että kun saa rauhassa yöt nukkua niin sit sihen on jo niin tottunut :) Eli sitten kun se vauva tulee joskun niin ei sitten enään nukutakkaan *heh* No sen näke sitten joskus...
 
tervetuloo uuret kaikki!

Meil tääl pakataan kun me muutetaan ens viikolla. Huomena mennää koko perhe kalojoelle BMW- tapatumaan.

Se lokakuu lähenee vauhdilla ja vauvakuume senku kasvaa kasvamistaan. Jos meinaan haluaa sinne heinäkuulle sen uuren vaavin. katsotaan nytten...

mutta meen pakkaamaan kun viel jaksaa hetkisen...
 
Moonlight-80 tervetuloa mukaan!! Kylhän sitä itekki on nyt varsinki miettiny, ku ehkäisyn pois jättö lähenee, et miten sitä sitte jaksaa kahen kanssa.. varsinki jos vauva on kovin itkunen ja valvottaa öisin :| Mut eikhän sitä jakseta, ku onhan sitä muutkin selvinny useammanki lapsen hoidosta.. ja antaahan ne lapset nii paljon vaikka paljon ottaakin :heart:
Meil on kyl nyt nukuttu jo koht vuoden verran yöt putkee, et on täs saanu jo taas vähä akkuja ladattuu uuden vauvan varalle :D Ite oon aatellu et lapsille olis mahollisesti sellain 2-3v suht hyvä ikäero, ei liian vähää, mut liikaakaa ettei lapsista ois seuraa toisilleen.. :)

Auroora Meil olis kans se heinavauva haaveissa.. tai mieluiten jo kesä, mut joteki on ollu vaa sellanen tunne et ens heinäkuussa meille vauva tulis :saint: Saa nähä onko intuitio oikeessa :D

Emppu788 Onkos sun kuukautisia näkyny?? täällä peukut edelleen pystyssä :)
 
Emppu, ihanaa, tosi tosi paljon onnea! Toivotaan, että kaikki menee hyvin! :flower:

Tervetuloa uudet haaveilijat mukaan!

Täällä ollaan edelleen haaveluasteella, ilman yritystä.

Mä oon kanssa miettinyt, että miten sitä jaksaisi, jos olisi kaksi pientä. No meidän poika kuitenkin olis jo 2-vuotias, ennen kuin mahdollinen sisarus syntyisi. Niin ei se sit enää olis niin pieni. Oon myös miettinyt, että miten sitä aikaa riittäisi esikoiselle, niin ettei se tuntis jäävän ihan vauvan varjoon.

Mä oon menossa illalla tupareihin, niin täytyy hieman mennä tekemään valmisteluja :wave:
 
Tänään kp 33/31, tein testin kun huomenna oli tarkoitus viihteelle lähteä katsomaan Poets of the fallia.

Hailakkaa plussaa se näytti, piti kuhtua kaks kaveria kahtomaan nii se sano et selvä plussa :D :heart:

Vähän on sekavat tunteet, toivotaan että kaikki menee hyvin =)

Vähän jännittää kun ikäeroa tulee vuosi, Miksu täyttää vuoden 14.3 ja laskurin mukaan la ois 18.3 =)
 
Kiitos =)

Tein eilen toisen testin, se näytti ihan samallalailla, kait se on uskottava :heart:
Nyt pittää vaan ootella ja toivoo et pikkunen mukana pysyy :heart:

Eilen lähdin kuskiksi ja kävin selvinpäin kahtomassa Peots of the fallia.
Oli mukavaa ja soitti hyvin, väsy vaan meinas iskee jo aikasin illasta ja selkä ja jalat oli kippeet seisomisesta. Oli sen verran tungosta että istumapaikkoja ei oikein ollut.

Kohta suihkuun ja hakemaan poika kottiin, pikkunen oli mummolassa yötä.
Kauhee ikävä! :( :heart:

Plussatuulia kaikille! =) :wave:
 
Saa nähä meneekö kesken..eilen tuli muutaman kerran pyyhkiessä verta, semmosta hailakan punasta :(

Oon kavereilta kyselly ja lueskellu juttuja et joillakin on ollu pientä tuhruilua ku on oottanu ja kaikki menny hyvin.
Ite vaan pelkään pahinta ku ei pojan ootusaikaan tämmöstä ollu.

Meinaa kyllä masentaa :'(

Ei auta kun ootella et mitä tapahtuu..pelottaa vaan kauheesti!
 

Yhteistyössä